Справа №522/15129/18
Провадження №1-кс/522/227/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08.01.2020 року м. Одеса
Слідчий суддяПриморського районногосуду м.Одеси ОСОБА_1 ,за участюсекретаря ОСОБА_2 ,розглянувши клопотаннястаршого слідчого з ОВС 2 ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу,-
УСТАНОВИВ:
Старший слідчий з ОВС 2 ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_4 , який здійснює процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, про надання тимчасового доступу до речей і документів, які перебувають у володінні АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ).
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на наступне.
Слідчим управлінням ФР ГУ ДФС в Одеській області здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України, у кримінальному провадженні №32018160000000051 від 03.05.2018 року.
Досудовим розслідуванням встановлено, що в звітні податкові періоди з 01.01.2016 по 31.12.2017 службові особи ПП« ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), переслідуючи злочинний намір та корисливу мету, шляхом включення до складу податкового кредиту сум коштів по «неіснуючим» фінансово-господарським операціям з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ухилилися від сплати податку на додану вартість на загальну суму 340395996 грн. та податку на прибуток підприємства на загальну суму 3063564,37 грн. в результаті чого до Державного бюджету України не надійшло податків на загальну суму 6467524,33 грн., що є коштами в особливо великих розмірах.
В ході досудового розслідування встановлено, що в інкримінований період ПП« ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) було зареєстровано 22.06.20110 за №15431020000002786 в ІНФОРМАЦІЯ_14 , знаходилось на обліку в ІНФОРМАЦІЯ_15 (Овідіопольське відділення) на загальнійсистемі оподаткуваннята єплатником податкуна доданувартість,основним видом діяльності ПП« ОСОБА_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) є будівництво житлових і нежитлових будівель(Код КВЕД 41.20).
В ході досудового розслідування встановлено, що в інкримінований період, ПП « ОСОБА_5 » стає переможцем восьми тендерів, проведених Замовником ІНФОРМАЦІЯ_16 на проведення різноманітних будівельних та ремонтних робіт на загальну суму 131559,9 тис. грн. З метою завищення витрат та як наслідок ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах, службові особи ПП « ОСОБА_5 » здійснюють документальне оформлення «фіктивних» операцій з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ) за нібито виконані будівельні, ремонтні роботи та поставлені будівельні матеріали, які фактично були виконані та поставлені співробітниками ПП « ОСОБА_5 ».
Проведеним аналізом Додатку 5 до Декларації з податку на додану вартість та єдиного реєстру податкових накладних встановлено, що ПП« ОСОБА_5 » у період з 01.01.2016 по 31.12.2017 відобразило надходження послуг, робіт та будівельних матеріалів від суб`єктів господарської діяльності з ознаками «фіктивності» на загальну суму 20423,7 тис. грн. в т.ч. ПДВ в розмірі 3403,9 тис. грн. та податок на прибуток в розмірі 3063,5 тис. грн. Крім цього, згідно зареєстрованих в Єдиному вікні подання електронної звітності ДФС України суб`єктами господарської діяльності з ознаками «фіктивності» здійснюється пересортування товарів та матеріалів за КВЕД, які купуються з тими які фактично реалізуються, а саме:
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в жовтні 2017 року «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » будівельні матеріали на суму ПДВ 494 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснювало закупівлю сантехніки, флеш накопичувачів, білизни туалетної та кухонної, виробів кухонних, продуктів харчування тощо;
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в жовтні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » щебінь, склопакети, пісок тощо на суму ПДВ 441,6 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » здійснювало закупівлю побутової техніки, автомобільних аксесуарів, сантехніки тощо;
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) в вересні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » будівельні матеріали тощо на суму ПДВ 329 тис. грн. В свою чергу ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснювало закупівлю взуття, продуктів харчування, меблів, цукру, шпалер тощо;
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в жовтні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » послуги з проведення будівельних робіт на суму ПДВ 318,2 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » здійснювало закупівлю будівельних матеріалів у підприємств, що мають ознаки фіктивності та здійснили підміну номенклатури товарів по ланцюгу постачання;
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) в серпні та вересні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » послуги з проведення будівельних робіт та будівельні матеріали на суму ПДВ 264,3 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » здійснювало закупівлю гардин, мобільних телефонів, продуктів харчування, швейної фурнітури, цукру, одягу тощо;
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) в вересні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » будівельні матеріали на суму ПДВ 231,1 тис. грн. В свою чергу ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » здійснювало закупівлю гардин, меблів, продуктів харчування, швейної фурнітури, подушок, шкіри композиційної тощо;
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) в червні та липні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » послуги з проведення капітального ремонту та будівництва на суму ПДВ 217,8 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » здійснювало закупівлю води питної, продуктів харчування, гардин, побутової техніки, постільної білизни тощо.
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) в травні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » транспортні послуги та наповнювач для повітряних кульок на суму ПДВ 144,4 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » здійснювало закупівлю води питної, продуктів харчування, килимів, молока, цукру тощо;
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) в січні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » щебнево піщану суміш на суму ПДВ 132,2 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » здійснювало закупівлю автозапчастин, батарей, продуктів харчування, електроніки, витратних матеріалів (дюбелі, гайки), дошок тощо;
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) в вересні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » будівельні матеріали на суму ПДВ 100,3 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » здійснювало закупівлю сантехніки, продуктів харчування, меблів, цукру, шпалер тощо.
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) в жовтні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » граніту 100х100х50 мм, граніту «Пакостовський» 600х300х40 мм на загальну на суму ПДВ 822,4 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » відображало «закупівлю» подібних матеріалів від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ). Аналізом зареєстрованих податкових накладних в адресу зазначених підприємств не встановлено факту закупівлі граніту, який нібито в подальшому було реалізовано в адресу ПП « ОСОБА_5 ». Натомість, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » «закуповувало» стальну арматуру, мінеральну воду «Моршинська», «Боржомі» та « ІНФОРМАЦІЯ_20 », а ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » відображало «закупівлю» чохлів на кермо, лінолеум, хімматеріали, сумки дорожні на колесах тощо. Значна частина виписаних в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » податкових накладних заблокована в автоматичному режимі в зв`язку з невідповідністю товарів, що закуповувались та реалізовувались.
?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (ЄДРПОУ НОМЕР_14 ) в червні - липні 2016 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_5 » будівельні роботи на суму ПДВ 60,9 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » здійснювало закупівлю іграшок, побутової хімії, кондитерських виробів тощо.
Таким чином за період 01.01.2016 по 31.12.2017 службові особи ПП« ОСОБА_5 », використовуючи розроблену ними схему, ухилилися від сплати податків на загальну суму 6467524,33 грн., що також підтверджується висновком фахівця-економіста №38 від 20.04.2018, інформаційно-аналітичною довідкою ОУ ГУ ДФС в Одеській області №229/11/15-32-21-06-05 від 30.05.2018 та висновком економічного дослідження №109 від 29.10.2019.
Враховуючи вищевикладене, існує реальна загроза нанесенню збитків державному бюджету України і по теперішній час та як наслідок ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових платежем), що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку.
Вищезазначене свідчить, що фінансово-господарська діяльність
ПП « ОСОБА_5 » здійснюється поза правовим полем та спрямована на здійснення операцій, пов`язаних із отриманням податкової вигоди і ухилення від оподаткування.
В ходіздійснення досудовогорозслідування вказаногокримінального провадженняв порядкуст.236КПК Україниорганом досудовогорозслідування проведенообшукпідвальногоприміщення,яке використовуєтьсядля здійсненняфінансово-господарськоїдіяльності ПП« ОСОБА_5 »(ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за адресою: АДРЕСА_1 в ході якого було виявлено і вилучено печатки ПП « ОСОБА_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ПП« ОСОБА_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ФОП ОСОБА_8 (РНОКПП НОМЕР_20 ), ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ), ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_22 ), пластикові банківські картки, чекові книжки, первинні фінансово-господарські документи ПП « ОСОБА_11 », ПП « ОСОБА_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_22 », ПП « ОСОБА_7 », ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ФОП ОСОБА_8 , технічні засоби та чорнові записи.
Під час досудового розслідування встановлено, що ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) в банківській установі АБ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) відкрито банківські рахунки: № НОМЕР_23 (українська гривня), № НОМЕР_24 (українська гривня), № НОМЕР_25 (українська гривня), № НОМЕР_26 (українська гривня), № НОМЕР_27 (українська гривня).
Інформація, яка міститься в банківських документах має значення для доказування причетності службових осіб ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) до незаконної діяльності пов`язаної з відображенням у бухгалтерському та податковому обліку підприємства проведення фінансово-господарських операцій. Іншим шляхом, окрім розкриття банківської таємниці і отримання тимчасового доступу до документів, не має можливості довести обставини перерахування (отримання) грошових коштів на поточні рахунки, а також встановити осіб, які мали право розпорядження зазначеними рахунками.
При цьому, рух грошових коштів по рахункам, які належать ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) та відкриті в АБ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), з переліком контрагентів та призначенням платежів, а також документи щодо відкриття та обслуговування зазначених рахунків необхідні для визначення дат платежів, сум платежів, кореспондентів, що здійснювали та отримували платежі, встановлення службових осіб, які мали право підпису банківських документів та відкривали рахунки у банківських установах, необхідні для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можуть бути використані під час судового розгляду, у зв`язку з чим необхідно отримати доступ до документів що стосуються діяльності ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ), зокрема банківських виписок про рух грошових коштів по рахункам, які ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) з переліком контрагентів та призначенням платежів, а також документів щодо відкриття та обслуговування зазначених рахунків, які перебувають в АБ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ).
На сьогоднішній день, по матеріалам кримінального провадження у відповідності до ст. 91 КПК України виникла необхідність у дослідженні господарських операцій, проведених ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ), що неможливо без отримання відомостей про рух коштів по рахункам ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ).
У зв`язку з тим, що службові особи АБ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) виступають як треті особи та їх права у разі вилучення відомостей про рух коштів по рахункам ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) нічим не порушуються, керуючись ч. 2 ст. 163 КПК України клопочу про розгляд клопотання без виклику осіб, у володінні яких знаходяться вищевказані відомості та документи.
На думку сторони обвинувачення, існує наявність достатніх підстав вважати, що є реальна загроза зміни або знищення такої інформації, тому розгляд клопотання необхідно проводити без виклику осіб, у володінні яких знаходиться ця інформація.
Тому слідчий просить надати тимчасовий доступ до зазначених документів.
В судове засідання слідчий та прокурор не з`явилися, відповідно до письмової заяви слідчого, клопотання підтримує в повному обсязі та просить здійснити розгляд клопотання за його відсутності.
Розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів здійснено без виклику осіб, у володінні яких вони перебувають, на підставі ч.2 ст.163 КПК України.
Дослідивши надані матеріали, якими обґрунтовано доводи клопотання, приходжу до висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно дост.2КПК Українизавданням кримінальногопровадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які мають значення для встановлення як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та у разі неможливості іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
З наданих матеріалів вбачається, що слідчим управлінням ФР ГУ ДФС в Одеській області здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України, у кримінальному провадженні №32018160000000051 від 03.05.2018 року.
Встановлено, що зазначені документи, які містять охоронювану законом таємницю, що перебувають у володінні АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, відомості, які в них містяться можуть бути використана як докази, та іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, неможливо.
Керуючись ст.ст.159-166 КПК України,-
У Х В А Л И В:
Клопотання старшогослідчого зОВС 2 ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу задовольнити.
Надати старшому слідчому з особливо важливих справ другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області капітану податкової міліції ОСОБА_3 або за його дорученням старшому оперуповноваженому з особливо важливих справ третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_12 , старшому оперуповноваженому з особливо важливих справ третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_13 , старшому оперуповноваженому третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_14 , старшому оперуповноваженому третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_15 або іншим уповноваженим особам СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області та/або оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області, що будуть діяти за його дорученням (постановою), тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та розпорядження про їх вилучення (виїмку) в АБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), а саме:
- роздруківок руху грошових коштів ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ), відображених на паперовому та електронному носіях, з розшифровкою контрагентів (назва, код ЄДРПОУ), призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, а також з вказівкою вхідного і вихідного залишків коштів на рахунках на початок і кінець кожного дня по рахунках: № НОМЕР_23 (українська гривня), № НОМЕР_24 (українська гривня), № НОМЕР_25 (українська гривня), № НОМЕР_26 (українська гривня), № НОМЕР_27 (українська гривня) за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
- копій юридичної справи ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) в тому числі, анкети, реєстраційні документи підприємства, накази про призначення службових осіб, копії паспортів засновників та службових осіб, довіреність на ім`я особи, яка має право відкриття і розпорядження рахунком, здійснення дій від імені директора;
- копій платіжних доручень на перерахування коштів (включаючи електронні платіжні доручення на паперових носіях), які надавалися службовими особами ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) при розпорядженні рахунками за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
- копій банківських виписок про видачу готівки та чеків по рахунках № НОМЕР_23 (українська гривня), № НОМЕР_24 (українська гривня), № НОМЕР_25 (українська гривня), № НОМЕР_26 (українська гривня), № НОМЕР_27 (українська гривня) за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
- копій банківських карток зі зразками підписів службових осіб та відбитками печаток ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 );
- копій документації, яка свідчить про отримання від працівників банку електронної картки зі зразком підпису службових осіб ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 );
- копій листів, заяв та інших документів наданих для відкриття (закриття) рахунків службовими особами ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) договору на розрахунково-касове обслуговування клієнта, із додатками;
- копій договорів з додатками на встановлення системи «Банк-Клієнт», актів виконаних робіт, а також технічної документації щодо проведення працівниками банку інсталяції на комп`ютер ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) вказаної системи, документів з даними про місце проведення вказаної інсталяції та документів, які підтверджують факт видачі та отримання ключів доступу до системи «Банк-Клієнт»;
- протоколів системи «Банк-Клієнт» в яких міститься дата та час з`єднання (включаючи години, хвилини та секунди з`єднання), електронне ім`я користувача, назва операції та ІР адреса клієнта;
- копій відомостей щодо реєстрації клієнта ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) на сервері банку та на сервері багатоканального телефонного вузла ISP (Internet Service Provider) із зазначенням телефонних номерів та повних реквізитів Інтернет-провайдера;
- копій заявок, заяв та інших документів на купівлю та конвертацію валюти (включаючи заявки зроблені за допомогою системи «Банк-Клієнт») ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
- копій угод, договорів, контрактів, інвойсів та інших документів, пов`язаних з проведенням банківських операцій ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 );
- оригіналів грошових чеків, заявок на отримання готівки, заявок на отримання чекових книжок, та інших документів, що підтверджують зняття грошових коштів з рахунків № НОМЕР_23 (українська гривня), № НОМЕР_24 (українська гривня), № НОМЕР_25 (українська гривня), № НОМЕР_26 (українська гривня), № НОМЕР_27 (українська гривня) за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
3.1.- копій документів кредитної та депозитної справи ФОП ОСОБА_9 (РНОКПП НОМЕР_21 ) з наявними договорами, додатками, додатковими угодами, заявами і дорученнями, анкетами, договорами застави та інших документах кредитної та депозитної справи, документах, підтверджуючі стан проведення розрахунків за цими угодами, а також інших документах, які мають значення речових доказів.
Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя
08.01.2020
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 08.01.2020 |
Оприлюднено | 07.02.2023 |
Номер документу | 86944682 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Коваленко В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні