Справа № 522/15129/18
Провадження № 1-кс/522/7118/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 травня 2020 року Слідчий суддя місцевого Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС 2 ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів по матеріалам досудового розслідування, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань за № 32018160000000051 від 03.05.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 212 ч. 3 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Досудовим розслідуванням встановлено, що в звітні податкові періоди з 01.01.2016 по 31.12.2017 службові особи ПП« ОСОБА_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), переслідуючи злочинний намір та корисливу мету, шляхом включення до складу податкового кредиту сум коштів по «неіснуючим» фінансово-господарським операціям з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) та ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ухилилися від сплати податку на додану вартість на загальну суму 340395996 грн. та податку на прибуток підприємства на загальну суму 3063564,37 грн. в результаті чого до Державного бюджету України не надійшло податків на загальну суму 6467524,33 грн., що є коштами в особливо великих розмірах.
В ході здійснення досудового розслідування встановлено, що в інкримінований період ПП « ОСОБА_3 » стає переможцем п`яти тендерів, проведених Замовником ІНФОРМАЦІЯ_13 на проведення різноманітних будівельних та ремонтних робіт на загальну суму 253588,5 тис. грн. З метою завищення витрат та як наслідок ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах, службові особи ПП « ОСОБА_3 » здійснюють документальне оформлення «фіктивних» операцій з ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) за нібито виконані будівельні, ремонтні роботи та поставлені будівельні матеріали, які фактично були виконані та поставлені співробітниками ПП « ОСОБА_3 ».
Проведеним аналізом Додатку 5 до Декларації з податку на додану вартість та єдиного реєстру податкових накладних встановлено, що ПП« ОСОБА_3 » у період з 01.01.2016 по 31.12.2017 відобразило надходження послуг, робіт та будівельних матеріалів від суб`єктів господарської діяльності з ознаками «фіктивності» на загальну суму 20423,7 тис. грн. в т.ч. ПДВ в розмірі 3403,9 тис. грн. та податок на прибуток в розмірі 3063,5 тис. грн. Крім цього, згідно зареєстрованих в Єдиному вікні подання електронної звітності ІНФОРМАЦІЯ_15 суб`єктами господарської діяльності з ознаками «фіктивності» здійснюється пересортування товарів та матеріалів за КВЕД, які купуються з тими які фактично реалізуються, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в жовтні 2017 року «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » будівельні матеріали на суму ПДВ 494 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснювало закупівлю сантехніки, флеш накопичувачів, білизни туалетної та кухонної, виробів кухонних, продуктів харчування тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) в жовтні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » щебінь, склопакети, пісок тощо на суму ПДВ 441,6 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » здійснювало закупівлю побутової техніки, автомобільних аксесуарів, сантехніки тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в вересні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » будівельні матеріали тощо на суму ПДВ 329 тис. грн. В свою чергу ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснювало закупівлю взуття, продуктів харчування, меблів, цукру, шпалер тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) в жовтні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » послуги з проведення будівельних робіт на суму ПДВ 318,2 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » здійснювало закупівлю будівельних матеріалів у підприємств, що мають ознаки фіктивності та здійснили підміну номенклатури товарів по ланцюгу постачання; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) в серпні та вересні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » послуги з проведення будівельних робіт та будівельні матеріали на суму ПДВ 264,3 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » здійснювало закупівлю гардин, мобільних телефонів, продуктів харчування, швейної фурнітури, цукру, одягу тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) в вересні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » будівельні матеріали на суму ПДВ 231,1 тис. грн. В свою чергу ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_6 » здійснювало закупівлю гардин, меблів, продуктів харчування, швейної фурнітури, подушок, шкіри композиційної тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) в червні та липні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » послуги з проведення капітального ремонту та будівництва на суму ПДВ 217,8 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » здійснювало закупівлю води питної, продуктів харчування, гардин, побутової техніки, постільної білизни тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (ЄДРПОУ НОМЕР_9 ) в травні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » транспортні послуги та наповнювач для повітряних кульок на суму ПДВ 144,4 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » здійснювало закупівлю води питної, продуктів харчування, килимів, молока, цукру тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (ЄДРПОУ НОМЕР_10 ) в січні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » щебнево піщану суміш на суму ПДВ 132,2 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » здійснювало закупівлю автозапчастин, батарей, продуктів харчування, електроніки, витратних матеріалів (дюбелі, гайки), дошок тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (ЄДРПОУ НОМЕР_11 ) в вересні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » будівельні матеріали на суму ПДВ 100,3 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » здійснювало закупівлю сантехніки, продуктів харчування, меблів, цукру, шпалер тощо; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) в жовтні 2017 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » граніту 100х100х50 мм, граніту «Пакостовський» 600х300х40 мм на загальну на суму ПДВ 822,4 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » відображало «закупівлю» подібних матеріалів від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ). Аналізом зареєстрованих податкових накладних в адресу зазначених підприємств не встановлено факту закупівлі граніту, який нібито в подальшому було реалізовано в адресу ПП « ОСОБА_3 ». Натомість, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » «закуповувало» стальну арматуру, мінеральну воду «Моршинська», «Боржомі» та «Миргородська», а ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » відображало «закупівлю» чохлів на кермо, лінолеум, хімматеріали, сумки дорожні на колесах тощо. Значна частина виписаних в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » податкових накладних заблокована в автоматичному режимі в зв`язку з невідповідністю товарів, що закуповувались та реалізовувались; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (ЄДРПОУ НОМЕР_13 ) в червні - липні 2016 «реалізувало» в адресу ПП« ОСОБА_3 » будівельні роботи на суму ПДВ 60,9 тис. грн. В свою чергу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » здійснювало закупівлю іграшок, побутової хімії, кондитерських виробів тощо.
Таким чином за період 01.01.2016 по 31.12.2017 службові особи ПП« ОСОБА_3 », використовуючи розроблену ними схему, ухилилися від сплати податків на загальну суму 6467524,33 грн., що також підтверджується висновком фахівця-економіста №38 від 20.04.2018, інформаційно-аналітичною довідкою ОУ ГУ ДФС в Одеській області №229/11/15-32-21-06-05 від 30.05.2018 та висновком економічного дослідження №109 від 29.10.2019.
Слідчий звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів та просить розглянути клопотання без його участі та участі осіб у володінні яких знаходяться інформація та документи, так як існує реальна загроза зміни або знищення оригіналів документів.
Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотання зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що міститься в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Згідно ч. 2 ст. 163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Керуючись ст.ст. 159-166 КПК України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання старшого слідчого з ОВС 2 ВРКП СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до документів задовольнити.
Надати старшому слідчому з особливо важливих справ другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області капітану податкової міліції ОСОБА_2 або за його постановою або дорученням: заступнику начальника шостого слідчого відділу розслідування кримінальних проваджень ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_4 , старшому оперуповноваженому з особливо важливих справ третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_5 , старшому оперуповноваженому з особливо важливих справ третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_6 , старшому оперуповноваженому третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_7 , старшому оперуповноваженому третього оперативного відділу оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_8 або іншим уповноваженим особам СУ ФР ГУ ДФС в Одеській області та/або оперативного управління ГУ ДФС в Одеській області, що будуть діяти за його дорученням (постановою), тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю та розпорядження про їх вилучення (виїмку) в АТ« ІНФОРМАЦІЯ_18 » (МФО НОМЕР_16 ), а саме:
- роздруківок руху грошових коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), відображених на паперовому та електронному носіях, з розшифровкою контрагентів (назва, код ЄДРПОУ), призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, а також з вказівкою вхідного і вихідного залишків коштів на рахунках на початок і кінець кожного дня по рахунках № НОМЕР_17 (українська гривня), № НОМЕР_18 (євро), № НОМЕР_19 (долар США), № НОМЕР_20 (євро), № НОМЕР_21 (долар США), № НОМЕР_22 (українська гривня) за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
- копій юридичної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) в тому числі, анкети, реєстраційні документи підприємства, накази про призначення службових осіб, копії паспортів засновників та службових осіб, довіреність на ім`я особи, яка має право відкриття і розпорядження рахунком, здійснення дій від імені директора;
- копій платіжних доручень на перерахування коштів (включаючи електронні платіжні доручення на паперових носіях), які надавалися службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) при розпорядженні рахунками за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
- копій банківських виписок про видачу готівки та чеків по рахунках № НОМЕР_17 (українська гривня), № НОМЕР_18 (євро), № НОМЕР_19 (долар США), № НОМЕР_20 (євро), № НОМЕР_21 (долар США), № НОМЕР_22 (українська гривня) за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
- копій банківських карток зі зразками підписів службових осіб та відбитками печаток ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 );
- копій документації, яка свідчить про отримання від працівників банку електронної картки зі зразком підпису службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 );
- копій листів, заяв та інших документів наданих для відкриття (закриття) рахунків службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) договору на розрахунково-касове обслуговування клієнта, із додатками;
- копій договорів з додатками на встановлення системи «Банк-Клієнт», актів виконаних робіт, а також технічної документації щодо проведення працівниками банку інсталяції на комп`ютер ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) вказаної системи, документів з даними про місце проведення вказаної інсталяції та документів, які підтверджують факт видачі та отримання ключів доступу до системи «Банк-Клієнт»;
- протоколів системи «Банк-Клієнт» в яких міститься дата та час з`єднання (включаючи години, хвилини та секунди з`єднання), електронне ім`я користувача, назва операції та ІР адреса клієнта;
- копій відомостей щодо реєстрації клієнта ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) на сервері банку та на сервері багатоканального телефонного вузла ISP (Internet Service Provider) із зазначенням телефонних номерів та повних реквізитів Інтернет-провайдера;
- копій заявок, заяв та інших документів на купівлю та конвертацію валюти (включаючи заявки зроблені за допомогою системи «Банк-Клієнт») ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
- копій угод, договорів, контрактів, інвойсів та інших документів, пов`язаних з проведенням банківських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 );
- копій грошових чеків, заявок на отримання готівки, заявок на отримання чекових книжок, та інших документів, що підтверджують зняття грошових коштів з рахунків № НОМЕР_17 (українська гривня), № НОМЕР_18 (євро), № НОМЕР_19 (долар США), № НОМЕР_20 (євро), № НОМЕР_21 (долар США), № НОМЕР_22 (українська гривня) за період з 01.01.2016 по день проведення тимчасового доступу до речей та документів;
- копій документів кредитної та депозитної справи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) з наявними договорами, додатками, додатковими угодами, заявами і дорученнями, анкетами, договорами застави та інших документах кредитної та депозитної справи, документах, підтверджуючі стан проведення розрахунків за цими угодами, а також інших документах, які мають значення речових доказів.
Встановити строк дії ухвали протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.
Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
13.05.2020
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2020 |
Оприлюднено | 07.06.2024 |
Номер документу | 89198046 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Дерус А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні