Справа № 752/13882/19
Провадження №: 3/752/1077/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 січня 2020 року
Суддя Голосіївського районного суду м. Києва Бондаренко Г.В., розглянувши матеріали, які надійшли з Національного агентства з питань запобігання корупції департаменту з питань запобігання політичній корупції про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, адреса реєстрації: АДРЕСА_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_2 , який працює керівником Республіканська партія України , ідентифікаційний номер відсутній, до адміністративної відповідальності не притягувався, за ст. 212-21 КУпАП,
в с т а н о в и в:
згідно з протоколом, ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене статтею 212 21 КУпАП, а саме: порушення строків подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру.
Відповідно до частини сьомої статті 17 Закону України Про політичні партії в Україні політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов`язана подати до Національного агентства у паперовій формі (за підписом керівника політичної партії, засвідченим печаткою політичної партії), а також на електронному носії звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру за відповідний квартал.
Граничний термін подання Звіту політичними партіями встановлено 10.05.2019 року згідно з пунктом 2 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства від 28.07.2016 № 2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2016 за № 1185/29315.
Проте, політична партія Республіканська партія України (код ЄДРПОУ 33397893) (далі - Партія) не подала Звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру (далі - Звіт) за І квартал 2019 року до Національного агентства (адреса: б-р. Дружби народів 28, м. Київ, 01103), що підтверджується зафіксованим в Акті № 518 від 28.05.2019 фактом відсутності реєстрації Звіту у автоматизованій системі діловодства ДОК ПРОФ 3 Національного агентства (копія Акта додається).
ОСОБА_1 в судове засідання не з"явився.
Вивчивши надані судді документи, вважаю, що провадження у справі слід закрити, у зв"язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.
Згідно висновку науково-консультативної ради при Вищому адміністративному суді України, п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП не містить положень про наявність у суду повноважень щодо встановлення обставин вчинення адміністративного правопорушення, наявності вини особи у його вчиненні у разі закриття провадження про адміністративні правопорушення.
Встановлення зазначених у ст. 247 КУпАП юридичних фактів є єдиною необхідною підставою для припинення будь-яких дій щодо притягнення особи до адміністративної відповідальності незалежно від встановлених будь-яких інших обставин, що підлягають з`ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення (ст. 280 КУпАП), у тому числі й вини особи у його вчиненні.
Таким чином, поєднання закриття справи з одночасним визнанням вини особи у вчиненні адміністративного правопорушення є взаємовиключними рішеннями, і прийняття таких двох взаємовиключних рішень в одній постанові про закриття справи свідчить про порушення права людини на справедливий суд, передбаченого статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. За правилами статті 284 КУпАП рішенням, що доводить вину особи, є постанова про накладення адміністративного стягнення або застосування заходів впливу, умовою якої є визначення вини.
Відповідно до ч. 3 ст. 38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Як вбачається з матеріалів справи, адміністративне правопорушення, яке згідно з протоколом вчинене ОСОБА_1 , виявлене 28.05.2019 року, отже на момент початку розгляду справи судом минуло більш ніж три місяці з дня виявлення правопорушень.
Згідно правил п. 7 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Враховуючи вищевикладене, вважаю за необхідне провадження у справі згідно з протоколом №112 закрити, у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.
На підставі викладеного та керуючись ст. 38, п.7 ст. 247, ст. 283, 284 КУпАП, суддя
п о с т а н о в и в:
провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП закрити, у зв`язку із закінченням строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Голосіївський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня винесення.
Суддя : Бондаренко Г.В.
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2020 |
Оприлюднено | 29.01.2020 |
Номер документу | 87205569 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Голосіївський районний суд міста Києва
Бондаренко Г. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні