П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
13 січня 2020 р. м. ОдесаСправа № 420/1512/19
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: судді-доповідача Бітова А.І., суддів Ступакової І.Г. , Лук`янчук О.В. , розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДФС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2019 р. у справі за позовом Головного управління ДФС в Одеській області до товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЛАРА ТРЕЙД" про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків,
В С Т А Н О В И В :
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2019 року в задоволенні позову ГУ ДФС в Одеській області відмовлено.
На зазначене судове рішення ГУ ДФС в Одеській області подано апеляційну скаргу.
Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 17 грудня 2019 року апеляційна скарга була залишена без руху, оскільки вона не відповідала вимогам ст. 296 КАС України, а саме: при зверненні до суду з апеляційною скаргою апелянтом не сплачений судовий збір, та надано апелянту строк для усунення недоліків апеляційної скарги протягом десяти днів з моменту отримання даної ухвали.
02 січня 2020 року на виконання вищезаначеної ухвали ГУ ДФС в Одеській області подано заяву про відстрочення сплати судового збору.
Розглянувши вищезазначену заяву, судова колегія приходить до висновку про відсутність підстав для його задоволення, виходячи з наступного.
Відповідно до ч.1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Зміст цієї статті передбачає право суду, а не обов`язок, на свій розсуд відстрочити, розстрочити, зменшити або звільнити від сплати судового збору.
Порядок відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати регламентовано ст. 8 Закону України "Про судовий збір", приписи якої не містять підстав та умов для звільнення суб`єктів владних повноважень від сплати судового збору, зменшення його розміру, відстрочення або розстрочення.
З урахуванням наведеного та беручи до уваги, що особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору, судова колегія вважає, що обставини, пов`язані з фінансуванням установ чи організацій з державного бюджету, відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору тощо, не є підставою для відстрочення ГУ ДФС в Одеській області сплати судового збору за подання апеляційної скарги.
Таким чином, суд приходить до висновку, що викладені ГУ ДФС в Одеській області у заяві про відстрочення сплати судового збору обставини не можуть бути підставою для його задоволення в силу положень ст. 8 Закону України "Про судовий збір".
При цьому, однією із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, у тому числі й органів державної влади.
Рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом передбачає єдиний правовий режим, який забезпечує реалізацію їхніх процесуальних прав та виконання процесуальних обов`язків.
Згідно з п.1 ч.4 ст. 169 та ч.2 ст. 298 КАС України апеляційна скарга повертається особі, що її подала, якщо цією особою не усунуто недоліки, залишеної без руху апеляційної скарги, у встановлений судом строк.
Згідно поштового повідомлення, ГУ ДФС в Одеській області отримано копію ухвали про залишення апеляційної скарги без руху 23 грудня 2019 року.
ГУ ДФС в Одеській області не виконано вимоги ухвали П`ятого апеляційного адміністративного суду від 17 грудня 2019 року, отже наявні підстави для повернення апеляційної скарги.
Керуючись ст.ст. 169, 296, 298, 325, 329 КАС України, суд,
У Х В А Л И В:
Відмовити Головному управлінню ДФС в Одеській області у задоволенні заяви про відстрочення сплати судового збору.
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2019 року повернути апелянту.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її підписання, може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.
Повне судове рішення складено та підписано 13 січня 2020 року.
Суддя-доповідач Бітов А.І. Судді Ступакова І.Г. Лук`янчук О.В.
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.01.2020 |
Оприлюднено | 15.01.2020 |
Номер документу | 86874734 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Бітов А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні