Рішення
від 20.01.2020 по справі 120/3673/19-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Вінниця

20 січня 2020 р. Справа № 120/3673/19-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Крапівницької Н.Л.,

розглянувши у письмовому провадженні в місті Вінниці в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом:

товариства з обмеженою відповідальністю "Будексі"

до Головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України

про визнання протиправними та скасування рішень,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексі" звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України та просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 24.10.19 року №1313742/42975677, яким відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю Будексі в реєстрації податкової накладної №1 від 04.10.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 04.10.2019 року складену товариством з обмеженою відповідальністю Будексі датою її фактичного подання 16.10.2019 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 24.10.19 року №131.3744/42975677, яким відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю Будексі в реєстрації податкової накладної №2 від 04.10.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 04.10.2019 року складену товариством з обмеженою відповідальністю Будексі датою її фактичного подання 18.10.2019 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 24.10.19 року №1313743/42975677, яким відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю Будексі в реєстрації податкової накладної №1 від 04.10.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 08.10.2019 року складену товариством з обмеженою відповідальністю Будексі датою її фактичного подання 18.10.2019 року.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що Позивачем подано на реєстрацію до податкового органу податкові накладні, проте, комісією було відмовлено у реєстрації зазначених податкових накладної з підстав "ненадання платником податку копій документів"

Ухвалою від 14.11.2019 року відкрито провадження у цій адміністративній справі та вирішено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

04.12.2019 року Державна податкова служба України надала відзив на адміністративний позов, у якому позовні вимоги не визнає, просить у задоволенні позову відмовити повністю, вказавши, що аргументи позивача, не відповідають фактичним обставинам справи, так як в реєстрації податкових накладних відмовлено в зв`язку з підстав ненадання платником податку копій документів. Тобто, у рішенні чітко зазначено яких документів не вистачало, для реєстрації податкових накладних. Враховуючи те, що платник податку не надав достатніх документів потрібних для реєстрації податкових накладних, Комісією ДФС прийнято рішення про відмову в реєстрації вищезазначених податкових накладних. Відтак, комісія яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації при прийнятті рішення, діяла на підставі, та в спосіб передбачений законодавством. Аналогічного змісту відзив 04.12.2019 року надано Головним управлінням ДПС у Вінницькій області.

10.12.2019 року на адресу суду від Позивача надійшла відповідь на відзив у якій товариство не погоджується з твердженнями Відповідачів зазначених у відзивах на позовну заяву, вважає їх безпідставними та такими що спростовуються доказами які містяться у матеріалах справи

Досліджуючи матеріали справи, судом встановлено.

Товариство з обмеженою відповідальністю Будексі зареєстровано 26.04.2019 року, номер запису 11561020000000836, ідентифікаційний код юридичної особи 42975677.

За результатами здійснення господарських операцій, товариство з обмеженою відповідальністю Будексі 16 та 18 жовтня 2019 року подало на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкові накладні: №1 від 04.10.2019 року на суму 162715,80 грн, у т.ч. ПДВ 27119,30 грн; №2 від 04.10.2019 року на суму 351237,60 грн, у т.ч. ПДВ 58539,60 грн; №3 від 08.10.2019 року на суму 244343,88 грн, у т.ч. ПДВ 40723,98 грн.

Квитанцією від 16.10.2019 року №9241590005, зупинено реєстрацію податкової накладної №1. Відповідно до квитанції від 18.10.2019 року, зупинено реєстрацію податкової накладної №2. Також, відповідно до квитанції від 18.10.2019 року №9243751420, зупинено реєстрацію податкової накладної №3.

Підставою для зупинення реєстрація податкових накладних став пункту 201.16 статті 201 ПК України, податкові накладні відповідають вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Відповідно змісту вказаних квитанцій Позивачу було запропоновано подати пояснення та та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення для реєстрації зупинених податкових накладних в ЄРПН.

На виконання вказаної пропозиції Позивачем були надані письмові пояснення та копії документів в кількості 48 документів, що підтверджується електронним документом повідомленням №1 від 18.10.2019 року про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено. Зокрема, на розгляд контролюючому органу були надані наступні документи:

1. Письмові пояснення. 2, Договір підряду №2019-10-01/3 від 01.10.2019 року з міським комунальне підприємство Аварійно-диспетчерська служба ; 3. Договір підряду №2019-10-01/4 від 01.10.2019 року з Аварійно-диспетчерська служба ; 4. Договір поставки №2019-10-01/5 від 01.10.2019 року з Аварійно-диспетчерська служба (МКП АДС); 5. Ліцензія видана ДАНІ України 29.05.2019 року для виконання робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків належать до об`єктів із середніми та значними наслідками (СС1 та СС2); 6. Платіжне доручення 4246 від 04.10.19 року (оплата підприємством АДС коштів на користь Позивача); 7. Платіжне доручення 4248 від 04.10.19 року (оплата підприємством АДС коштів на користь Позивача); 8. Платіжне доручення 4260 від 08.10.19 року; 9. Виписка по рахунку Позивача за період 01.09.2019-10.10.19 року; 10. Договори ЦПX (у кількості 8 шт.) 11. Звіт та квитанція про прийняття звіту; 12. Видаткові накладні у кількості 24 шт.; 13. Договір №ВУ-0000329 від 01.09.2019 року найму приміщення;14. Акт приймання - передачі приміщення по договору №ВУ-0000329 від 01,09.2019 року; 15. Рахунок на сплату оренди приміщення; 16. Акт здачі-приймання робіт) наданих послуг) за вересень щодо оренди приміщення; 17. Платіжні доручення (в кількості 13 шт).

Рішеннями комісії головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації від 24.10.19 року; №1313742/42975677, відмовлено в реєстрації податкової накладної №1 від 04.10.2019 року в ЄРПН; №1313744/42975677 відмовлено в реєстрації податкової накладної №2 від 04.10.2019 року в ЄРПН; №1313743/42975677 відмовлено в реєстрації податкової накладної №3 від 08.10.2019 року в ЄРПН.

В усіх трьох рішеннях комісії зазначена однакова підстава ненадання платником податку копій документів та проставлена відмітка, згідно яких не надано документи, а саме: 1) договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, 2)договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, 3) первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг. зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури / інвойси. акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Не погодившись з вказаними рішеннями, позивач звернувся до суду за захистом порушених прав.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пп. 201.16.1 - 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17 року №567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.6. зазначеного Критерію моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75% загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Цим же наказом затверджений вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.1 Вичерпного переліку документів, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. № 567:

- для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством;

- для критерію, зазначеного в пп.2 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/при дбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Системний аналіз наведених вище положень свідчить, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про:

- реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Згідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.ч. 1,4 ст.73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно до ст.76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до ч.ч. 1,2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно до п.п.1,3 ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Оцінюючи усі докази, досліджені судом, у їх сукупності, суд дійшов висновку.

Товариством з обмеженою відповідальністю Будексі 16 та 18 жовтня 2019 року подало на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкові накладні: №1 від 04.10.2019 року на суму 162715,80 грн, у т.ч. ПДВ 27119,30 грн; №2 від 04.10.2019 року на суму 351237,60 грн, у т.ч. ПДВ 58539,60 грн; №3 від 08.10.2019 року на суму 244343,88 грн, у т.ч. ПДВ 40723,98 грн, які прийняті податковим органом, реєстрацію зупинено.

Позивачем були надані до податкового органу пояснення та первинні документи фінансово - господарської діяльності підприємства.

За результатами розгляду документів комісією Головного управління ДФС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

Матеріали справи свідчать, що підставою для відмов комісією вказано: ненадання платником податку копій документів, а саме: 1) договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, 2) договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, 3) первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг. зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури / інвойси. акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.

Проте, на виконання п.п.201.16.2 п.201.16 ст. 201 ПК України товариством були направлені повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності, здійснення операцій. До повідомлень додані: 1. Письмові пояснення. 2, Договір підряду №2019-10-01/3 від 01.10.2019 року з Міське комунальне підприємство Аварійно-диспетчерська служба ; 3. Договір підряду №2019-10-01/4 від 01.10.2019 року з Аварійно-диспетчерська служба ; 4. Договір поставки №2019-10-01/5 від 01.10.2019 року з Аварійно-диспетчерська служба (МКП АДС); 5. Ліцензія видана ДАНІ України 29.05.2019 року для виконання робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків належать до об`єктів із середніми та значними наслідками (СС1 та СС2); 6. Платіжне доручення 4246 від 04.10.19 року (оплата підприємством АДС коштів на користь Позивача); 7. Платіжне доручення 4248 від 04.10.19 року (оплата підприємством АДС коштів на користь Позивача); 8. Платіжне доручення 4260 від 08.10.19 року; 9. Виписка по рахунку Позивача за період 01.09.2019-10.10.19 року ; 10. Договори ЦПX (у кількості 8 шт.) 11. Звіт та квитанція про прийняття звіту; 12. Видаткові накладні у кількості 24 шт.; 13. Договір №ВУ-0000329 від 01.09.2019 року найму приміщення; 14. Акт приймання - передачі приміщення по договору №ВУ-0000329 від 01,09.2019 року; 15. Рахунок на сплату оренди приміщення; 16. Акт здачі-приймання робіт) наданих послуг) за вересень щодо оренди приміщення; 17. Платіжні доручення (в кількості 13 шт).

Відтак, суд вважає, що надані підприємством документи є достатніми для підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних ПН №1 від 23.07.2019 року та ПН №2 від 23.07.2019 року.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Виходячи з системного аналізу положень законодавства України та наданих учасниками справи доказів, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, оскільки позовні вимоги підлягають задоволенню повністю, а понесені Позивачем витрати по сплаті судового збору підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Керуючись ст. 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд,

В И Р І Ш И В:

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 24.10.19 року №1313742/42975677, яким відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю Будексі в реєстрації податкової накладної №1 від 04.10.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №1 від 04.10.2019 року складену товариством з обмеженою відповідальністю Будексі датою її фактичного подання 16.10.2019 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 24.10.19 року №1313744/42975677, яким відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю Будексі в реєстрації податкової накладної №2 від 04.10.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №2 від 04.10.2019 року складену товариством з обмеженою відповідальністю Будексі датою її фактичного подання 18.10.2019 року.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Вінницькій області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 24.10.19 року №1313743/42975677, яким відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю Будексі в реєстрації податкової накладної №1 від 04.10.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 08.10.2019 року складену товариством з обмеженою відповідальністю Будексі датою її фактичного подання 18.10.2019 року.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Будексі сплачений судовий збір у сумі 2881,50 грн (дві тисячі вісімсот вісімдесят одну гривню 50 коп) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Вінницькій області.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Будексі сплачений судовий збір у сумі 2881,50 грн (дві тисячі вісімсот вісімдесят одну гривню 50 коп) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Будексі (Ідентифікаційний код юридичної особи 42975677, місцезнаходження: Вінницька область. Липовецький район, індекс 22542. село Росоша, вулиця Карла Маркса, 153, тел. (067)9539972 email: budexivin4rgmail.com адреса для листування: місто Вінниця вулиця Василя Порика. 37 кв.№5 тел.(067)95.39972, email: budexіvіn@gmail.com).

Відповідач 1 - Головне управління ДПС у Вінницькій області (Ідентифікаційний код юридичної особи 43142454, Адреса: 21036. м. Вінниця. Хмельницьке шосе. 7, тел. (0432) 59-23-01)

Відповідач 2 - Державна податкова служба України (Ідентифікаційний код юридичної особи 43005393, Адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, тел.(044) 454 16 13 Е-mail: ppsv4fsfs.gpv.ua)

Суддя підпис Крапівницька Н. Л.

Згідно з оригіналом Суддя

Секретар

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.01.2020
Оприлюднено07.02.2020
Номер документу87383180
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/3673/19-а

Ухвала від 03.02.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 25.01.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 05.10.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 25.09.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 17.09.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 25.08.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні