Ухвала
від 20.01.2020 по справі 640/2788/19
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Суддя-доповідач: Епель О.В.

УХВАЛА

про залишення апеляційної скарги без руху

20 січня 2020 року Справа № 640/2788/19

Суддя-доповідач Шостого апеляційного адміністративного суду Епель О.В. у м. Києві, перевіривши апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 грудня 2019 року у справі за адміністративним позовом приватного підприємства Компанія ПЕРСЕЙ до Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень і зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

Приватне підприємство Компанія ПЕРСЕЙ звернулося до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві, Державної фіскальної служби про:

1) визнання протиправними та скасування рішень Комісії ГУ ДФС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 22.11.2018 №№ 997586/37907261 та 997585/37907261;

2) зобов`язання ДФС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну № 167 від 31.10.2018 та податкову накладну № 168 від 31.10.2018, подані ПП Компанія ПЕРСЕЙ .

Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 13 грудня 2019 року позов задоволено повністю.

Не погоджуючись з таким рішенням суду, відповідач - ГУ ДФС у м. Києві подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Перевіривши апеляційну скаргу, вважаю, що вона підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам ст. 296 КАС України, а саме: до апеляційної скарги не додано документу, який підтверджує повноваження особи, що звертається з такою скаргою від імені відповідача, а також не сплачено судовий збір.

1. Так, частинами першою, третьою статті 55 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) установлено, що сторона, третя особа в адміністративній справі, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь у судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника.

Юридична особа незалежно від порядку її створення, суб`єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, беруть участь у справі через свого керівника, члена виконавчого органу, іншу особу, уповноважену діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво юридичної особи, суб`єкта владних повноважень), або через представника.

Відповідно до підпункту 19 пункту 1 розділу VII Перехідні положення КАС України у редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів , положення цього Кодексу застосовуються з урахуванням підпункту 11 пункту 16-1 розділу XV Перехідні положення Конституції України.

30.09.2016 набрав чинності Закон України Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) від 02.06.2016 № 1401-VIII.

Підпунктом 11 пункту 16-1 Перехідні положення Конституції України передбачено, що Представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах виключно прокурорами або адвокатами здійснюється з 01 січня 2020 року.

Представництво в суді у провадженнях, розпочатих до набрання чинності Законом України Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) , здійснюється за правилами, які діяли до набрання ним чинності, - до ухвалення у відповідних справах остаточних судових рішень, які не підлягають оскарженню.

Отже, якщо юридична особа звертається з апеляційною скаргою в порядку самопредставництва, то повноваження особи, яка діє від її імені, але при цьому не є її керівником або членом виконавчого органу, повинні підтверджуватися статутом, положенням, трудовим договором (контрактом) або бути визначені в законі.

У випадку застосування юридичною особою інституту представництва від її імені з 01.01.2020 може діяти лише адвокат, за виключенням випадків, коли провадження у справі розпочато до 30.09.2016.

Перевіряючи апеляційну скаргу ГУ ДФС у м. Києві, суд встановив, що провадження в цій справі розпочато 19.02.2019.

Апеляційну скаргу від імені вказаного суб`єкта владних повноважень, який є юридичною особою, подано Грановською Н.С., яка не є його керівником.

На підтвердження повноважень зазначеної особи апеляційному суду надано оригінал довіреності від 17.10.2019, тобто документ, що у відповідності до статті 55 КАС України не підтверджує наявності в неї повноважень звертатися з цієї апеляцією від імені ГУ ДФС у м. Києві.

Також суд встановив, що в Єдиному реєстрі адвокатів України відсутні відомості про те, що Грановська Н.С. має статус адвоката і такого документа до касаційної скарги не додано.

Отже, дана апеляційна скарга від імені відповідача подана особою повноваження, якої не підтверджені.

2. Відповідно до пункту 1 частини п`ятої статті 296 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.

У пункті другому частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір встановлено, що за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду справляється судовий збір у розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Згідно з пунктом першим частини третьої статті 4 вказаного Закону у редакції, яка була чинною на момент звернення позивача до суду з позовом у цій справі, закріплено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем справляється судовий збір у розмірі одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Водночас, у Законі України Про Державний бюджет на 2019 рік станом на 01.01.2019 було встановлено розмір прожиткового мінімуму 1921,00 грн.

У цій справі позивачем заявлено дві позовні вимоги немайнового характеру, а решта вимог - похідні.

Отже, судовий збір за подання до адміністративного суду адміністративного позову в цій справі складає 1921,00х2=3842,00 грн., а розмір судового збору за подання апеляційної скарги - 3842,00x150%=5762,00 грн. та підлягає сплаті за наступними реквізитами: отримувач коштів - УК у Печер.р-ні/Печерс.р-ні; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38004897; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача - UA638999980313171206081026007; код класифікації доходів бюджету - 22030101; призначення платежу - судовий збір, Шостий апеляційний адміністративний суд, справа № 640/2788/19.

Однак, до апеляційної скарги не додано доказів сплати судового збору.

Разом з апеляційною скаргою подано клопотання про відстрочення сплати судового збору та про поновлення строку на апеляційне оскарження, які будуть вирішені судом у разі підтвердження повноважень особи, яка звернулася від імені відповідача з цією апеляційною скаргою та вказаними клопотаннями.

Згідно з ч. 2 ст. 298 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст. 296 Кодексу, застосовуються правила ст. 169 Кодексу, відповідно до яких апеляційна скарга залишається без руху і апелянту надається строк для усунення її недоліків до десяти днів з дня вручення ухвали.

Враховуючи вищевикладене, апеляційна скарга Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві підлягає залишенню без руху і апелянту слід надати строк для усунення її недоліків протягом п`яти днів з дня вручення копії цієї ухвали.

Керуючись ст.ст. 169, 296, 298, ч. 2 ст. 321, ч. 2 ст. 325, ст.ст. 328-331 КАС України, суддя-доповідач,

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Головного управління Державної фіскальної служби в м. Києві - залишити без руху.

Надати апелянту строк для усунення недоліків його апеляційної скарги протягом п`яти днів з дня отримання копії ухвали про залишення її без руху у спосіб, визначений у цій ухвалі суду.

Роз`яснити, що в разі невиконання вимог цієї ухвали у встановлений нею строк, апеляційна скарга буде вважатися неподаною та повернута апелянту.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не може бути оскаржена.

Суддя-доповідач О.В. Епель

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.01.2020
Оприлюднено22.01.2020
Номер документу87044148
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/2788/19

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 15.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 04.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 07.04.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кобаль Михайло Іванович

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 03.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Ухвала від 20.01.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Епель Оксана Володимирівна

Рішення від 13.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Рішення від 28.02.2019

Цивільне

Київський районний суд м.Харкова

Чередник В. Є.

Ухвала від 19.02.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні