Постанова
від 26.12.2019 по справі 1.380.2019.004831
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 грудня 2019 рокуЛьвів№ 857/12981/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Багрія В. М.,

суддів Курильця А. Р., Старунського Д. М.,

з участю секретаря судового засідання Болюк Н. В.,

представника позивача Галайського О. В.,

представника відповідача Добровольської Ю. Р.,

розглянувши у судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2019 року (рішення ухвалено у м. Львові судом у складі головуючого судді Кравців О. Р., повний текст рішення виготовлений 11 листопада 2019 року) у справі № 1.380.2019.004831 за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Рух до Головного управління ДФС у Львівській області (правонаступник Головне управління ДПС у Львівській області ) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В:

У вересні 2019 року ТОВ Компанія Рух звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Позивач просив визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Львівській області від 12.04.2019 № 0037165312, яким до ТОВ Компанія Рух застосовано штраф у розмірі 10166, 67 грн.

В обґрунтування позовних вимог посилався на те, що податкова накладна, відносно якої виник судовий спір, була несвоєчасно зареєстрована через неналежну роботу системи електронної реєстрації податкових накладних.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2019 року, яке ухвалено за правилами спрощеного позовного провадження, позов задоволено.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДФС у Львівській області від 12.04.2019 № 0037165312.

Стягнуто на користь ТОВ Компанія Рух за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Львівській області судові витрати, що пов`язані зі сплатою судового збору, у сумі 1921 грн.

Рішення суду першої інстанції оскаржило Головне управління ДПС у Львівській області, подавши на нього апеляційну скаргу.

В апеляційній скарзі зазначає, що рішення суду першої інстанції прийняте з неправильним застосуванням норм матеріального права та порушенням норм процесуального права, без врахування усіх фактичних обставин справи та належної оцінки доказів, що призвело до неправильного вирішення справи. Судом першої інстанції не враховано, що єдиним та належним та допустимим доказом своєчасності надання податкової накладної на реєстрацію є квитанція, в якій фіксується дата та час надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Тобто, суд безпідставно взяв до уваги звіти з комп`ютерної програми М.Е.Doc як доказ своєчасності направлення позивачем на реєстрацію податкової накладної.

Апелянт просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення про відмову позивачу в задоволенні позову в повному обсязі.

Представником позивача подано відзив на апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області, в якому він просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Вислухавши суддю-доповідача, представника апелянта, яка апеляційну скаргу підтримала, представника позивача, який просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції залишити без змін, дослідивши обставини справи, доводи апеляційної скарги та відзиву на неї, апеляційний суд доходить висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення з таких підстав.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції дійшов висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення відповідача про застосування до ТОВ Компанія Рух штрафу є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки позивач вчинив усі необхідні дії щодо надсилання та реєстрації податкової накладної через автоматизовану систему М.Е.Doc у визначений Податковим кодексом України строк.

Апеляційний суд погоджується з такими висновками суду першої інстанції та, надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, враховує таке.

У справі встановлено, що ТОВ Компанія Рух зареєстроване як юридична особа 21.07.2016, ідентифікаційний код юридичної особи: 40675994.

08.11.2018 між ТОВ Будівельна компанія Інтергал-Буд та позивачем укладено договір підряду № ШК081118.

За результатам господарських відносин ТОВ Компанія Рух з ТОВ Будівельна компанія Інтергал-Буд позивачем складено податкову накладну № 11 від 22.12.2018 на суму 508333,33 грн, у тому числі ПДВ - 101666,67 грн - виконання робіт згідно з договором підряду № ШК081118 від 08.11.2018; штукатурні роботи багатоповерхового житлового будинку № 5 кварталу житлової забудови із супутніми об`єктами соціально-побутової інфраструктури по вул. Т. Шевченка, 60.

На виконання статті 201 Податкового кодексу України, дану податкову накладну надіслано ДФС України на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних 15.01.2019 о 17:02 год., що підтверджується відповідними витягами та скрін-шотами з системи М.Е.Doc .

У зв`язку з неодержанням від контролюючого органу повідомлень та квитанцій упродовж трьох днів, й у зв`язку з тим, що податкова накладна залишалась незареєстрованою, позивач подав цю податкову накладну на реєстрацію повторно 18.01.2019.

01.02.2019 ТОВ Компанія Рух звернулося до виконуючого обов`язки голови Державної фіскальної служби України з листом № 3.01/02/19, у якому було зазначено, що у зв`язку з неналежною роботою системи електронної реєстрації податкових накладних у ТОВ Компанія Рух виникла проблема з реєстрацією податкової накладної. Крім того, описано обставини скерування на реєстрацію податкової накладної № 11 від 22.12.2018 та вказано, що ТОВ Компанія Рух не порушило умов та порядку реєстрації податкової накладної.

Також у даному листі позивач висловив сподівання, що ДФС України візьме на себе відповідальність за технічні проблеми у роботі системи електронної реєстрації податкових накладних, розрахунків коригування, запитів щодо суми податку, на яку платник податків має право зареєструвати податкові накладні, які зумовили порушення термінів реєстрації податкової накладної.

04.03.2019 ДФС України повідомила позивача, зокрема, про те, що податкова накладна № 11 від 22.12.2018 зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних 18.01.2019, про що ТОВ Компанія Рух було скеровано відповідну квитанцію.

Головним управлінням ДФС у Львівській області проведено камеральну перевірку позивача щодо своєчасності реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних за період з 01.12.2018 по 31.01.2019, про що складено акт № 521/53.12-15/40675994 від 18.03.2019.

Перевіркою встановлено, що платником порушено граничні терміни реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, чим порушено вимоги пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України.

У зв`язку із затримкою реєстрації податкової накладної № 11 від 22.12.2018 на 3 три дні (зареєстровано 18.01.2019) контролюючим органом нараховано штраф у сумі 10166,67 грн.

Позивач, не погоджуючись із висновками контролюючого органу про порушення, що викладені у акті від 18.03.2019 та розрахунком штрафу, подав заперечення до вказаного акта перевірки.

Листом від 11.04.2019 № 20009/10/53.12-19 Головним управлінням ДФС позивачу надано відповідь на заперечення до акта перевірки, в якому зазначено, що штрафні санкції в сумі 10166,67 грн щодо порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних нараховані правомірно відповідно до статті 201 Податкового кодексу України, оскільки у позивача була наявною технічна можливість своєчасної реєстрації податкової накладної від 22.12.2018 № 11 на суму ПДВ 101666,67 грн.

12.04.2019 Головним управлінням ДФС у Львівській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 0037165312, відповідно до якого за даними Єдиного реєстру податкових накладних за звітний період 12.2018 встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених статтею 201 та згідно зі статтею 120 1 Податкового кодексу України за затримку реєстрації податкових накладних /розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 101666,67 грн застосовано до позивача штраф у розмірі 10 % у сумі 10166,67 грн.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (тут і далі в редакції, що діяла на момент виникнення спірних правовідносин) єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з абзацом першим пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (абзац четвертий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац п`ятий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції (абзац дев`ятий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем) (абзац тринадцятий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом (абзаци чотирнадцятий-п`ятнадцятий пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 120 1 .1 статті 120 1 Податкового кодексу України порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246), який визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Реєстр).

Відповідно до пункту 2, 3 Порядку № 1246 операційний день - частина дня, протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації. Операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо 15 число або останній день місяця припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем.

Згідно з пунктом 4 Порядку № 1246 до Реєстру вносяться відомості щодо податкових накладних та/або розрахунків коригування, які прийняті до Реєстру та підлягають реєстрації, реєстрацію яких зупинено, а також щодо яких у встановленому порядку прийнято рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації.

Пунктом 5 Порядку № 1246 встановлено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200 1 .3, 200 1 .9 статті 200 1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Кодексу, а також з урахуванням Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пунктів 11-15 Порядку № 1246 після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Відповідно до пункту 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 1 .3 і 200 1 .9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Аналізуючи вищевказані норми права, слід дійти висновку, що строки, визначені для реєстрації податкових накладних, встановлені у календарних днях, при цьому право платника податку для реєстрації податкових накладних пов`язане виключно з операційним днем, який відповідно до Порядку № 1246 триває з 8-ї до 20-ї години. Крім того, податковий орган в будь-якому випадку зобов`язаний протягом операційного дня надіслати платнику податку одну з квитанцій: або про прийняття податкової накладної, або про її неприйняття із зазначенням відповідних причин, або зупинення реєстрації податкової накладної. Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в ЄРПН.

У справі встановлено, що 15.01.2019 позивач направив в електронному форматі до ДФС України для реєстрації в ЄРПН податкові накладні: від 22.12.2018 року № 11 (відправлено: дата та час - 15.01.2019 17:02 год.), що підтверджується скрін-шотом із електронного кабінету платника податків у системі М.Е.DOC (а. с. 22).

Сума реєстраційного ліміту в ТОВ Компанія Рух станом на 15.01.2019 о 16:16 становила 102372, 96 грн, тобто була достатньою для реєстрації податкової накладної від 22.12.2018 року № 11 на суму ПДВ 101666, 67 грн.

Враховуючи наведене, є підстави для висновку про те, що позивачем у межах граничного строку реєстрації податкових накладних надіслано податкову накладну від 22.12.2018 № 11 на суму ПДВ 101666,67 грн. Разом з тим, відповідачем не виконано обов`язку протягом операційного дня надіслати платнику податку одну з квитанцій: або про прийняття податкової накладної, або про її неприйняття із зазначенням відповідних причин.

Апеляційний суд вважає, що квитанція про прийняття або неприйняття вказаної податкової накладної мала бути надіслана позивачу в межах операційного дня, тривалість якого визначено пунктом 3 Порядку № 1246, тобто з 08:00 до 20:00 15.01.2019. Однак, така позивачу надіслана не була.

Таким чином, оскільки затримка реєстрації податкової накладної від 22.12.2018 № 11 в ЄРПН виникла не з вини позивача, податкове повідомлення-рішення відповідача щодо застосування до ТОВ Компанія Рух штрафу за затримку реєстрації такої податкової накладної на суму 10166, 67 грн є протиправним.

Повторне відправлення позивачем 18.01.2019 на реєстрацію податкової накладної від 22.12.2018 № 11, як встановлено судом, було зумовлене відсутністю отримання від контролюючого органу квитанції, що підтверджує факт приймання/неприймання/ /призупинення податкової накладної до кінця операційного дня, тобто до 20:00 15.01.2019.

За таких обставин, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про скасування податкового повідомлення-рішення відповідача від 12.04.2019 № 0037165312, яким до ТОВ Компанія Рух застосовано штраф на суму 10166, 67 грн, оскільки позивачем не було порушено граничний строк реєстрації податкової накладної, що підтверджується матеріалами справи та не спростовано відповідачем у ході судового розгляду справи.

Відповідно до статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Рішення суду першої інстанції прийняте з дотриманням норм матеріального та процесуального права, з врахуванням усіх обставин, що мають значення для вирішення справи, тому підстави для його зміни чи скасування відсутні.

Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують та на законність судового рішення не впливають.

Керуючись ч. 3 ст. 243, ст. 308, ст. 310, ст. 315, ст. 316, ст. 321, ст. 322, ст. 325 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд,

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області залишити без задоволення.

Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2019 року у справі № 1.380.2019.004831 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя В. М. Багрій судді А. Р. Курилець Д. М. Старунський Повний текст постанови виготовлений 26.12.2019.

Дата ухвалення рішення26.12.2019
Оприлюднено28.12.2019
Номер документу86635508
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.004831

Ухвала від 13.08.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 20.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 20.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 27.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 04.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Постанова від 16.01.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Постанова від 26.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Постанова від 26.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

Ухвала від 13.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Багрій Василь Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні