Рішення
від 03.02.2020 по справі 300/2425/19
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"03" лютого 2020 р. справа № 300/2425/19

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Могила А.Б., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування наказу про проведення документальної позапланової виїзної перевірки №499 від 03.12.2019, визнання протиправними дій щодо проведення перевірки,-

ВСТАНОВИВ:

Публічне акціонерне товариство "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" звернулося в суд із позовною заявою до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування наказу про проведення документальної позапланової виїзної перевірки №499 від 03.12.2019, визнання протиправними дій щодо проведення перевірки.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Головним управління ДПС в Івано-Франківській області протиправно винесено наказ №499 від 03.12.2019 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім", а тому вказане рішення підлягає до скасування, а дії контролюючого органу щодо проведення перевірки, на підставі цього наказу, до визнання протиправними.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у Головного управління ДПС в Івано-Франківській області були відсутні правові підстави для призначення документальної позапланової виїзної перевірки Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім". В надісланих контролюючим органом Товариству запитах про надання інформації не було вказано визначені пунктом 73.3 статті 73 Податкового кодексу України підстави для витребування такої інформації. Аналогічно, в наказі №499 від 03.12.2019 не вказано підстави визначені підпунктом 78.1 статті 78 Податкового кодексу України, за наявності яких може здійснюватися документальна позапланова виїзна перевірка. Протиправність дій відповідача щодо проведення контрольного заходу обґрунтовується відсутністю належних документів для допуску до перевірки у визначених для її проведення осіб - службових посвідчень.

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, відповідно до якого проти позову заперечив. У відзиві зазначив, що наказ про проведення документальної позапланової виїзної перевірки №499 від 03.12.2019 виданий у відповідності до норм Податкового кодексу України та у межах компетенції контролюючого органу. Посилання позивача про відсутність підстав для проведення перевірки Публічного акціонерного товариство "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" не відповідають дійсності, оскільки Товариство не надало витребуваної інформації на письмові запити контролюючого органу. При цьому, письмові запити від 13.03.2019 №1250/10/09-19-14-05-13 та від 25.06.2019 № 3031/10/09-19-12-01-17 відповідають вимогам, які визначені пунктом 73.3 статті 73 Податкового кодексу України.

У відповіді на відзив позивач зазначив, що згідно пункту 78.4 статті 78 Податкового кодексу України про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки. Тобто, однією з підстав для проведення документальної позапланової перевірки є ненадання платником податків пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язковий письмовий запит контролюючого органу, який оформлений з додержанням вимог податкового законодавства. В даному випадку підставами відповідачем зазначено письмові запити від 13.03.2019 №1250/10/09-19-14-05-13 та від 25.06.2019 № 3031/10/09-19-12-01-17. Однак, у вказаних запитах відсутня будь-яка інформація про порушення Товариством податкового законодавства чи недостовірність даних, що містяться у поданих податкових деклараціях. На момент направлення запитів, так і на момент прийняття оскаржуваного наказу відповідачем не наведено жодних підстав для направлення такого запиту, так і для призначення документальної позапланової виїзної перевірки. Крім того, відповідач у відзиві жодним чином не спростовує, а отже визнає ту обставину, що посадові особи Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, які 10.12.2019 здійснили вихід за місцезнаходженням Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" для проведення документальної позапланової виїзної перевірки, були недопущені до її проведення у зв`язку із відсутністю у них службового посвідчення.

В додаткових поясненнях відповідач вказав, що метою запиту було підтвердження або спростування тієї інформації, яка є у податкового органу. При цьому, достовірність такої інформації про порушення може бути як категорична, так і умовна. Встановлення порушення та формування висновків про це можливе лише після отримання запитуваної контролюючим органом інформації. Тому наведення у запиті з посиланням на інформацію, як можливого порушення, а не категоричного висновку про порушення з боку платника податків, передбачає наявність інформації, яка потребує додаткової перевірки, яку можливо реалізувати шляхом здійснення запиту та проведеного аналізу після її отримання. Письмові запити від 13.03.2019 №1250/10/09-19-14-05-13 та від 25.06.2019 № 3031/10/09-19-12-01-17 містили вказівку на фактичну і правову підстави їх направлення. Таким чином, на позивача покладався обов`язок щодо надання відповідної інформації на запити контролюючого органу. Крім цього, окремі дефекти запиту про надання інформації не впливають на обов`язок позивача надати всю необхідну інформацію за запитом, оскільки відсутність або неповнота посилань на конкретні джерела отримання податкової інформації не повинні розглядатися як підстава для визнання запиту таким, що не відповідає вимогам пункту 73.3 статті 73 Податкового кодексу України, та, як наслідок, бути підставою для визнання наказу про проведення податкової перевірки протиправним.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 12.12.2019 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.

Згідно ухвали Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.01.2020 клопотання представника позивача про розгляд справи в порядку загального позовного провадження залишено без розгляду.

Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними матеріалами справи, дослідивши письмові докази, зазначає наступне.

Головним управлінням ДФС в Івано-Франківській області направлено на адресу позивача запит від 13.03.2019 №1250/10/09-19-14-05-13 про надання інформації про доходи звільнені від оподаткування, згідно норм підпункту 141.6.1 пункту 141.6 статті 146 Податкового кодексу України з приводу застосування звільнення від оподаткування коштів спільного інвестування. Додатково витребувано копії документів, що стосуються купівлі - продажу цінних паперів за період з 01.01.2016 по 31.12.2018 згідно переліку (а.с. 9 - 10).

Листом від 05.04.2019 № 02/05/04 ТОВ "Компанія з управління активами "Константа Венчур Інвест", яке є компанією з управління активами позивача відмовлено в наданні запитуваної інформації та документів з підстав не відповідності запиту пункту 73.3 статті 73 Податкового кодексу України, оскільки в запиті не вказано конкретного факту порушення податкового або іншого законодавства з боку Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" (а.с. 11-12).

На запит контролюючого органу від 25.06.2019 № 3031/10/09-19-12-01-17 про витребування вищезгаданої інформації та документів, ТОВ "Компанія з управління активами "Константа Венчур Інвест", яке є компанією з управління активами позивача, згідно листа від 11.07.2019 № 01/11/07, повторно відмовлено відповідачу у зв`язку із відсутністю обґрунтування щодо необхідності надання витребуваної інформації (а.с. 13 -15).

Крім того у листі від 11.07.2019 № 01/11/07 вказано, що відповідно до статуту, предметом діяльності Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" є провадження діяльності із спільного інвестування, пов`язаної із об`єднанням (залученням) та розміщенням (вкладенням) коштів учасників Товариства та доходів отриманих Товариством від здійснення діяльності із спільного інвестування. Діяльність з спільного інвестування є його виключною діяльністю, відповідно до ч.1 ст.8 Закону Про інститути спільного інвестування . Відображені в податковій декларації з податку на прибуток за 2018 рік у графі показника дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку зазначено суму доходів від всієї діяльності, яка становить 35 038 049 грн. і включає в себе доходи від здійснення операцій з активами інституту спільного інвестування (ІСІ): інші фінансові доходи (нараховані відсотки за наданими позиками та депозитними вкладами), фінансові доходи (дохід від операцій з фінансовими інвестиціями та іншими активами ІСІ (дооцінка фінансових інвестицій, дохід від продажу фінансових інвестицій тощо)).

Виконуючим обов`язки начальника Головного управління ДПС в Івано-Франківській області видано наказ від 03.12.2019 № 499 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" (а.с. 17).

Як зазначено у вказаному наказі, перевірку позивача вирішено провести за період діяльності з 01.01.2016 по 30.09.2019 з метою встановлення своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Тобто правовими підставами призначення перевірки в наказі від 03.12.2019 № 499 фактично зазначено підпункт 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України.

На підставі наказу 03.12.2019 № 499 та направлень на перевірку №№ 595, 596, 597 від 05.12.2019 посадовими особами Головного управління ДПС в Івано-Франківській області 09.12.2019 здійснено вихід за місцезнаходженням позивача для проведення документальної позапланової виїзної перевірки, яка не була проведена у зв`язку із відсутністю посадових осіб Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" про що було складено акт № 102/09-19-05-05/35883808 від 09.12.2019 (а.с. 18 - 20, 35).

Посадовими особами Головного управління ДПС в Івано-Франківській області 10.12.2019 повторно здійснено вихід за місцезнаходженням Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" для проведення документальної позапланової виїзної перевірки, проте Товариство відмовило в допуску до проведення перевірки.

Факт недопуску до проведення документальної позапланової виїзної перевірки підтверджується актом від 10.12.2019 №104/09-19-05-05/35883808 (а.с. 24 -25).

Директором ТОВ КУА Константа Венчур Інвест , який управляє активами Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" згідно договору від 03.08.2018 № 03/08/2012, надано письмові пояснення до акту від 10.12.2019 №104/09-19-05-05/35883808 (а.с. 26).

Як вбачається з вказаних пояснень, посадових осіб контролюючого органу не допущено до проведення перевірки у зв`язку із непред`явленням ними відповідних службових посвідчень та відсутністю підстав для її проведення, оскільки на запити контролюючого органу були надані відповіді, до яких будь - яких зауважень чи заперечень податкового органу не було (а.с. 26).

Відповідно до пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків (підпункт 75.1.2. пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України).

Вичерпний перелік підстав для здійснення документальної позапланової перевірки визначено пунктом 78.1 статті 78 Податкового кодексу України.

Підпунктом 78.1.1 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу України передбачено можливість проведення перевірки, коли отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язковий письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків відповідно валютного, податкового та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту.

Відповідно до пункту 78.4 статті 78 Податкового кодексу України про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.

Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Отримання податкової інформації контролюючими органами регламентується нормами статті 73 Податкового кодексу України та Порядком періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 №1245.

Згідно з пунктом 73.3 статті 73 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звернутися до платників податків та інших суб`єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Такий запит підписується керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу і повинен містити: 1) підстави для надіслання запиту відповідно до цього пункту, із зазначенням інформації, яка це підтверджує; 2) перелік інформації, яка запитується, та перелік документів, які пропонується надати; 3) печатку контролюючого органу.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб`єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи; 2) для визначення відповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки" під час здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням відповідно до статті 39 цього Кодексу та/або для визначення рівня звичайних цін у випадках, визначених цим Кодексом; 3) виявлено недостовірність даних, що містяться у податкових деклараціях, поданих платником податків; 4) щодо платника податків подано скаргу про ненадання таким платником податків: податкової накладної покупцю або про допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної та/або розрахунку коригування; акцизної накладної покупцю або про порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної; 5) у разі проведення зустрічної звірки; 6) в інших випадках, визначених цим Кодексом.

Платники податків та інші суб`єкти інформаційних відносин зобов`язані подавати інформацію, визначену в запиті контролюючого органу, та її документальне підтвердження (крім проведення зустрічної звірки) протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем отримання запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом).

За змістом пункту 10 Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом №1245 запит щодо отримання податкової інформації від платників податків та інших суб`єктів інформаційних відносин оформляється на бланку органу державної податкової служби та підписується керівником (заступником керівника) зазначеного органу. У запиті зазначаються: посилання на норми закону, відповідно до яких орган державної податкової служби має право на отримання такої інформації; підстави для надіслання запиту; опис інформації, що запитується, та в разі потреби перелік документів, що її підтверджують.

Системне застосування наведених норм дає підстави для висновку, що запит контролюючого органу про надання платником податків інформації та підтверджуючих документів повинен містити вказівку на чітко визначені обставини, які згідно з пунктом 73.3 статті 73 Податкового кодексу України є умовою звернення з таким запитом. Без зазначення в запиті конкретних фактів, які стали підставою для його направлення, платник податків об`єктивно позбавлений можливості надати відповідні пояснення та їх документальне підтвердження.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 20.12.2019 по справі №520/2207/19 (адміністративне провадження №К/9901/23646/19).

Суд зазначає, що запити контролюючого органу (невиконання яких стали підставою для призначення позапланової перевірки позивача) із вимогою про надання позивачем інформації та її документального підтвердження не містять будь-якої податкової інформації, яка свідчила б про порушення з боку Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" вимог валютного, податкового та іншого законодавства.

За таких обставин суд дійшов висновку про відсутність у відповідача правових підстав для призначення та проведення позапланової перевірки Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім".

В наказі № 499 від 03.12.2019 відповідач посилається на підпункт 78.1.1 пункту 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України. Отже, в запитах відповідача, невиконання яких стало підставою для призначення позапланової перевірки, необхідно було вказати про отримання податкової інформації, що свідчила про порушення позивачем податкового законодавства. Однак у запитах відповідача від 13.03.2019 №1250/10/09-19-14-05-13 та від 25.06.2019 № 3031/10/09-19-12-01-17 посилання та такі факти відсутні.

Оскільки запити контролюючого органу не відповідали вищенаведеним правовим нормам, що в силу абзацу шістнадцятого пункту 73.3 статті 73 Податкового кодексу України звільняло позивача від обов`язку надати відповідь на запит, наказ Головного управління ДПС в Івано-Франківській області від 03.12.2019 № 499 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" є протиправним та підлягає до скасування.

Позовна вимога про визнання протиправними дій Головного управління ДПС в Івано-Франківській області щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки позивача на переконання суду є безпідставною та необґрунтованою, як наслідок - не підлягає до задоволення, оскільки така перевірка посадовими особами відповідача фактично не проводилася через недопуск до її проведення, про що свідчать відповідні акти від 09.12.2019 № 102/09-19-05-05/35883808 та від 10.12.2019 №104/09-19-05-05/35883808. Окрім того в позові відсутні будь - які обґрунтування такої вимоги.

Таким чином, позов Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області визнання протиправним та скасування наказу про проведення документальної позапланової виїзної перевірки №499 від 03.12.2019, визнання протиправними дій щодо проведення перевірки підлягає до часткового задоволення.

У відповідності до ч.3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Враховуючи дане положення, суд присуджує за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Івано-Франківській області на користь Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" 1921 грн. сплачених судових витрат.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати наказ Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про проведення документальної позапланової виїзної перевірки №499 від 03.12.2019.

В задоволенні позову в іншій частині відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ 43142559, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ) на користь Публічного акціонерного товариства "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "Твій власний дім" (код ЄДРПОУ 35883808, вул.Чорновола, 7/302, м.Івано-Франківськ) сплачений судовий збір у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) грн.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складання повного рішення суду.

Апеляційна скарга подається через Івано-Франківський окружний адміністративний суд або безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Суддя /підпис/ Могила А.Б.

Дата ухвалення рішення03.02.2020
Оприлюднено05.02.2020
Номер документу87319957
СудочинствоАдміністративне
Сутьпроведення документальної позапланової виїзної перевірки №499 від 03.12.2019, визнання протиправними дій щодо проведення перевірки

Судовий реєстр по справі —300/2425/19

Ухвала від 05.08.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Могила А.Б.

Ухвала від 16.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 26.01.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Постанова від 03.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 30.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 15.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 25.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 11.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 11.08.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 14.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні