Ухвала
від 20.12.2019 по справі 923/209/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

20 грудня 2019 року м. Херсон Справа № 923/209/19

Господарський суд Херсонської області у складі судді Немченко Л.М. за участю секретаря судового засідання Степанової Н.Д. розглянувши справу

за заявою: Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (пр-т Ушакова, 75, м.Херсон, 73026, ідентифікаційний номер 43143201)

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрдорінвест" (вул.Домобудівна, буд. 11, кв. 308, м. Херсон, 73003, код ЄДРПОУ 36009153)

про банкрутство

за участю учасників судового процесу:

від кредитора: ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі - Кромп О.П., представник, довіреність № 185/9/21-22-10-03-04 від 05.09.2019;

від боржника: арбітражний керуючий Іваненко Н.О.

в с т а н о в и в:

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 04.04.2019 відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Укрдорінвест".

Ухвалою суду від 27.06.2019 затверджено реєстр вимог кредиторів, призначено збори кредиторів, зобов`язано учасників провадження утворити комітет кредиторів та вирішити питання, що віднесені до його компетенції, надати пропозиції щодо подальших процедур у справі.

Справа знаходиться в процедурі ліквідації, введеній постановою Господарського суду Херсонської області від 19.07.2019, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Іваненко Наталію Олександрівну .

Постановою Господарського суду Херсонської області від 19.07.2019 зобов`язано ліквідатора Іваненко Н.О. забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.38, 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", звіт та ліквідаційний баланс подати суду.

Ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". За результатами проведеної роботи 02.12.2019 ліквідатором подано суду звіт та ліквідаційний баланс боржника. Крім того, 02.12.2019 ліквідатор звернувся до суду з клопотанням про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 22.10.2019 постановлено призначити підсумкове судове засідання на 20.12.2019 для розгляду заявлених клопотань арбітражного керуючого - ліквідатора.

З 21.10.2019 введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства. Однак, суд розглядає заявлені клопотання про затвердження звітів та ліквідаційного балансу з застосуванням норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оскільки ліквідаційна процедура в межах справи про банкрутство проводилась за правилами Закону про банкрутство, а клопотання, звіти та ліквідаційний баланс подані до суду 02.12.2019 після набрання чинності Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно ст. 20 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом.

За приписами ч. 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (чинним до 21.10.2019) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ст.2 Кодексу України з процедури банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 19.07.2019 боржника визнано банкрутом, введено ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Іваненко Н.О., якого зобов`язано здійснити ліквідацію банкрута і подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до вимог ч.ч. 1, 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку (чинного під час проведення ліквідаційної процедури до 21.10.2019).

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню, на строк не менше п`яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб.

Виходячи із положень ст.ст. 41, 44, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.

Згідно ч. ч. 1, 5 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

На виконання вимог постанови Господарського суду Херсонської області від 26.04.2019 ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 65 Кодексу України з процедури банкрутства подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрдорінвест".

Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (чинного під час здійснення ліквідаційної процедури до 21.10.2019), ст. 65 Кодексу України з процедури банкрутства.

В наданому до суду звіті ліквідатор зазначив наступне.

Ліквідатором направлялись відповідні запити до державних органів, банків тощо, у т.ч. повторні - у зв`язку з ненаданням на них відповідей.

Так в Головне управління ДФС у Херсонській області Автономній Республіці Крим та м. Севастополі з проханням надати довідку про наявність відкритих рахунків ТОВ Укрдорінвест , копії усієї податкової звітності за останні три роки перед порушенням провадження у справі про банкрутство боржника, відомості про участь банкрута в інших товариствах, надати інформацію щодо адреси місця роботи, проживання та ідентифікаційного коду засновника та керівника ТОВ "Укрдорінвест". Було отримано лист в якому ліквідатору повідомили рахунки банків які числяться за боржником, копії податкової звітності за податковий період квітень 2016 - 2018 років та повідомили про те, що станом на 20.08.2019 ТОВ Укрдорінвест не є засновником підприємств, які обліковуються в Головному управління ДФС;

До Державної казначейської служби України з приводу отримання інформації про наявність відкритих рахунків за банкрутом та наявності залишку коштів на них, надання інформації щодо процедури закриття рахунків боржника в Державному казначействі України. Ліквідатору було повідомлено що 24.12.2014 Казначейством на підставі реєстру ДФСУ в СЕАПДВ ТОВ Укрдорінвест відкрито рахунок № НОМЕР_1 , станом на 11.09.2019 залишок коштів на даному рахунку становить 0,00 грн. А також було повідомлено про те, що закриття рахунків в системі електронного адміністрування податку на додану вартість здійснюються Казначейством в автономному режимі виключно на підставі реєстру Державної фіскальної служби України;

У Регіональне відділення Фонду Держмайна в Херсонській області, Автономіній Республіці Крим та м. Севастополі щодо надання інформації про наявність чи відсутність у статутному фонді банкрута державної частки. На даний запит ліквідатора було повідомлено, що станом на 01.08.2019 в управлінні Регіонального відділення кооперативні права держави ТОВ Укрдорінвест відсутні;

До Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області з проханням повідомити чи видавались дозволи на виконання робіт з будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту ТОВ Укрдорінвест . Ліквідатору на даний запит було повідомлено про відсутність інформації щодо реєстрації ТОВ Укрдорінвест документів дозвільного/декларативного характеру;

В Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області з проханням надати інформацію, чи зареєстроване за банкрутом право власності на земельну ділянку, а також щодо наявності зареєстрованих за банкрутом земельних ділянок на інших правових титулах. На даних запит було повідомлено про те, що за ТОВ Укрдорінвест на території Херсонської області земельні ділянки станом на 01.01.2013 не обліковуються:

До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області відносно наявності зареєстрованих за обліком транспортних засобів, а саме: трактори самохідні машини, причепи та інші, які належать банкруту. Ліквідатора було проінформовано, що за ТОВ Укрдорінвест сільськогосподарської та іншої техніки по автоматизованій електронно-облікової системі АгроТех в Херсонській області не зареєстровано;

До Департаменту регулювання депозитарної та розрахунково-клірингової діяльності Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням надати інформацію щодо того чи є банкрут власником цінних паперів та чи здійснює випуск та операції з цінними паперами та їх похідними на території України. На запит було повідомлено, що відповідно до даних Державного реєстру випусків цінних паперів станом на 13.08.2019, інформація про реєстрацію випуску цінних паперів ТОВ Укрдорінвест відсутня, а також за наявними щоквартальними адміністративними даними, станом на 30.06.2019 боржник серед власників пакетів голосуючих акцій акціонерних товариств, відсутній;

До Митниці ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі з метою отримання інформації щодо наявності товарів на право власності за якими належить банкруту. Ліквідатора було повідомлено про те, що за наявними базами даних ТОВ Укрдорінвест не перебуває на обліку в Митниці ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі;

В регіональний сервісний центр МВС України в Херсонській області з метою отримання інформації відносно наявності зареєстрованих за обліком транспортних засобів, які належать банкруту на праві власності. Ліквідатора було проінформовано про те, що станом на 14 серпня 2019 року, згідно з даними Єдиного державного реєстру МВС, за ТОВ Укрдорінвест транспортні засоби не зареєстровано;

В Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації, Головне управління ДСНС України у Херсонській області та Управління міністерства надзвичайних ситуацій України у Херсонській області з проханням повідомити інформацію щодо наявності чи відсутності закріплених за ТОВ Укрдорінвест об`єктів та засобів цивільного захисту населення (перелік, якісні характеристики, тощо). На даний запит було отримано такі відповіді:

- Головне управління Державної службі України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області повідомило, що у загальнодержавному реєстрі захисних споруд ДСНС України за зазначеним адресом обліковується 1 захисна споруда (обліковий номер 82072) у підприємства ТОВ Мега Транзіт Інвест (код ЄДРПОУ 36579844).

- Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації повідомило ліквідатора про те, що відповідно до загальнодержавного обліку фонду захисних споруд цивільного захисту за адресою м. Херсон, вул. Домобудівна, 11 знаходиться сховище цивільного захисту населення № 82072.

До Державної служби України з безпеки на транспорті з проханням надати інформацію щодо того чи зареєстровані за банкрутом морські та річкові судна, а також інше майно. Ліквідатору повідомили про те, що для отримання запитуваної інформації потрібно звернутися до Морської адміністрації як розпорядника інформації.

До Державної служби морського та річкового транспорту України (Морської адміністрації) з метою отримання інформації щодо того чи зареєстровані за ТОВ Укрдорінвест морські та річкові судна. Ліквідатора було повідомлено про те, що за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ Укрдорінвест ;

До Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з проханням надати інформацію про реєстрацію авторських прав та суміжних прав за боржником ТОВ Укрдорінвест . На даний запит було повідомлено про те, що запитувану інформацію можна отримати на веб-сайті Спеціалізованої інформаційної системи Укрпатенту. За даними сайту інформація про реєстрацію авторських прав та суміжних прав за боржником ТОВ Укрдорінвест відсутня;

До АТ Укрзалізниця щодо надання інформації про зареєстровані за боржником тяговий та рухомий склад, вантажні вагони та під`їзні колії. На запит було повідомлено про те, що інформації про вагони за боржником ТОВ Укрдорінвест , як власником, в АБД ПВ немає, крім того зазначений боржник відсутній в довіднику Собственники грузових вагонов государств-участников Содружества . Також в інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви за банкрутом та за даними Автоматизованої системи паспортизації, експлуатації, контролю під`їзних колій промислових підприємств (АС ПЕКП) дані щодо наявності під`їзних колій власності ТОВ Укрдорінвест відсутні;

В Державне космічне агентство України з проханням надати інформацію про зареєстровані за боржником космічні об`єкти. Ліквідатора було повідомлено про відсутність зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки у ТОВ Укрдорінвест ;

До Держаної авіаційної служби України з щодо надання інформації, чи зареєстроване за банкрутом право власності на об`єкти цивільної авіації. На запит було отримано відповідь про те, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за банкрутом повітряні судна не зареєстровані, а також інформація щодо наявності аеродромів, злітно-посадочних майданчиків, авіаційної наземної техніки та аеродромного обладнання відсутня;

В агентство з ідентифікації та реєстрації тварин з проханням надати інформацію про те, чи зареєстровані за ТОВ Укрдорінвест сільськогосподарські тварини. Було отримано відповідь, що в інформаційній системі Єдиний державний реєстр тварин відсутня будь-яка інформація про наявність боржника, оскільки даний суб`єкт господарювання не зареєстрований в Реєстрі тварин як власник тварин;

До Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області з проханням повідомлення чи здійснювалися (здійснюються) Виконавчою службою виконавчі провадження, стороною яких є ТОВ Укрдорінвест ; повідомити на які активи ТОВ Укрдорінвест , а також банківські рахунки банкрута було накладено арешт; повідомити які активи банкрута було вилучено, які реалізовано (звернено стягнення), а які зараз перебувають на реалізації. Ліквідатора було повідомлено про те, що за інформацією Корабельного районного відділу державної виконавчої служби м. Херсон Головного територіального управління юстиції у Херсонській області на виконанні цього відділу не перебувають відкриті виконавчі провадження, стороною який є банкрут, а також за даними автоматизованої системи виконавчого провадження на виконанні територіальних відділів державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції не перебувають виконавчі документи, стороною в яких є ТОВ Укрдорінвес ;

В головне управління Держпраці України у Херсонській області з метою отримання інформації про зареєстровану за боржником техніку та об`єкти (технології, високотонажні транспортні засоби та механізми, об`єкти підвищеної небезпеки, тощо). На запит було повідомлено, що в Головному управлінні Держпраці у Херсонській області за ТОВ Укрдорінвест технологічні транспортні засоби, які згідно чинного законодавства підлягають реєстрації в органах Держпраці України, не зареєстровані.

Ліквідатором ТОВ Укрдорінвест Іваненко Н.О. було отримано інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта, згідно якої будь яка інформація по підприємству-банкруту відсутня.

Ліквідатор Іваненко Н.О. направляла запит засновнику ТОВ Укрдорінвест Максимюку О.Л. про невідкладне передання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, якою підтверджується господарська діяльність, передати ліквідатору печатки та штампи та майно боржника. Даний лист повернувся ліквідатору у зв`язку закінченням строку зберігання листа.

Також ліквідатор направляв запити на адресу ТОВ Укрдорінвест про невідкладне передання бухгалтерської та іншої документації банкрута, печатки та штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. Згідно даних сайту Укрпошти перший запит було отримано, але відповіді не було надано, другий лист був повернутий ліквідатору.

У зв`язку з вищевикладеним ліквідатором ТОВ Укрдорінвсет Іваненко Н.О. до Головного управління Національної поліції в Херсонській області була подана заява про злочин, в якій заявник просить:

- прийняти та зареєструвати дану заяву відповідно до вимог кримінального процесуального законодавства;

- внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочати розслідування з приводу викладених в даній заяві обставин; повідомити про результати розгляду даної заяви та про прийняті процесуальні рішення у встановлений законодавством строк.

У зв`язку з неотриманням відповіді на заяву ліквідатором були направлені запити до Головного управління Національної поліцій в Херсонській області щодо надання інформації про результат розгляду заяви про злочин.

Ліквідатором на запити було отримано відповідь про те, що заява про злочин зареєстрована в Журналі Єдиного обліку заяв та повідомлень про вчиненні кримінальні правопорушення та інші події за № 21095 від 16.10.2019. Також ліквідатора було повідомлено про те, що Корабельним ВП ХВП ГУНП в Херсонській області було уважно розглянуто дану заяву про злочин, проведено по ній перевірку та прийнято відповідні рішення. У зв`язку з чим подальша перевірка фактів, викладених у заяві закінчена та було рекомендовано звернутися до суду в порядку приватного обвинувачення.

З метою виявлення майна банкрута наказом ліквідатора від 10 жовтня 2019 було призначено повну інвентаризацію основних засобів, нематеріальних актів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів.

У ході інвентаризації дебіторської заборгованості було встановлено, що існує дебіторська заборгованість, а саме: дебітор - ПрАТ Рембудкомплект (код ЄДРПОУ 05398964) в сумі 316 812,00 грн., за якою минув строк позовної давності відповідно до звіту про фактичні результати економічного аналізу за показниками фінансової звітності ТОВ Укрдорінвест за період діяльність 01.01.2016 по 31.12.2018 рр. Документи, що підтверджують існування дебіторської заборгованості (її виникнення) відсутні. У зв`язку з чим дана дебіторська заборгованість була списана.

Підчас проведення інвентаризації грошових коштів на рахунках підприємства-банкрута та в касі підприємства не виявлено.

У ході проведення інвентаризації основних засобів, запасів та готової продукції, інвентаризаційною комісією не виявлено.

Вимоги кредиторів щодо визнання кредиторської заборгованості та включення вимог до реєстру кредиторів розглядались господарським судом Херсонської області у відповідності до ст. 17 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом . Господарським судом Херсонської області були визнанні вимог наступних кредиторів: Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (73026, м. Херсон, пр.-т. Ушакова, 75, ідентифікаційний номер 43143201) на суму 9 610 838 грн. 13 коп. Згідно ухвал Господарського суду Херсонської області від 27.06.2019 та 03.10.2019. Отже, реєстр вимог кредиторів ТОВ Укрдорінвест складав на загальну суму 9 610 838,13 грн. Довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберігання відсутня у зв`язку з тим, що посадові особи ТОВ Укрдорінвест не передали документи підприємства-банкрута ліквідатору.

Ліквідатором щомісячно направлялися звіти Головному управлінню ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополь, яке є єдиним кредитором, а також 15 жовтня 2019 року було проведене засідання комітету кредиторів.

Відповідно ч. 3 ст. 65 Кодексу України з процедури банкрутства якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Отже ліквідатором було складено ліквідаційний баланс підприємства станом на 19 листопада 2019 року.

Звіт про виконану роботу ліквідатора в ході здійснення ліквідаційної процедури був розглянутий на засіданні комітету кредиторів та затверджений, що підтверджено протоколом засідання кредиторів від 19.11.2019.

Відповідно ч. 2 ст. 65 Кодексу України з процедури банкрутства якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Пунктом 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедури банкрутства передбачено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Відтак юридичну особу ТОВ Укрдорінвест має бути ліквідовано, у зв`язку з цим провадження у справі про банкрутство підлягає закриттю.

Згідно п.7 ст.64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги не задоволені за відсутністю майна, вважаються погашеними.

За таких обставин, звіт та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України.

Провадження у справі у зв`язку з затвердженням звіту та ліквідаційного балансу закривається.

Судом розглянуто клопотання ліквідатора щодо затвердження звіту нарахування основної грошової винагороди арбітражного керуючого (ліквідатора) по справі №923/209/19 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрдорінвест" за період з 19.07.2019 по 19.11.2019 та стягнення суми винагороди та витрат з єдиного кредитора у справі.

При складанні звіту про нарахування основної винагороди ліквідатор за період з 19.07.2019 по 21.10.2019 керувався чинним на той час Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , а з 21.10.2019 керується нормами Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно ухвали Господарського суду Херсонської області від 05.11.2019 у справі № 923/209/19 основна грошова винагорода ліквідатора арбітражною керуючого Іваненко Н.О. за виконання повноважень ліквідатора на стадії проведення ліквідаційної процедури у справі № 923/209/19 за кожен місяць за період з 19.07.2019 по 15.10.2019 у розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати, визначеної ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (чинним на той час законодавством) та після 21.10.2019 у розмірі трьох мінімальних розмірів заробітної плати визначених ст. 30 Кодексу України з процедури банкротства.

За період з 19.07.2019 по 19.11.2019 оплата послуг ліквідатору ТОВ Укрдорінвест Іваненко Н.О. становить 37 760,83 грн. Також ліквідатор нарахував витрати, що були пов`язані з виконанням зобов`язань ліквідатора у суму 801,20 грн .

Ліквідатором було запропоновано комітету кредиторів схвалити звіт про нарахування винагороди ліквідатора ТОВ Укрдорінвест Іваненко Н.О. за період з 19.07.2019 до 19.11.2019 включно у розмірі 37 760,83 грн. Однак, на засіданні комітету кредиторів 19.11.2019 звіт був не схвалений, оскільки, за поясненням ініціюючого кредитора, фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого не створювався, у зв`язку з відсутністю бюджетних асигнувань на зазначені оплати.

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі з цих же причин заперечувало щодо схвалення звіту про нарахування грошової винагороди ліквідатора ТОВ Укрдорінвест Іваненко Н.О. за період з 19.07.2019 по 19.11.2019 і в судовому засіданні.

Також представник кредитора звернув увагу, що згідно Кодексу визначено, що у разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Як вбачається із розрахунку основної грошової винагороди арбітражного керуючого (ліквідатора) по справі № 923/209/19 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю " Укрдорінвест" за період з 19.07.2019 по 21.10.2019, проведеного з розрахунку дві мінімальні заробітні плати за кожен місяць виконання арбітражним керуючим Іваненко Н.О. повноважень ліквідатора у справі №923/209/19 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрдорінвест" та три мінімальні заробітні плати за період з 21.10.2019 по 19.11.2019, який викладено у звіті про основну грошову винагороду ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрдорінвест" та витрати по справі № 923/209/19 за період з 19.07.2019 по 19.11.2019 загальна сума нарахованої оплати послуг арбітражного керуючого Іваненко Н.О. за виконання повноважень ліквідатора в ліквідаційній процедурі ТОВ Укрдорінвест складає 37 760,83 грн. та 801,20 грн. витрат, із розрахунку мінімальної заробітної плати в Україні з 26.03.2019 по 31.10.2019, яка встановлена в розмірі 4 173 грн. з 01.01.2019.

Суд розглянув документальні докази витрат ліквідатора.

Як вбачається із реєстру витрат по справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрдорінвест" витрати арбітражного керуючого-ліквідатора склали поштові витрати, на загальну на суму 801,20 грн.

Відповідно до п.1 та п.3 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Вказаним Законом встановлено розмір основної та додаткової грошових винагород ліквідатора.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора.

Згідно п.п.4,5 Закону сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі про банкрутство здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних в результаті господарської діяльності боржника або коштів, одержаних від продажу майна боржника. Також передбачено можливість створення кредиторами фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 19.07.2019 №923/209/19 не встановлено джерело оплати грошової винагороди арбітражного керуючого Іваненко Н.О. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ Укрдорінвест та кредиторами банкрута не створено відповідний фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого в ліквідаційній процедурі.

При розгляді звіту про нарахування винагороди та відшкодування витрат суд використовує Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", який був чинний під час проведення ліквідаційної процедури до 21.10.2019, оскільки нарахування винагороди за період з 19.07.2019 по 21.10.2019 проводився за правилами згаданого Закону.

Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі по тексту - Закон про банкрутство) арбітражний керуючий - фізична особа, призначена господарським судом у встановленому порядку в справі про банкрутство як розпорядник майна, керуючий санацією або ліквідатор з числа осіб, які отримали відповідне свідоцтво і внесені до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Частиною 1 статті 98 Закону про банкрутство передбачено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого та відшкодування його витрат, понесених під час виконання повноважень у справі про банкрутство, визначено положеннями статті 115 Закону про банкрутство.

Відповідно до частин 1, 2 статті 115 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Частиною 3 статті 115 Закону про банкрутство грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Частиною 4 статті 115 Закону про банкрутство витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов`язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Відповідно до частини 5 статті 115 Закону про банкрутство: сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Аналогічна норма передбачена ст.30 Кодексу України з процедур банкрутства, за якою розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Тобто надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі, оскільки безпосередньо Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлені мінімальні гарантії щодо оплати послуг арбітражного керуючого - ліквідатора на рівні двох мінімальних заробітних плат.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого під час виконання повноважень у справі про банкрутство визначено положеннями ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За ч. 5 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Згідно з ч. 6 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Так, оплата послуг ліквідатора за період виконання ним своїх повноважень здійснюється за рахунок коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу його майна (майнових прав), або із фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, якщо такий створено комітетом кредиторів боржника. При цьому, керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів на зборах кредиторів кількості їх грошових вимог відповідно до статті 26 Закону про банкрутство, господарський суд вправі застосувати такий принцип до розподілу між кредиторами витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури (в тому числі на виплату грошової винагороди ліквідатора), за відсутності у боржника коштів від господарської діяльності, від реалізації його майна та рішення комітету кредиторів про утворення фонду для оплати грошової винагороди ліквідатору чи відшкодування його витрат, оскільки законодавцем виключається можливість безоплатного надання послуг арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Аналогічна норма передбачена Кодексом України з питань банкрутства в ст.35, за якою Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором.

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором.

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Отже, у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.

При цьому законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Тобто, не виявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника, чи інших його активів та грошових коштів, жодним чином не впливає на оплату його послуг.

Закон про банкрутство визначає декілька джерел для здійснення оплати послуг ліквідатора, в тому числі і за рахунок коштів кредиторів.

Аналогічну правову позицію підтримує Верховний Суд у постанові від 01 серпня 2018 року у справі № 912/1783/16.

Зазначені висновки також випливають з усталеної практики Верховного Суду України (постанова від 24 квітня 2018 року у справі № 910/2923/15-г, постанова від 1 березня 2018 року у справі № 910/32824/15).

Вирішуючи питання щодо розміру оплати послуг арбітражного керуючого за конкретний період виконання ним повноважень ліквідатора, господарський суд має визначити, який саме період виконання арбітражним керуючим обов`язків ліквідатора підлягає оплаті, яка саме сума та з яких джерел підлягає до сплати на користь арбітражного керуючого, оскільки фактичне отримання арбітражним керуючим оплати послуг неможливо без затвердження ухвалою господарського суду розміру, періоду, джерела та порядку оплати послуг арбітражного керуючого.

При визначенні розміру оплати послуг ліквідатора під час здійснення ним ліквідаційної процедури у справі про банкрутство, господарський суд має досліджувати не тільки період здійснення ліквідатором ліквідаційної процедури, а й дії, які вчинялись ліквідатором в цей період.

Саме такі висновки наведені й у постанові Верховного суду України від 01 березня 2018 року у справі № 910/32824/15.

Положення статті 115 Закону про банкрутство дозволяють визначення джерел з оплати грошової винагороди розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, як за рахунок особи, що ініціювала порушення провадження у справі про банкрутство, так за рахунок конкурсних кредиторів, які не припиняють своє існування, як юридичні (фізичні) особи по завершенню провадження у справі про банкрутство. Відтак, визначення судом у справі про банкрутство конкретних джерел оплати праці арбітражного керуючого поза межами активів боржника, має наслідком виконання такого судового рішення поза межами процедури банкрутства, яка припиняється затвердженням звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу та припинення провадження у справі про банкрутство.

Аналогічну правову позицію підтримує Верховний Суд у постанові від 24 квітня 2018 року у справі № 910/2923/15-г.

За приписами ч. 6 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.

Частиною 4 статті 236 ГПК України передбачено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Згідно з ст. 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Широке тлумачення Європейським судом з прав людини даної норми покладає на суд обов`язок захистити право особи (по даній справі конституційне право ліквідатора на оплату праці) в такий спосіб, щоб порушене, не визнане або оспорюване право отримало ефективний та справедливий спосіб захисту.

Суд прийшов до висновку, що підхід до інтересу кредитора при вирішенні питання про стягнення оплати послуг ліквідатора має відповідати положенням не лише Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", але й міжнародним правовим актам, забезпечувати в такий спосіб єдиний підхід до застосування положень закону про банкрутство, втілювати принципи правової визначеності та верховенства права.

Відсутність чіткого нормативного регулювання у профільному законі питання оплати праці ліквідатора за рахунок коштів кредиторів не може бути підставою для відмови у задоволенні вимог про оплату праці, які також ґрунтуються на положеннях нормативних актів, котрі мають вищу юридичну силу.

В силу ч. 1 ст.4 ГПК України, господарський суд вирішує господарські спори на підставі Конституції України, цього Кодексу, інших законодавчих актів України, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Так, права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави (ст. 3 Конституції України), права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані (ст. 22 Основного Закону).

Крім того, статтею 43 Конституції України встановлено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

При цьому, відсутність виробничої діяльності боржника, відсутність майна у боржника або ж відсутність інших джерел для покриття витрат на оплату послуг арбітражного керуючого слід вважати, як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті ст.4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950р., а також інших міжнародних правових актів, та суперечить ст.43 Конституції України.

Таким чином, норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", які визначають право арбітражного керуючого на оплату послуг, надання яких в рамках даної справи не заперечувалось, конкретизують положення Основного Закону, є правовою підставою для отримання арбітражним керуючим винагороди за виконану роботу.

Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити розпоряднику майна, ліквідатору в ході відповідних судових процедур, що застосовуються до боржника.

Як вбачається з матеріалів справи, підсумкового звіту ліквідатора, арбітражним керуючим Іваненко Н.О. в статусі ліквідатора ТОВ "Укрдорінвест" вчинено ряд дій та заходів у відповідності з вимогами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

При цьому будь-які скарги чи заперечення з боку кредитора у справі, інші обставини, які б свідчили про неналежне виконання ліквідатором своїх повноважень, в матеріалах справи відсутні.

Слід зазначити, що ліквідатор не є кредитором у даній справі та особою, яка заінтересована в банкрутстві та ліквідації ТОВ "Укрдорінвест", а відтак вимоги по виплаті основної грошової винагороди ліквідатора безпідставно залишати без задоволення та вважати погашеними відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Таким чином, арбітражний керуючий Іваненко Н.О. має право на оплату основної грошової винагороди та на відшкодування витрат за здійснення повноважень арбітражного керуючого (ліквідатора) у справі за рахунок майна (коштів) єдиного кредитора у справі.

Статтею 169 ГПК України встановлено, що при розгляді справи судом учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях, а також запереченнях проти заяв і клопотань. Заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, або на вимогу суду заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі. Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.

Частиною 1 ст. 73 ГПК України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Із огляду на викладене, суд дійшов до висновку про задоволення клопотання ліквідатора щодо стягнення суми основної винагороди та витрат на стадії ліквідаційної процедури з єдиного кредитора - Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі.

Вищезазначений аналіз чинного законодавства спростовує заперечення кредитора щодо задоволення цього клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ч. 5 ст. 45, ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 65, п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 234 ГПК України, суд

п о с т а н о в и в :

1.Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрдорінвест" (вул. Домобудівна, буд. 11, кв. 308, м. Херсон, 73003, код ЄДРПОУ 36009153).

2.Юридичну особу банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрдорінвест" (вул. Домобудівна, буд. 11, кв. 308, м. Херсон, 73003, код ЄДРПОУ 36009153) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

3. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

4. Провадження у справі закрити.

5.Затвердити звіт ліквідатора - арбітражного керуючого - Іваненко Наталії Олександрівни про нарахування та виплату основної грошової винагороди за період з 19.07.2019 по 19.11.2019 на загальну суму 37 760 грн. 83 коп. та 801 грн. 20 коп. - витрати по справі.

6.Стягнути з Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (пр-т Ушакова, 75, м. Херсон, 73026, ідентифікаційний номер 43143201) на користь ліквідатора - арбітражного керуючого - Іваненко Наталії Олександрівни (40020, пр. Курський, буд. 26, каб. 4, м. Суми, ідентифікаційний код НОМЕР_2 ) за виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора у справі № 923/209/19 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрдорінвест" в період з 19.07.2019 по 19.11.2019 на загальну суму 37760 грн. 83 коп. та 801 грн. 20 коп. - витрати по справі.

7.Видати наказ.

8.Зобов`язати ліквідатора арбітражного керуючого - Іваненко Наталію Олександрівну виконати вимоги законодавства щодо збереженості документів банкрута.

9.Ухвалу надіслати: кредитору, ліквідатору, державному реєстратору, Головному управлінню статистики у Херсонській області, Головному управлінню юстиції у Херсонській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України.

Повний текст ухвали оформлено і підписано 02.01.2020

Суддя Л.М. Немченко

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення20.12.2019
Оприлюднено03.01.2020
Номер документу86757002
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/209/19

Ухвала від 02.03.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 10.02.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 20.12.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Судовий наказ від 03.01.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 03.12.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 05.11.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 16.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Судовий наказ від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 03.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні