ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
21 січня 2020 рокуСєвєродонецькСправа № 360/5442/19
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Борзаниця С.В., розглянувши адміністративну справу за позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до Державного підприємства Науково-дослідний і проектний інститут хімічних технологій Хімтехнологія про стягнення заборгованості,-
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (далі також - позивач, Управління) до Державного підприємства Науково-дослідний і проектний інститут хімічних технологій Хімтехнологія (далі також - відповідач, ДП Хімтехнологія , страхувальник), в якій просить стягнути з відповідача на користь позивача заборгованість у сумі 15314,43 грн.
В обґрунтування заявлених вимог заначено, що на виконання приписів частини другої статті 10 Законом України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - Закон № 1105) уповноваженою особою Сєвєродонецького міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області проведено планову документальну перевірку страхувальника - Державне підприємство Науково-дослідний і проектний інститут хімічних технологій Хімтехнологія за період з 01.10.2013 до 30.06.2019.
За результатами перевірки відповідача виявлено порушення порядку використання коштів Фонду на суму 9 273,04 грн, яке полягає:
1) у призначенні та виплаті допомоги по тимчасовій непрацездатності застрахованій особі за рахунок коштів Фонду по невірно обчисленій середньоденній- заробітній -платі за листком непрацездатності серії АГВ № 697824, виданим ОСОБА_1 (сума неправомірно використаних коштів склала 16,24 грн);
2) видача путівки на санаторно-курортне лікування застрахованим особам без довідки для одержання путівки форми № 070/о (сума неправомірно використаних коштів склала 9 256,80 грн):
- путівка на санаторно-курортне лікування № 378441 до санаторію Алмаз м. Трускавець вартістю 5 817,00 грн виділена застрахованій особі ОСОБА_2 ;
- путівка на санаторно-курортне лікування № 399511 до санаторію ім. Пирогова м. Одеса вартістю 5754,00 виділена застрахованій особі ОСОБА_3 .
Усі порушення зафіксовані в Акті перевірки по коштах Фонду соціального страхування України від 02.08.2019 № 25 (далі - Акт перевірки). Акт перевірки підписаний посадовою особою ДП Хімтехнологія без заперечень.
Розглянувши Акт перевірки, начальником управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області винесено рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 05.08.2019 № 67/3715/06-1.
Загальна сума страхових коштів, що підлягають перерахуванню до Управління за рішенням від 05.08.2019 № 67/3715/06-1 становить 13 909,56 грн, з яких: неправомірно використані страхові кошти складають 9 273,04 грн, штрафна санкція складає 4 636,52 грн (50 % неправомірно використаних страхових коштів).
Рішення від 05.08.2019 № 67/3715/06-1 отримано відповідачем 19.08.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення з трек-номером 9340209697228 та витягом з офіційного сайту Укрпошта за трек-номером 9340209697228. В передбачений законодавством десятиденний строк (з дня отримання) зазначене рішення страхувальником не виконано.
Згідно з абз. 2, 3 частини шостої статті 15 Закону України № 1105 за несвоєчасне повернення страхових коштів на страхувальників накладається штраф у розмірі 10% несвоєчасно повернутих страхових коштів. Одночасно на суми несвоєчасно повернутих страхових коштів і штрафних санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1% зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.
На підставі викладеного, 03.09.2019 начальником Управління винесено рішення № 4/4248/06-1 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування України на суму 1 404,87 грн, в тому числі: штраф - 1 390,96 грн, пеня - 13,91 грн.
Рішення Управління від 03.09.2019 № 4/4248/06-1 отримано страхувальником 17.09.2019 та у встановлений десятиденний строк не виконано.
Таким чином, загальна сума заборгованості Страхувальником за рішеннями від 05.08.2019 № 67/3715/06-1 та від 03.09.2019 № 4/4248/06-1 становить 15 314,43 грн.
Вищезазначені рішення Управління в порядку, визначеному статтею 17 Закону № 1105, відповідачем не оскаржувались, а, відтак, рішення є чинними та підлягають виконанню.
Станом на поточну дату рішення Управління від 05.08.2019 № 67/3715/06-1 та від 03.09.2019 № 4/4248/06-1 ДП Хімтехнологія не виконані, заборгованість за цими рішеннями не погашена.
Представник позивача у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином, надіслав клопотання про розгляд справи за відсутності представника Управління, позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив їх задовольнити (арк. спр. 42).
Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином. Поштове відправлення із судовою повісткою, направлене на адресу відповідача, не вручено адресату (арк. спр. 32, 33).
Відповідно до частини одинадцятої статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Відповідно до частини дев`ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Оскільки представник позивача та представник відповідача про час, дату та місце судового розгляду повідомлені належним чином, відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу у порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.
Ухвалою суду від 28.12.2019 відкрито провадження у справі та вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін (арк. спр. 1-2).
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 72-77, 90 Кодексу адміністративного суду України (далі - КАС України), судом встановлено.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Державного підприємства Науково-дослідний і проектний інститут хімічних технологій Хімтехнологія , ідентифікаційний код 04687873, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, буд. 5-И2/5 (арк. спр. 25-26, ).
Відповідно до Акту перевірки по коштах Фонду соціального страхування України від 02.08.2019 № 25 уповноваженою особою Сєвєродонецького міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області проведено планову документальну перевірку страхувальника - ДП Хімтехнологія за період з 01.10.2013 до 30.06.2019 (арк. спр. 18).
За результатами перевірки відповідача виявлено порушення порядку використання коштів Фонду на суму 9 273,04 грн, яке полягає:
1) у призначенні та виплаті допомоги по тимчасовій непрацездатності застрахованій особі за рахунок коштів Фонду по невірно обчисленій середньоденній- заробітній -платі за листком непрацездатності серії АГВ № 697824, виданим ОСОБА_1 (сума неправомірно використаних коштів склала 16,24 грн);
2) видача путівки на санаторно-курортне лікування застрахованим особам без довідки для одержання путівки форми № 070/о (сума неправомірно використаних коштів склала 9 256,80 грн):
- путівка на санаторно-курортне лікування № 378441 до санаторію Алмаз м. Трускавець вартістю 5 817,00 грн виділена застрахованій особі ОСОБА_2 ;
- путівка на санаторно-курортне лікування № 399511 до санаторію ім. Пирогова м. Одеса вартістю 5754,00 виділена застрахованій особі ОСОБА_3 .
Тобто, виявлені порушенням, а саме: пункту 4 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 (в редакції Постанови КМУ від 04.06.2014 № 162); частин 1, 2 статті 47 Закону № 1105 та пункту 4.1 Порядку отримання застрахованими особами і членами їх сімей санаторно-курортного лікування, що сплачується за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 25.02.2009 № 12.
Акт перевірки підписаний посадовою особою ДП Хімтехнологія без заперечень.
05.08.2019 начальником Управління винесено рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від № 67/3715/06-1, відповідно до якого загальна сума страхових коштів, що підлягають перерахуванню до Управління за рішенням від 05.08.2019 № 67/3715/06-1 становить 13 909,56 грн, з яких: неправомірно використані страхові кошти складають 9 273,04 грн, штрафна санкція складає 4 636,52 грн (50 % неправомірно використаних страхових коштів) (арк. спр. 19).
Рішення від 05.08.2019 № 67/3715/06-1 отримано відповідачем 19.08.2019 (арк. спр. 20, 21).
03.09.2019 начальником Управління винесено рішення № 4/4248/06-1 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування України на суму 1 404,87 грн, в тому числі: штраф - 1 390,96 грн, пеня - 13,91 грн, яке отримано відповідачем 17.09.2019 (арк. спр. 22-23, 24, 25).
Загальна сума заборгованості за рішеннями від 05.08.2019 № 67/3715/06-1 та від 03.09.2019 № 4/4248/06-1 становить 15 314,43 грн, що підтверджується звітом по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України на ІІІ квартал 2019 року (арк. спр. 26).
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, надаючи оцінку обставинам (фактам), якими обґрунтовано вимоги і заперечення учасників справи, суд виходить з такого.
З 01.01.2011 набрав чинності Закон України від 08.07.2010 № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування", яким запроваджено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування як консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування, та визначені правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.
Відповідно до абзацу 1 пункту 7 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон № 2464-VI) встановлено, що заборгованість із сплати збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, нарахованого до 1 січня 2004 року, не погашена станом на 1 січня 2011 року, з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, із сплати фінансових санкцій та пені, що виникла до 1 січня 2011 року, підлягає розстроченню не більш як на 60 календарних місяців починаючи з 1 січня 2011 року.
Абзацом 4 пункту 7 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 2464-VI) суми внесків, нарахованих на загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, строк сплати яких не настав на 1 січня 2011 року, та суми нарахованого збору на обов`язкове державне пенсійне страхування до 1 січня 2004 року, строк сплати яких не настав на 1 січня 2011 року, не сплачені станом на 1 січня 2011 року, підлягають сплаті в порядку, що діяв до 1 січня 2011 року.
Абзацом 5 пункту 7 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 2464-VI) встановлено, що стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.
Абзацом 6 пункту 7 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону № 2464-VI передбачено, що на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов`язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.
З аналізу вищенаведених норм суд приходить до висновку, що Фонд соціального страхування від нещасних випадків та виробництві та професійних захворювань України і після 1 січня 2011 року має право здійснювати контроль за правильністю нарахування та сплати страхових внесків, нарахованих за період до 1 січня 2011 року, і у випадку виявлення порушень - право застосувати штрафні санкції, визначені законом, чинним на момент вчинення таких порушень.
На реалізацію вищенаведених положень Закону № 2464-VI правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків та виробництві та професійних захворювань України прийняло постанову від 30.11.2010 № 31 "Про порядок стягнення та обліку заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України" (далі - Постанова № 31).
Пунктом 1 Постанови № 31 визнано такою, що втратила чинність, постанову правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 12.07.2007 № 36 "Про затвердження Інструкції про порядок перерахування, обліку та витрачання страхових коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України", зареєстровану в Міністерстві юстиції України 01.08.2007 за № 867/14134.
Водночас, пунктом 2 Постанови № 31 установлено, що стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, і контроль за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій на період до повного стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд) та надання страхувальниками за підсумками 2010 року розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків та витрачання коштів Фонду і відомості розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності здійснюються відповідно до Інструкції про порядок перерахування, обліку та витрачання страхових коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, затвердженої постановою правління Фонду від 12.07.2007 № 36, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 01.08.2007 за № 867/14134, яка втратила чинність.
У зв`язку зі змінами законодавства та на виконання статті 1, 7, пункту 6 частини другої статті 10, пунктів 2, 8 частини другої статті 15 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", пункту 7 Розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" та з метою оптимізації звітності страхувальників, що подається до Фонду соціального страхування України, правління Фонду соціального страхування України Правління фонду соціального страхування України прийняло постанову № 28 від 12.12.2018 "Про деякі питання обліку заборгованості страхувальників зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України" (далі - Постанова № 28) на підставі якої Постанова № 31 втратила чинність.
Пунктом 1.1 Постанови № 28 встановлено, що страхувальники, які мають заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та/або на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, подають до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) Звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування України до повного погашення заборгованості за формою, наведеною у додатку до постанови.
Пунктом 1.2 Постанови № 28 передбачено, що стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених до 01 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 01 січня 2011 року не настав, і контроль за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій на період до повного стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань здійснюються відповідно до Інструкції про порядок перерахування, обліку та витрачання страхових коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 12.07.2007 № 36, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 01.08.2007 за № 867/14134, що діяла на момент виникнення такої заборгованості.
Відповідно 1.3 Постанови № 28 стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених до 01 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 01 січня 2011 року не настав, і контроль за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій на період до повного стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності здійснюються відповідно до Інструкції про порядок надходження, обліку та витрачання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 26.06.2001 № 16, погодженою з Національним банком України 02.10.2001, що діяла на момент виникнення такої заборгованості.
Про наявність у фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування права здійснювати контрольні функції щодо правильності нарахування, своєчасності та сплати страхових внесків, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, і застосовувати фінансові санкції згідно із законодавством, що діяло на момент виникнення такої заборгованості, або застосовувати штрафні санкції також і після цієї дати свідчить правова позиція Верховного Суду України, викладена в постановах від 19.02.2013 у справі № 21-432а12 (реєстраційний номер рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень 29791293) та від 23.04.2013 у справі № 21-116а13 (реєстраційний номер рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень 31072994) за наслідками розгляду справ за винятковими обставинами.
Згідно ї пунктом 4.1 Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 № 29, за матеріалами акта перевірки та результатами розгляду заперечень страхувальника (за їх наявності) керівник органу Фонду або його заступник приймає рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій до страхувальника відповідно до статей 21, 22, 28, 30 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" (2240-14), яке надсилається страхувальнику разом з листом про результати розгляду заперечень (за їх наявності) протягом 20 календарних днів з дня підписання акта перевірки. Рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності складається за формою, наведеною у додатку 3 до цієї Інструкції.
Статтею 45 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" № 1105-ХІV від 23.09.1999 (в редакції, яка діяла до 01.01.2011) (далі - Закон № 1105-ХІV) передбачено, що роботодавець як страхувальник зобов`язаний своєчасно та повністю сплачувати в установленому порядку страхові внески до Фонду соціального страхування від нещасних випадків.
Відповідно до частини шостої статті 15 Закон № 1105-ХІV у разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.
За несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів на страхувальників та інших отримувачів коштів Фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів.
Одночасно на суми несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів і штрафних санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.
Суду не надано доказів погашення відповідачем заборгованості перед позивачем.
Заявлена позивачем загальна сума заборгованості складає 15 314,43 грн, з яких: за рішенням від 05.08.2019 № 67/3715/06-1 становить 13 909,56 грн, з яких: неправомірно використані страхові кошти - 9273,04 грн, штрафна санкція - 4636,52 грн (50 % неправомірно використаних страхових коштів); за рішенням від 03.09.2019 № 4/4248/06-1 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування України на суму 1404,87 грн, з яких: штраф - 1390,96 грн, пеня - 13,91 грн, є правомірною та підтверджена матеріалами справи.
Враховуючи наведене, суд вважає за необхідне стягнути з Державного підприємства Науково-дослідний і проектний інститут хімічних технологій Хімтехнологія на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області заборгованість у сумі 15314,43 грн.
Сторонами суду не наведено інших специфічних, доречних та важливих аргументів, які суд зобов`язаний оцінити, виконуючи свої зобов`язання щодо пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Судові витрати, понесені позивачем у вигляді сплати судового збору, не відшкодовуються, оскільки відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Керуючись статтями 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 291 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області до Державного підприємства Науково-дослідний і проектний інститут хімічних технологій Хімтехнологія про стягнення заборгованості задовольнити.
Стягнути з Державного підприємства Науково-дослідний і проектний інститут хімічних технологій Хімтехнологія (ідентифікаційний код: 04687873, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, буд. 5-И2/5) на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (ідентифікаційний код: 41313100, місцезнаходження: 93411, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Гвардійський, буд. 30) заборгованість у сумі 15314, 43 грн (п`ятнадцять тисяч триста чотирнадцять гривень 43 коп.).
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя С.В. Борзаниця
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.01.2020 |
Оприлюднено | 23.01.2020 |
Номер документу | 87071988 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
С.В. Борзаниця
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні