Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10 лютого 2020 р. Справа№200/14078/19-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Кочанова П.В., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Донецькій області до фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 про стягнення податкового боргу,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Головне управління ДПС у Донецькій області звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 , в якому просить стягнути з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ) податковий борг в розмірі 27 146,01 грн., а саме:
- орендна плата з фізичних осіб (код бюджетної класифікації: 18010900) в сумі 27 146,01 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що за ФОП ОСОБА_1 рахується податковий борг, раніше не заявлений до суду, у розмірі 27 146,01 грн., який складається з орендної плати з фізичних осіб, а саме: нарахування по деклараціям у сумі 24 228,66 грн., нарахування по штрафним санкціям у сумі 1 983,02 грн. та нарахування пені ІКП на борг минулих років з 29.08.2016 року по 19.02.2019 року на суму 934,33 грн. У зв`язку з несплатою платником податків ФОП ОСОБА_1 узгоджених податкових зобов`язань, контролюючим органом було сформовано податкову вимогу форми Ф від 04.05.2016 № 349-17, та поштове відправлення № 87400 0226188 2 повернуто відділенням зв`язку неврученим. Вказана вимога не оскаржувалась та не відкликалась.
Позивач вважає, що оскільки зазначена сума заборгованості перед бюджетом в розмірі 27 146,01 грн. самостійно відповідачем не сплачена, у ГУ ДПС у Донецькій області виникли правові підстави для стягнення боргу.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 06 грудня 2019 року відкрито провадження у справі у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Надісланий за вказаною у позовній заяві адресою (адреса реєстрації підтверджується витягом безкоштовного запиту з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) поштовий конверт з процесуальним документом суду повернувся на адресу суду з відміткою органу поштового зв`язку "за закінченням встановленого строку зберігання".
Відповідно до приписів статті 126 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) ухвала суду від 02 грудня 2019 року вважається врученою відповідачу належним чином, оскільки скеровувалася на зазначену у позовній заяві та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань поштову адресу.
За таких обставин судом було здійснено всі заходи для реалізації відповідачем права судового захисту своїх прав та інтересів.
Відповідачем на день розгляду справи відзиву на позовну заяву не було подано.
Відповідно до частини п`ятої статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Згідно з нормами статті 258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
З 03.02.2020 року по 07.02.2020 року суддя перебувала на лікарняному, розгляд справи здійснюється у перший робочий день судді.
Перевіривши матеріали справи, вирішивши питання, чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин, судом встановлено наступне.
Позивач, Головне управління ДПС у Донецькій області, діє на підставі положення про Державну податкову службу України та у своїй діяльності керується Податковим кодексом України.
Статус Державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяльності, порядок адміністрування податків та зборів, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю визначені Податковим кодексом України.
Відповідач - фізична особа-підприємець ОСОБА_1 згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань є фізичною особою підприємцем, обліковується за ідентифікаційним кодом 1836602249, місцезнаходженням відповідача є: АДРЕСА_1 .
Судом встановлено, що сума податкового боргу у розмірі 27 146,01 грн. складається за платежем з орендної плати з фізичних осіб (код бюджетної класифікації: 18010900) в сумі 27 146,01 грн., в тому числі:
- нараховано платником самостійно згідно податкової декларації з плати за землю №1600001329 від 22.02.2016 року на суму 4 713,14 грн.,
- нараховано платником самостійно згідно податкової декларації з плати за землю №1700004924 від 30.03.2017 року на суму 9 155,01 грн.,
- нараховано платником самостійно згідно податкової декларації з плати за землю №9015972110 від 09.02.2018 року на суму 5 920,27 грн.,
- нараховано платником самостійно згідно податкової декларації з плати за землю №992 від 26.02.2019 року на суму 4 440,24 грн.;
- на підставі донарахованих штрафних санкцій згідно податкового повідомлення - рішення форми Ш від 22.05.2018 року № 0031954812 у розмірі 1 192,67 грн., на підставі Акту про результати камеральної перевірки з питання несвоєчасності (неперерахування) податків до бюджету від 13.04.2018 року № 1226/05-99-48-12/1836602249, ППР було направлено платнику податків на його податкову адресу, та поштове відправлення № 87400 0043555 7 повернуто відділенням зв`язку з відміткою за закінченням строку зберігання ;
- на підставі донарахованих штрафних санкцій згідно податкового повідомлення - рішення форми Ш від 12.03.2019 року № 0049464812 у розмірі 620,35 грн., на підставі Акту про результати камеральної перевірки з питання несвоєчасності (неперерахування) податків до бюджету від 31.01.2019 року № 625/05-99-48-12/1836602249, ППР було направлено платнику податків на його податкову адресу, та поштове відправлення № 87400 028728 3 повернуто відділенням зв`язку з відміткою за закінченням строку зберігання ;
- на підставі донарахованих штрафних санкцій згідно податкового повідомлення - рішення форми Ш від 06.08.2019 року № 0128084812 у розмірі 170,00 грн. на підставі Акту про результати камеральної перевірки з питання несвоєчасності подання податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) від 05.07.2019 року № 4285/05-99-48-12/1836602249, ППР було направлено платнику податків на його податкову адресу, та поштове відправлення № 87400 0300536 7 повернуто відділенням у зв`язку з не врученням,
- нарахованої пені на борг минулих років за період з 29.09.2016 року по 19.02.2019 року у розмірі 934,33 грн.
Згідно витягу №1/48 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер: 1423955100:01:001:0110, місцезнаходження земельної ділянки: смт . Мангуш, вул.Поштова, 2г, власник земельної ділянки, землекористувач: ПП ОСОБА_1 , документ, що посвідчує право власності, користування земельною ділянкою: договір оренди від 11.05.2005 № 040516600009, площа земельної ділянки: 0,07 га, середня вартість земельної ділянки: 1 м.кв.-42,60 грн., нормативно грошова оцінка земельної ділянки: 29 820,00 грн.
Згідно витягу №1/49 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки кадастровий номер: 1423955100:01:001:0189, місцезнаходження земельної ділянки: АДРЕСА_2 , власник земельної ділянки, землекористувач: ПП ОСОБА_1 , документ, що посвідчує право власності, користування земельною ділянкою: договір оренди від 07.11.2007 № 040716600709, площа земельної ділянки: 0,1880 га, середня вартість земельної ділянки: 1 м.кв.-42,60 грн., нормативно грошова оцінка земельної ділянки: 80 088,00 грн.
В матеріалах справи наявні копії договорів оренди від 11.05.2005 № 040516600009 та від 07.11.2007 № 040716600709, з додатковими угодами до них, укладених між Мангушською селищною радою та ОСОБА_1 .
Окрім того, в матеріалах справи наявне рішення сесії Мангушської селищної ради від 30.03.2017 року №5/11 Про затвердження проекту землеустрою з відводу земельної ділянки та передачі земельної ділянки в оренду , в якому затверджено громадянці ОСОБА_1 проект землеустрою з відводу земельної ділянки для будівництва в розмірі 0,88 га в АДРЕСА_2 та передача в оренду на 49 років ОСОБА_1 земельної ділянки у розмірі 0,1880 га в АДРЕСА_2 .
У зв`язку з несплатою платником податків ФОП ОСОБА_1 узгоджених податкових зобов`язань, контролюючим органом було сформовано податкову вимогу форми Ф від 04.05.2016 № 349-17, яка була направлена на адресу боржника: АДРЕСА_1 , та поштове відправлення № 87400 0226188 2 повернуто відділенням зв`язку 09.06.2016 року у зв`язку з неврученням.
Вказана вимога не оскаржувалась та не відкликалась.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, суд зазначає наступне.
Відносини, що виникли між позивачем та відповідачем, врегульовані Податковим кодексом України.
Статтями 67 та 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом, неухильно додержуватися Конституції України та законів України.
Підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України (надалі - ПК України) визначено, що платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом.
Згідно ст.15 ПК України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Грошове зобов`язання платника податків відповідно до пп.14.1.39 п.14.1 ст.14 України - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Податкове зобов`язання згідно з п.п.14.1.156 п.14.1 ст.14 ПК України - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Відповідно до п. 46.1 ст.46 ПК України, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Згідно з п. 54.1 ст.54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.
Згідно з п. 14.1.175 ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Згідно з пп. 14.1.265 п. 14.1 ст. 14 ПК України штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до п.1.58 ст. 58 ПК України контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян) або якщо за результатами перевірки контролюючим органом встановлено факт: невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації; завищення розміру задекларованого від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу; заниження або завищення суми податкових зобов`язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, крім випадків, коли зазначене заниження або завищення враховано при винесенні інших податкових повідомлень-рішень за результатами перевірки.
Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов`язання та/або зменшення суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, або заниження чи завищення суми податкових зобов`язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов`язань платника податків; суму грошового зобов`язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного бюджетного відшкодування та/або зменшення від`ємного значення результатів господарської діяльності або від`ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов`язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про необхідність складення та реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування до неї або про необхідність виправлення помилок, допущених під час зазначення реквізитів податкової накладної, у випадках, передбачених цим Кодексом; попередження про наслідки несплати грошового зобов`язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.
До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов`язання (за наявності) та штрафних (фінансових) санкцій.
Форма та порядок надіслання податкового повідомлення-рішення і розрахунку грошового зобов`язання визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
У разі зменшення (збільшення) контролюючим органом суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платнику податків надсилаються (вручаються) окремі податкові повідомлення-рішення.
Контролюючий орган веде реєстр виданих податкових повідомлень-рішень щодо окремих платників податків.
Податкове повідомлення-рішення вважається належним чином врученим платнику податків (крім фізичних осіб), якщо його надіслано у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її представникові, надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення або у порядку, визначеному пунктом 42.4 статті 42 цього Кодексу. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
У разі якщо вручити податкове повідомлення - рішення неможливо через помилку, допущену контролюючим органом, податкове повідомлення - рішення вважається таким, що не вручено платнику податків.
Як встановлено судом, податкові повідомлення-рішення були направлені податковим органом до відповідача засобами поштового відправлення на адресу реєстрації боржника, а саме: АДРЕСА_1 , які повернуті до контролюючого органу поштовою службою з відміткою за закінченням встановленого строку зберігання та у зв`язку з не врученням.
Згідно з п.п.129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПК України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).
Згідно п.59.1 ст.59 ПК України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податковим органом вживались заходи щодо погашення платником податкового боргу шляхом винесення податкової вимоги форми Ф від 04.05.2016 року № 349-17 та направлення засобами поштового зв`язку.
Суд вважає, що податковим органом сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу відповідно до вимог статті 58 ПК України, відтак позивач правомірно звернувся до суду з позовом про стягнення податкового боргу.
Пункт 59.5 ст. 59 ПК України визначає, що у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.
З матеріалів справи вбачається, що відповідачем не в повному обсязі вжиті заходи з самостійного погашення податкового боргу.
Приписами пп. 87.1. - 87.2. ст. 87 ПК України передбачено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Відповідно до пп. 87.11. ст. 87 Податкового кодексу України орган стягнення звертається до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку - фізичної особи. Стягнення податкового боргу за рішенням суду здійснюється державною виконавчою службою відповідно до закону про виконавче провадження.
Судом на підставі карток інтегрованого рахунку платника податків встановлено, що відповідачем не сплачено узгоджені суми податкових зобов`язань, у зв`язку з чим за ним обліковується заборгованість в розмірі 27 146,01 грн.
Строки добровільної сплати узгоджених податкових зобов`язань сплинули, заходи, прийняті податковим органом щодо стягнення податкових зобов`язань, не призвели до їх погашення. На дату розгляду справи, вказана заборгованість відповідачем у повному обсязі не сплачена, що підтверджується витягами з інтегрованих карток платника податків.
Відповідно до положень статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до вимог частин 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд, відповідно до положень частини п`ятої статті 77 КАС України, вирішує справу на підставі наявних доказів.
Таким чином, з урахуванням викладеного суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову шляхом стягнення з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 податкового боргу в розмірі 27 146,01 грн.
Відповідно до приписів КАС України судові витрати не стягуються.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 139, 241-247, 250, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В :
Адміністративний позов Головного управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 43142826, юридична адреса: 87515, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Італійська, 59) до фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса реєстрації: АДРЕСА_1 ) про стягнення податкового боргу - задовольнити.
Стягнути з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ; ІНФОРМАЦІЯ_1 ) податковий борг в розмірі 27 146,01 грн., а саме: орендна плата з фізичних осіб (код бюджетної класифікації: 18010900) в сумі 27 146,01 грн. (отримувач: Мангушське УК/смт. Мангуш/18010900, рахунок: UA338999980000033211815005331, ОКПО: 37870942, КЕКД: 18010900).
Судові витрати відшкодуванню не підлягають.
Рішення прийнято в нарадчій кімнаті в порядку письмового провадження 10 лютого 2020 року.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: 1) на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Апеляційна скарга згідно положень статті 297 КАС України подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Донецький окружний адміністративний суд.
Суддя П.В. Кочанова
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.02.2020 |
Оприлюднено | 11.02.2020 |
Номер документу | 87467904 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Кочанова П.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні