Постанова
від 23.01.2020 по справі 280/749/19
КОРОСТИШІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Коростишівський районний суд Житомирської області

Справа № 280/749/19

Провадження № 2-а/935/1/20

РІШЕННЯ

Іменем України

23 січня 2020 року м.Коростишів

Коростишівський районний суд Житомирської області в складі головуючого-судді Василенка Р.О., із секретарем Бех І.О., з участю позивача ОСОБА_1 та його представника Кушніренка А.В., представника відповідача Костюченка О.Л., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Коростишівської міськради в особі Відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення від 24.04.2019 та припису № 07-15/005/19 про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 12.04.2019,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з вказаною позовною заявою, в обґрунтування якої зазначив, що відділом з питань державного архітектурно - будівельного контролю виконавчого комітету Коростишівської міськради було проведено перевірку вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил за місцем його проживання за адресою АДРЕСА_1 стосовно побудованої будівлі гаража і 12.04.2019 було складено акт за результатами перевірки, протоколи про адміністративне правопорушення від 12.04.2019, припис № 07-15/005/19 від 12.04.2019 про усунення виявлених порушень шляхом зупинення виконання будівельних робіт, набуття права, перебудови.

24.04.2019 відбувся розгляд справи про адміністративне правопорушення, де прийнято постанову про притягнення до адміністративної відповідальності, визнано позивача винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 та 4 ст. 96 КУпАП і накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 4250грн.

Вважає вказану постанову про притягнення до адміністративної відповідальності та припис незаконними, оскільки під час перевірки позивач надавав документи, які підтверджують його право власності на земельну ділянку та житловий будинок та надані пояснення, що гараж був перебудований з сараю у період з 2004 по 2005 роки та на даний час здійснюються заходи щодо реєстрації нерухомого майна, а тому будь-які порушення з його боку відсутні. Під час розгляду справи про адміністративне правопорушення позивачу було зачитано лише текст постанови.

Враховуючи викладене позивач просить скасувати постанову у справі про адміністративне правопорушення від 24.04.2019 та припис №07-15/005/19 від 12.04.2019.

В ході розгляду справи позивач та його представник підтримали заявлені вимоги, обґрунтувавши їх викладеними в позовній заяві доводами, просять позов задовольнити.

Представник відповідача позовні вимоги не визнав, суду пояснив, що позивачем порушено будівельні норми, що зафіксовано у відповідному акті та внесено припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт. Стосовно оскаржуваної постанови, то остання на даний скасована. Просить відмовити в задоволенні позову.

Суд, заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши надані по справі докази, вважає, що позов не підлягає до задоволення.

Так, судом встановлено, що відділом з питань державного архітектурно - будівельного контролю виконавчого комітету Коростишівської міськради згідно направлення № 07-13/010/19 від 29.03.2019 було проведено перевірку вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил за місцем проживання позивача за адресою АДРЕСА_1 стосовно побудованого гаража.

12.04.2019 складено акт за результатами перевірки № 6 в якому зафіксовані виявлені порушення будівельних норм та правил, зокрема ОСОБА_1 з 2005 року без паспорта забудови земельної ділянки та без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт, самовільно здійснює будівництво господарської будівлі, відстань від будівлі до межі земельної ділянки за адресою АДРЕСА_2 становить АДРЕСА_3 . та від будівлі до межі земельної ділянки за адресою вул АДРЕСА_4 , АДРЕСА_5 відстань становить 0,5 АДРЕСА_6 . чим порушено вимоги абзацу 3 п. 3.25* ДБН 360-92** Планування і забудова міських і сільських поселень , а також порушено вимоги п.1 ч.1 та 7 ст. 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності і ч.1 ст. 9 Закону України Про архітектурну діяльність внаслідок чого було внесено припис № 07-15/005/19 від 12.04.2019 про усунення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил яким зобов`язано позивача з метою усунення виявлених порушень зупинити виконання будівельних робіт, набути право власності та провести перебудову у термін до 12.06.2019.

Згідно пп.а п.3 ч.3 ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право у разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов`язкові для виконання приписи щодо: усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил;

Виходячи з викладеного та аналізу вказаного законодавства, то відповідачем видано припис правомірно, оскільки було виявлено порушення абзацу 3 п. 3.25* ДБН 360-92** Планування і забудова міських і сільських поселень , а також порушено вимоги п.1 ч.1 та 7 ст. 34 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності і ч.1 ст. 9 Закону України Про архітектурну діяльність , що зафіксовано у відповідному акті, а тому позовні вимоги в частині скасування припису задоволенню не підлягають.

Позовні вимоги в частині скасування постанови про притягнення до адмінвідповідальності також задоволенню не підлягають, оскільки оскаржувана постанова скасована рішенням № 6/19-у від 30.09.2019 головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу Управління Державної архітектурно - будівельної інспекції у Житомирській області.

Враховуючи викладене, на підставі ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , керуючись ст. 241-246, 286 КАС України, суд,-

ухвалив:

В задоволенні позову ОСОБА_1 до Коростишівської міськради в особі Відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення від 24.04.2019 та припису № 07-15/005/19 про зупинення підготовчих та будівельних робіт від 12.04.2019 - відмовити.

Рішення може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Коростишівський районний суд протягом десять днів з дня його проголошення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Р.О. Василенко

Дата ухвалення рішення23.01.2020
Оприлюднено27.01.2020
Номер документу87089884
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/749/19

Ухвала від 22.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 18.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 16.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 23.01.2020

Адміністративне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 23.01.2020

Адміністративне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Василенко Р. О.

Ухвала від 21.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 12.12.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Постанова від 12.12.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні