Рішення
від 13.01.2020 по справі 640/21364/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 січня 2020 року м. Київ № 640/21364/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Чудак О.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання, адміністративну справу за позовом Приватного акціонерного товариства Укравторесурс до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії,

установив:

Приватне акціонерне товариство Укравторесурс (далі - ПрАТ Укравторесурс ) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Департамент) про:

визнання бездіяльності відповідача, що полягає в обліку функціонального призначення земельної ділянки площею 1,0408 (одна ціла чотириста вісім десятитисячних) га, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, цільове призначення - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом, що розташована на вул. Короленківській, 4, у Голосіївському районі м. Києва, в Містобудівному кадастрі м. Києва як території комунально-складські , - протиправною;

зобов`язання відповідача внести виправлення в облікові документи щодо функціонального призначення земельної ділянки площею 1,0408 (одна ціла чотириста вісім десятитисячних) га, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, цільове призначення - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом, що розташована на вул. Короленківській, 4, у Голосіївському районі м. Києва, в Містобудівному кадастрі м. Києва, включивши її до обліку як території громадської забудови .

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що обліковуючи функціональне призначення вказаної земельної ділянки в Містобудівному кадастрі міста Києва як території комунально-складські Департамент порушує вимоги Положення про містобудівний кадастр.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 25.11.2019 позовну заяву ПрАТ Укравторесурс прийнято до розгляду та у справі відкрито провадження. Вирішено здійснювати розгляд в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення та виклику учасників справи.

При цьому, незважаючи на належне повідомлення відповідача про необхідність подання відзиву, останнім відзив на позовну заяву до суду не подано.

Отже, розглянувши матеріали справи та подані докази, суд встановив наступне.

10.06.1997 між Закритим акціонерним товариством Укравторесурс , правонаступником якого є позивач, та Київською міською державною адміністрацією укладено договір на право тимчасового користування землею (в тому числі на умовах оренди), що зареєстрований у книзі договорів на право тимчасового користування землею 10.06.1997 за №72-5-00022 (т. 1 а.с. 10) (далі - Договір), відповідно до пункту 1.1 якого Київська міська державна адміністрація на підставі розпорядження від 28.10.1996 №1704 надає, а Закрите акціонерне товариство Укравторесурс приймає в тимчасове користування земельну ділянку загальною площею 15390 кв. м, в тому числі за рахунок ділянки 1 - 12289 кв. м з них: промислова забудова - 11389 кв. м (капітальна 1-2 х поверхова - 3100 кв. м, тимчасова - 1200 кв. м, допоміжна та прилегла - 7089 кв. м), залізничне полотно - 500 кв. м, громадська капітальна 1 - 3 поверхова забудова - 400 кв. м; ділянки 2-3 101 кв. м (капітальна 1 - 2 поверхова - 350 кв. м, тимчасова - 850 кв. м, допоміжна та прилегла - 1901 кв. м згідно з планом земельного користування.

Згідно з пунктом 1.2 Договору земельна ділянка надається в тимчасове довгострокове користування строком на 49 років для експлуатації та обслуговування адміністративного будинку та складських приміщень на вул. Короленківській, 4 у Залізничному районі та для експлуатації та обслуговування складських приміщень на вул. Фізкультури, 23 у Залізничному районі місті Києва.

20.11.2008 рішенням Господарського суду міста Києва у справі №2/421 (т. 1 а.с. 17-19) за позовом Закритого акціонерного товариства Укравторесурс до Київської міської ради та Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) про внесення змін до договору, визнано укладеною угоду до договору оренди земельної ділянки від 10.06.1997 №72-5-00022 в редакції, яка підписана Закритим акціонерним товариством Укравторесурс , та зобов`язано Головне управління земельних ресурсів зареєструвати угоду, що визнана укладеною.

Угода про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 10.06.1997 №72-5-00022 (т. 1 а.с. 11) зареєстрована Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради, про що зроблено запис від 07.04.2009 №72-6-00572 у книзі записів державної реєстрації договорів.

Відповідно до вказаної угоди про внесення змін Київська міська рада, як орендодавець та Закрите акціонерне товариство, як орендар виклали пункт 1.1 договору в наступній редакції: Київська міська рада на підставі рішення Київської міської ради від 12.07.2007 №1093/1754 надає Закритому акціонерному товариству Укравторесурс в оренду земельну ділянку загальною площею 1,0408 га та земельну ділянку площею 0,1812 га в межах червоних ліній, згідно з додатками, що є невід`ємною частиною цього Договору… .

Пункт 1.2 договору сторони виклали в наступній редакції: Земельна ділянка розміром 1,0408 га надається в тимчасове довгострокове користування строком на 49 років для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на вул. Короленківській, 4 у Голосіївському районі м. Києва та земельна ділянка розміром 0,1812 га надається в тимчасове користування на умовах оренди строком на 5 років (на період будівництва) для організації будівництва. .

Строк дії договору оренди земельної ділянки, площею 1,0408 га, що надана у користування на 49 років, згідно з договором оренди земельної ділянки зареєстрованого 10.06.1997 №72-5-00022 у книзі записів державної реєстрації договорів, рахувати з 10.06.1997 (пункт 3 угоди).

Як стверджує представник позивача, наразі на земельній ділянці позивач веде будівництво Торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом на підставі дозволу на виконання будівельних робіт від 18.02.2013 №ІУ 115130490182 (т. 1 а.с. 23).

Водночас, 25.07.2018 позивач отримав у Департаменті довідку (витяг) з містобудівного кадастру №5978/0/12-53/12-03-18 (т. 1 а.с. 24), згідно з якою за чинною містобудівною документацією функціональне призначення названої земельної - території комунально-складські .

Листом від 01.11.2019 №1-0111/19/УАР позивач звернувся до відповідача, в якому, посилаючись, зокрема, на вказані обставини, просив внести виправлення в облікові документи щодо функціонального призначення земельної ділянки, площею 1,0408 га, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, цільове призначення - для будівництва, експлуатації обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом, що розташована на вул. Короленківській, 4, у Голосіївському районі м . Києва, в Містобудівному кадастрі м. Києва, включивши її до обліку як території громадської забудови .

Проте, відповіді на зазначений лист позивач не отримав.

Не погоджуючись з такою бездіяльністю відповідача та вважаючи її протиправною, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.

Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пункту 2 Положення про містобудівний кадастр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 №559 (далі - Положення №559), містобудівний кадастр - державна система зберігання та використання геопросторових даних про територію, адміністративно-територіальні одиниці, екологічні, інженерно-геологічні умови, інформаційних ресурсів будівельних норм, державних стандартів і правил для задоволення інформаційних потреб у плануванні територій та будівництві, формування галузевої складової державних геоінформаційних ресурсів.

Містобудівний кадастр ведеться уповноваженими органами містобудування та архітектури, які можуть утворювати для цього служби містобудівного кадастру (далі - уповноважені органи містобудування та архітектури) (пункт 8 Положення №559).

Відповідно до пунктів 24 та 25 Положення №559 з питання організації кадастрової служби (у разі утворення) відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування затверджується Положення про службу містобудівного кадастру відповідного рівня та визначаються умови виділення штатних одиниць, забезпечення їх приміщеннями, комп`ютерною та іншою технікою, меблями, програмними засобами, фінансування кадастрової діяльності, інші умови. Уповноважені органи містобудування та архітектури спрямовують роботу служб містобудівного кадастру (у разі їх утворення) за такими напрямами, зокрема: створення та ведення містобудівного кадастру, в тому числі містобудівний моніторинг об`єктів, із залученням науково-дослідних і проектних організацій.

Рішенням Київської міської ради від 24.05.2012 №588/7925 Про Службу містобудівного кадастру створено Службу містобудівного кадастру у складі Головного управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та затверджено Положення про Службу містобудівного кадастру Головного управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Положення №588/7925).

В той же час, рішенням Київської міської ради від 15.03.2012 №198/7535 Про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Головне управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перейменовано у Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (пункт 2.6).

При цьому, ведення містобудівного кадастру здійснюється за принципами, зокрема: узгодженості завдань із створення та розвитку містобудівного кадастру із завданнями створення та розвитку державного земельного кадастру, національної інфраструктури геопросторових даних та Національної програми інформатизації; актуальності, достовірності, повноти, цілісності, точності та обґрунтованості інформаційних ресурсів містобудівного кадастру; інтероперабельності з інформаційними системами державного земельного кадастру та інших галузевих кадастрів і реєстрами, що належать до державних інформаційних ресурсів (пункт 4 Положення №559).

Отже, відповідач, здійснюючи ведення містобудівного кадастру повинен дотримуватися вказаних принципів та наповнювати інформаційні ресурси містобудівного кадастру актуальними, достовірними, повними, цілісними, точними та обґрунтованими даними, які є інтероперабельними з інформаційними системами державного земельного кадастру та іншими галузевими кадастрами і реєстрами, що належать до державних інформаційних ресурсів.

Як вбачається з витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 20.06.2018 №НВ-8000767992018 (т. 1 а.с. 25-29) цільове призначення земельної ділянки, площею 1,0408 га, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, переданої позивачу згідно з актом від 07.04.2009 (т. 1 а.с. 16 на звороті), - для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будівель, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку), категорія земель - землі житлової та громадської забудови, вид використанням земельної ділянки - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом.

Разом з тим, згідно з пунктом 8 архітектурно-планувальним завданням (АПЗ) від 25.05.2007 №07-0189 на проектування будівництва Торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом за адресою: вул. Короленківській, 4, у Голосіївському районі м. Києва, затвердженого заступником начальника Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, вид функціонального використання ділянки - територія за функціональним призначенням відноситься до зони громадської забудови відповідно до Генерального плану розвитку міста, затвердженого рішенням Київради від 28.03.2002 №370/1804.

Крім того, згідно з листом Комунальної організації Інститут Генерального плану м. Києва від 27.07.2018 №13-2174 (т. 1 а.с. 34) у проекті Генерального плану міста Києва функціональне призначення території, на якій знаходиться земельна ділянка (кадастровий номер 8000000000:72:146:0005), передбачено як території перспективної громадської забудови.

Проаналізувавши вказані обставини в контексті наведених правових норм, суд вважає обґрунтованим твердження позивача про те, що обліковуючи функціональне призначення земельної ділянки (кадастровий номер 8000000000:72:146:0005) в Містобудівному кадастрі м. Києва як території комунально-складські , відповідач не переконався в актуальності, достовірності та обґрунтованості такого функціонального призначення та в рамках схеми функціонального зонування території відніс земельну ділянку до іншої функціональної зони, яка не відповідає цільовому призначенню ділянки.

Судом також враховується, що будь-яких доказів на підтвердження того, що наразі зазначена земельна ділянка обліковується з іншими інформаційними даними, зокрема, з тим, про які просить позивач та/або відповідачем вирішено звернення позивача від 01.11.2019 №1-0111/19/УАР, відповідачем суду не надано.

Таким чином, суд доходить висновку про наявність протиправної бездіяльності відповідача, що полягає в обліку функціонального призначення земельної ділянки площею 1,0408 га, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, цільове призначення - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом, що розташована на вул. Короленківській, 4, у Голосіївському районі м. Києва, в Містобудівному кадастрі м. Києва як території комунально-складські .

В свою чергу, згідно з пунктом 8 Положення №588/7925 Служба містобудівного кадастру здійснює, зокрема: операції з отримання та реєстрації кадастрової інформації; контроль за станом кадастрової інформації; операції з первинної обробки даних, із зберігання та оновлення кадастрової інформації; операції з внесення даних до баз даних містобудівного кадастру; операції з інформаційного обміну з нормативно визначеними базами даних; операції з формування кадастрових документів та їх видачу за запитом; розвиток та вдосконалення містобудівного кадастру на відповідній території; операції з ведення банку даних містобудівного кадастру; попередній розгляд заяв власників, користувачів та розпорядників земельних ділянок, будівель і споруд, ділянок і вузлів інженерних та транспортних комунікацій щодо передбачених змін або реконструкції на відповідність чинним містобудівним регламентам, підготовку висновків; збір, формування та аналіз інформації, необхідної для ведення містобудівного моніторингу.

За змістом пункту 9 Положення №588/7925 Служба додатково забезпечує, зокрема: оперативне програмно-технічне та технологічне обслуговування містобудівного кадастру; розвиток містобудівного кадастру шляхом організації проведення робіт з удосконалення структури даних, програмно-технічного блоку, способів введення, обробки, зберігання та надання даних тощо.

Джерелами вихідної інформації для містобудівного кадастру є, зокрема, юридичні і фізичні особи, що мають матеріали, необхідні для формування містобудівного кадастру (пункт 17 Положення №588/7925).

Разом з тим, частиною першою статті 8 Конституції України встановлено, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права.

Такий принцип закріплений і у Кодексі адміністративного судочинства України (далі - КАС України), відповідно до частин першої-третьої статті 6, частин першої та другої статті 7 якого суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини. Звернення до адміністративного суду для захисту прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Розкриваючи зміст верховенства права і звертаючись до практики Європейського суду з прав людини (є джерелом права відповідно до статті 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини ), Верховний Суд у постановах від 28.08.2018 у справі №820/3789/17 (провадження №К/9901/38384/18), у справі №806/5280/15 (провадження №К/9901/14434/18) зазначив, що принцип верховенства права сформувався як інструмент протидії свавіллю держави, що виявляється в діях її органів як у цілому, так і окремих із них. Верховенство права - це розуміння того, що верховна влада, держава та її посадові особи мають обмежуватися законом. Обмеження дискреційної влади як складова верховенства права і правової держави вимагає, насамперед, щоб діяльність як держави загалом, так і її органів, включаючи законодавчий, підпорядковувалася утвердженню і забезпеченню прав і свобод людини. Як зазначив Європейський суд з прав людини у рішенні від 06.09.1978 у справі Класс та інші проти Німеччини , із принципу верховенства права випливає, зокрема, що втручання органів виконавчої влади у права людини має підлягати ефективному нагляду, який, як правило, повинна забезпечувати судова влада. Щонайменше це має бути судовий нагляд, який найкращим чином забезпечує гарантії незалежності, безсторонності та належної правової процедури . Засіб юридичного захисту має бути ефективним, як на практиці, так і за законом. Так, при розгляді справи було б неприйнятно враховувати право на ефективний засіб захисту, а саме: запобігання порушенню або припиненню порушення з боку суб`єкта владних повноважень, а так само встановлення механізму відновлення, поновлення порушеного права без його практичного застосування.

Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція) та Протоколи до неї є частиною національного законодавства України відповідно до статті 9 Конституції України, як чинний міжнародний договір, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України. Ратифікація Конвенції відбулася на підставі Закону України від 17.07.1997 №475/97-ВР та вона набула чинності для України 11.09.1997.

Відповідно до статті 13 Конвенції кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Наведена стаття Конвенції гарантує на національному рівні доступність засобу юридичного захисту, здатного забезпечити втілення в життя змісту конвенційних прав і свобод, незалежно від того, в якій формі вони закріплені в національному правовому порядку (пункт 108 рішення Європейського суду з прав людини від 13.03.2014 у справі Зінченко проти України , заява №63763/11).

Відповідно до сталої позиції Верховного Суду, яка висловлена, зокрема, у постановах від 31.07.2019 у справі №826/23816/15 (адміністративне провадження №К/9901/64200/18), від 05.09.2019 у справі №823/1973/16 (адміністративне провадження №К/9901/20042/18), від 11.09.2019 у справі №826/15869/17 (адміністративне провадження №К/9901/50114/18), спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання, або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

З урахуванням наведеного, а також приймаючи до уваги зазначені норми Положення №588/7925, суд вважає, що позивач в межах даної справи обрав належний та ефективний спосіб захисту його порушеного права шляхом зобов`язання відповідача внести виправлення в облікові документи щодо функціонального призначення земельної ділянки площею 1,0408 (одна ціла чотириста вісім десятитисячних) га, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, цільове призначення - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом, що розташована на вул. Короленківській, 4, у Голосіївському районі м. Києва, в Містобудівному кадастрі м. Києва, включивши її до обліку як території громадської забудови , з огляду на що така позовна вимога за висновком суду також підлягає задоволенню.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.

За таких умов, судовий збір, сплачений позивачем, стягується відповідно до частини першої статті 139 КАС України на його користь за рахунок суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі.

На підставі викладеного, керуючись статтями 2, 72-77, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд

вирішив:

Адміністративний позов Приватного акціонерного товариства Укравторесурс до Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити повністю.

Визнати бездіяльність Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що полягає в обліку функціонального призначення земельної ділянки площею 1,0408 (одна ціла чотириста вісім десятитисячних) га, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, цільове призначення - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом, що розташована на вул. Короленківській, 4, у Голосіївському районі м. Києва, в Містобудівному кадастрі м. Києва як території комунально-складські , - протиправною.

Зобов`язати Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) внести виправлення в облікові документи щодо функціонального призначення земельної ділянки площею 1,0408 (одна ціла чотириста вісім десятитисячних) га, кадастровий номер 8000000000:72:146:0005, цільове призначення - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з закладами громадського харчування, приміщеннями розважального, рекреаційного призначення та паркінгом, що розташована на вул. Короленківській, 4, у Голосіївському районі м. Києва, в Містобудівному кадастрі м. Києва, включивши її до обліку як території громадської забудови

Стягнути з Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на користь Приватного акціонерного товариства Укравторесурс понесені ним судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Позивач - Приватне акціонерне товариство Укравторесурс (місцезнаходження юридичної особи: 01033, місто Київ, вулиця Короленківська, будинок 4; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 00426526).

Відповідач - Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (місцезнаходження юридичної особи: 01001, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 32; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 26345558).

Суддя О.М. Чудак

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.01.2020
Оприлюднено14.01.2020
Номер документу86873125
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/21364/19

Ухвала від 03.05.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 11.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Постанова від 05.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 21.04.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 21.04.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Рішення від 13.01.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

Ухвала від 07.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Чудак О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні