ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 січня 2020 року ЛуцькСправа № 140/3249/19
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Дмитрука В.В.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Укртрейд Компані до Головного управління ДФС у Волинській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю Укртрейд Компані (далі - позивач, ТзОВ Укртрейд Компані ) звернулося з адміністративним позовом до Головного управління ДФС у Волинській області (далі - ГУ ДФС у Волинській області, відповідач 1), Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України, відповідач 2) про визнання протиправними та скасування рішень комісії Головного управління ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: №1175184/36310587 від 29.05.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №33 від 13.05.2019; №1175117/36310587 від 29.05.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №36 від 13.05.2019; №1186804/36310587 від 07.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №37 від 13.05.2019; №1191062/36310587 від 11.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №42 від 14.05.2019; №1191060/36310587 від 11.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №44 від 15.05.2019; №1191059/36310587 від 11.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №45 від 15.05.2019; № 1191369/36310587 від 12.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №47 від 15.05.2019; №1191046/36310587 від 11.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №48 від 15.05.2019; зобов`язання ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні: №33 від 13.05.2019, №36 від 13.05.2019, №37 від 13.05.2019, №42 від 14.05.2019, №44 від 15.05.2019, №45 від 15.05.2019, №47 від 15.05.2019, №48 від 15.05.2019.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 22 та 31 травня 2019 року позивачем відповідно до статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) було складено в електронній формі та відправлено на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні №33 від 13.05.2019, №36 від 13.05.2019, №37 від 13.05.2019, №42 від 14.05.2019, №44 від 15.05.2019, №45 від 15.05.2019, №47 від 15.05.2019, №48 від 15.05.2019. Згідно квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.05.2019 №№ 9106321182, 9106320957 та від 31.05.2019 №№ 9113684440, 9113678272, 9113669640, 9113672177, 9113683115, 9113684711 реєстрацію зазначених податкових накладних зупинено. При цьому у вказаній квитанції не було зазначено відомостей, які передбачені пунктом 13 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 (далі -Порядок №117).
З метою реєстрації зупинених податкових накладних, 27.05.2019, 01-05.06.2019 позивачем в електронній формі надано листи-пояснення та копії документів необхідні для реєстрації податкових накладних, однак, рішеннями комісії Головного управління ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Комісія ГУ ДФС) від 29.05.2019 №№ 1175184/36310587, 1175117/36310587, від 07.06.2019 №1186804/36310587, від 11.06.2019 №№ 1191059/36310587, 1191046/36310587, 1191062/36310587, 1191060/36310587, від 12.06.2019 №1191369/36310587 було відмовлено у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) поданих позивачем податкових накладних №33 від 13.05.2019, №36 від 13.05.2019, №37 від 13.05.2019, №42 від 14.05.2019, №44 від 15.05.2019, №45 від 15.05.2019, №47 від 15.05.2019, №48 від 15.05.2019.
Позивач не погоджується із вказаними рішеннями та вважає їх необґрунтованими, мотивуючи наступним:
- подані платником документи підтверджують факт здійснення господарських операцій;
- чинне законодавство України не передбачає можливості відмови в реєстрації податкових накладних в зв`язку з тим, що оплата за реалізований товар чи транспортний послуги була проведена після подачі таких накладних на реєстрацію;
- вимога контролюючого органу щодо надання довіреностей на отримання товару є безпідставною та незаконною, оскільки відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 30.09.2014 обов`язковість таких довіреностей фактично скасована, а повноваження особи на отримання ТМЦ відповідно до наданих товаро-супровідних документів підтверджується договорами поставки.
З наведених підстав просить позов задовольнити повністю.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 27 листопада 2019 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній справі, ухвалено судовий розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику сторін відповідно до статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України).
Представник відповідачів в поданому суду відзиві на позов позовних вимог не визнав з тих підстав, що оскаржувані рішення прийняті правомірно у зв`язку із ненаданням позивачем копій витребуваних документів, а саме: встановлено невідповідність в наданих документах щодо надання транспортних послуг, відсутні розрахункові документи за реалізований товар, надані транспортні послуги та довіреності на отримання товару. Крім того, представник вказує, що позовна вимога про зобов`язання зареєструвати податкові накладні, тобто зобов`язального характеру, є передчасною, оскільки неможливим є встановлення реєстраційної суми на електронному рахунку позивача в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, на момент прийняття рішення судом в даній справі.
Враховуючи вищевикладене, представник просив у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Дослідивши подані суду письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги належить задовольнити з наступних мотивів та підстав.
Судом встановлено, що ТзОВ Укртрейд Компані 29 січня 2009 року зареєстроване як юридична особа, з 30 січня 2009 року взяте на облік як платник податків у Луцькій ОДПІ, основним видом економічної діяльності ТзОВ Укртрейд Компані є КВЕД 43.32 оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами .
Позивачем в травні 2019 року проведено операції з реалізації м`ясної продукції ряду контрагентів, а саме:
1) Реалізовано тримінг свинний заморожений 77/23 у кількості 1858,5 кг СВК Дружба на суму 78 993грн.68коп. (в т.ч. ПДВ 13 165грн.61коп.), в зв`язку з чим ТзОВ Укртрейд Компані склало податкову накладну від 13.05.2019 №33, яку надіслало для реєстрації в ЄРПН.
Згідно квитанції від 22 травня 2019 року реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено та додатково повідомлено, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації.
З метою реєстрації зупиненої податкової накладної позивачем 27.05.2019 в електронній формі були надані письмові пояснення та копії документів на підтвердження факту постачання товару для СВК Дружба .
29.05.2019 комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №1175184/36310587 про відмову в реєстрації податкової накладної від 13.05.2019 №33, згідно з яким підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податку копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Відповідно до додаткової інформації встановлена невідповідність в наданих платником документах щодо надання транспортних послуг (ТТН).
2) Реалізовано сало свинне заморожене, бокове, без шкіри у кількості 20 515 кг ТзОВ ВПЗ Рекаст на суму 482 020грн.44коп. (в т.ч. ПДВ 80 336грн.74коп.), в зв`язку з чим ТзОВ Укртрейд Компані склало податкову накладну від 13.05.2019 №36, яку надіслало для реєстрації в ЄРПН.
Згідно квитанції від 22 травня 2019 року реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, додатково повідомлено, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, зазначено, що податкова накладна відповідає пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку , запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію такої податкової накладної в ЄРПН.
З метою реєстрації зупиненої податкової накладної позивачем 27.05.2019 в електронній формі були надані письмові пояснення та копії документів на підтвердження факту постачання товару для ТзОВ ВПЗ Рекаст .
29.05.2019 комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №1175117/36310587 про відмову в реєстрації податкової накладної від 13.05.2019 №36, згідно з яким підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податку копій документів, а саме: 1) договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, 2) первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Відповідно до додаткової інформації відсутні підтверджуючі документи, щодо походження (придбання) товару, який в подальшому має реалізувати позивач; відсутні документи, які свідчать про придбання або намір придбання сала свинного замороженого, бокового, без шкіри; в поясненні не зазначається у якого СГД платник має намір придбати зазначений товар і чи укладена угода з ним, чи здійснювався перерахунок коштів/авансових платежів.
3) Реалізовано сало свинне заморожене, бокове, без шкіри у кількості 3 012 кг ФОП ОСОБА_1 на суму 63 252грн. (в т.ч. ПДВ 10 542рн.), в зв`язку з чим ТзОВ Укртрейд Компані склало податкову накладну від 15.05.2019 №47, яку надіслало для реєстрації в ЄРПН.
Згідно квитанції від 31 травня 2019 року реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено, додатково повідомлено, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації.
З метою реєстрації зупиненої податкової накладної позивачем 05.06.2019 в електронній формі були надані письмові пояснення та копії документів на підтвердження факту постачання товару для ФОП ОСОБА_1 .
12.06.2019 комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №1191369/36310587 про відмову в реєстрації податкової накладної від 15.05.2019 №47, згідно з яким підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податку копій документів, а саме: 1) договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій, 2) первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, 3) розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Відповідно до додаткової інформації відсутні розрахункові документи за надані транспортні послуги та довіреність на отримання товару; відсутні розрахункові документи на суму зазначену в податковій накладній №47 від 15.05.2019 за реалізований товар.
4) Реалізовано окіст свинний заморожений, з кісткою у кількості 400 кг та печінку свинну заморожену в кількості 2 992 кг ФОП ОСОБА_2 на суму 66 398грн.40коп. (в т.ч. ПДВ 11 066грн.40коп.), в зв`язку з чим ТзОВ Укртрейд Компані склало податкову накладну від 15.05.2019 №48, яку надіслало для реєстрації в ЄРПН.
Згідно квитанції від 31 травня 2019 року реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено, додатково повідомлено, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації.
З метою реєстрації зупиненої податкової накладної позивачем 04.06.2019 в електронній формі були надані письмові пояснення та копії документів на підтвердження факту постачання товару для ФОП ОСОБА_2
11.06.2019 комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №1191046/36310587 про відмову в реєстрації податкової накладної від 15.05.2019 №48, згідно з яким підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податку копій документів, а саме: 1) договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій, 2) розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Відповідно до додаткової інформації відсутні розрахункові документи за надані транспортні послуги та довіреність на отримання товару.
5) Реалізовано печінку свинну заморожену в кількості 10009,6 кг ТзОВ Фірма Патрон і КО на суму 145 099грн.16коп. (в т.ч. ПДВ 24 183грн.19коп.), в зв`язку з чим ТзОВ Укртрейд Компані склало податкову накладну від 14.05.2019 №42, яку надіслало для реєстрації в ЄРПН.
Згідно квитанції від 31 травня 2019 року реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено, додатково повідомлено, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації.
З метою реєстрації зупиненої податкової накладної позивачем 04.06.2019 в електронній формі були надані письмові пояснення та копії документів на підтвердження факту постачання товару для ТзОВ Фірма Патрон і КО .
11.06.2019 комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №1191062/36310587 про відмову в реєстрації податкової накладної від 14.05.2019 №42, згідно з яким підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податку копій документів, а саме: 1) договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій, 2) розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Відповідно до додаткової інформації відсутні розрахункові документи за надані транспортні послуги та довіреність на отримання товару.
6) Реалізовано окіст свинний заморожений, з кісткою у кількості 1000 кг ТзОВ Ірбіс Волинь на суму 72000грн. (в т.ч. ПДВ 12 000грн.), в зв`язку з чим ТзОВ Укртрейд Компані склало податкову накладну від 15.05.2019 №44, яку надіслало для реєстрації в ЄРПН.
Згідно квитанції від 31 травня 2019 року реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено, додатково повідомлено, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації.
З метою реєстрації зупиненої податкової накладної позивачем 03.06.2019 в електронній формі були надані письмові пояснення та копії документів на підтвердження факту постачання товару для ТзОВ Ірбіс Волинь
11.06.2019 комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №1191060/36310587 про відмову в реєстрації податкової накладної від 15.05.2019 №44, згідно з яким підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податку копій документів, а саме: 1) договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій, 2) розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Відповідно до додаткової інформації відсутні розрахункові документи за надані транспортні послуги та довіреність на отримання товару.
7) Реалізовано сало свинне заморожене, бокове, без шкіри у кількості 20 721 кг в кількості 2 992 кг ТзОВ Леріум Найс на суму 472 438грн.80коп. (в т.ч. ПДВ 78 739грн.80коп.), в зв`язку з чим ТзОВ Укртрейд Компані склало податкову накладну від 13.05.2019 №37, яку надіслало для реєстрації в ЄРПН.
Згідно квитанції від 31 травня 2019 року реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено, додатково повідомлено, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації.
З метою реєстрації зупиненої податкової накладної позивачем 02.06.2019 в електронній формі були надані письмові пояснення та копії документів на підтвердження факту постачання товару для ТзОВ Леріум Найс .
07.06.2019 комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №1186804/36310587 про відмову в реєстрації податкової накладної від 13.05.2019 №37, згідно з яким підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податку копій документів, а саме: розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Відповідно до додаткової інформації відсутні розрахункові документи за реалізований товар (сало свинне заморожене, бокове, без шкіри).
8) Реалізовано м`ясо куряче механічної обвалки, дрібного помолу1.00 мм, заморожене у кількості 300 кг ТзОВ Сумська м`ясна компанія на суму 3 898грн.80коп. (в т.ч. ПДВ 649грн.80коп.), в зв`язку з чим ТзОВ Укртрейд Компані склало податкову накладну від 15.05.2019 №45, яку надіслало для реєстрації в ЄРПН.
Згідно квитанції від 31 травня 2019 року реєстрацію вказаної податкової накладної зупинено, додатково повідомлено, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації.
З метою реєстрації зупиненої податкової накладної позивачем 01.06.2019 в електронній формі були надані письмові пояснення та копії документів на підтвердження факту постачання товару для ТзОВ Сумська м`ясна компанія
11.06.2019 комісією ГУ ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової ПН/РК в ЄДРПН або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення №1191059/36310587 про відмову в реєстрації податкової накладної від 15.05.2019 №45, згідно з яким підставою для відмови у реєстрації ПН/РК в ЄДРПН є ненадання платником податку копій документів, а саме: 1) договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій, 2) розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків.
Відповідно до додаткової інформації відсутні розрахункові документи за надані транспортні послуги та довіреність на отримання товару.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14 статті 14 ПК України Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Згідно із пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження. Якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Відповідно до пункту 201.16 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, яка набрала чинності 22 березня 2018 року, були затверджені Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 117), Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації та Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до пунктів 12 - 16 Порядку № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі. Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством. Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг). Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку подає до ДФС в електронній формі засобами електронного зв`язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За приписами пунктів 18 - 20 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Як вбачається із матеріалів справи, лише щодо однієї податкової накладної - №36 від 13.05.2019 - квитанція від 22.05.2019 містила інформацію про те, що податкова накладна відповідає пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку , запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію такої податкової накладної в ЄРПН (а.с.212, Т.2), в той час як інші 7 квитанцій від 22.05.2019 та 31.05.2019 містили виключно інформацію про те, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, проте, у всіх квитанціях відповідачем-1 не зазначено відомостей передбачених пунктом 13 Порядку 117, зокрема: порядкового номеру, номенклатури товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена.
Разом з тим, 27.05.2019, 01-05.06.2019 ТзОВ Укртрейд Компані надіслало пояснення та засвідчені копії документів, що, на думку платника, підтверджують виконання умов договорів поставки з 8-ма контрагентами в повному обсязі.
Пунктом 21 Порядку № 117 передбачено виключний перелік підстав для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, якими є:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;
ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;
надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Як вбачається із оскаржуваних рішень №1175184/36310587 від 29.05.2019, №1175117/36310587 від 29.05.2019, №1186804/36310587 від 07.06.2019, №1191062/36310587 від 11.06.2019, №1191060/36310587 від 11.06.2019, №1191059/36310587 від 11.06.2019, № 1191369/36310587 від 12.06.2019, №1191046/36310587 від 11.06.2019 (складених за типовою формою, передбаченою додатком 2 до Порядку № 117), Комісія ГУ ДФС відмовила у реєстрації податкових накладних з підстав ненадання платником податків копій документів . При цьому, у вказаних рішеннях також позначені відмітки навпроти таких підстав: Договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них , Первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні , Розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків) , Договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операцій - - без жодного підкреслення, що унеможливлює ідентифікувати, які саме первинні документи не було подано.
Згідно із пунктом 187.1 статті 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Пунктом 201.10. статті 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Суд звертає увагу, що кожен з договорів поставки, які були укладені позивачем з покупцями, а саме: від 13.01.2018 №130118 з ФОП ОСОБА_1 , від 11.05.2017 №110517 з ФОП ОСОБА_2 , від 25.01.2018 №250118 з ТзОВ Патрон і КО , від 18.03.2019 №180319 з ТзОВ Ірбіс Волинь , від 13.05.2019 №130519 з ТзОВ Леріус Найс , від 14.05.2019 №140519 з ТзОВ Сумська м`ясна компанія , від 25.01.2019 №250119 з СВК Дружба , від 26.02.2018 №260218 з ТзОВ ВПЗ Рекаст містить п.5.1 щодо порядку проведення розрахунків за поставлений товар, відповідно до якого оплата вартості товару здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок постачальника на умовах узгоджених сторонами в Специфікації на кожну окрему партію товару.
Специфікації до договорів поставки від 13.01.2018 №130118 з ФОП ОСОБА_1 та від 13.05.2019 №130519 з ТзОВ Леріус Найс містять умови оплати: 100% оплата за товар здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту доставки товару на склад покупця, а відтак суд вважає, що подані позивачем зазначені вище первинні документи на підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненій податковій накладній не містять ознак порушення вимог законодавства щодо їх складення та є достатніми для реєстрації податкових накладних від 13.05.2019 №37 та від 15.05.2019 №47, по яких в оскаржуваних рішеннях контролюючим органом як причину для відмови в реєстрації було зазначено відсутність розрахункових документів за реалізований товар. При цьому, під час судового розгляду справи позивач надав додаткові докази у вигляді первинних документів на підтвердження свої позиції, а саме копії платіжних доручень від 29.05.2019 №8244, від 05.06.2019 №1898 та від 14.06.2019 №8315 (стосовно операції з поставки товару ФОП ОСОБА_1 ) та від 05.06.2019 №97, від 03.09.2019 №202, від 19.09.2019 №219, від 30.09.2019 №221 та від 08.10.2019 №230 на загальну суму 447 999грн. (по операції з поставки товару ТзОВ Леріус Найс .
При цьому, суд погоджується з твердженням позивача щодо відсутності законодавчої заборони на відтермінування оплати за отриманий товар та відсутності даної підстави для відмови в реєстрації податкових накладних.
Рішення від 29.05.2019 №1175184/36310587 містить таку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної як встановлена невідповідність наданих платником документах щодо надання транспортних послуг (ТТН) та ще 5 оскаржуваних рішень - від 11.06.2019 №№ 1191062/36310587, 1191060/36310587, 1191059/36310587, 1191046/36310587 та від 12.06.2019 №1191369/36310587 містять наступну підставу для відмови в реєстрації податкових накладних - відсутні розрахункові документи за надані транспортні послуги та довіреність на отримання товару , рішення №1175117/36310587 від 29.05.2019 містить ще одну підставу - відсутні підтверджуючі документи, щодо походження (придбання) товару, який в подальшому має реалізувати позивач; відсутні документи, які свідчать про придбання або намір придбання сала свинного замороженого, бокового, без шкіри; в поясненні не зазначається у якого СГД платник має намір придбати зазначений товар і чи укладена угода з ним, чи здійснювався перерахунок коштів/авансових платежів .
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності. На думку суду, оскаржувані рішення Комісії ГУ ДФС у Волинській області не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості актів індивідуальної дії. Також суд зазначає, що відсутність певного документа чи ненадання його контролюючому не може бути підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, за умови що інші документи підтверджують проведення господарської операції.
Суд погоджується із доводами відповідача про те, що оскаржувані рішення ГУ ДФС України у Волинській області про відмову у реєстрації вищезазначених податкових накладних формально містять підставу для їх прийняття, однак є протиправними та підлягають скасуванню, оскільки відповідачем не враховані вимоги пункту 187.1 статті 187 ПК України щодо дати виникнення податкових зобов`язань, з настанням якої позивач зобов`язаний, згідно із пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Посилання відповідача на те, що ТзОВ Укртрейд Компані не надано ряду зазначених в оскаржуваних рішеннях документів, судом до уваги не беруться, оскільки відповідачем у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначено про необхідність подання таких документів, а під час розгляду справи позивач надав достатньо документів, що підтверджують реальність здійснення операцій товариства із ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 , ТзОВ Патрон і КО , ТзОВ Ірбіс Волинь , ТзОВ Леріус Найс , ТзОВ Сумська м`ясна компанія , СВК Дружба , ТзОВ ВПЗ Рекаст , в той час як умовами укладених договорів поставки передбачено можливість отримання товару не лише на підставі довіреностей, але й інших документів.
На час виникнення спірних правовідносин складання довіреностей на отримання товарно-матеріальних цінностей не вимагалось, оскільки з 01.01.2015 втратив чинність наказ Міністерства фінансів України від 16.05.1996 № 99, який затверджував Інструкцію про порядок реєстрації виданих, повернутих і використаних довіреностей на одержання цінностей.
Крім того, суд вважає за необхідне вказати, що позивачем в повній мірі в ході судового розгляду підтверджено первинними документами (а.с.228-250, Т.2) факт придбання товару, який згодом було реалізовано ТзОВ ВЗП Рекаст (податкова накладна №36 від 13.05.2019), незважаючи на відсутність такої підстави для відмови в реєстрації податкової накладної в чинному законодавстві України.
Таким чином, оскільки фіскальним органом не доведено факту правомірного зупинення реєстрації податкових накладних від 13 травня 2019 року №№ 33, 36, 37, від 14 травня 2019 року №42, від 15 травня 2019 року №№ 44, 45, 47, 48, складених ТзОВ Укртрейд Компані за результатами здійснення господарських операцій з продажу ФОП ОСОБА_1 , ФОП ОСОБА_2 , ТзОВ Патрон і КО , ТзОВ Ірбіс Волинь , ТзОВ Леріус Найс , ТзОВ Сумська м`ясна компанія , СВК Дружба , ТзОВ ВПЗ Рекаст м`ясної продукції, вказані господарські операції підтверджуються первинними документами, тому суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення №1175184/36310587 від 29.05.2019, №1175117/36310587 від 29.05.2019, №1186804/36310587 від 07.06.2019, №1191062/36310587 від 11.06.2019, №1191060/36310587 від 11.06.2019, №1191059/36310587 від 11.06.2019, № 1191369/36310587 від 12.06.2019, №1191046/36310587 від 11.06.2019 прийняті з порушенням вимог зазначених вище нормативно-правових актів, відтак, з наведених вище підстав є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання ДФС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні №33 від 13.05.2019, №36 від 13.05.2019, №37 від 13.05.2019, №42 від 14.05.2019, №44 від 15.05.2019, №45 від 15.05.2019, №47 від 15.05.2019, №48 від 15.05.2019, то суд зазначає наступне.
Згідно з підпунктом 201.16.4 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно з яким реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 28 Порядку №117 передбачено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; протягом п`яти робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить менше 30 млн. гривень та які на дату зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі не відповідали критеріям ризиковості платника податку; протягом семи робочих днів не прийнято та/або не зареєстровано в окремому Реєстрі податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі щодо платників податку, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданих податкової накладної / розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 30 млн. гривень включно та/або які на дату зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі відповідали критеріям ризиковості платника податку.
При цьому відповідно до пунктів 19, 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДФС.
Водночас, на аргумент представника відповідачів у відзиві на позовну заяву про неможливість встановлення реєстраційної суми на електронному рахунку позивача в системі електронного адміністрування ПДВ на момент прийняття рішення судом в даній справі, то суд вважає за необхідне зазначити, що перевірка таких сум законодавцем не ставиться як умова для реєстрації на підставі рішення суду податкових накладних, реєстрація яких була зупинена. Крім того, перевірка наявності суми ПДВ відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України здійснюється після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі, тоді як у квитанції від 31 травня 2019 року невідповідність реєстраційної суми на електронному рахунку позивача сумі, зазначеній у відповідних податкових накладних, не встановлено.
Зважаючи на викладене, суд дійшов висновку про необхідність для належного захисту порушеного права позивача зобов`язати ДФС України зареєструвати у ЄРПН податкові накладні №33 від 13.05.2019, №36 від 13.05.2019, №37 від 13.05.2019, №42 від 14.05.2019, №44 від 15.05.2019, №45 від 15.05.2019, №47 від 15.05.2019, №48 від 15.05.2019, подані для реєстрації ТзОВ Укртрейд Компані . Задоволення такої позовної вимоги є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Відтак, позов слід задовольнити повністю.
Відповідно до статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.
Згідно з частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивач в доданому до позовної заяви попередньому (орієнтовному) розрахунку суми судових витрат зазначив, що така сума складатиметься з судового збору в розмірі 3 842грн. та авансування участі представників за договором про надання правової допомоги №2ПН від 18.06.2019 за два судових засідання в розмірі 2000грн.
Разом з тим, жодного клопотання щодо стягнення витрат на правову допомогу, актів виконаних робіт, доказів щодо їх оплати до суду не надходило, а відтак до стягнення підлягають виключно витрати позивача на оплату судового збору в розмірі 30 736грн. в рівній частині за рахунок бюджетних асигнувань кожного з відповідачів.
Керуючись статтями 243-246 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Податкового кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Волинській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації:
- №1175184/36310587 від 29.05.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №33 від 13.05.2019;
- №1175117/36310587 від 29.05.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №36 від 13.05.2019;
- №1186804/36310587 від 07.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №37 від 13.05.2019;
- №1191062/36310587 від 11.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №42 від 14.05.2019;
- №1191060/36310587 від 11.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №44 від 15.05.2019;
- №1191059/36310587 від 11.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №45 від 15.05.2019;
- № 1191369/36310587 від 12.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №47 від 15.05.2019;
- №1191046/36310587 від 11.06.2019 про відмову у реєстрації податкової накладної №48 від 15.05.2019.
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані Товариством з обмеженою відповідальністю Укртрейд Компані податкові накладні: від 13 травня 2019 року №№ 33, 36, 37, від 14 травня 2019 року №42, від 15 травня 2019 року №№ 44, 45, 47, 48.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Укртрейд Компані (430060, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Лідавська, будинок 2, код ЄДРПОУ 36310587) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Волинській області (Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 4, код ЄДРПОУ 39400859) судові витрати у розмірі 15 368 (п`ятнадцять тисяч триста шістдесят вісім) гривень.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Укртрейд Компані (430060, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Лідавська, будинок 2, код ЄДРПОУ 36310587) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 39292197) судові витрати у розмірі 15 368 (п`ятнадцять тисяч триста шістдесят вісім) гривень.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя В.В. Дмитрук
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.01.2020 |
Оприлюднено | 22.01.2020 |
Номер документу | 87036173 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Дмитрук Валентин Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні