ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 червня 2020 року ЛуцькСправа № 140/3442/19
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Костюкевича С.Ф.,
при секретарі судового засідання Філімоновій О.В.,
за участю представників позивача Герила Я.В., Грушицького О.І.,
представника відповідача Семенюти І.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Волинський автоцентр Камаз до Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Луцька міська рада про визнання дій протиправними, визнання недійсною та скасування реєстрації,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю Волинський автоцентр Камаз (далі - ТзОВ Волинський автоцентр Камаз ) звернулося з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Волинській області (далі - ГУ Держгеокадастру), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Луцька міська рада про визнання протиправними дій щодо віднесення земельної ділянки в АДРЕСА_1 до категорії земель житлової та громадської забудови та присвоєння цій земельній ділянці цільового призначення 03.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури , визнання протиправною та скасування рішення реєстратора про реєстрацію земельної ділянки, яка розташована в АДРЕСА_1.
В судовому засіданні 26.06.2020 року представником позивача подано заяву про уточнення позовних вимог відповідно до якої просив визнати протиправними дії державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у Волинській області Присяжнюк Світлани Борисівни щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей про те, що земельна ділянка в АДРЕСА_1 відноситься до категорії земель житлової та громадської забудови та визначення цій земельній ділянці цільового призначення 03,10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури , визнати протиправною та скасувати державну реєстрацію земельної ділянки, яка розташована в АДРЕСА_1.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 16.05.2019 року відділом у м. Луцьку ГУ Держгеокадастру на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), виготовленої ФОП ОСОБА_1 , проведено державну реєстрацію земельної ділянки, яка розташована в АДРЕСА_1 , площею 1.4045 га та присвоєно їй кадастровий номер 0710100000:34:073:0058.
Згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-0706684192019 від 16.05.2019 року, який товариство отримало за результатами державної реєстрації, дану земельну ділянку віднесено до земель житлової та громадської забудови, цільове призначення: 03.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури.
Позивач вважає оскаржувані дії та реєстрація протиправними, оскільки на підставі виготовленої технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) фактично відбулась зміна цільового призначення земельної ділянки. З наведених підстав позивач просив позов задовольнити.
Представники позивача в судовому засіданні уточнені позовні вимоги підтримали повністю з підстав, наведених у позовній заяві, просили уточнений позов задовольнити. Також представник позивача уточнив позовну вимогу де просив скасувати рішення державного кадастрового реєстратора від 16.05.2019 року про державну реєстрацію земельної ділянки.
Представник відповідача в судовому засіданні просила відмовити у задоволенні позовних вимог з підстав, викладених у відзиві на позов.
Заслухавши пояснення осіб, які беруть участь в справі, дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позов підлягає до повного задоволення, враховуючи наступне.
Судом встановлено, що відповідно до Державного акту на право постійного користування землею ІІ-ВЛ №000173 від 17 грудня 1996 року Товариству з обмеженою відповідальністю Волинський автоцентр Камаз у постійне користування для господарської діяльності надано 1,95 гектарів землі в АДРЕСА_1.
Згідно рішення Луцької міської ради від 14.10.2003 року №12/29.2 товариству припинено право на користування земельної ділянкою площею 0,55 га за вказаною вище адресою у зв`язку із добровільною відмовою. Таким чином, в користуванні товариства залишилась земельна ділянка площею 1.4045 га.
З метою присвоєння вказаній земельні ділянці кадастрового номера, 23 жовтня 2018 року між ТзОВ Волинський автоцентр Камаз та ФОП ОСОБА_1 було укладено договір № А-3/18 на виконання землевпорядних робіт.
Відповідно до довідки №392 від 22 квітня 2004 року, яку видало Луцьке міське управління земельних ресурсів, земельна ділянка по вул. Дубнівська 97а відноситься до категорії земель промисловості, транспорту та іншого призначення, основним цільовим призначенням якої є обслуговування виробничих приміщень.
Із висновку Управління містобудування та архітектури Луцької міської ради №1128824-095 від .22.03.2019 року вбачається, що вказана земельна ділянка відповідно до генерального плану м. Луцька знаходиться на території комунальних підприємств складів та баз. Відповідно до плану зонування м. Луцька, вона знаходиться в зоні транспортної інфраструктури.
16.05.2019 року відділом у м. Луцьку Головного управління Держгеокадастру у Волинській області на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), виготовленої ФОП ОСОБА_1 , проведено державну реєстрацію земельної ділянки, яка розташована в АДРЕСА_1 , площею 1.4045 га та присвоєно їй кадастровий номер 0710100000:34:073:0058.
Згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ- 0706684192019 від 16.05.2019 року, який товариство отримало за результатами державної реєстрації, дану земельну ділянку віднесено до земель житлової та громадської забудови, цільове призначення: 03.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури.
Надаючи правову оцінку оскаржуваним діям та рішенню, суд приходить до таких висновків.
На підставі п.1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 року № 15 (далі - Положення) Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Відповідно до даного Положення основними завданнями Держгеокадастру є реалізація державної політики у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.
Згідно п. 7 Положення Держгеокадастр здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Разом з тим, відповідно до Положення про Головне управління Держгеокадастру у Волинській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 12.11.2019 № 285, Головне управління у своїй діяльності керується' Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, дорученнями Прем`єр- міністра України, наказами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, дорученнями Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України його першого заступника та заступників, наказами Держгеокадастру, дорученнями Голови Держгеокадастру та його заступників, актами місцевої державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, а також цим Положенням.
Відповідно до ч. 13 п. 4 Положення про Головне управління Держгеокадастру у Волинській області, Головне управління відповідно до покладених на нього 'завдань розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в порядку, визначеному чинним законодавством, на території Волинської області.
Статтею 3 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) встановлено, що земельні відносини регулюються Конституцією України, вказаним Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст. 202 ЗК України державна реєстрація земельних ділянок здійснюється у Державному земельному кадастрі в порядку, встановленому Законом.
Згідно зі ст. 1 Закону України Про Державний земельний кадастр (далі - Закон) Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами. Державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.
Частиною 1 ст. 79-1 ЗК України визначено, що формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.
Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі (ч. 3 ст.79-1 ЗК України).
Правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою визначені Законом України Про землеустрій .
Абзацом 3 ч. 1 ст. 1 Закону України Про землеустрій термін документація із землеустрою визначено як затверджені в установленому порядку текстові та графічні матеріали, якими регулюється використання та охорона земель державної, комунальної та приватної власності, а також матеріали обстеження і розвідування земель, авторського нагляду за виконанням проектів тощо.
Згідно п. і ч. 2 ст. 25 Закону України Про землеустрій технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) є одним з видів документації з землеустрою.
Відповідно до ст. 1 Закону України Про Державний земельний кадастр , державна реєстрація земельної ділянки являє собою внесення до Державного земельного кадастру відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.
Згідно ст. 3 Закону України Про Державний земельний кадастр Державний земельний кадастр базується на принципі внесення відомостей до Державного земельного кадастру виключно на підставі та відповідно до Закону.
Відповідно до п. 107 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року №1051 (далі - Порядок), державна реєстрація земельної ділянки здійснюється під час її формування за результатами складення документації із землеустрою після її погодження у встановленому порядку та до прийняття рішення про її затвердження органом державної влади або органом місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню таким органом) шляхом відкриття Поземельної книги на таку земельну ділянку відповідно до пунктів 49-54 цього Порядку.
Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України Про Державний земельний кадастр державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку.
Нормами ч. 3 ст. 24 Закону та п. 109 Порядку ведення Державного земельного кадастру визначено, що державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:
особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;
власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи;
органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності).
Для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:
заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин;
оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;
документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа (ч.4 ст.24 Закону, п. 110 Порядку ведення Державного земельного кадастру).
За приписами ч. 5, 6 ст. 24 Закону державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви:
перевіряє відповідність документів вимогам законодавства;
за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.
Підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є:
розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора;
подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі;
невідповідність поданих документів вимогам законодавства;
знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.
Як встановлено судом, відповідно до Державного акту на право постійного користування землею ІІ-ВЛ №000173 від 17 грудня 1996 року Товариству з обмеженою відповідальністю Волинський автоцентр Камаз у постійне користування для господарської діяльності надано 1,95 гектарів землі в місті Луцьк по вул. Дубнівська, 97а.
Згідно рішення Луцької міської ради від 14.10.2003 року №12/29.2 товариству припинено право на користування земельної ділянкою площею 0,55 га за вказаною вище адресою у зв`язку із добровільною відмовою. Таким чином, в користуванні товариства залишилась земельна ділянка площею 1.4045 га.
З метою присвоєння вказаній земельні ділянці кадастрового номера, 23 жовтня 2018 року між ТзОВ Волинський автоцентр Камаз та ФОП ОСОБА_1 було укладено договір № А-3/18 на виконання землевпорядних робіт.
З досліджених в судовому засіданні копії рішення Луцької міської ради №42/1 від 24.06.2009 року Про затвердження генерального плану м. Луцька , схеми до нього та рішення Луцької міської ради №71/12 від 25.02.2015 року Про затвердження плану зонування території м. Луцька та схеми до нього, які приєднані до матеріалів позову підтверджується, що земельна ділянка по вул. Дубнівська 97а знаходиться в зоні транспортної інфраструктури і відноситься до категорії земель промисловості, транспорту та іншого призначення, основним цільовим призначенням якої є обслуговування виробничих приміщень.
Відповідно до довідки №392 від 22 квітня 2004 року, яку видало Луцьке міське управління земельних ресурсів, земельна ділянка по вул. Дубнівська 97а відноситься до категорії земель промисловості, транспорту та іншого призначення, основним цільовим призначенням якої є обслуговування виробничих приміщень.
Із висновку Управління містобудування та архітектури Луцької міської ради №1128824-095 від 22.03.2019 року вбачається, що вказана земельна ділянка відповідно до генерального плану м. Луцька знаходиться на території комунальних підприємств складів та баз. Відповідно до плану зонування м. Луцька, вона знаходиться в зоні транспортної інфраструктури.
16.05.2019 року відділом у м. Луцьку Головного управління Держгеокадастру у Волинській області на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), виготовленої ФОП ОСОБА_1 , проведено державну реєстрацію земельної ділянки, яка розташована в АДРЕСА_1 , площею 1.4045 га та присвоєно їй кадастровий номер 0710100000:34:073:0058.
Згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ- 0706684192019 від 16.05.2019 року, який товариство отримало за результатами державної реєстрації, дану земельну ділянку віднесено до земель житлової та громадської забудови, цільове призначення: 03.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури.
Переважними видами використання є: об`єкти пов`язані з експлуатацією, утриманням, будівництвом, реконструкцією, ремонтом, розвитком наземних та підземних споруд, будівель, об`єктів транспорту; підприємства автомобільного транспорту; багатоповерхові гаражі, наземні і підземні споруди для тимчасового зберігання транспорту; автозаправні станції; станції технічного обслуговування автомобілів; автомобільні центри.
Супутні види використання: автодроми; автоклуби; адміністративні споруди; зелені насадження спеціального призначення; магазини торгівельною площею до 40 м. кв.; споруди інженерної інфраструктури;
Допустимі види використання: дозволені види використання, які не порушують вимоги до забудови земельних ділянок, що надані підприємствам транспорту, а також ділянок, призначених для зелених насаджень.
Таким чином, земельна ділянка в м. Луцьк по вул. Дубнівська 97а, відповідно до вищевказаної довідки, генерального плану міста Луцька, плану зонування м. Луцька та висновку Управління містобудування та архітектури Луцької міської ради віднесена до категорії земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, а не до земель житлової та громадської забудови, до якої її було віднесено під час державної реєстрації.
Посилання представника відповідача про те, що оскільки директор ТзОВ Волинський автоцентр Камаз погодив технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж внатурі, де ФОП ОСОБА_1 , як представником землевпорядної організації що виконувала технічну документацію, проставлено код земельної ділянки 3.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури, тому кадастровий реєстратор підставно зазначив цей код при реєстрації земельної ділянки, суд до уваги не приймає, оскільки наявність такого запису в технічній документації не звільняє державного кадастрового реєстратора від обов`язку перевірити перед прийманням рішення на відповідність поданих документів вимогам законодавства.
Слід відзначити, що Луцька міська рада не приймала рішення про зміну категорії земельної ділянки із земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення на землі житлової та громадської забудови, а державна реєстрація земельної ділянки відбувалась на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), а не технічної документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки, з огляду на що дії державного реєстратора щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей про віднесення земельної ділянки до категорії земель житлової та громадської забудови та визначення цільового призначення 03.10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури є протиправними, оскільки в порушення статті 24 Закону України Про Державний земельний кадастр не перевірив відповідність документів вимогам законодавства.
Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на підставі якої проводилась державна реєстрація земельної ділянки в АДРЕСА_1, Луцькою міською радою не затверджувалась.
Крім того, стаття 19 ЗК України закріплює такі категорії земель: землі сільськогосподарського призначення; землі житлової та громадської забудови; землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; землі оздоровчого призначення; землі рекреаційного призначення; землі лісогосподарського призначення; землі водного фонду; а також землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Відповідно до ст. 20 ЗК України, віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.
Згідно з п. в ч. 1 ст. 21 ЗК України порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою, зокрема, для визнання реєстрації недійсною.
Відповідно до ч. 6 ст. 16 Закону України Про державний земельний кадастр кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки.
Також слід зауважити, що відповідно до ч. 14 ст. 186 ЗК України технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) погодженню не підлягає і затверджується: Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у разі якщо земельна ділянка перебуває у державній або комунальній власності.
Земельна ділянка в м. Луцьк по АДРЕСА_1 перебуває у комунальній власності та надана Товариству у постійне користування.
Відповідно до ч. 6 ст. 22 Закону України Про Державний земельний кадастр підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є невідповідність поданих документів вимогам законодавства.
Оскільки технічна документація на земельну ділянку не затверджувалась Луцькою міською радою, та Луцька міська рада не приймала рішення про зміну категорії земельної ділянки із земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення на землі житлової та громадської забудови то вона не відповідає вимогам законодавства, що в свою чергу є підставою для відмови у реєстрації земельної ділянки.
Таким чином, відповідно до ст. 24 Закону України Про Державний земельний кадастр саме на державних кадастрових реєстраторів покладено обов`язок перевіряти відповідність складених розробником та поданих заявником документів вимогам законодавства. Оскільки власником земельної ділянки є Луцька міська рада, а ТзОВ Волинський автоцентр Камаз є лише користувачем ділянки, то в силу ч. 14 ст. 186 ЗК України технічна документація підлягала затвердженню власником.
Враховуючи, що подана на реєстрацію документація власником, тобто Луцькою міською радою, не затверджувалась, а державним кадастровим реєстратором в порушення вимог ст. 24 Закону України Про Державний земельний кадастр неналежно проведено перевірку поданих позивачем документів на відповідність чинному законодавству тому така документація не відповідає вимогам законодавства, а отже реєстратор був зобов`язаний відмовити у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки
Перевіряючи обґрунтованість та законність дій та рішень суб`єкта владних повноважень, суд враховує наведене нормативне регулювання та вимоги частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органів владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, встановлюючи при цьому чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Системний аналіз наведених правових норм при застосуванні до правовідносин, що є предметом судового дослідження, вказує на те, що відповідач, який є суб`єктом владних повноважень при вчиненні вказаних дій та державній реєстрації земельної ділянки діяв без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, без дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), та без дотримання принципу верховенства права.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку про протиправність дій державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у Волинській області Присяжнюк Світлани Борисівни щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей про те, що земельна ділянка в АДРЕСА_1 відноситься до категорії земель житлової та громадської забудови та визначення цій земельній ділянці цільового призначення 03,10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури , в зв`язку з чим дії державного кадастрового реєстратора по встановленню земельній ділянці цільового призначення підлягають визнанню протиправними, а державна реєстрація цієї ділянки в кадстрі від 16.05.2019 року підлягає скасуванню.
Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Волинській області на користь позивача слід стягнути судовий збір в сумі 1 921 грн, сплачений відповідно до платіжного доручення №1029 від 18.11.2019 року.
Керуючись статтями 242, 243, 245, 246, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України Про державний земельний кадастр , суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними дії державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у Волинській області Присяжнюк Світлани Борисівни щодо внесення до Державного земельного кадастру відомостей про те, що земельна ділянка в АДРЕСА_1 відноситься до категорії земель житлової та громадської забудови та визначення цій земельній ділянці цільового призначення 03,10 для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури .
Визнати протиправною та скасувати рішення державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у Волинській області про реєстрацію земельної ділянки від 16.05.2019 року кадастровий номер 0710100000:34:073:0058, яка розташована в АДРЕСА_1 згідно витягу НВ-0706684192019 від 16.05.2019 року.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Волинській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Волинський автоцентр Камаз судові витрати в розмірі 1 921 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна гривня).
Рішення може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені статями 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України з урахуванням вимог підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення цього Кодексу. Апеляційна скарга може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю Волинський автоцентр Камаз (43010, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Дубнівська, будинок 97а, ідентифікаційний код 05791532).
Відповідач: Головне управління Держгеокадастру у Волинській області (43021, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 67, код ЄДРПОУ 39767861).
Третя особа: Луцька міська рада (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Богдана Хмельницького, 19, код ЄДРПОУ 04051327).
Головуючий-суддя С.Ф. Костюкевич
Повне рішення суду складено 06.07.2020 року.
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2020 |
Оприлюднено | 08.07.2020 |
Номер документу | 90257378 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Костюкевич Сергій Федорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні