РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
17 грудня 2019 року м. Рівне №460/3308/19
Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Друзенко Н.В. за участю секретаря судового засідання Головатчик А.А. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі: позивача: представник Комісаров І.Д., відповідача: представник не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Державної екологічної інспекції Поліського округу доФермерського господарства "Млинівська Чайка" про застосування заходів реагування, -
В С Т А Н О В И В:
Державна екологічна інспекція Поліського округу звернулася в суд з позовом до Фермерського господарства "Млинівська Чайка" про застосування заходів реагування шляхом часткової зупинки діяльності, а саме, просила заборонити (зупинити) експлуатацію твердопаливного котла та екструдера зернового для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул.Покровська (Кірова) 47 до моменту отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на твердопаливний котел та екструдер зерновий для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул.Покровська, (Кірова) 47.
Ухвалою від 18.11.2019 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін на 17.12.2019.
В судовому засіданні 17.12.2019 проголошено вступну та резолютивну частину рішення.
Згідно з позовною заявою та поясненнями представника позивача в судовому засіданні, позовні вимоги ґрунтуються на тому, що в ході позапланової перевірки відповідача посадовими особами інспекції було зафіксовано, що Фермерське господарство "Млинівська Чайка" не отримало дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з врахуванням всіх неврахованих джерел, а саме, твердопаливним котлом та екструдером зерновим для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул.Покровська (Кірова) 47, Млинівський район, Рівненська область, чим порушило пункт 8 припису №381 від 11.05.2019. Вказано, що оскільки раніше прийняті заходи адміністративного впливу, зокрема штраф, не привели до усунення порушень вимог чинного законодавства господарством здійснення господарської діяльності останнім без отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел - обмежується законом, то такими діями відповідача допущено порушення вимог ст.40, 50 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища". З огляду на наведене, сторона позивача просила позов задовольнити повністю.
У відзиві на позовну заяву (а.с.69) відповідач позов не визнав та на обґрунтування своїх заперечень зазначив, що 15.11.2019 Фермерське господарство "Млинівська Чайка" отримало дозвіл №5623855100-30 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (строк дії дозволу необмежений), виданий Головним управлінням Держприродспоживслужби в Рівненській області на підставі рішення від 01.10.2019 №04-17/01-11/4217-19. Сторона відповідача стверджує, що спірні правовідносини врегульовані в досудовому порядку, а тому просила в задоволенні позову відмовити повністю.
Розглянувши позовну заяву та відзив на неї, заслухавши пояснення представника позивача, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд встановив наступне.
Фермерське господарство "Млинівська Чайка" з 28.12.2005 зареєстроване юридичною особою, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.175-177). Основний вид діяльності: 01.46. Розведення свиней.
В період з 24.04.2019 по 11.05.2019 посадовими особами органу державного нагляду (контролю) на підставі направлення від 19.04.2019 №137/2 та наказу від 19.04.2019 №22-П проведено планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища Фермерським господарством "Млинівська Чайка", за результатами якої складено акт перевірки від 11.05.2019 (а.с.12-33).
Так, перевіркою встановлено та в акті зафіксовано, що Фермерське господарство "Млинівська Чайка" здійснює господарську діяльність з порушенням природоохоронного законодавства на території Рівненської області, що обмежується законом, а саме: на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул. Покровська (Кірова) 47, відсутній дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на твердопаливний котел та екструдер зерновий для переробки сої.
11.05.2019 на підставі вказаних висновків Державною екологічною інспекцією Поліського округу видано припис на ім`я голови Фермерського господарства "Млинівська Чайка" №381 з метою усунення порушень природоохоронного законодавства, виявлених під час планової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, згідно з пунктом 8 якого, підприємству необхідно було отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з врахуванням всіх неврахованих джерел: твердопаливний котел та екструдер зерновий для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул. Покровська (Кірова) 47, до 17.07.2019 (а.с.32-33).
Згідно з постановою від 08.05.2019 №777-3.5 відповідальних осіб Фермерського господарства "Млинівська Чайка" притягнуто до адміністративної відповідальності, передбаченої ч.1 ст.78 Кодексу про адміністративні правопорушення України, та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 136 грн. (а.с.35).
В період з 08.08.2019 по 16.08.2019 посадовими особами позивача на підставі наказу від 01.08.2019 №45-П та направлення №291/2 від 01.08.2019 проведено позапланову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства Фермерським господарством "Млинівська Чайка", а саме: виконання вимог припису від 11.05.2019 №381, за підсумками якої складено акт №699 від 16.08.2019 (а.с.37-50).
За результатами перевірки було встановлено, що відповідачем не виконано пункту 8 припису №381 від 11.05.2019, а саме: Фермерське господарство "Млинівська Чайка" не отримало дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з врахуванням всіх неврахованих джерел: твердопаливний котел та екструдер зерновий для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул. Покровська (Кірова) 47.
07.08.2019 згідно з протоколом №001790 про адміністративне правопорушення та постанови про накладення адміністративного стягнення від 07.08.2019 №1260-3/5 відповідальну особу Фермерського господарства "Млинівська Чайка" притягнуто до адміністративної відповідальності, передбаченої ст.188-5 Кодексу про адміністративні правопорушення України (а.с.53-55). Як свідчить копія квитанції від 03.09.2019 даний штраф повністю сплачений відповідачем.
У зв`язку з тим, що раніше прийняті заходи адміністративного впливу не призвели до усунення порушень вимог чинного законодавства Фермерським господарством "Млинівська Чайка" здійснення господарської діяльності без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел - обмежується законом, позивач звернувся з даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з такого.
Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 66 Конституції України кожен зобов`язаний не заподіювати шкоду природі, культурній спадщині, відшкодовувати завдані ним збитки.
Статтею 40 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" від 25.06.1991 №1264-XII передбачено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов`язкових екологічних вимог: а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій; б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища; в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів; г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров`я населення; д) збереження територій та об`єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні; е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб; є) здійснення заходів щодо збереження і невиснажливого використання біологічного різноманіття під час провадження діяльності, пов`язаної з поводженням з генетично модифікованими організмами.
При використанні природних ресурсів має забезпечуватися виконання й інших вимог, встановлених цим Законом та іншим законодавством України.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2017 №275, Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра енергетики та захисту довкілля і який реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
Державна екологічна інспекція Поліського округу (далі - Держекоінспекція) діє на підставі Положення, затвердженого Наказом Державної екологічної інспекції України від 27.11.2018 №257, згідно з яким Держекоінспекція є міжрегіональним територіальним органом Державної екологічної інспекції України, який діє у складі та їй підпорядковується.
Відповідно до Положення Держеконіспекції у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем`єр-міністра України, наказами Міністерства екології та природних ресурсів, дорученнями Міністра екології та природних ресурсів, його заступників, наказами Держекоінспекції України, дорученнями Голови Держекоінспекції України, актами обласних державних адміністрацій, обласних рад, іншими актами законодавства України.
Підпунктом 4 пункту 2 розділу 2 Положення встановлено, що Держекоінспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влад, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог про охорону атмосферного повітря.
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища;
Заходи державного нагляду (контролю) - це планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Відповідно до частини п`ятої статті 4 цього Закону виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
Абзацом 3 частини першої статті 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" встановлено, що підставою для здійснення позапланового заходу є перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю).
Частиною шостою статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості: дату складення акта; тип заходу (плановий або позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); предмет державного нагляду (контролю); найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід. Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.
Частиною сьомою статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Відповідно до положень статті 11 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" від 16.10.1992 №2707-XII викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб`єкту господарювання.
Згідно зі статтею 12 Закону України "Про охорону атмосферного повітря" господарська чи інші види діяльності, пов`язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.
Таким чином, викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб`єкту господарювання та відповідно, у разі відсутності такого дозволу діяльність суб`єкта господарювання може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена.
При цьому, суд зазначає, що Порядок погодження і видачі дозволів встановлюється постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 №302 "Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов`язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, які отримали такі дозволи".
Так, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами - це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам - підприємцям експлуатувати об`єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.
Дозвіл видається суб`єкту господарювання за формою, встановленою Мінприроди. Дозвіл видається безоплатно на строк не менш як п`ять років: суб`єкту господарювання, об`єкт якого відповідно до законодавства належить до першої групи, - Мінприроди за погодженням з Держсанепідслужбою; суб`єкту господарювання, об`єкт якого відповідно до законодавства належить до другої або третьої групи, - обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища через дозвільні центри за погодженням з територіальними органами Держсанепідслужби.
Для отримання дозволу суб`єкт господарювання: оформляє заяву; готує документи, в яких обґрунтовуються обсяги викидів забруднюючих речовин; проводить інвентаризацію стаціонарних джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, видів та обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, пилогазоочисного обладнання; проводить оцінку впливу викидів забруднюючих речовин на стан атмосферного повітря на межі санітарно-захисної зони; розробляє плани заходів щодо: досягнення встановлених нормативів граничнодопустимих викидів для найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин; охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру; ліквідації причин і наслідків забруднення атмосферного повітря; остаточного припинення діяльності, пов`язаної з викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря, та приведення місця діяльності у задовільний стан; запобігання перевищенню встановлених нормативів граничнодопустимих викидів у процесі виробництва; здійснення контролю за дотриманням встановлених нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин та умов дозволу на викиди; обґрунтовує розміри нормативних санітарно-захисних зон, проводить оцінку витрат, пов`язаних з реалізацією заходів щодо їх створення; проводить оцінку та аналіз витрат, пов`язаних з реалізацією запланованих заходів щодо запобігання забрудненню атмосферного повітря; готує інформацію про отримання дозволу для ознайомлення з нею громадськості відповідно до законодавства.
Суб`єкт господарювання для розроблення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, може залучати установи, організації та заклади, яким Мінприроди надає право на розроблення цих документів.
Суб`єкт господарювання, об`єкт якого належить до першої групи, для отримання дозволу подає Мінприроди, а суб`єкт господарювання, об`єкт якого належить до другої або третьої групи, - дозвільному центру у письмовій та в електронній формі документи, підготовлені відповідно до затвердженої Мінприроди Інструкції про загальні вимоги до оформлення документів, у яких обґрунтовуються обсяги викидів, для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян - підприємців, а також вміщує в місцевих друкованих засобах масової інформації повідомлення про намір отримати дозвіл із зазначенням адреси місцевої держадміністрації, до якої можуть надсилатися зауваження громадських організацій та окремих громадян.
Мінприроди та дозвільні центри передають Держсанепідслужбі, її територіальним органам відповідно заяву та документи на отримання дозволу. Держсанепідслужба, її територіальні органи протягом 15 календарних днів з дати надходження документів приймають рішення щодо можливості/неможливості видачі дозволу, яке надсилається Мінприроди та дозвільним центрам відповідно.
У разі прийняття рішення щодо неможливості видачі дозволу у ньому зазначається зміст зауважень.
Місцеві держадміністрації розглядають зауваження громадських організацій, у разі потреби організовують проведення їх публічного обговорення і протягом 30 календарних днів з дати опублікування інформації про намір суб`єкта господарювання отримати дозвіл повідомляють про це орган, який видав дозвіл.
Орган, який видав дозвіл, аналізують зауваження та у разі необхідності пропонує суб`єкту господарювання врахувати їх під час підготовки дозволу до видачі.
Орган, який видав дозвіл, протягом 30 календарних днів розглядає заяву та документи на отримання дозволу і у разі відсутності зауважень видає дозвіл.
У разі наявності зауважень документи повертаються суб`єкту господарювання з викладом їх змісту та зазначенням терміну повторного подання.
Рішення про видачу дозволу надсилається органом, який видав дозвіл, суб`єкту господарювання та Держсанепідслужбі або її територіальним органам.
Судом встановлено та не оспорюється сторонами, що на промисловому майданчику (склад магазин) за адресою вул.Покровська (Кірова), 47, де здійснює свою виробничу діяльність Фермерське господарство "Млинівська Чайка", останнім використовувався твердопаливний котел типу DREW-MET та екструдер зерновий для переробки сої, на які на момент перевірки в період 24.04.2019 - 11.05.2019 та в період 08.08.2019 - 16.08.2019 був відсутній дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів.
З огляду на це, позивачем було видано припис №381 від 11.05.2019, одним з пунктів якого господарство було зобов`язано отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з врахуванням всіх неврахованих джерел: твердопаливний котел та екструдер зерновий для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул. Покровська (Кірова) 47.
В ході розгляду справи Фермерським господарством "Млинівська Чайка" долучено до матеріалів справи дозвіл від 15.11.2019 №5623855100-30 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, виданий Департаментом екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації зі строком дії: необмежений. Вказаний дозвіл виданий на підставі рішення Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області від 01.10.2019 №04-17/01-11/4217-19 (а.с.71-77). Разом з дозволом відповідачем додано копії документів, якими обґрунтовуються обсяги викидів забруднюючих речовин Фермерським господарством "Млинівська Чайка" (а.с.78-170)
Таким чином, суд вважає, що відповідачем надано достатні та належні докази отримання ним дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Припис позивача від 11.05.2019, зокрема, пункт 8, станом на час розгляду справи є виконаним у повному обсязі, а отже відсутні правові підстави для застосування заходів реагування шляхом часткової зупинки діяльності, а саме: заборони (зупинки) експлуатації твердопаливного котла та екструдера зернового для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою: смт.Млинів, вул.Покровська (Кірова) 47 до моменту отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на твердопаливний котел та екструдер зерновий для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул.Покровська, (Кірова) 47.
Відповідно до статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Суд при вирішенні даного спору, з огляду на встановлені обставини, дійшов висновку, що у задоволенні позовних вимог Державної екологічної інспекції Поліського округу слід відмовити повністю.
Правові підстави для застосування статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України відсутні.
Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
В И Р І Ш И В :
Державній екологічній інспекції Поліського округу (Код ЄДРПОУ 42163803, вул. Леха Качинського, буд.12-А, м. Житомир, 10014) в позові до Фермерського господарства "Млинівська Чайка" (код ЄДРПОУ 33768131, вул. Княгині Ольги, буд. 25,смт. Млинів, Рівненська область, 35100 ) про застосування заходів реагування шляхом часткової зупинки діяльності, а саме, заборони (зупинки) експлуатації твердопаливного котла та екструдера зернового для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул. Покровська (Кірова) 47 до моменту отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на твердопаливний котел та екструдер зерновий для переробки сої на виробничому майданчику (склад магазин) за адресою смт.Млинів, вул. Покровська (Кірова) 47, - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд.
Повний текст рішення складений 23 грудня 2019 року.
Суддя Друзенко Н.В.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2019 |
Оприлюднено | 03.01.2020 |
Номер документу | 86743973 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Друзенко Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні