Постанова
від 26.12.2019 по справі 480/819/19
МИКОЛАЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Справа № 480/819/19

Провадження № 3/480/447/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 грудня 2019 року м. Миколаїв

Суддя Миколаївського районного суду Миколаївської області Войнарівський М.М., за участю секретаря судового засідання Василенко К.К., розглянувши матеріали, які надійшли з регіонального представництва Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Миколаївській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , голову органу саморганізації населення Ізумруд , яке розташоване за адресою: АДРЕСА_1 Отрадна,8, с.Петрівка Миколаївського району Миколаївської області за ч.2 ст.212-3 КУпАП, -

встановив:

На адресу Миколаївського районного суду Миколаївської області надійшов протокол про адміністративне правопорушення від 25.04.2019 року відносно ОСОБА_1 за ч.2 ст.212-3 КУпАП.

У судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 не з`явився; причини неявки суду не повідомив. Раніше, в судовому засіданні ОСОБА_1 вину у скоєному правопорушенні не визнав та пояснив, що йому було невідомо про те, що відносно нього був складений протокол про адміністративне правопорушення, а отже, його було позбавлено можливості надати власні доводи щодо викладеного. Крім того, зазначив, що прокол про адміністративне правопорушення не містить його підпису. Також, посилався на те, що строки притягнення до адміністративної відповідальності сплинули, а, отже, провадження відносно нього підлягає закриттю.

Особа, яка склала протокол про адміністративне правопорушення - регіональний представник Уповноваженого Верховної Ради України в судове засідання не з`явився; причини нечвки суду не повідомив.

Дослідивши клопотання та матеріали справи, суд дійшов наступного.

Згідно зі ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по-батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Відповідно до вимог ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: чи належить до його компетенції розгляд даної справи; чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення; чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду; чи витребувано необхідні додаткові матеріали; чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

У відповідності до положень ст.251 КУпАП України, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Так, при викладенні обставин правопорушення, відповідальна особа зазначає, що 21.12.2018 року ОСОБА_2 до ОСН був направлений запит на отримання публічної інформації, який того ж дня був отриманий ОСОБА_1 . Однак, надалі за текстом, відповідальною особою вказано, що дата вчинення правопорушення 29.12.2019 року,. Вказане не може відповідати дійсності. Отже, протокол про адміністративне правопорушення від 25.04.2019 року відносно ОСОБА_1 за ч.2 ст.212-3 КУпАП містить розбіжності щодо зазначення дати вчинення правопорушення.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що зазначені недоліки в адміністративному протоколі, унеможливлюють всебічний та об`єктивний розгляд справи, а тому протокол про адміністративне правопорушення підлягає поверненню до регіонального представництва Уповноваженого Верховної Ради України, для доопрацювання.

Керуючись ст.ст. 256, 278, 279, 280 КУпАП, суд-

постановив:

Справу про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.2 ст.212-3 КУпАП повернути до регіонального представництва Уповноваженого Верховної Ради України, для доопрацювання.

Суддя М. М. Войнарівський

СудМиколаївський районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення26.12.2019
Оприлюднено28.12.2019
Номер документу86661483
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —480/819/19

Постанова від 29.10.2020

Адмінправопорушення

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Постанова від 26.12.2019

Адмінправопорушення

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Войнарівський М. М.

Ухвала від 11.03.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні