Рішення
від 17.12.2019 по справі 907/738/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Рішення

17.12.2019 р. м. Ужгород Справа № 907/738/18

За позовом Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, м. Ужгород

з участю у справі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Перечинської районної державної адміністрації, м. Перечин

до відповідача Підприємства дитячо - юнацького кінно - спортивного клубу «Фаворит» , м. Ужгород

про визнання недійсним договору оренди землі б/н від 10.07.2004 року, площею 0,50 га за кадастровим номером 2123284500:009:001:0001, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Туричківської сільської ради Перечинського району Закарпатської області, укладеного 10.07.2004 року між Перечинською районною державною адміністрацією та Підприємством дитячо - юнацького кінно - спортивного клубу «Фаворит» , який зареєстровано у Закарпатській регіональній філії Державного підприємства «Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті земельних ресурсів України» 14.07.2004 року за № 070407000002,

Суддя господарського суду - Пригара Л.І.

представники :

Позивача -

Відповідача - не з`явився

Третьої особи - не з`явився

СУТЬ СПОРУ: Головним управлінням Держгеокадастру у Закарпатській області, м. Ужгород заявлено позов до відповідача Підприємства дитячо - юнацького кінно - спортивного клубу «Фаворит» , м. Ужгород про визнання недійсним договору оренди землі б/н від 10.07.2004 року, площею 0,50 га за кадастровим номером 2123284500:009:001:0001, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Туричківської сільської ради Перечинського району Закарпатської області, укладеного 10.07.2004 року між Перечинською районною державною адміністрацією та Підприємством дитячо - юнацького кінно - спортивного клубу «Фаворит» , який зареєстровано у Закарпатській регіональній філії Державного підприємства «Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті земельних ресурсів України» 14.07.2004 року за № 070407000002. Ухвалою суду від 09.10.2019 року до участі у справі залучено третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Перечинську районну державну адміністрацію, м. Перечин.

Позивач просить суд задоволити позов в повному обсязі, обґрунтовуючи позовні вимоги доданими до матеріалів справи документальними доказами. Вказує на те, що між Перечинською районною державною адміністрацією та Підприємством дитячо - юнацького кінно - спортивного клубу «Фаворит» на підставі розпорядження голови Перечинської районної державної адміністрації укладено договір оренди землі б/н від 10.07.2004 року строком на 25 років, який зареєстровано у Закарпатській регіональній філії ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України» 14.07.2004 року за № 070407000002. Зазначає, що предметом оспорюваного договору є земельна ділянка сільськогосподарського призначення площею 0,50 га для ведення підсобного сільського господарства, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Туричівської сільської ради Перечинського району Закарпатської області.

Наголошує на тому, що відповідно до умов оспорюваного договору орендна плата вноситься відповідачем (орендарем) у грошовій формі та розмірі 0,039 гривень за 1 кв.м. у розмірі 194 грн. 88 коп.

При цьому, зазначає, що Перечинська районна державна адміністрація, незважаючи на те, що вона є стороною договору оренди землі (земельної ділянки), втратила повноваження щодо розпорядження земельною ділянкою, що є предметом договору оренди. Повноваження щодо розпорядження земельними ділянками сільськогосподарського призначення державної власності, розташованими за межами населених пунктів, з 01.01.2013 року належать центральному органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин (Держгеокадастру) та його територіальним органам.

За твердженням позивача, оцінка земельних ділянок може проводитись як за рішенням органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, так і на підставі договору, який укладається зацікавленими особами в порядку, встановленому законом. Право на проведення грошової оцінки земельних ділянок мають юридичні особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою, відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій і форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на п`ять - сім років, розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення, не рідше ніж один раз на п`ять - сім років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на сім - десять років.

За результатами нормативної - грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель. Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок підлягає державній експертизі відповідно до закону.

Наголошує, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка є предметом оспорюваного Договору оренди землі площею 0,50 га з кадастровим номером 2123284500:009:001:0001, як на момент укладення договору оренди, так і по день подання позовної заяви Головним управлінням, не розроблялась, з чого можна зробити висновок що орендна плата, що є істотною умовою Договору оренди не відповідає вимогам чинного законодавства.

Стверджує про те, що згідно з інформацією, наданою відділом у Перечинському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, відомості про розроблення технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 2123284500:009:001:0001 № площею 0,50 га, по вул. Садова, 9, с. Лумшори за межами населеного пункту на території Туричківської сільської ради Перечинського району Закарпатської області, у відділі відсутні, за отриманням витягу про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки ПДЮКСК "Фаворит" не зверталось.

На думку позивача, оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому, враховуючи те, що дотримання належного економічного регулювання земельних правовідносин, забезпечення надходжень платежів - за оренду до місцевих бюджетів у законодавчо визначених межах шляхом їх правильного правового врегулювання безпосередньо належить до інтересів держави та водночас, зволікання з вирішенням питання щодо внесення змін до договору оренди земельної ділянки, яка знаходиться в користуванні відповідача, суперечить положенням Закону України "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні щодо встановлення мінімального розміру орендної плати за використання земель державної власності в розмірі, що є не меншим земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території, є причиною фінансових втрат місцевого бюджету та порушує інтереси держави.

А тому, вважає, що між Перечинською районною державною адміністрацію та Підприємства дитячо - юнацького кінно - спортивного клубу «Фаворит» 10.07.2004 року укладено договір оренди землі без розроблення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка б відповідала вимогам Закону України «Про оцінку земель» , внаслідок чого відсутня така істотна умова договору оренди, яка передбачена ст. 15 Закону України «Про оренду землі» , як орендна плата, її законодавчо встановлений розмір, у зв`язку з чим просить суд визнати оспорюваний договір оренди землі недійсним.

Третя особа явку уповноваженого представника у судове засідання не забезпечила, натомість на адресу суду надіслала письмові пояснення № 422/01-31 від 01.11.2019 року, якими позовні вимоги позивача підтримала у повному обсязі.

Відповідач не скористався наданим йому правом надати суду відзив на позов, на виклик суду жодного разу не з`явився, хоча підготовче провадження судом неодноразово відкладалося. Враховуючи, що про час та місце розгляду справи відповідач був повідомлений своєчасно та належним чином (ухвали суду було надіслано на його офіційну юридичну адресу), суд дійшов висновку, що він мав час та можливість надати свої заперечення з приводу предмета спору, та докази, які мають значення для розгляду справи по суті.

Учасник справи розпоряджається своїми правами на власний розсуд (ч. 2 ст. 14 ГПК України).

Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій (ч. 4 ст. 13 ГПК України).

Згідно приписів ст. 202 Господарського процесуального кодексу України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, а тому відповідно до ст. 202 Господарського процесуального кодексу України та ст. 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, суд вважає за можливе розглянути справу без участі представника відповідача за наявними у справі матеріалами, яких достатньо для встановлення обставин і вирішення спору по суті.

Відтак, відповідно до положень ч. ч. 8, 9 ст. 165 ГПК України, у зв`язку з ненаданням відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними в ній матеріалами.

Відповідно до ст. 233 ГПК України, рішення по даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих позивачем .

Вивчивши та дослідивши матеріали справи,

суд встановив:

Між Перечинською районною державною адміністрацією та Підприємством дитячо - юнацького кінно - спортивного клубу «Фаворит» на підставі розпорядження голови Перечинської районної державної адміністрації 10.07.2004 року було укладено договір оренди землі б/н строком на 25 років, який зареєстровано у Закарпатській регіональній філії ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України» 14.07.2004 року за № 070407000002.

Відповідно до предмету договору, земельна ділянка, яка передана в оренду є земельною ділянкою сільськогосподарського призначення, площею 0,50 га для ведення підсобного сільського господарства, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Туричівської сільської ради Перечинського району Закарпатської області.

Пунктом 5 договору, визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 9 748 грн. 80 коп.

Відповідно до пункту 9 договору, сторони погодили, що орендна плата вноситься відповідачем (орендарем) у грошовій формі у розмірі 194 грн. 88 коп. та з розрахунку 0,039 гривень за 1 кв.м.

Згідно п. 8 Договору строк дії договору становить 25 років.

На підставі Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" від 06.09.2012 року, який набрав чинності з 01.01.2013 року, землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими.

Землі, розташовані за межами населених пунктів, крім земельних ділянок приватної власності та земельних ділянок, які перебувають у комунальній власності чи на яких розташовані об`єкти нерухомого майна комунальної власності, є землями державної власності.

Згідно вимог ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України , центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Таким органом, з 01.01.2013 року є Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області.

Перечинська районна державна адміністрація, незважаючи на те, що вона є стороною договору оренди землі (земельної ділянки), втратила повноваження щодо розпорядження земельною ділянкою, що є предметом Договору оренди.

Згідно з частиною 1 статті 175 Господарського кодексу України майново-господарськими визнаються цивільно-правові зобов`язання, що виникають між учасниками господарських відносин при здійсненні господарської діяльності, в силу яких зобов`язана сторона повинна вчинити певну господарську дію на користь другої сторони або утриматися від певної дії, а управнена сторона має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.

Майнові зобов`язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов`язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст. 759 Цивільного кодексу України).

Приписами ст. 283 Господарського кодексу України визначено, що за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності.

Згідно зі ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону України "Про оренду землі" строк дії договору оренди землі визначається за згодою сторін, але не може перевищувати 50 років.

Використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону (ст. 206 Земельного кодексу України).

Частиною 1 статті 15 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, Індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Згідно ст. 288 Податкового кодексу України з 01.01.2017 року розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, серед іншого, використовується для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності (ч. 5 ст. 5 Закону України «Про оцінку земель» ).

Положеннями ст. 289 Податкового кодексу України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.

Приписами ч. 1 ст. 23 Закону України «Про оцінку земель» (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, затверджується районними радами (частини 2 статті 23 Закону України «Про оцінку земель» ).

Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про землеустрій» замовниками документації із землеустрою можуть бути, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, землевласники та землекористувачі. Нормативно - грошова оцінка земель може проводитись також на підставі договору, який укладається заінтересованими особами в порядку, встановленому законом (ч. 3 ст. 15 Закону України «Про оцінку земель» ).

Отже, оцінка земельних ділянок може проводитись як за рішенням органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, так і на підставі договору, який укладається зацікавленими особами в порядку, встановленому законом. Право на проведення грошової оцінки земельних ділянок мають юридичні особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою, відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій і форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення проводиться не рідше ніж один раз на п`ять - сім років, розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення, - не рідше ніж один раз на п`ять сім років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на сім - десять років.

За результатами нормативної - грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок підлягає державній експертизі відповідно до закону (стаття 21 Закону України «Про оцінку земель» ).

Як вбачається із матеріалів справи, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок, яка є предметом договору оренди землі б/н від 10.07.2004 року, площею 0,50 га з кадастровим номером 2123284500:009:001:0001, як на день укладення Договору оренди землі, так і на день подання позовної заяви, не розроблялася.

Відповідно до ч. 1 ст. 215 Цивільного Кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою та шостою ст. 203 цього Кодексу.

Згідно зі ст. 203 Цивільного Кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.

Положеннями 1 ст. 632 Цивільного кодексу України передбачено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

За змістом ч. ч. 1 та 2 ст. 15 Закону України "Про оренду землі" (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин), істотними умовами договору оренди землі є об`єкт оренди (місце розташування та розмір земельної ділянки); строк дії договору оренди; орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату; умови використання та цільове призначення земельної ділянки, яка передається в оренду; умови збереження стану об`єкта оренди; умови і строки передачі земельної ділянки орендарю; умови повернення земельної ділянки орендодавцеві; існуючі обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки; визначення сторони, яка несе ризик випадкового пошкодження або знищення об`єкта оренди чи його частини; відповідальність сторін.

Відсутність у договорі оренди землі однієї з істотних умов, передбачених цією статтею, а також порушення вимог статей 4 - 6, 11, 17, 19 цього Закону є підставою для відмови в державній реєстрації договору оренди, а також для визнання договору недійсним відповідно до закону.

Відповідно до приписів ст. 21 Закону України «Про оренду землі» , орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди.

В силу приписів ст. 1, ч. 1 ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі, зокрема, визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Зі змісту вищенаведених положень вбачається, що обов`язок зі сплати орендної плати є нормативно регульованим і не може визначатися чи змінюватися та припинятися сторонами договору за власним волевиявленням з порушенням умов та порядку, передбачених чинним законодавством; дотримання порядку визначення орендної плати відповідно до проведеної нормативної грошової оцінки є чинником економічного регулювання земельних відносин шляхом визначення економічно обґрунтованих надходжень до місцевих бюджетів та можливості подальшої індексації відповідних надходжень; виконанням вимог ст. 627 Цивільного кодексу України щодо справедливості укладеного договору шляхом забезпечення застосування рівного підходу при визначенні орендної плати незалежно від особи - учасника правовідносин, а отже порушення цього порядку суперечить ч. 1 ст. 13 Закону України «Про оцінку земель» .

Згідно з інформацією, наданою відділом у Перечинському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, відомості про розроблення технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 2123284500:009:001:0001 площею 0,50 га, по вул. Садова, 9, с. Лумшори за межами населеного пункту на території Туричківської сільської ради Перечинського району Закарпатської області, у відділі відсутні, за отриманням витягу про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки ПДЮКСК "Фаворит" не зверталось.

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про оцінку земель» , дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

При цьому, матеріали справи не містять витягу з технічної документації з нормативної грошової оцінки землі, яка являється об`єктом договору оренди землі від 10.07.2004 року.

Враховуючи викладене, суд доходить висновку про те, що спірний договір суперечить приписам чинного земельного та орендного законодавства, оскільки дотримання належного економічного регулювання земельних правовідносин та забезпечення надходжень платежів з орендної плати до місцевих бюджетів у законодавчо визначених межах шляхом їх вірного правового врегулювання безпосередньо належить до інтересів держави.

Таким чином, не проведення нормативної грошової оцінки у порядку, встановленому законодавством, є підставою для визнання оспорюваного Договору недійсним.

Відповідної правової позиції дотримується і Верховний Суд у постанові від 27.04.2018 року у справі № 923/1394/16.

Згідно ст. 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Відповідно до статті 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності (ст. 86 Господарського процесуального кодексу України).

Відповідач доказів на спростування викладених позивачем обставин суду не надав.

З врахуванням вищевикладеного в сукупності, суд приходить до висновку про задоволення позову повністю.

Судові витрати підлягають віднесенню на відповідача у відповідності до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України у розмірі 1 762 грн. на відшкодування витрат по сплаті судового збору.

Керуючись ст. ст. 73 - 79, 86, 129, 210, 220, 233, 236, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України,

СУД ВИРІШИВ:

1. Позов задоволити повністю.

2. Визнати недійсним договір оренди землі б/н від 10.07.2004 року, площею 0,50 га за кадастровим номером 2123284500:009:001:0001, яка знаходиться за межами населеного пункту на території Туричківської сільської ради Перечинського району Закарпатської області, укладений між Перечинською районною державною адміністрацією та Підприємством дитячо - юнацького кінно - спортивного клубу «Фаворит» , який зареєстровано у Закарпатській регіональній філії Державного підприємства «Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті земельних ресурсів України» 14.07.2004 року за № 070407000002.

3. Стягнути з Підприємства дитячо - юнацький кінно - спортивний клуб «Фаворит» , 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Заньковецької, будинок 2а, квартира 13 (код ЄДРПОУ 32689211) на користь Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, 88008, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, будинок 4 (код ЄДРПОУ 39766716) 1 762 (Одну тисячу сімсот шістдесят дві гривні) грн. на відшкодування витрат по сплаті судового збору.

4. На підставі ст. 241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга на рішення суду згідно ст. 256 Господарського процесуального кодексу України подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. У разі розгляду справи (вирішення питання) без участі (неявки) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Рішення може бути оскаржене до Західного апеляційного господарського суду.

5. Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по даній справі - http://court.gov.ua/fair/sud5008/ або http://www.reyestr.court.gov.ua.

У зв`язку з відпусткою судді Пригари Л.І. з 26.12.2019 року по 11.01.2020 року повне судове рішення складено 31.01.2020 року.

Суддя Пригара Л.І.

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення17.12.2019
Оприлюднено06.02.2020
Номер документу87361935
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —907/738/18

Ухвала від 16.06.2020

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Судовий наказ від 14.04.2020

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Рішення від 17.12.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 31.10.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 09.10.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 18.07.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 20.06.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 29.05.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 10.05.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

Ухвала від 20.03.2019

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Пригара Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні