Ухвала
від 13.01.2020 по справі 420/4895/19
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

13 січня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/4895/19

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Судді-доповідача - Запорожана Д.В.

суддів - Джабурія О.В., Кравченка К.В.

розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2019 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Фрут Сервіс Групп до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про скасування рішення,

В С Т А Н О В И В :

Державна фіскальна служба України, ГУ ДФС в Одеській області подали апеляційну скаргу на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2019 року у вищенаведеній справі.

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 20 грудня 2019 року зазначена апеляційна скарга залишена без руху та надано строк для усунення недоліків скарги.

На виконання зазначеної ухвали від представника апелянтів надійшло клопотання про відстрочення сплати судового збору.

Відповідно до ч.1 ст.133 КАС України та ч.1,2 ст.8 ЗУ Про судовий збір , суд враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Однак, відсутність коштів у державного органу не є достатньою та беззаперечною підставою для звільнення його від виконання обов`язку щодо сплати судового збору.

До того ж, відповідно до ч.1 ст.133 КАС України, звільнення від сплати чи відстрочення стороні сплату судового збору є правом, а не обов`язком суду.

Також, відповідно до п.2 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору від 22.05.2015р. №484-VІІІ зобов`язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

Крім того, постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08.07.2011р. №3674-VI Про судовий збір від 23.01.2015р. №2 судам роз`яснено, що якщо бюджетні установи діють як суб`єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати.

За таких обставин, клопотання апелянта не підлягає задоволенню.

У встановлений судом строк, апелянт не надав до суду документ про сплату судового збору.

Таким чином, оскільки апелянтами не виконано вимоги ухвали судді П`ятого апеляційного адміністративного суду про залишення апеляційної скарги без руху, колегія суддів вважає, що на даний час є усі законні підстави для повернення вказаної апеляційної скарги апелянту.

Керуючись ст.ст. 169, 298, 325, 329 КАС України, -

У Х В А Л И В:

У задоволенні клопотання Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про відстрочення сплати судового збору - відмовити.

Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 15 листопада 2019 року - повернути апелянту.

Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її підписання, але може бути оскаржена до Верховного Суду протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий Д.В. Запорожан

Судді: О.В. Джабурія

К.В. Кравченко

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.01.2020
Оприлюднено15.01.2020
Номер документу86874769
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/4895/19

Ухвала від 12.08.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 14.05.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 23.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 01.04.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 12.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 12.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М.М.

Ухвала від 14.02.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 13.01.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Рішення від 15.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні