Ухвала
від 22.01.2020 по справі 480/73/19
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

22 січня 2020 р. Справа № 480/73/19

Сумський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Глазька С.М., розглянувши в порядку письмового провадження в приміщенні суду в м. Суми заяву товариства з обмеженою відповідальністю "Аквітан" по адміністративній справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Аквітан" до Головного управління ДФС у Сумській області визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 18.04.2019 позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "Аквітан" до Головного управління ДФС у Сумській області про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень задоволено.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Сумській області від 22.12.2018 № 0006981402.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Сумській області від 22.12.2018 № 0007001402.

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Сумській області (вул. Іллінська, 13, м. Суми, Сумська область, 40009, код ЄДРПОУ 39456414) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Аквітан" (вул. Кузнєчна, 5, м. Суми, Сумська область, 40030, код ЄДРПОУ 34013185) судовий збір у розмірі 25930,28 грн.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 30.07.2019 рішення Сумського окружного адміністративного суду від 18.04.2019 залишено без змін.

26.12.2019 до суду надійшла заява від представника позивача про заміну сторони, в якій заявник просить замінити Головне управління ДФС у Сумській області, правонаступником - Головним управлінням ДПС у Сумській області (вул. Іллінська, 13 м. Суми, 40009, код ЄДРПОУ 43144399).

На виконання рішення суду в частині стягнення з Головного управління ДФС у Сумській області 25930,28 грн. судового збору, 15.01.2020 судом видано виконавчий лист.

Ухвалою Сумського окружного адміністративного суду дану заяву призначено до судового розгляду на 22.01.2020.

Представники сторін у судове засідання 22.01.2020 не з`явилися, про дату, час та місце розгляду заяви повідомлені належним чином, від представника позивача надійшло клопотання про розгляд заяви без його участі.

У відповідності до норм ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Згідно з ч. 1 ст. 205 КАС України, неприбуття у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті. Частиною 9 цієї статті встановлено, що якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки в судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Таким чином, враховуючи наведені обставини, фіксування судового засідання не здійснювалось, справа розглянута в письмовому провадженні.

Суд, дослідивши матеріали справи та заяви, вважає, що заява підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України № 537 від 19.06.2019 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 1, а також реорганізовано територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 2. Згідно з додатками 1 та 2 даної Постанови утворено Головне управління ДПС у Сумській області до якого приєдналось Головне управління ДФС у Сумській області.

Згідно із п. 12 та п. 13 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1074 від 20.10.2011 із змінами та доповненнями Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади орган виконавчої влади, утворений в результаті реорганізації, здійснює повноваження та виконує функції у визначених Кабінетом Міністрів України сферах компетенції з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України щодо можливості забезпечення здійснення таким органом повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється. Акт Кабінету Міністрів України про можливість забезпечення здійснення утвореним органом виконавчої влади повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється, видається після здійснення заходів, пов`язаних з державною реєстрацією утвореного органу виконавчої влади як юридичної особи публічного права, затвердженням положення про нього, структури та штатного розпису його апарату, кошторису та заповненням 30 відсотків вакансій.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 682-р від 21.08.2019 Питання Державної податкової служби визначено можливість забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України визначено, що Державна податкова служба України є правонаступником прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби України у відповідних сферах діяльності. Основні завдання та повноваження Державної податкової служби України визначені в Положенні про ДПС затвердженому Кабінетом Міністрів України № 227 від 06.03.2019.

Відповідно до п. 7 Положення № 227 ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи.

Наказом Державної податкової служби України № 14 від 12.07.2019 Про затвердження Положення про територіальні органи ДПС затверджено Положення про Головне управління ДПС у Сумській області, відповідно до п. 1 якого ГУ ДПС у Сумській області є правонаступником усіх прав та обов`язків ГУ ДФС у Сумській області.

Наказом ГУ ДПС у Сумській області № 9 від 29.08.2019 Про початок діяльності Головного управління ДПС у Сумській області розпочато виконання ГУ ДПС у Сумській області функцій і повноважень ГУ ДФС у Сумській області, що припиняється.

Відповідно до ч. 5 ст. 15 Закону України "Про виконавче провадження" у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов`язкові тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив. У разі якщо сторона виконавчого провадження змінила найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім`я чи по батькові (для фізичної особи), виконавець, за наявності підтверджуючих документів, змінює своєю постановою назву сторони виконавчого провадження.

Згідно із ч. 1 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Частиною 4 статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Оскільки Головне управління ДПС у Сумській області є правонаступником Головного управління ДФС у Сумській області, суд вважає за можливе допустити заміну сторони виконавчого провадження.

Керуючись ст. ст. 248, 256, 379 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В:

Заяву товариства з обмеженою відповідальністю "Аквітан" про заміну сторони виконавчого провадження по справі №480/73/19 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Аквітан" до Головного управління ДФС у Сумській області про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень - задовольнити.

Замінити сторону виконавчого провадження по справі №480/73/19 Головне управління ДФС у Сумській області, Головним управлінням ДПС у Сумській області (вул. Іллінська, 13, м. Суми, 40009, код ЄДРПОУ 43144399).

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду в п`ятнадцятиденний строк з дня складання її повного тексту. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, апеляційні скарги подаються через Сумський окружний адміністративний суд.

Повний текст ухвали складений та підписаний 22 січня 2020 року.

Суддя С.М. Глазько

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.01.2020
Оприлюднено27.01.2020
Номер документу87122198
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —480/73/19

Ухвала від 22.01.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 16.01.2020

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 02.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 30.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 30.07.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Постанова від 30.07.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Чалий І.С.

Рішення від 18.04.2019

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні