Рішення
від 23.01.2020 по справі 309/282/17
БЕРЕГІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 309/282/17

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 січня 2020 року м. Берегово

Берегівський районний суд Закарпатської області в особі:

головуючого Ільтьо І. І. ,

при секретарі: Куні О.І.,

з участю позивача ОСОБА_1, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Кошелівської сільської ради про поновлення на роботі та стягнення середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу та визнання незаконним рішення,

встановив:

Позивач звернувся до суду з позовом до Кошелівської сільської ради про поновлення на роботі та стягнення середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу та визнання незаконним рішення.

Позов мотивує тим, що 18.03.2016 року Кошелівська сільська рада прийняла рішення "Про дострокове припинення повноважень Кошелівського сільського голови . Вказане рішення прийнято на підставі ст. 26 п. 10, ст.79 ЗУ Про статус депутатів місцевих рад , однак таких статей у даному Законі не існує. Разом з тим, вже в іншому рішенні, яке позивачу було направлено заказним листом по пошті, з цього питання, сесія ради керується ст. 26 п. 10, ст.79 ЗУ Про місцеве самоврядування . Зазначені рішення підписані секретарем сільради ОСОБА_8, однак не завірені печаткою Кошелівської сільради, не вказано хто має виконувати обов`язки голови сільради. Це все вказує на юридичну безграмотність депутатів, які є медиками, земельниками, агрономами, зоотехніками, лісовиками за освітою. Оскільки спірні рішення не завірені печаткою Кошелівської сільської ради, відтак вони не мають жодної юридичної сили.

Крім цього, позивач ОСОБА_1 зазначає, що в підготовці цього перевороту активну участь взяли керівники Хустської РДА ОСОБА_2 та ОСОБА_3 , які 24.03.2016 року по телефону вимагали від нього здати печатки Кошелівської сільради в Хустську РДА. Також він неодноразово чув від голови Хустської районної ради ОСОБА_14 та ОСОБА_5 в усних розмовах про те, що йому необхідно йти у відставку, бо з депутатським корпусом він не буде працювати. Позивач ОСОБА_1 вважає їх організаторами його звільнення з посади голови.

З вищенаведених підстав позивач просив визнати незаконним та скасувати рішення Кошелівської сільської ради від 18.03.2016 року "Про дострокове припинення повноважень Кошелівського сільського голови , поновити його, ОСОБА_1 , на посаді Кошелівської сільського голови зобов`язати сільську раду виплатити йому середній заробіток за час вимушеного прогулу з 18.03. 2016 року по день винесення рішення суду.

05.04.2019 року ОСОБА_1 подав заяву про розширення позовних вимог, у якій просив розширити заявлені позовні вимоги чи доповнити існуючі позовні вимоги наступними вимогами: Визнати рішення сесії Кошелівської сільради про поновлення на роботі звільнених працівників (дату не знає і вказати не може, рішення суду надати не може) незаконними і такими, що виходять за межі повноважень сесії Кошелівської сільради, передбачені ст.ст. 26, 39 ЗУ Про місцеве самоврядування ; Повернути на рахунок Кошелівської сільради кошти, отримані як заробітну плату, преміальні, відпускні, оздоровчі і т.д. (суму не знає і вказати не може, як і сплатити судовий збір); Компенсувати моральну шкоду ОСОБА_1 , заподіяну діями 15 депутатів Кошелівської сільської ради в розмірі 15 000 грн. (на розгляд суду) .

У судовому засіданні позивач ОСОБА_1 підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити з підстав викладених в позовній заяві.

Представник відповідача - Кошелівської сільської ради в судове засідання не з`явився, про причини неявки суду не повідомив. Згідно наявної в матеріалах справи заяви представника Кошелівської сільради, повідомляють про неможливість приймати участь в судових засіданнях у зв`язку з відсутністю бюджетних коштів пов`язаних з переїздом до іншого населеного пункту. Адміністративний позов не визнають, просять прийняти рішення, яким відмовити ОСОБА_1 у задоволенні позовних вимог повністю (т. 2 а.с. 187).

Відповідно до ч.1, 5 статті 205 КАС України, у зв`язку з неявкою у судове засідання належно повідомленого відповідача, від якого надійшла заява про розгляд справи за його відсутності, справа розглядається судом на підставі наявних у ній доказів.

Заслухавши позивача, дослідивши матеріали справи та докази, які містяться у ній, суд встановив наступне.

Відповідно до рішення сесії Кошелівської сільської ради від 9 листопада 2015 року ОСОБА_1 обрано на посаду Кошелівського сільського голови.

Встановлено, що 18.03.2016 року відбулася 1 засідання 5 сесії 7 скликання Кошелівської сільської ради (т. 2 арк. 191).

Згідно до ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні депутатами Кошелівської сільської ради звернулися до голови про висловлення недовіри сільському голові ОСОБА_1 та дострокове припинення його повноважень. Вказане питання було включено в перше питання порядку денного (т. 2 арк. 189-191) .

Рішенням 1 засідання 5 сесії 7 скликання від 18.03.2016 року Кошелівської сільської ради продовжено роботу сесії та обрано головуючим на засіданні секретаря ради ОСОБА_8 (т. 2 арк. 193-194) .

Також рішенням вищезазначеної сесії сільської ради створено лічильну комісію з проведення таємного голосування в складі п`ятьох депутатів: ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 (т. 2 арк. 195-196) .

Згідно протоколу №2 лічильної комісії 5 сесії 7 скликання від 18.03.2016 року Кошелівської сільської ради, підсумками підрахунків бюлетенів з питань Про дострокове припинення повноважень сільського голови Кошелівського сільського голови 7 скликання ОСОБА_1 , проголосовано про звільнення останнього з займаної посади в зв`язку з виявленою невідповідністю виконуваній роботі (т. 2 арк. 198-199) .

Рішенням 5 сесії 7 скликання від 18.03.2016 року Кошелівської сільської ради Про дострокове припинення повноважень Кошелівського сільського голови ОСОБА_1 вирішено:

1. Затвердити протокол №2 лічильної комісії про результати таємного голосування з питань дострокового припинення повноважень Кошелівського сільського голови ОСОБА_1 ;

2. Висловлено недовіру Кошелівському сільському голові ОСОБА_1;

3. Достроково припинено повноваження Кошелівського сільського голови ОСОБА_1;

4. Контроль за виконанням цього рішення покладено на постійну комісію сільської ради з питань законності та правопорядку депутатської діяльності та етики дотримання регламенту роботи ради ((т. 2 арк. 200-201).

Відповідно до ч.1 ст.6 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі-Закон №280/97-ВР) первинним суб`єктом місцевого самоврядування, основним носієм його функцій і повноважень є територіальна громада села, селища, міста.

Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами (ч.1 ст.10 Закону № 280/97-ВР).

Згідно до ст.25 Закону № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Пунктом 10 частини 1 статті 26 Закону Україні "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується питання прийняття рішення про недовіру сільському, селищному, міському голові.

Відповідно до частини 1 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради, а частиною 7 статті 46 даного Закону, встановлено, що сесія сільської, селищної, міської, районної у місті ради повинна бути також скликана за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу відповідної ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради, а сесія районної, обласної ради - також за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу відповідної ради або голови відповідної місцевої державної адміністрації.

Згідно з ч.ч. 4, 5 ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сесії ради скликаються: сільської, селищної, міської - відповідно сільським, селищним, міським головою; районної у місті, районної, обласної - головою відповідної ради. Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.

Частинами 12 та 13 статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування" передбачено, що сесія ради є повноважною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради. Пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися сільським, селищним, міським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, головою місцевої державної адміністрації, головою районної, обласної ради, загальними зборами громадян. Пропозиції щодо прийняття рішень, які відповідно до закону є регуляторними актами, вносяться з урахуванням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Як встановлено судом, 7 сесія Кошелівської сільської ради 7 скликання відбулась 18.03.2016 року, що стверджується наявним в матеріалах справи протоколом 1 засідання п`ятої сесії сільської ради сьомого скликання від 18.03.2016 року (т. 2 арк. 198).

Відтак 7 сесія 5 скликання, яка відбулась 18.03.2016 року скликана з розрахунку проведення сесії не рідше ніж один раз на квартал, що відповідає вимогам ч.5 ст. 46 Закону.

Відповідно до частини другої статті 79 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (у редакції від 01.03.2016 року) повноваження сільського, селищного, міського голови можуть бути також достроково припинені, якщо він порушує Конституцію або закони України, права і свободи громадян, не забезпечує здійснення наданих йому повноважень.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 не забезпечує здійснення наданих йому повноважень та порушує Конституцію та Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Так, у порушення Кодексу законів про працю України сільський голова ОСОБА_1 безпідставно звільнив працівників сільської ради ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_8 та ОСОБА_13 , яких згодом було поновлено на роботі (т. 2 арк. 72).

Крім цього, з постанови про закриття кримінального провадження від 04 травня 2017 року встановлено, що 01.03.2016 року біля 08 год. 20 хв., гр.. ОСОБА_1 , який на той час перебував на посаді Кошелівського сільського голови, знаходячись в кабінеті секретаря сільської ради ОСОБА_8 , почав сварку через не видачу довідок громадянам, діючи умисно, з метою спричинення тілесних ушкоджень, наніс один удар в праве плече останній, внаслідок чого спричинив їй тілесні ушкодження, які згідно висновку судово-медичного експерта за №157 від 17.03.2016 року, кваліфікуються як легке тілесне ушкодження, що не спричинило короткочасного розладу здоров`я чи нестійкої втрати працездатності. Вказані дії ОСОБА_1 органом досудового слідства кваліфіковані за ст. 125 ч. 1 КК України. В подальшому дане кримінальне провадження було закрито у зв`язку з відмовою потерпілої від обвинувачення(т. 2 арк. 191) .

Згідно з частиною третьою статті 79 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (у редакції від 01.03.2016 року) повноваження сільського, селищного, міського голови за наявності підстав, передбачених абзацом першим частини другої цієї статті, можуть бути припинені достроково за рішенням місцевого референдуму або за рішенням відповідної ради, прийнятим шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради. Порядок проведення місцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень сільського, селищного, міського голови визначається законом про місцеві референдуми.

Судом встановлено, що під час проведення сесії 18.03.2016 року поступила пропозиція від депутатів включити до порядку денного питання про дострокове припинення повноважень Кошелівського сільського голови ОСОБА_1 (т. 2 арк. 189-191)

Рішенням 5 сесії 7 скликання від 18.03.2016 року Кошелівської сільської ради обрано головуючим на засіданні секретаря ради ОСОБА_8 та створено лічильну комісію та проведено таємне голосування. Лічильна комісія зачитала протокол від 18.03.2016 року з питань дострокового припинення повноважень Кошелівського сільського голови ОСОБА_1 та враховуючи результати таємного голосування, рішення було підтримано 16 депутатами, що є більше як дві третини голосів депутатів від загального складу ради. Отже, Рішення Про дострокове припинення повноважень Кошелівського сільського голови ОСОБА_1 було прийняте(т. 2 арк. 200-201) .

Частиною 2 ст. 59 Закону передбачено, що рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Також судом встановлено, що 5 сесія Кошеліської сільської ради 7 скликання, яка відбулась 18.03.2016 року, була скликана самим позивачем. На засіданні ради було прийнято рішення Про дострокове припинення повноважень Кошелівського сільського голови ОСОБА_1 , яке приймалось шляхом таємного голосування більше 2/3 голосів депутатів від загального складу ради (т. 2 арк. 202).

Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні" (з змінами та доповненнями) відповідно до Конституції України, визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

Відповідно до частини 1 статті 12 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об`єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста, а частиною 5 статті 1 Закону встановлено, що на сільських, селищних, міських голів поширюються повноваження та гарантії депутатів рад, передбачені законом про статус депутатів рад, якщо інше не встановлено законом.

Так, відповідно до частини 1 статті 42 Закону, повноваження сільського, селищного, міського голови починаються з моменту оголошення відповідною сільською, селищною, міською виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про його обрання. Повноваження сільського, селищного, міського голови закінчуються в день відкриття першої сесії відповідної сільської, селищної, міської ради, обраної на наступних чергових місцевих виборах, або, якщо рада не обрана, з моменту вступу на цю посаду іншої особи, обраної на наступних місцевих виборах, крім випадків дострокового припинення його повноважень відповідно до частин першої та другої статті 79 цього Закону, а в частині 4 статті 42 Закону визначено, що сільський, селищний, міський голова: 1) забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади; 2) організує в межах, визначених цим Законом, роботу відповідної ради та її виконавчого комітету; 3) підписує рішення ради та її виконавчого комітету; 4) вносить на розгляд ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради; 5) вносить на розгляд ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету відповідної ради; 6) вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів, встановлених відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України; 7) здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету; 8) скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради; 9) забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання; 10) призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів; 11) скликає загальні збори громадян за місцем проживання; 11.1) вносить на розгляд ради пропозиції про утворення спеціалізованої установи з надання безоплатної первинної правової допомоги; 11.2) вносить на розгляд ради пропозиції щодо кандидатури на посаду керівника установи з надання безоплатної первинної правової допомоги; 12) забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, відповідної ради, її виконавчого комітету; 13) є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою; 14) представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства; 15) звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси територіальної громади, а також повноваження ради та її органів; 16) укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради; 17) веде особистий прийом громадян; 18) забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об`єднань; 18.1) бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлені Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"; 19) здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів; 20) видає розпорядження у межах своїх повноважень.

Відповідно частини 6 статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", при здійсненні наданих повноважень сільський, селищний, міський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним - перед відповідною радою, а з питань здійснення виконавчими органами ради повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах своїх повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Позивачем ОСОБА_1 в судовому засіданні не доведено належними та допустимими доказами, що розгляд Кошелівською сільською радою питання про дострокове припинення повноважень сільського голови с. Кошельово було проведено з порушенням процедури та порядку його розгляду.

На підставі вищенаведеного, повно і всебічно з`ясованих обставин в справі та того, що рішення про дострокове припинення повноважень сільського голови прийнято таємним голосуванням більше двох третин депутатів (17 депутатами від загальної кількості 22 депутатів), а також перевірив доведеність встановлених ч. 2 ст. 79 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" підстав для дострокового припинення повноважень сільського голови ОСОБА_1 , які вказували на порушення ним Конституції, законів України, прав і свобод громадян, не забезпечення здійснення наданих йому повноважень, суд дійшов висновку, що рішення Кошелівської сільської ради від 18.03.2016 р. Про дострокове припинення повноважень Кошелівського сільського голови ОСОБА_1 прийняте з дотриманням Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" , а відповідач, приймаючи оскаржуване рішення, діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а відтак, суд приходить до висновку, що в задоволенні адміністративного позову Чопей про поновлення на роботі та стягнення середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу та визнання незаконним рішення - необхідно відмовити.

Стосовно поданої 05.04.2019 року ОСОБА_1 заяви про збільшення позовних вимог, то з даного приводу слід зазначити наступне(т. 2 арк. 57) .

05.04.2019 року ОСОБА_1 подав заяву про розширення позовних вимог, у якій просив розширити заявлені позовні вимоги чи доповнити існуючі позовні вимоги наступними вимогами: Визнати рішення сесії Кошелівської сільради про поновлення на роботі звільнених працівників (дату не знає і вказати не може, рішення суду надати не може) незаконними і такими, що виходять за межі повноважень сесії Кошелівської сільради, передбачені ст.ст. 26, 39 ЗУ Про місцеве самоврядування ; Повернути на рахунок Кошелівської сільради кошти, отримані як заробітну плату, преміальні, відпускні, оздоровчі і т.д. (суму не знає і вказати не може, як і сплатити судовий збір); Компенсувати моральну шкоду ОСОБА_1 , заподіяну діями 15 депутатів Кошелівської сільської ради в розмірі 15 000 грн. (на розгляд суду) .

Вказану заяву суд не приймає до розгляду з підстав, передбачених ч.1, ч.7 ст. 47 КАС України.

Так, відповідно до ч.1 ст. 47 КАС України позивач має право змінити предмет або підстави позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог шляхом подання письмової заяви до закінчення підготовчого засідання або не пізніше ніж за п`ять днів до першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.

У даному випадку позивач подав заяву про розширення позовних вимог, у якій просив розширити заявлені позовні вимоги чи доповнити існуючі позовні вимоги, однак чинний КАС України не передбачає подання такої заяви, як і не передбачає розширення заявлених позовних вимог чи доповнення існуючих позовних вимог .

Відтак, подана 05.04.2019 року ОСОБА_1 заява про розширення позовних вимог не відповідає вимогам ч.1 ст. 47 КАС України, а тому така не може бути прийнята до розгляду.

Крім того, позивач не надав суду докази направлення відповідачу копії поданої ним 05.04.2019 року до суду заяви про розширення позовних вимог, що є порушенням вимог ч.7 ст. 47 КАС України та підставою для неприйняття такої заяви до розгляду та її повернення заявнику.

Згідно з ч.7 ст. 47 КАС України у разі подання будь-якої заяви, визначеної частиною першою або третьою цієї статті, до суду подаються докази направлення копії такої заяви та доданих до неї документів іншим учасникам справи. У разі неподання таких доказів суд не приймає до розгляду та повертає заявнику відповідну заяву, про що зазначає у судовому рішенні.

Заявлені в поданій 05.04.2019 року ОСОБА_1 заяві про розширення позовних вимог позовні вимоги Визнати рішення сесії Кошелівської сільради про поновлення на роботі звільнених працівників незаконними і такими, що виходять за межі повноважень сесії Кошелівської сільради, передбачені ст.ст. 26, 39 ЗУ Про місцеве самоврядування та Повернути на рахунок Кошелівської сільради кошти, отримані як заробітну плату, преміальні, відпускні, оздоровчі і т.д. не можуть бути задоволені, так як: 1) позивач не зазначив реквізити нормативних актів, які він хотів би, щоб суд визнав незаконними; 2) позивач не обґрунтував, який чином оскаржувані ним нормативні акти порушують його права та інтереси; 3) позивач не уповноважений звертатися до суду в інтересах Кошелівської сільської ради з позовною вимогою про повернення на рахунок Кошелівської сільради коштів, отриманих іншими особами у вигляді заробітної плати, преміальних, відпускних, оздоровчих і т.д.

У зв`язку з вищенаведеним суд розглядає справу в межах позовних вимог, заявлених у позовній заяві, поданій до суду 06.08.2016 року.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8-10, 77, 243-246, 250 КАС України, ст.ст. 12, 26, 42, 46, 49, 79 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст.ст. 3, 18 Закону України Про статус депутатів місцевих рад , суд, -

УХВАЛИВ:

В позовних вимогах ОСОБА_1 до Кошелівської сільської ради про поновлення на роботі та стягнення середньої заробітної плати за час вимушеного прогулу та визнання незаконним рішення - відмовити.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня вручення повного тексту рішення суду у відповідності до ст. 295 цього Кодексу.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повне судове рішення складено 30 січня 2020 року.

Суддя Ільтьо І. І.

СудБерегівський районний суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення23.01.2020
Оприлюднено06.02.2020
Номер документу87347007
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —309/282/17

Ухвала від 23.09.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Єресько Л.О.

Ухвала від 17.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шевцова Н.В.

Постанова від 15.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 15.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 15.07.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 17.06.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 05.05.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 22.04.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Рішення від 23.01.2020

Адміністративне

Берегівський районний суд Закарпатської області

Ільтьо І. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні