Рішення
від 23.12.2019 по справі 280/5627/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23 грудня 2019 року о/об 17 год. 35 хв.Справа № 280/5627/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Новіковій Д.А., розглянувши у місті Запоріжжі у порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕМ» (69002, м.Запоріжжя, вул.Перша Ливарна, буд.48, офіс 1; код ЄДРПОУ 39561625)

до Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146)

про визнання незаконним рішення та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕМ» (надалі - позивач, ТОВ «АЛЬТЕМ» ) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Запорізькій області (надалі - відповідач, ГУ ДФС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС у Запорізькій області, викладене в протоколі №128 від 11.07.2019 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕМ» таким, що відповідає пп.1.6 Критеріїв ризиковості платника податку; 2) зобов`язати Головне управління ДФС у Запорізькій області виключити з бази переліку ризикових платників Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕМ» в режимі «Журнал ризикових платників податків» розділу «Робота Комісії регіонального рівня» підсистеми «Аналітична система» ITC «Податковий блок» .

У позові (а.с.240-243) позивач зазначає, що основним видом діяльності ТОВ «АЛЬТЕМ» є оптова торгівля іншими машинами та й устаткуванням (ГКПУ 46.69), а саме - контрольно-вимірювальні прилади для різних галузей промисловості. Даний вид товару має чіткі характеристики та купується у постачальника під замовлення покупця. Особливістю даного товару є малі розміри та висока вартість. Тому з покупцями та постачальниками укладаються договори поставки та замовлення щодо конкретного товару. Основними покупцями контрольно-вимірювальних приладів є підприємства хімічної, металургійної, нафтогазової, харчової, целюлозно-паперової промисловості, енергетичної теплової та атомної галузей, машинобудування та інші підприємства. Товар підприємства з моменту його придбання до моменту постачання покупцю зберігається у складському приміщенні що орендується у TOB АВТО`К (ЄДРПОУ-35499433) за договором №213АФ від 01.06.2018, актом приймання-передачі та додатками №1,2,3 за адресою м.Запоріжжя, вул.Феросплавна, буд.38, к.40-41 Повідомлення за формою 20-ОПП від 05.06.2018, квитанція №2. Для перевезення товару в межах міста, у відрядженні чи на склад перевізника для доставки покупцям використовується орендований автомобіль TOYOTA HILUX KUN25L-DRMSHW, державний номер НОМЕР_1 , договір оренди від 04.09.2017 з ОСОБА_1 . Також у власності підприємства є легковий автомобіль VOLKSWAGEN GOLF VARIANT номерний знак НОМЕР_2 , договір купівлі-продажу №3891/2018/004 від 17.01.2018. Вказаний автомобіль використовується для доставки малогабаритного товару, службових поїздок у межах міста та відряджень до підприємств з метою ознайомлення з товаром позивача, підписанням договорів чи проведення технічних семінарів. Документи, що підтверджують інформацію про трудові ресурси є звітність по формі 1ДФ за II квартал 2019 року, Додаток 4 Звіт з ЄСВ та накази про прийняття на роботу, штатний розпис, посадові інструкції. Для забезпечення доставки товару від постачальників та відправки товару покупцям позивач використовує найманий автотранспорт наступних перевізників: TOB "НОВА ПОШТА" (ЄДРПОУ - 31316718) - Договір №229255 про надання послуг з організації перевезення відправлень від 06.08.2018; ФОП ОСОБА_2 (ІПН - НОМЕР_3 ) - Договір міжнародних перевезень №9317 від 09.03.2017; TOB "ІН-ТАЙМ" (ЄДРПОУ - 32061200) - Договір надання послуг з організації перевезення відправлення ЗАП-2093 від 06.11.2017; TOB "ТММ ЕКСПРЕС" (ЄДРПОУ - 35712122) - Договір перевезення та надання інших послуг №ТЗП1013/16 від 11.08.2016. Листом від 08.08.2018 Головне управління ДФС у Запорізькій області повідомило позивача про те, що TOB "АЛЬТЕМ" відповідає вимогам п.1.6 Критеріїв ризиковості платника податку та віднесено до переліку ризикових суб`єктів господарювання з ознакою "наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником". Вказане рішення оформлено протоколом засідання Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області №128 від 11.07.2019. Рішення прийнято на підставі отриманої податкової інформації від Олександрівського управління м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області про здійснення операцій щодо реалізації товарів від контрагента постачальника TOB "Трнсоптторг", які по ланцюгу постачання відповідно до даних Єдиного реєстру податкових накладних, здійснюють операції з реалізації товарів з номенклатурою відмінною від номенклатури придбання. Водночас, здійснює придбання товарів у підприємств TOB "Білд стор плюс" та TOB Торгсервісплюс-а", які в свою чергу проводили операції з реалізації товарів іншої номенклатури, відмінної від номенклатури товарів з придбання. Позивач зазначає, що з даним листом копії протоколу та додатків до протоколу не надавались, крім того можливість ознайомлення з ним представникам TOB "АЛЬТЕМ" також не надано з посиланням на те, що вказаний документ є внутрішнім та для службового користування. TOB "АЛЬТЕМ" зазначає, що ніколи не придбавало будь-якого товару у TOB "Трастоптторг", натомість здійснювало лише продаж TOB "Трастоптторг" імпортного, розмитненого контрольно-вимірювального обладнання. Таким чином в даній частині інформація, яка зазначена відповідачем у квитанціях 1 та у відповіді на письмовий запит не відповідає дійсності, а тому рішення Комісії не достатньо мотивовано.

Позивач підтримав позовні вимоги.

Представником відповідача подано до суду відзив на адміністративний позов, в якому зазначено, що дії Комісії ГУ ДФС у Запорізькій області щодо віднесення TOB "Альтем" до переліку ризикових платників податку, відповідно до пп.1.6 п.1 Критеріям ризиковості платника податків у зв`язку із наявністю податкової інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником, затверджені у протоколі №128 від 11.07.2019, були вчинені виключно в межах діючого законодавства, а тому є правомірними.

Представник відповідача проти позову заперечував.

Ухвалою судді від 27.11.2019 відкрито провадження у справі та призначено судове засідання на 23.12.2019 за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.

До позивача на його запит надійшла відповідь ГУ ДФС у Запорізькій області від 08.08.2019 за №46950/10/08-01-07-03-17, в якій зазначено: … Протоколом засідання Комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області №128 від 11.07.2019 року, підприємство TOB АЛЬТЕМ (39561625) віднесене до реєстру ризикових платників податку за критерієм наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником . Прийнято рішення на підставі отриманої податкової інформації від Олександрівського управління м.Запоріжжя ГУ ДФС у Запорізькій області про здійснення операцій щодо реалізації товарів від контрагента постачальника (TOB ТРАСТОПТТОРГ ), які по ланцюгу постачання відповідно до даних Єдиного реєстру податкових накладних, здійснюють операції з реалізації товарів (робіт, послуг) з номенклатурою відмінною від номенклатури придбання. Водночас, здійснює придбання товарів у підприємств TOB "БІЛД СТОР ПЛЮС" та TOB "ТОРГСЕРВІСПЛЮС-А", які в свою чергу проводили операції з реалізації товарів (робіт, послуг), іншої номенклатури, відмінної від номенклатури товарів/послуг з придбання. … (а.с.230).

Відповідач не ставить під сумнів існування рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, про внесення Товариства з обмежено відповідальністю «АЛЬТЕМ» до переліку ризикових суб`єктів господарювання, викладене у Протоколі засідання комісії №128 від 11.07.2019.

Звідси, суд вважає за можливе вирішити спір по суті у цій частині.

У п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.1 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , затвердженого 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі - Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ), цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - комісії контролюючих органів), а також права та обов`язки її членів. (…).

Згідно з п.2 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Як зазначено у п.3 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , Комісія контролюючого органу діє в межах повноважень, визначених у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого 21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України №117 (надалі - Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ), критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Згідно з п.8 Порядку взаємодії Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС , затвердженого 03.08.2018 Наказом Державної фіскальної служби України №523 (надалі - Порядок взаємодії Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС ), до протоколу засідання комісій регіонального рівня обов`язково додаються: перелік платників податків, щодо яких виявлено ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 Критеріїв; матеріали, на підставі яких платників податків внесено до переліку ризикових платників податків; інша інформація, що розглядається комісіями регіонального рівня.

Однак, представником відповідача не надано до суду документів, які обов`язково додаються до протоколу засідання комісій регіонального рівня (у тому числі інформацію про яку згадується у відповіді ГУ ДФС у Запорізькій області від 08.08.2019 за №46950/10/08-01-07-03-17), як того вимагає п.8 Порядку взаємодії Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС .

Як зазначено у п.9 Порядку взаємодії Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, структурних підрозділів ДФС та головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС , інформація щодо внесення/виключення платників податку до (з) переліку ризикових платників податків згідно з пунктом 1.6 Критеріїв вноситься секретарями комісій регіонального рівня до АІС "Податковий блок". (…).

У Листі Державної фіскальної служби України №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018 Критерії ризиковості платника податку , зокрема, зазначено: 1.Платник податків відповідає критеріям ризиковості, якщо: … 1.6. комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України"; платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником. Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Відповідність платника податку Критеріям ризиковості платників податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. … .

Відповідно до Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) місцезнаходженням ТОВ АЛЬТЕМ є: 72533 69002, м.Запоріжжя, вул.Перша Ливарна, буд.48, офіс 1 (а.с.11-12).

Також, у вказаному документі міститься інформація про дату реєстрації ТОВ АЛЬТЕМ - 23.12.2014.

Представником відповідача не надано до суду доказів наявності інформації, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій ТОВ АЛЬТЕМ .

Таким чином, належної мотивації підстав та причин віднесення ТОВ АЛЬТЕМ до ризикових платників податків відповідно до пп.1.6 п.1 Листа Державної фіскальної служби України №4065/99-99-07-05-04-18 від 05.11.2018 протокольне рішення ГУ ДФС у Запорізькій області від 11.07.2019 за №128 - не містить.

Крім того, на думку суду, ГУ ДФС у Запорізькій області прийнято оскаржуване протокольне рішення з недотриманням п.9 ч.2 ст.2 КАС України - без урахування права особи на участь у процесі прийняття рішення. Протилежного відповідачем не доведено.

У п.6 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації зазначено, що до складу комісій регіонального рівня включаються посадові особи головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС. До складу комісії центрального рівня включаються посадові особи ДФС.

Згідно з п.7 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації комісія контролюючого органу складається з голови, заступника голови, секретаря та не менше ніж семи членів.

Відповідно до п.17 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (…) засідання комісії контролюючого органу є правоможним за умови присутності на ньому не менше двох третин її затвердженого персонального складу. (…) Рішення комісії контролюючого органу приймається шляхом відкритого голосування. Рішення комісії контролюючого органу приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів такої комісії. У разі рівної кількості голосів голос головуючого є вирішальним. Під час засідання секретарем комісії контролюючого органу ведеться протокол, в якому фіксуються прийняті рішення та надані доручення. Протокол підписується головою комісії контролюючого органу (у разі його відсутності - заступником), заступником голови комісії, секретарем комісії та членами комісії, які брали участь у засіданні. (…).

Як зазначено у п.22 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення пропозицій членами комісії, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу, який підписується учасниками засідання.

Згідно з п.23 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації протокол засідання комісії контролюючого органу повинен містити перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.

Представником відповідача не доведено дотримання наведених норм Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації при прийнятті рішення Комісією Головного управління ДФС у Запорізькій області викладеного у Протоколі №128 від 11.07.2019 про визначення ТОВ АЛЬТЕМ таким, що відповідає пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку .

Звідси, суд вважає, що оскаржуване протокольне рішення №128 від 11.07.2019 в частині внесення ТОВ АЛЬТЕМ до бази ризикових платників, що відповідають критеріям ризиковості, прийнято ГУ ДФС у Запорізькій області з порушенням порядку встановленого нормами права.

Оскільки комісія ГУ ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, функціонує у складі ГУ ДФС у Запорізькій області, розглядатись, відповідно, має рішення цього суб`єкта владних повноважень.

Враховуючи матеріали справи і наведені норми права, з метою захисту прав та інтересів позивача суд вважає за можливе визнати протиправним та скасувати наведене протокольне рішення №128 від 11.07.2019 та зобов`язати ГУ ДФС у Запорізькій області виключити з бази ризикових платників ТОВ АЛЬТЕМ в АІС "Податковий блок".

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на викладене вище, позовні вимоги ТОВ АЛЬТЕМ є обґрунтованими і підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати Рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) викладене в протоколі №128 від 11.07.2019 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕМ» (69002, м.Запоріжжя, вул.Перша Ливарна, буд.48, офіс 1; код ЄДРПОУ 39561625) таким, що відповідає п.1.6 Критеріїв ризиковості платника податку.

Зобов`язати Головне управління ДФС у Запорізькій області (69107, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) виключити з бази ризикових платників Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕМ» (69002, м.Запоріжжя, вул.Перша Ливарна, буд.48, офіс 1; код ЄДРПОУ 39561625) в АІС "Податковий блок".

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕМ» (69002, м.Запоріжжя, вул.Перша Ливарна, буд.48, офіс 1; код ЄДРПОУ 39561625) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, проспект Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ 39396146) судові витрати із судового збору в сумі 1921 грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга може бути подана до Третього апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд.

Повний текст судового рішення складено 23.12.2019.

Суддя О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2019
Оприлюднено19.01.2020
Номер документу86985515
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/5627/19

Ухвала від 11.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Постанова від 11.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Постанова від 11.06.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 25.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 15.04.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 26.02.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Рішення від 23.12.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 18.12.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні