ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014,м.Львів, вул.Личаківська, 128
УХВАЛА
про відкриття провадження у справі про банкрутство
29.01.2020 р. Справа № 914/2723/19
Суддя господарського суду Львівської області Чорній Л.З., при секретарі Х. Гусак, розглянувши матеріали за заявою: Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, м. Львів
про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" (79012, м. Львів, вул. Остроградських, буд. 20, кв.58 код ЄДРПОУ 23882480)
Представники сторін:
Ініціюючий кредитор: не з`явився
Боржник: не з`явився
ВСТАНОВИВ:
24.12.2019 р. на розгляд Господарського суду Львівської області надійшла заява Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак".
Ухвалою суду від 26.12.2019 р. залишено без руху заяву Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак", встановлено заявнику строк десять днів з дня вручення копії ухвали про залишення заяви без руху для усунення недоліків заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство.
08.01.2020р. на адресу суду надійшло клопотання Головного управління Державної податкової служби у Львівській області на виконання вимог, викладених в ухвалі суду від 26.12.2019 р.
Відповідно до ч. 1 ст. 35 Кодексу України з процедур банкрутства у разі відсутності підстав для відмови у прийнятті, залишення без руху або для повернення заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство господарський суд приймає заяву до розгляду, про що не пізніше п`яти днів з дня її надходження постановляє ухвалу, в якій зазначаються: дата проведення підготовчого засідання суду; прізвище, ім`я та по батькові арбітражних керуючих, визначених шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.
Згідно з ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією визначається судом шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, за принципом випадкового вибору. В ухвалі про прийняття заяви про відкриття провадження у справі господарський суд пропонує трьом визначеним шляхом автоматизованого відбору арбітражним керуючим подати заяву про участь у цій справі.
Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна на запит суду для участі у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" згідно з довідками від 09.01.2020 р. визначено кандидатури арбітражних керуючих:
- Мельник Юрій Анатолійович (дата видачі свідоцтва арбітражного керуючого: 07.02.2013 р., свідоцтво арбітражного керуючого № 148);
- Темчишин Володимир Петрович (дата видачі свідоцтва арбітражного керуючого: 17.04.2013 р., свідоцтво арбітражного керуючого № 494);
- Козачок Сергій Миколайович (дата видачі свідоцтва арбітражного керуючого: 16.12.2016 р., свідоцтво арбітражного керуючого № 1771).
Ухвалою суду від 10.01.2020 р. заяву Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" (79012, м. Львів, вул. Остроградських, буд. 20, кв.58 код ЄДРПОУ 23882480) прийнято до розгляду, підготовче засідання суду призначено на 29.01.2020 р.
03.01.2020 р. на електронну адресу суду надійшла заява арбітражного керуючого Мудрика І.В. про згоду на призначення розпорядником майна у справ № 914/2723/19 з додатками.
15.01.2020 р. на електронну адресу суду надійшла заява арбітражного керуючого Мельника Ю.А. про згоду на призначення розпорядником майна ТзОВ Технопак з додатками.
21.01.2020 р. до суду надійшла заява надійшла заява арбітражного керуючого Тимчишина В.П. про згоду на участь у справі № 914/2423/19 з додатками.
21.01.2020 р. та 22.01.2020 р. до суду надійшла заява арбітражного керуючого Козачка С.М. про згоду на участь у справі № 914/2423/19 з додатками.
У судове засідання 29.01.2020 р. ініціюючий кредитор не з`явився.
Боржник у судове засідання не з`явився, вимог, викладених у ухвалі суду від 10.01.2020 р. не виконав, документів та матеріалів, письмових пояснень, суду не надав, хоча належним чином був повідомлений про день та час розгляду справи.
Частиною 1 статті 39 Кодексу України з процедур банкрутства визначається, що неявка у підготовче засідання сторін та представника державного органу з питань банкрутства, а також відсутність відзиву боржника не перешкоджають проведенню засідання, котре, згідно статті 35 Кодексу України з процедур банкрутства проводиться не пізніше 14 днів з дня постановлення ухвали про прийняття заяви про відкриття провадження у справі, а за наявності поважних причин (здійснення сплати грошових зобов`язань кредиторам тощо) - не пізніше 20 днів.
Проаналізувавши подані ініціюючим кредитором на обґрунтування своїх вимог докази, беручи до уваги, що боржник належним чином повідомлявся про дату, час та місце судового розгляду справи, проте не направив в засідання суду свого представника, не подав заперечень на заяву, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представника боржника, за наявними у справі матеріалами.
Розглянувши у підготовчому засіданні подані документи, дослідивши надані докази, суд встановив наступне .
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Товариство з обмеженою відповідальністю "Технопак" зареєстроване як юридична особо - суб`єкт господарювання за адресою: 79012, м. Львів, вул. Остроградських, буд. 20, кв.58; код ЄДРПОУ 23882480. У складі засновників боржника: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ; основний вид діяльності: виробництво тари з пластмас. 31.10.1995 р. ТзОВ "Технопак" взято на облік у Головному управління статистики, ДПІ у Франківському районі м.Львова ГУ Міндоходів у Л/о.
Відповідно до ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства за результатами розгляду заяви про відкриття провадження у справі та відзиву боржника господарський суд постановляє ухвалу про відкриття провадження у справі.
Перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з`ясування наявності підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Кодексом.
Згідно з ч. 1 ст. 1 Кодексу України з процедур банкрутства кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли після відкриття провадження у справі про банкрутство; боржник - юридична особа або фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, неспроможна виконати свої грошові зобов`язання, строк виконання яких настав.
При цьому, грошове зобов`язання - зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загально-обов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов`язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов`язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях. До складу грошових зобов`язань боржника, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов`язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров`ю громадян, зобов`язання з виплати авторської винагороди, зобов`язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі. Склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, якщо інше не встановлено цим Кодексом. При поданні заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство розмір грошових зобов`язань визначається на день подання до господарського суду такої заяви.
Неплатоспроможність - неспроможність боржника виконати після настання встановленого строку грошові зобов`язання перед кредиторами не інакше, як через застосування процедур, передбачених цим Кодексом.
Згідно з ч. 6 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства суд відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо: вимоги кредитора свідчать про наявність спору про право, який підлягає вирішенню у порядку позовного провадження; вимоги кредитора (кредиторів) задоволені боржником у повному обсязі до підготовчого засідання суду.
Відповідно до ст. 34 Кодексу України з процедур банкрутства до заяви кредитора про відкриття провадження у справі про банкрутство додаються: докази сплати судового збору, крім випадків, коли згідно із законом судовий збір не підлягає сплаті; довіреність чи інший документ, що засвідчує повноваження представника, якщо заяву підписано представником; докази авансування винагороди арбітражному керуючому трьох розмірів мінімальної заробітної плати за три місяці виконання повноважень; докази надсилання боржнику копії заяви і доданих до неї документів.
До заяви кредитора - контролюючого органу, уповноваженого відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, іншого органу, який відповідно до закону здійснює контроль за справлянням інших обов`язкових платежів на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, додаються докази вжиття заходів щодо стягнення (погашення) податкового боргу або іншої заборгованості у встановленому законодавством порядку.
Судом встановлено, що постановою Львівського окружного адміністративного суду від 14.08.2013 р. у справі № 813/5672/13 за позовом ДПІ у Франківському районі м.Львова ГУ Міндоходів у Львівській області до ТзОВ Технопак адміністративний позов задоволено, постановлено стягнути з ТзОВ Технопак в дохід Державного бюджету України кошти в сумі 2 845 489,18 грн. Зазначена постанова адміністративного суду набрала законної сили, про що свідчить відповідна відмітка суду.
Статтею 2 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
Частиною першою статті 3 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що у випадках, передбачених законом, рішення судів та інших органів щодо стягнення коштів виконуються органами доходів і зборів, банками та іншими фінансовими установами.
Згідно з п. 41.2 ст. 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.
Порядок стягнення податкового боргу платників податків регулюється статтями 95-99 ПК України.
Відповідно до пункту 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно з абз. 1 п. 95.3 ст. 95 Податкового Кодексу України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Механізм виконання судових рішень про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу передбачений главою 12 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004р. №22, який передбачає оформлення інкасового доручення для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу. Відповідно до пункту 12.4 зазначеної Інструкції, судове рішення, на підставі якого з платника податків стягуються кошти, до банку не подається. Натомість реквізити відповідного судового рішення зазначаються в самому інкасовому дорученні.
Абзацами другим та третім пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.
Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу.
Отже, примусове виконання рішення суду про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу платника податків - юридичної особи за законом покладено виключно на контролюючи органи (органи доходів і зборів) за визначеною Податковим кодексом України процедурою, без залучення до неї органів державної виконавчої служби.
Таким чином, виходячи з вимог ст. 95 Податкового кодексу України доказами в підтвердження грошових вимог ініціюючого кредитора - органу доходів і зборів є рішення суду про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу, що набрало законної сили, інкасові доручення для примусового стягнення коштів в дохід бюджету у рахунок погашення податкового боргу та докази вжиття відповідних заходів до отримання відповідної заборгованості за процедурою, визначеною Податковим кодексом України.
Головне управління ДПС у Львівській області зазначає у заяві про відкриття провадження у справі, що на час виконання рішення суду банківські рахунки ТзОВ Технопак закрито, що підтверджується даними про банківські рахунки, яка долучена до заяви. Враховуючи вказане, інкасові доручення для примусового стягнення коштів з боржника в дохід бюджету у рахунок погашення податкового боргу до банків не подавались.
Враховуючи наведене, загальний розмір доведених у встановленому порядку та документально підтверджених вимог кредитора - Головного управління ДПС у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Технопак становить 2 845 489,18 грн., з яких: 2 276 052,05 грн. - основного боргу, 569 599,26 грн. - штрафних санкцій та 20,93 грн. - пені.
Відповідно до положень ст.1 Кодексу України з процедур банкрутства до складу грошових зобов`язань боржника, зокрема, не зараховуються недоїмка (пеня та штраф), визначена на дату подання заяви до господарського суду.
Отже, недоїмка (штраф, пеня), визначена на дату подання ініціюючим кредитором до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, не охоплюється поняттям "грошових зобов`язань" боржника згідно законодавства про банкрутство та не може бути підставою для відкриття провадження у справі про банкрутство.
З врахуванням викладеного, безспірні вимоги ініціюючого кредитора до боржника складають 2 276 052,05 грн.
Відповідно до відповіді Регіонального сервісного центру у Львівській області від 20.09.2018 р. за ТзОВ Технопак транспортні засоби не зареєстровані. Відповідно до відповіді Головного управління держпраці у Львівській області 25.09.2018 р. за даною юридичною особою не зареєстровано великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування. Згідно з відповіддю Головного управління Держгеокадастру у Львівській області від 10.10.2018 р. станом на 01.01.2013 р. земельних ділянок у власності або користуванні ТзОВ Технопак на території області не зареєстровано.
Відповідно до ч. 5 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства за результатами розгляду заяви про відкриття провадження у справі та відзиву боржника господарський суд постановляє ухвалу про: відкриття провадження у справі; відмову у відкритті провадження у справі.
У підготовчому засіданні судом не встановлено підстав для відмови в відкритті провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Технопак .
Враховуючи наведене, за наслідками розгляду у підготовчому засіданні заяви Головного управління Державної податкової служби у Львівській області про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Технопак суд дійшов висновку, що боржник неспроможний виконати свої грошові зобов`язання перед ініціюючим кредитором в загальному розмірі 2 845 672,24 грн.
Cуд встановив наявність підстав для відкриття провадження у справі про банкрутство, передбачених ст.ст. 34, 41, 44 Кодексом України з процедур банкрутства, введення мораторію на задоволення вимог кредиторів, введення процедури розпорядження майном та призначення розпорядника майна.
Згідно p ч. 8 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства в ухвалі про відкриття провадження у справі про банкрутство зазначається про: відкриття провадження у справі про банкрутство; визнання вимог кредитора та їх розмір; введення мораторію на задоволення вимог кредиторів; введення процедури розпорядження майном; призначення розпорядника майна, встановлення розміру його винагороди та джерела її сплати; вжиття заходів щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом заборони боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави; строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів, який не може перевищувати одного місяця та 20 днів після дати проведення підготовчого засідання суду; дату попереднього засідання суду, яке має відбутися не пізніше 70 календарних днів, а в разі великої кількості кредиторів - не пізніше трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду; строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника, який не може перевищувати двох місяців, а в разі значного обсягу майна - трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду.
Частиною першою ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією визначається судом шляхом автоматизованого відбору із застосуванням Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, за принципом випадкового вибору.
Згідно ч. 2 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства в ухвалі про прийняття заяви про відкриття провадження у справі господарський суд пропонує трьом визначеним шляхом автоматизованого відбору арбітражним керуючим подати заяву про участь у цій справі. У разі якщо заява про участь у справі надійшла від двох або трьох арбітражних керуючих, визначених шляхом автоматизованого відбору, господарський суд призначає розпорядником майна/керуючим реструктуризацією особу, яка була першою визначена шляхом автоматизованого відбору.
Відповідно до ч. 3 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядником майна, керуючим реструктуризацією, керуючим санацією, ліквідатором, керуючим реалізацією не можуть бути призначені арбітражні керуючі: 1) які є заінтересованими особами у цій справі; 2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; 3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом; 4) які мають конфлікт інтересів; 5) які здійснювали раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження; 6) які є близькими особами боржника - фізичної особи. До призначення арбітражним керуючим особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до осіб, зазначених у цій частині.
З метою визначення кандидатури розпорядника майна для участі у справі про банкрутство ТзОВ Технопак 09.01.2020 р. судом здійснено запит до
09.01.2020 р. судом здійснено запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого у справі № 914/2723/19.
Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна на запит суду для участі у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" згідно з довідками від 09.01.2020 р. визначено кандидатури арбітражних керуючих:
1.Мельник Юрій Анатолійович (дата видачі свідоцтва арбітражного керуючого: 07.02.2013 р., свідоцтво арбітражного керуючого № 148);
2.Темчишин Володимир Петрович (дата видачі свідоцтва арбітражного керуючого: 17.04.2013 р., свідоцтво арбітражного керуючого № 494);
3. Козачок Сергій Миколайович (дата видачі свідоцтва арбітражного керуючого: 16.12.2016 р., свідоцтво арбітражного керуючого № 1771).
Ухвалою суду від 10.01.2020 р. запропоновано арбітражним керуючим, визначених шляхом автоматизованого відбору, а саме: Мельнику Юрію Анатолійовичу, Темчишину Володимиру Петровичу, Козачок Сергію Миколайовичу подати суду заяву про участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" відповідно до вимог ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства та обгрунтувати наявність належних підстав для призначення розпорядником майна у справі.
15.01.2020 р. на електронну адресу суду надійшла заява арбітражного керуючого Мельника Ю.А. про згоду на призначення розпорядником майна ТзОВ Технопак . У заяві арбітражний керуючий Мельник Ю.А. повідомляє, що не є особою, яка є заінтересованою у цій справі; особою, яка здійснювала раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня відсторонення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; особою, якій відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Кодексом; особою, яка має конфлікт інтересів; особою, яка здійснювали раніше повноваження приватного виконавця щодо примусового виконання судових рішень або рішень інших органів (посадових осіб), у яких боржник був стороною виконавчого провадження. Також, зазначає, що ліцензію на діяльність арбітражним керуючим отримав 30.09.2009 р., на даний час виконує повноваження у двох справах, має усі необхідні знання та навички, організаційні та технічні можливості для здійснення повноважень арбітражного керуючого, має відповідну матеріально-технічну базу. Скарг за період здійснення діяльності не мав, є членом Некомерційної професійної організації Національна асоціація арбітражних керуючих України . До заяви додано копії свідоцтва № 148 арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), довідки ДПІ про взяття на облік платника податків (форма4-ОПП), договір страхування відповідальності від 11.12.2019 р., квитанції від 12.12.2019 р. на суму 500,00 грн. про сплату страхового платежу, паспорта громадянина України, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
03.01.2020 р. на електронну адресу суду надійшла заява арбітражного керуючого Мудрика І.В. про згоду на призначення розпорядником майна у справ № 914/2723/19. До заяви додано копії довідки про несудимість; свідоцтв про право на зайняття діяльністю арбітражного керуючого та підвищення кваліфікації арбітражного керуючого; свідоцтва на право зайняття адвокатською діяльністю; договору страхування відповідальності арбітражного керуючого та документів про трудовий стаж.
21.01.2020 р. до суду надійшла заява арбітражного керуючого Тимчишина В.П. про згоду на участь у справі № 914/2423/19. До заяви додано копії свідоцтва № 494 від 17.04.2013 р., інформацію про арбітражного керуючого, копію договору страхування від 05.03.2019 р., копію платіжного доручення про сплату страхового платежу.
21.01.2020 р. та 22.01.2020 р. до суду надійшла заява арбітражного керуючого Козачка С.М. про згоду на участь у справі № 914/2423/19. До заяви додано копії свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), свідоцтва про підвищення кваліфікації; договору страхування професійних ризиків.
Частиною 2 ст. 28 Кодексу України з процедур банкрутства визначено, що у разі якщо заява про участь у справі надійшла від двох або трьох арбітражних керуючих, визначених шляхом автоматизованого відбору, господарський суд призначає розпорядником майна/керуючим реструктуризацією особу, яка була першою визначена шляхом автоматизованого відбору.
З огляду на викладене, розпорядником майна боржника суд вважає за необхідне призначити арбітражного керуючого Мельника Юрія Анатолійовича, як арбітражного керуючого, особу якого було визначено першою шляхом автоматизованого відбору.
Відтак, в задоволенні заяв арбітражного керуючого Мудрика І.В. від 03.01.2020 р, арбітражного керуючого Тимчишина В.П. від 21.01.2020 р., арбітражного керуючого Козачка С.М. від 21.01.2020 р. про призначення розпорядниками майна у даній справі слід відмовити у зв`язку з призначенням розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю Технопак арбітражного керуючого, обраного першим автоматизованою системою.
Частиною першою ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.
Відповідно до ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень. Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.
Враховуючи викладене, суд встановлює грошову винагороду розпоряднику майна арбітражному керуючому Мельнику Ю.А. у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю Технопак за рахунок коштів Головного управління Державної податкової служби у Львівській області.
Відповідно до ч. 9 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства з метою виявлення кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, на офіційному веб-порталі судової влади України не пізніше наступного дня з дня постановлення ухвали суду про відкриття провадження у справі господарський суд оприлюднює повідомлення про відкриття провадження у справі боржника (офіційне оприлюднення). Доступ до інформації про провадження у справах, розміщеної на офіційному веб-порталі судової влади України, є вільним та безоплатним. Повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство повинне містити ім`я або найменування боржника, його місцезнаходження або місце проживання, ідентифікаційний код юридичної особи або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), найменування та адресу господарського суду, номер справи, дату офіційного оприлюднення повідомлення, відомості про розпорядника майна (ім`я, місцезнаходження), строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника. Інформація про відкриття провадження у справі про банкрутство додатково може оприлюднюватися на офіційному веб-сайті державного органу з питань банкрутства, а також у будь-який інший спосіб, не заборонений законом.
Підпунктом 17.8 п. 17 Перехідних положень ГПК України передбачено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи оприлюднення інформації щодо справи, визначеної цією редакцією Кодексу, на офіційному веб-порталі судової влади України здійснюється в порядку, визначеному Положенням про автоматизовану систему документообігу суду. Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система починає функціонувати через 90 днів з дня опублікування Державною судовою адміністрацією України у газеті "Голос України" та на веб-порталі судової влади оголошення про створення та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
У газеті „Голос України (№42 (7048) від 01.03.2019р.) опубліковано повідомлення про відкликання Державною судовою адміністрацією України оголошення, опублікованого в газеті „Голос України (№229 (6984) від 01.12.2018) щодо створення та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
Згідно п.2.2. Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженого постановою пленуму Вищого господарського суду України №16 від 17.12.2013р., офіційному оприлюдненню підлягає, зокрема, оголошення про порушення справи про банкрутство.
Відповідно до ч. 5 розділу XIV Надання інформації на веб-порталі Змін до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010р. №30, на сайті Верховного суду на веб-порталі у випадках, передбачених Законом публікуються наступні відомості про справу про банкрутство, що підлягають офіційному оприлюдненню, або посилання на них: оголошення про порушення справи про банкрутство.
Враховуючи відкликання Державною судовою адміністрацією України оголошення щодо створення та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, господарський суд вважає за необхідне оприлюднити на офіційному веб-порталі Верховного суду повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Технопак , текст якого додається.
Керуючись ст.ст. 1, 2, 28, 30, 39, 40, 41, 44, 45 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 42, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд
УХВАЛИВ:
1 . Відкрити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" (79012, м. Львів, вул. Остроградських, буд. 20, кв.58 код ЄДРПОУ 23882480).
2. Визнати грошові вимоги Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35; код ЄДРПОУ 37122702) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" (79012, м. Львів, вул. Остроградських, буд. 20, кв. 58; код ЄДРПОУ 23882480) у розмірі 2 845 489,18 грн., з яких: 2 276 052,05 грн. - основного боргу (безспірні), 569 599,26 грн. - штрафних санкцій та 20,93 грн. - пені, а також, 19 210,00 грн. судового збору.
3. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" (79012, м. Львів, вул. Остроградських, буд. 20, кв.58 код ЄДРПОУ 23882480).
4 . Ввести процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" (79012, м. Львів, вул. Остроградських, буд. 20, кв.58 код ЄДРПОУ 23882480) строком на сто сімдесят календарних днів до 16 липня 2020 р.
5 . Призначити розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" (79012, м. Львів, вул. Остроградських, буд. 20, кв.58 код ЄДРПОУ 23882480) арбітражного керуючого Мельника Юрія Анатолійовича (свідоцтво № 148 від 07.02.2013 р.), адреса: вул. Смаль-Стоцького, 1, оф. 306, м. Львів, 79018.
6. Встановити оплату послуг арбітражному керуючому Мельнику Юрію Анатолійовичу у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень за рахунок коштів заявників, авансованих на депозитний рахунок суду.
7. У задоволенні заяв арбітражних керуючих Мудрика І.В. від 03.01.2020 р, арбітражного керуючого Тимчишина В.П. від 21.01.2020 р., арбітражного керуючого Козачка С.М. від 21.01.2020 р. про призначення розпорядником майна у справі № 914/2723/19 відмовити.
8. Протягом процедури розпорядження майном органи управління боржника не мають права приймати рішення про:
реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) і ліквідацію боржника;
створення господарських товариств або участь в інших господарських товариствах;
створення філій та представництв;
виплату дивідендів;
проведення боржником емісії цінних паперів;
вихід зі складу учасників боржника юридичної особи, придбання в акціонерів раніше випущених акцій боржника;
відчуження або обтяження нерухомого майна боржника, в тому числі його передачу в заставу, внесення зазначеного майна до статутного капіталу іншого підприємства або господарського товариства;
надання позик (кредитів), надання поруки, гарантій, а також передачу в довірче управління майна боржника.
9. Керівник або орган управління боржника виключно за погодженням з розпорядником майна приймають рішення про:
участь боржника в об`єднаннях, асоціаціях, спілках, холдингових компаніях, промислово-фінансових групах чи інших об`єднаннях юридичних осіб;
передачу нерухомого майна в оренду;
одержання позик (кредитів).
У процедурі розпорядження майном боржник не має права без згоди комітету кредиторів (зборів кредиторів - до моменту формування комітету кредиторів) вчиняти значні правочини, вчинення яких не заборонено цим Кодексом.
У процедурі розпорядження майном боржник не має права без згоди комітету кредиторів (зборів кредиторів - до моменту обрання комітету кредиторів) здійснювати продаж істотних активів боржника.
10. Заборонити боржнику та власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмети застави.
11. Офіційно оприлюднити повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" (79012, м. Львів, вул. Остроградських, буд. 20, кв.58 код ЄДРПОУ 23882480) у встановленому законодавством порядку.
12 . Визначити наступні дати у даній справі:
- строк подання розпорядником майна до господарського суду відомостей про результати розгляду вимог кредиторів, який не може перевищувати одного місяця та 20 днів після дати проведення підготовчого засідання суду 11.03.2020р.
- дату попереднього засідання суду, яке має відбутися не пізніше 70 календарних днів, на 11.03.2020р.
- строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника, який не може перевищувати двох місяців встановити до 11.03.2020р.
13. Зобов`язати розпорядника майна надати : відзиви на заяви кредиторів; письмовий звіт про надіслані всім кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду грошових вимог та їх отримання кредиторами разом з копіями повідомлень про вручення поштового відправлення та описів вкладення у поштове відправлення або інших документів, що підтверджують надсилання повідомлення кредиторам; відомості щодо виконання повноважень відповідно до ч. 2 ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства.
14 . Попереднє засідання суду призначити на 11.03.20 р. на 11:30. год. Засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду Львівської області (м.Львів, вул.Личаківська, 128).
15. Копію ухвали надіслати заявникам, боржнику, засновникам (учасникам) боржника, розпоряднику майна боржника, органу доходів і зборів, державному реєстратору за місцезнаходженням боржника, місцевому загальному суду, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника.
Ухвала є підставою для зупинення виконавчих дій відповідно до ч.2 ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства та п. 4 ч. 1 ст. 34 Закону України „Про виконавче провадження„.
У відповідності до ч. 12 ст. 39 Кодексу України з процедур банкрутства ухвала про відкриття провадження у справі про банкрутство набирає законної сили з моменту її постановлення.
Ухвала суду може бути оскаржена до Західного апеляційного господарського суду в строк і в порядку, передбачених ст. ст. ст.ст. 254, 255 ГПК України, ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства.
Суддя Чорній Л.З.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2020 |
Оприлюднено | 04.02.2020 |
Номер документу | 87328779 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Львівської області
Чорній Л.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні