ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про розгляд справи за правилами загального позовного провадження
14 січня 2020 року ЛуцькСправа № 140/3442/19 Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Костюкевича С. Ф.,
розглянувши з власної ініціативи питання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження та продовження строку підготовчого провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Камаз до Головного управління Держгеокадастру у Волинській області про визнання дій протиправними, визнання недійсною та скасування реєстрації,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю Камаз звернувся з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Волинській області про визнання дій протиправними, визнання недійсною та скасування реєстрації.
Ухвалою суду від 27.11.2019 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у даній справі та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
На адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, відповідь на відзив.
Поданий адміністративний позов, відзив, відповідь на відзив на думку суду, не містять достатньої кількості письмових доказів для повного та всебічного встановлення обставин справи та прийняття обґрунтованого рішення, а тому виникає потреба у призначенні справи за правилами загального позовного провадження для витребування додаткових доказів та вирішення справи.
Відповідно до частин третьої, четвертої статті 12 КАС України загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні. Виключно за правилами загального позовного провадження розглядаються справи у спорах: 1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом; 2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб; 3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності; 4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно з частиною третьою статті 257 КАС України при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідно до частини шостої статті 260 КАС України, якщо суд вирішив розглянути справу в порядку спрощеного позовного провадження, але в подальшому постановив ухвалу про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, розгляд справи починається зі стадії відкриття провадження у справі. У такому випадку повернення до розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження не допускається.
На думку суду, у матеріалах справи не достатньо доказів для встановлення всіх обставин, що мають значення для справи. Крім того, є необхідність заслухати усні пояснення сторін щодо обставин, які склались у даній справі.
Враховуючи характер спірних правовідносин, обсяг та характер доказів у справі, з урахуванням положень статті 12, частини третьої статті 257 КАС України, суд приходить до висновку, що розгляд цієї справи необхідно проводити за правилами загального позовного провадження.
Згідно з частиною другою статті 49 Кодексу адміністративного судочинства України, Треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
З аналізу вищезазначеної норми вбачається, що третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, - це особа, яка бере участь у справі на стороні позивача або відповідача у разі, якщо постанова у справі може вплинути на її права, свободи, інтереси чи обов`язки. Інтерес третьої особи щодо задоволення позову (якщо вона бере участь на стороні позивача) або щодо відмови у задоволенні позову (якщо вона бере участь на стороні відповідача) збігається з інтересами відповідно позивача або відповідача.
Необхідною умовою для залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, є вплив рішення у справі на її права, свободи, інтереси або обов`язки.
Як вбачається з матеріалів справи, позивач звернувся з даним позовом про визнання протиправними дій Головного управління Держгеокадастру у Волинській області щодо віднесення земельної ділянки в м. Луцьк по вул. Дубнівська, 97 а до категорії земель житлової та громадської забудови та визначення цій земельній ділянці цільового призначення 03.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури .
Враховуючи, що вказана земельна ділянка знаходиться на території міста Луцька, суд дійшов висновку, що рішення суду у цій справі може вплинути на права та інтереси Луцької міської ради.
За таких обставин наявні підстави для залучення до участі у справі як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Луцької міської ради.
Керуючись статтями 12, 52, 173, 180, 248, 257, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Судовий розгляд справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Камаз до Головного управління Держгеокадастру у Волинській області про визнання дій протиправними, визнання недійсною та скасування реєстрації проводити за правилами загального позовного провадження.
Залучити до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Луцьку міську раду (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Б. Хмельницького, 19) надіславши третій особі копію позовної заяви та доданих до неї документів.
Призначити у даній справі підготовче засідання на 11:00 27 січня 2020 року в залі судового засідання Волинського окружного адміністративного суду, розташованого за адресою: місто Луцьк, вулиця Словацького, 3.
У підготовче засідання викликати учасників справи, яким необхідно мати при собі документ, що посвідчує їх особу, а представнику, крім того, документ, що підтверджує повноваження на ведення справи у суді.
Запропонувати сторонам надати суду всі наявні в них докази, що підтверджують позовні вимоги та заперечення.
Копію ухвали направити учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена.
Суддя С.Ф. Костюкевич
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2020 |
Оприлюднено | 16.01.2020 |
Номер документу | 86924720 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні