Ухвала
від 30.01.2020 по справі 334/8000/19
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Дата документу 30.01.2020

Справа № 334/8000/19

Провадження № 1-кс/334/296/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2020 року у м. Запоріжжя слідчий суддя Ленінського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №12019080050000795 від 01.03.2019 р. передбаченого ч.3 ст.191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

До Ленінського районного суду м. Запоріжжя надійшло клопотання слідчого Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , узгоджене із процесуальним прокурором Запорізької місцевої прокуратури №3 ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №12019080050000795 від 01.03.2019 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що на території міста Запоріжжя розташований стратегічній об`єкт електроенергетики Дніпровська ГЕС найпотужніша з усіх ІНФОРМАЦІЯ_1 (« ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1170 від 28.06.2003 року та Наказу ІНФОРМАЦІЯ_4 №480 від 08.10.2007 року, ІНФОРМАЦІЯ_2 включено до переліку особливо важливих об`єктів електроенергетики.

У зв`язку з тим, що ІНФОРМАЦІЯ_2 функціонує з 1932 року,становить висоту 60 метрів та для безпечного та безперебійного функціонування вона потребує постійних робіт в укріпленні та реконструкції споруд і конструкції, проведення ремонтних і будівельних робіт.

Відповідно до ст.1 ЗУ «Про об`єкти підвищеної небезпеки» ІНФОРМАЦІЯ_2 є об`єктом підвищеної небезпеки, оскільки цей об`єкт є реальною загрозою виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру.

Постановою Кабінету Міністрів України №808 від 28.08.2013 року визначено, що гідроелектростанції на річках незалежно від їх потужності є об`єктами, які становлять підвищену екологічну небезпеку.

Встановлено, що на протязі 2015-2018 років ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по клопотанню філії « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено ряд договорів з ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на проведення капітального ремонту та реставрації гідроагрегатів, реконструкції бетонних та земляних споруд, реконструкції ущільнень температурних швів глухої греблі ІНФОРМАЦІЯ_6 та інших робіт з укріплення та реконструкції споруд і конструкції ГЕС.

Згідно отриманої в ході досудового розслідування інформацією, контроль за виконанням та якістю виконання будівельних робіт покладено на керівника філії « ІНФОРМАЦІЯ_6 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та начальника гідротехнічного цеху ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_6 .

За наявними даними, директора філії « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 уклав ряд договорів субпідряду з ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яке фактично підконтрольне останньому, а юридичними керівниками вказаного підприємства являються підконтрольні ОСОБА_7 , ОСОБА_8 особи ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 .

Згідно ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» об`єкти підвищеної небезпеки відносяться до значних класів наслідків - ССЗ

Згідно ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що замовник має право виконувати будівельні роботи щодо об`єктів, які за класом наслідків належать до об`єктів значних наслідків (ССЗ), тільки після видачі йому дозволу на виконання будівельних робіт органом державного архітектерного-будівельного контролю.

Враховуючи викладене, роботи з проведення капітального ремонту та реставрації гідроагрегатів, реконструкції бетонних та земляних споруд, реконструкції ущільнень температурних швів глухої греблі ІНФОРМАЦІЯ_6 тощо, підпадають під категорію підвищеної складності та потребують ретельного контролю з боку відповідних державних органів, оскільки нехтування вимогами норм будівельного законодавства на ІНФОРМАЦІЯ_7 може призвести до критичних для України наслідків, а саме прориву ІНФОРМАЦІЯ_7 , що в свою чергу призведе до затоплення близько 342 кв. км. територій Запорізької області, масової загибелі людей та втрату стратегічного об`єкту електроенергетики державою.

Розуміючи можливі наслідки прориву ІНФОРМАЦІЯ_7 ОСОБА_7 , ОСОБА_8 особи ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 діючи умисно, з метою отримання тіньових надприбутків та створенню передумов до надзвичайних подій з тяжкими наслідками, нехтують вимогами законодавства України та проводять будівельні роботи на ІНФОРМАЦІЯ_7 без відповідної дозвільної та виконавчої документації, не здійснюють відповідний контроль за розподілом робіт по виконанню технічного нагляду та фактично виконаних робіт.

З метою приховування своєї протиправної діяльності направленої на ослаблення України, уникнення контролю з боку відповідних державних органів, та зруйнування або пошкодження особливо важливого об`єкту електроенергетики - ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 особи ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 ігнорують отримання відповідної дозвільної документації. Так, за останні три роки не було отримано жодного дозвільного документа на будь які будівельні та ремонтні роботи ІНФОРМАЦІЯ_6 , хоча фактично було проведено близько двадцяти ремонтних робіт зі значними класами наслідків.

За наявною інформацією, під час виконання вищевказаних робіт на ІНФОРМАЦІЯ_7 , ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » використовує будівельні матеріали та конструкції, які не відповідають вимогам будівельних норм і правил, а деякі роботи взагалі фактично не виконуються, що може призвести до непоправних для держави наслідків та масової загибелі людей.

Внаслідок вищевказаних дій ОСОБА_7 , ОСОБА_8 особи ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 можуть виникнути передумови до надзвичайних подій з тяжкими наслідками, техногенних чи екологічних катастроф, дестабілізації функціонування об`єктів життєзабезпечення населення.

Так, моніторингом сайту публічних закупівель встановлено, що у період з 2015 по 2018 року між ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по клопотанню філії « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено ряд договорів з ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на проведення капітального ремонту та реставрації гідроагрегатів, реконструкції бетонних та земляних споруд, реконструкції ущільнень температурних швів глухої греблі ІНФОРМАЦІЯ_6 та інших робіт з укріплення та реконструкції споруд і конструкції ГЕС

На теперішній час у слідства виникла необхідність у отриманні точних даних щодо реєстраційних даних ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », статутних документів, документів щодо призначення(звільнення) посадових осіб, вказаного підприємства та інші документи які підтверджують знаходження посадових осіб на займаних посадах.

Згідно офіційного сайту ІНФОРМАЦІЯ_8 ( ІНФОРМАЦІЯ_9 ) правонаступником ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

Таким чином у слідства виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу з можливістю вилучення копій документів, що містяться в реєстраційній справі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яка знаходиться у ІНФОРМАЦІЯ_10 , за адресою: АДРЕСА_1 .

Приймаючи до уваги вищевикладене встановлено достатні підстави вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин на стадії досудового розслідування, а також те що, вказані документи неможливо отримати в інший спосіб, з метою об`єктивного дослідження вказаних документів.

Клопотання слідчого оформлено відповідно до ст. 160 КПК України та погоджено процесуальним прокурором Запорізької місцевої прокуратури №3.

В судове засідання слідчий не з`явився, надав заяву про слухання справи за його відсутності, клопотання підтримує в повному обсязі.

Згідно до ч.4 ст.107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Розгляд вказаного клопотання проходив без участі особи, у володінні якої знаходяться вказані документи, оскільки слідчим виконані вимоги ч. 2 ст. 163 КПК України.

Судом було встановлено, що 01.03.2019 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань були внесені відомості про скоєння кримінального правопорушення за ч.3 ст.191 КК України (кримінальне провадження №12019080050000795). Відповідно до якого невстановлені посадові особи філії « ІНФОРМАЦІЯ_6 ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » привласнили кошти, виділені на утримання та ремонт греблі ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Відповідно до наданих матеріалів на протязі 2015-2018 років ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » по клопотанню філії « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено ряд договорів з ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на проведення капітального ремонту та реставрації гідроагрегатів, реконструкції бетонних та земляних споруд, реконструкції ущільнень температурних швів глухої греблі ІНФОРМАЦІЯ_6 та інших робіт з укріплення та реконструкції споруд і конструкції ГЕС.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Частина 5 статті 163 КПК України передбачає, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Під час здійснення досудового розслідування кримінального провадження, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 .

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, зокрема для отримання відомостей, що є необхідними для з`ясування всіх обставин справи у даному провадженні, є потреба у наданні тимчасового доступу до речей та документів.

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_11 , зазначена в них інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використати цю інформацію як доказ, відомостей що містяться у ній та відсутності можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначеної інформації, а отримати вказані відомості іншим чином не має можливості, тому слідчий суддя доходить висновку про необхідність задоволення клопотання слідчого та надати дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів та копій документів з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів що знаходяться в реєстраційній справі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яка знаходиться у ІНФОРМАЦІЯ_11 , за адресою: АДРЕСА_1 .

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 309, 395 КПК України, слідчий суддя -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати слідчому СВ Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , процесуальним прокурором у кримінальному проваджені, а саме: ОСОБА_13 , ОСОБА_4 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 дозвіл на тимчасовий доступ з можливістю вилучення копій документів, що знаходяться в реєстраційній справі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), яка знаходиться у ІНФОРМАЦІЯ_11 , за адресою: АДРЕСА_1 ..

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів, відповідно до положень ст.166 КПК України.

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення - до 29 лютого 2020 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчийсуддя: ОСОБА_1

СудЛенінський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення30.01.2020
Оприлюднено06.02.2023
Номер документу87575874
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —334/8000/19

Ухвала від 31.08.2021

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 01.09.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 01.09.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 28.08.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Добрєв М. В.

Ухвала від 24.01.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Баруліна Т. Є.

Ухвала від 24.01.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Баруліна Т. Є.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Ленінський районний суд м. Запоріжжя

Баруліна Т. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні