Ухвала
від 09.04.2020 по справі 140/3249/19
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про продовження процесуального строку

09 квітня 2020 рокуЛьвівСправа № 140/3249/19 пров. № А/857/2962/20 Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

судді-доповідача -Довгополова О. М. суддів -Гудима Л. Я. Пліша М. А. розглянувши заяву Головного управління ДФС у Волинській області про продовження процесуального строку для усунення недоліків апеляційної скарги на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 21 січня 2020 року у справі № 140/3249/19 за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укртрейд Компані" до Головного управління ДФС у Волинській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою судді-доповідача Восьмого апеляційного адміністративного суду від 13 березня 2020 року апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Волинській області залишено без руху, у зв`язку з тим, що до апеляційної скарги не додано документа про сплату судового збору, та надано десятиденний строк з дня вручення копії цієї ухвали для усунення вказаного недоліку .

Як слідує з повідомлення про вручення поштового відправлення із штриховим ідентифікатором № 7900728739106, копію ухвали про залишення апеляційної скарги без руху вручено скаржнику 23 березня 2020 року.

06 квітня 2020 року на адресу суду надійшла заява Головного управління ДПС у Волинській області про продовження строку для усунення недоліку апеляційної скарги та заміну відповідача на правонаступника. Його доводи полягають в тому, що Головне управління ДФС у Волинській області реорганізоване шляхом приєднання до Головного управління ДПС у Волинській області. Щодо сплати судового збору зазначає, що на даний час в кошторисі управління відсуті кошти для сплати судового збору за подання апеляційної скарги, однак ним вживаються заходи для його сплати. Зокрема, відповідним структурним підрозділом підготовлено реєстр бюджетних фінансових зобов`язань.Також орган Державної казначейської служби повідомив, що на даний час зупинено операції з бюджетними коштами за всіма рахунками та кодами бюджетної класифікації Головного управління ДПС у Волинській області. Однак найближчим часом очікується надходження відповідних коштів, після отримання яких сплата судового збору стане можливою.

Відповідно до частини 2 статті 121 Кодексу адміністративного судочинства України встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.

Колегія суддів вважажє, що апелянт не надав належних та достатніх доказів неможливості своєчасного виконання вимог ухвали про залишення апеляційної скарги без руху. Зокрема, не надано доказів, якими мотивоване клопотання, а саме щодо звернення до органу Державної казначейської служби та отримання відповідної інформації він нього.

Також відсутні докази, яка дають підставу дійти висновку, що недоліки апеляційної скарги будуть усунуті в разі продовження процесуального строку.

Крім того, продовження процесуального строку можливе на конкретний період часу, однак апелянт не зазначив, коли відбудеться надходження на його рахунки коштів для сплати судового збору, отже, відсутні докази, які дають підстави вважати, що недоліки апеляційної скарги будуть усунуті в разі продовження процесуального строку.

Разом з тим, колегія суддів зазначає таке.

Відповідно до ст. 52 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Згідно з п. 6 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України судовий процес - це правовідносини, що складаються під час здійснення адміністративного судочинства.

Відповідно до ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 року № 1200 Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України контролюючий орган поділений на Державну податкову службу України та Державну митну службу України, вказані органи є правонаступниками та до них відповідно переходять права та обов`язки реорганізованої Державної фіскальної служби України.

Постановою Кабінету Міністрів від 19.06.2019 року № 537 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби, зокрема, Головне управління ДПС у Волинській області, також реорганізовано територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби, зокрема, Головне управління ДФС у Волинській області до Головного управління ДПС у Волинській області.

Наказом голови ДПС України від 12.07.2019 року № 14 затверджено Положення територіальних органів Державної податкової служби, в тому числі Головного управління ДПС у Волинській області, яким передбачено, що Головне управління ДПС у Волинській області є правонаступником усіх прав та обов`язків Головного управління ДФС у Волинській області.

Відомості про Головне управління ДПС у Волинській області внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Враховуючи те, що відповідач у справі реорганізований шляхом приєднання до територіального органу Державної податкової служби, а спірні правовідносини допускаються правонаступництво, суд апеляційної інстанції вважає, що клопотання про заміну відповідача на правонаступника підлягає задоволенню.

Також, враховуючи заміну відповідача, який також є апелянтом, на правонаступника, колегія суддів суд вважає за необхідне продовжити строк для усунення недоліків апеляційної скарги на 10 днів з дня вручення копії цієї ухвали.

Крім того, слід також зазначити наступне.

Відповідно до частини 2 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України строк усунення недоліків не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви, а в даному випадку апеляційної скарги без руху.

Згідно з частиною 1 статті 120 Кодексу адміністративного судочинства України перебіг процесуального строку розпочинається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов`язано його початок.

Відповідно до Закону України від 30 березня 2020 року № 540-IX Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019) , який набув чинності 02 квітня 2020 року, розділ VI Прикінцеві положення КАС України доповнено новим пунктом такого змісту: 3. Під час карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на запобігання поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені статтями 47, 79, 80, 114, 122, 162, 163, 164, 165, 169, 177, 193, 261, 295, 304, 309, 329, 338, 342, 363 цього Кодексу а також інші процесуальні строки щодо зміни предмета або підстави позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, подання доказів, витребування доказів, забезпечення доказів, а також щодо строків звернення до адміністративного суду, подання відзиву та відповіді на відзив, заперечення, пояснень третьої особи щодо позову або відзиву, залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, пред`явлення зустрічного позову, розгляду адміністративної справи, апеляційного оскарження, розгляду апеляційної скарги, касаційного оскарження, розгляду касаційної скарги, подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами, продовжуються на строк дії такого карантину.

Строк, який встановлює суд у своєму рішенні, не може бути меншим, ніж строк карантину, пов`язаного із запобіганням поширення коронавірусної хвороби (COVID-19). .

Отже, з урахуванням наведених положень законодавства, у разі отримання скаржником даної ухвали: у період дії карантинних заходів, запроваджених Урядом України, недоліки апеляційної скарги підлягають усуненню у десятиденний строк, з дня закінчення карантинних заходів; по завершенню дії карантинних заходів, недоліки апеляційної скарги підлягають усуненню у десятиденний строк з дня вручення копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.

Керуючись статтею 121 та пунктом 3 розділ VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Замінити відповідача у справі Головне управління ДФС у Волинській області на його правонаступника - Головне управління ДПС у Волинській області.

Продовжити строк для усунення Головним управлінням ДПС у Волинській області недоліків апеляційної скарги на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 21 січня 2020 року у справі № 140/3249/19, зазначених в ухвалі судді-доповідача Восьмого апеляційного адміністративного суду від 13 березня 2020 року, на 10 днів з дня отримання копії цієї ухвали.

У разі отримання скаржником копії цієї ухвали про залишення апеляційної скарги без руху: в період дії карантинних заходів недоліки апеляційної скарги підлягають усуненню у десятиденний строк з дня закінчення карантинних заходів, запроваджених нормативними актами України; по завершенню дії карантинних заходів недоліки апеляційної скарги підлягають усуненню у десятиденний строк з дня вручення копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач О. М. Довгополов судді Л. Я. Гудим М. А. Пліш

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.04.2020
Оприлюднено10.04.2020
Номер документу88671460
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/3249/19

Ухвала від 23.02.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 17.02.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 06.10.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 04.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 28.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 18.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 09.04.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 13.03.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Рішення від 21.01.2020

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні