Ухвала
від 11.02.2020 по справі 640/6944/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про закриття провадження у справі

11 лютого 2020 року м. Київ№ 640/6944/19 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого судді Шейко Т.І.,

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомЧлена релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії УПЦ с. Погреби Броварського району Київської області ОСОБА_2; Члена релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії УПЦ с. Погреби Броварського району Київської області ОСОБА_1 доКиївської обласної державної адміністрації, Державного реєстратора Шепель Олега Костянтиновича провизнання протиправними дій та скасування рішень Треті особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів:

- Релігійна громада Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області;

- ОСОБА_3 - керівник релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області;

встановив:

Член релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії УПЦ с. Погреби Броварського району Київської області ОСОБА_2 звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Київської обласної державної адміністрації та Державного реєстратора Шепель Олега Костянтиновича, в якому просив:

-визнати протиправними дії Київської обласної державної адміністрації щодо проведення реєстрації змін до Статуту Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області (ідентифікаційний код: 20591262, адреса: 07416, Київська обл., Броварський район, село Погреби, вул. Калініна, будинок 11) шляхом реєстрації Статуту Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області (ідентифікаційний код: 20591262, адреса: 07416, Київська обл., Броварський район, село Погреби, вул. Калініна, будинок 11) в новій редакції;

-визнати протиправним та скасувати Розпорядження Голови Київської обласної державної адміністрації Про реєстрацію змін та доповнень до Статуту релігійної громади №220 від 16 квітня 2019 року стосовно реєстрації статуту Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області (ідентифікаційний код: 20591262, адреса: 07416, Київська обл., Броварський район, село Погреби, вул. Калініна, будинок 11) в новій редакції з новою юридичною назвою;

-визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора Шепеля Олега Костянтиновича про державну реєстрацію внесення змін до установчих документів юридичної особи - Релігійна громада Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області (ідентифікаційний код: 20591262, адреса: 07416, Київська обл., Броварський район, село Погреби, вул. Калініна, будинок 11), на підставі якого внесено запис в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №13551050002005962 від 18 квітня 2019 року;

-визнати протиправним та скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №13551050002005962 від 18 квітня 2019 року. Крім того, також було здійснено внесення запису про зміну керівника Релігійної громади, що внесений державним реєстратором Шепелем Олегом Костянтиновичем щодо державної реєстрації внесення змін до установчих документів юридичної особи - Релігійна громада Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області (ідентифікаційний код: 20591262, адреса: 07416, Київська обл., Броварський район, село Погреби, вул. Калініна, будинок 11).

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02 травня 2019 року відкрито провадження у справі №640/6944/19 та призначено справу до розгляду у порядку спрощеного позовного провадження.

Судом залучено до розгляду справи в якості третіх осіб без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів Релігійну громаду Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області та ОСОБА_3 - керівника релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 27 серпня 2019 року за клопотанням представника Київської обласної державної адміністрації об`єднано для спільного розгляду в одне провадження справу №640/6944/19 та справу №640/12021/19 за позовом Члена релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії УПЦ с. Погреби Броварського району Київської області ОСОБА_1 до Київської обласної державної адміністрації, Державного реєстратора Шепель Олега Костянтиновича з аналогічними позовними вимогами.

13 вересня 2019 року представник третьої особи Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області подав клопотання про закриття провадження у справі з огляду на відсутність між позивачами та відповідачами публічно-правового спору. При цьому, представник третьої особи посилався на практику Верховного Суду у справі №904/5857/17 (постанова від 04 вересня 2018 року), у справі №462/2646/17 (постанова від 06 лютого 2019 року), а також правові позиції, висловлені Восьмим апеляційним адміністративним судом у постанові від 20 серпня 2019 року у справі №857/7070/19, у постанові від 25 липня 2019 року у справі №857/6813/19. Зокрема, у справі №857/7070/19 керівник - настоятель Свято-Миколаївської релігійної громади Української Православної Церкви села Будятичі Іваничівського району Волинської області оскаржував розпорядження обласної державної адміністрації щодо внесення змін та реєстрацію статуту релігійної організації. В якості підстав позову вказував на дії неуповноважених осіб щодо скликання зборів та їх звернення до відповідних осіб щодо реєстрації статуту. Останні, в свою чергу, не перевірили наявність у діях таких осіб відповідних повноважень, внаслідок чого прийняли рішення, якими порушили право позивача. У вказаній справі суд дійшов висновку, що спір між засновниками, членами релігійної громади стосуються їх цивільних прав, а відтак не може бути вирішений за правилами адміністративного судочинства.

У судовому засіданні 15 жовтня 2019 року представник третьої особи Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області підтримав клопотання про закриття провадження у справі, з яким також погодився ОСОБА_3 - керівник релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області. Представники позивачів заперечували проти закриття провадження у справі. Відповідачі в судовому засіданні 15 жовтні 2019 року не були присутні, а в подальшому не висловили своєї позиції з приводу заявленого клопотання.

Заслухавши пояснення присутніх учасників справи, свідків, дослідивши матеріали справи, суд перейшов до розгляду справи у письмовому провадженні.

Представник третьої особи Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області 26 грудня 2019 року повторно подав клопотання про закриття провадження у справі на підставі пункту 1 частини першої статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України.

Клопотання мотивоване тим, що правові позиції позивачів зводяться до того, що на їх думку рішення з приводу зміни організації та канонічної приналежності релігійної громади прийнято мешканцями села Погреби, які не є членами Релігійної громади, із грубим порушенням статуту (збори не скликалися настоятелем парафії), із заявою про проведення державної реєстрації змін про юридичну особу зверталася неуповноважена особа, а тому відповідачами не було дотримано процедури державної реєстрації змін про юридичну особу. При цьому позивачі наголошують, що вони є членами Релігійної громади, а протиправна зміна підлеглості Релігійної громади і порушує їх право на вільне волевиявлення членства у відповідній релігійній організації і на вільний вибір сповідування релігійного культу. Однак, згідно з положеннями Закону України Про свободу совісті та релігійні організації та посилаючись, зокрема, на постанову Великої Палати Верховного Суду від 20 листопада 2019 року у справі №910/8132/19, - юрисдикція спорів, які виникають у зв`язку з прийняттям рішення, бездіяльністю чи відмовою уповноваженого органу у прийнятті рішення щодо реєстрації статуту (положення) релігійної організації, відноситься до цивільного процесуального законодавства України.

Вирішуючи клопотання представника третьої особи Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області про закриття провадження у справі, суд виходив з наступного.

Розпорядженням Голови Київської обласної державної адміністрації від 18 лютого 2013 року №63 зареєстровано зміни і доповнення до Статуту Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області, зареєстрованого рішенням виконавчого комітету Київської обласної Ради народних депутатів від 30 вересня 1991 року №160, в новій редакції, затвердженій Керуючим Київською єпархією Української Православної Церкви 21 листопада 2012 року.

Відповідно до пункту 1.1 Статуту Релігійна громада Свято-Успенська парафія Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області (далі - парафія) є первинним структурним підрозділом Української Православної Церкви (далі - УПЦ), який безпосередньо входить до складу Київської єпархії УПЦ.

Згідно пунктів 1.2, 1.3 Статуту парафія утворюється за добровільною згодою віруючих осіб православного віросповідання та з благословення єпархіального архієрея.

Парафія об`єднує православних віруючих для задоволення релігійних потреб громадян сповідувати і поширювати християнську віру, а також для піклування про релігійно-моральне виховання парафіян.

Діяльність парафії поширюється на с. Погреби Броварського району Київської області (пункт 1.10 Статуту).

Місцезнаходження парафії: Київська область, Броварський район, с. Погреби, вул. Калініна,11 (пункт 1.9 Статуту).

Відповідно до пункту 2.13 Статуту парафію очолює настоятель, який призначається єпархіальним архієреєм для духовної опіки віруючих та керуванням причтом і парафією.

Релігійна громада Свято-Успенська парафія Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань код ЄДРПОУ 20591262 30 вересня 1991 року, 16 квітня 2013 року. Керівником з 05 листопада 1993 року був зазначений ОСОБА_2 .

17 січня 2019 року прийнято Закон України Про внесення змін до деяких законів України щодо підлеглості релігійних організацій та процедури державної реєстрації релігійних організацій зі статусом юридичної особи , який набрав чинності 30 січня 2019 року.

Законом України Про внесення змін до деяких законів України щодо підлеглості релігійних організацій та процедури державної реєстрації релігійних організацій зі статусом юридичної особи врегульовано, зокрема, порядок зміни конфесійного спрямування релігійних громад.

Предметом спору у даній справі є те, що, як стверджують позивачі, мешканці села Погреби, які не є членами релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області, звернулись до Православної Церкви України із заявою про перехід Релігійної громади до названої релігійної структури. 16 квітня 2019 року Київською обласною державною адміністрацією було ухвалено Розпорядження №220 Про реєстрацію змін та доповнень до Статуту релігійної громади , яким зареєстровано статут Релігійної громади в новій редакції. На підставі вказаного розпорядження 18 квітня 2019 року державним реєстратором Управління культури, національностей та релігій Київської обласної державної адміністрації Шепелем Олегом Костянтиновичем прийнято рішення про державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи - Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області, на підставі чого внесено запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №13551050002005962 від 18 квітня 2019 року. Крім того, також було здійснено внесення запису про зміну керівника Релігійної громади №13551070003005962 від 18 квітня 2019 року, яким став ОСОБА_3 .

В той же час, як наголошують позивачі, членами релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області загальні збори, у відповідності до норм Статуту - Парафіяльні збори, не проводились і жодні рішення про внесення змін до Статуту Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області не приймались.

07 лютого 2019 року були проведені загальні збори членів релігійної громади - Парафіяльні збори, які оформлені протоколом загальних зборів членів релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області, в яких взяла участь 21 особа зі складу прихожан релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області. На цих парафіяльних зборах прийнято рішення про залишення релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області в лоні Української Православної Церкви та про підтримку Предстоятелю Блаженнішому Онуфрію, Митрополиту Київському і всієї України (тобто про підтвердження підлеглості в канонічних та організаційних питаннях Українській Православній Церкві).

На думку позивачів, наведені ними доводи відповідачі до уваги не взяли, внаслідок чого ухвалили протиправні рішення, які оскаржуються позивачами у даному спорі.

Утім, за твердженням третіх осіб, загальні збори релігійної громади с. Погреби, в яких брав участь 391 член громади, проводились 02 лютого 2019 року.

У відповідності з вимогами Закону України Про внесення змін до деяких законів України щодо підлеглості релігійних організацій та процедури державної реєстрації релігійних організацій зі статусом юридичної особи статути релігійних організацій мали бути приведені у відповідність із цим Законом.

Відповідно до статті 8 Закону загальні збори релігійної громади можуть скликатися її членами і рішення про зміну підлеглості та внесення відповідних змін або доповнень до статуту ухвалюється загальними зборами релігійної громади.

На переконання третіх осіб, членство у релігійній громаді Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області не обмежується лише тими особами, що були присутні на зборах 07 лютого 2019 року. В свою чергу, на зборах 02 лютого 2019 року брало участь більше прихожан церкви і релігійної громади. Загальні збори складались з православних віруючих, які досягли 18-річного віку, визнають обов`язковість Статуту, регулярно відвідують богослужіння, сповідуються та причащаються, перебувають у канонічному послухові настоятелю і не перебувають під забороною чи церковним судом, що забороняє повноцінну участь у богослужбовому житті.

Згідно протоколу №1 від 02 лютого 2019 року всього до складу загальних зборів входить 576 осіб, на зборах брала участь 391 особа - члени релігійної громади. Згідно порядку денного зборів вирішено питання про зміну підлеглості Релігійної громади у канонічних та організаційних питаннях шляхом входу до складу релігійного об`єднання - Православної Церкви України та уповноважено ОСОБА_3 Володимировича на представництво Релігійної громади. Указом Митрополита Київського і всієї України Епіфанія №35 від 03 лютого 2019 року священника ОСОБА_3 призначено настоятелем парафії Успіння Божої Матері с. Погреби Броварського району Київської області. В подальшому, ОСОБА_3 як настоятель парафії та уповноважений представник Релігійної громади подав до відповідачів заяву про реєстрацію змін і доповнень до Статуту Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області.

У свою чергу, на підставі поданої настоятелем парафії Лиманом Олександром заяви, прийнято розпорядження Голови Київської обласної державної адміністрації Про реєстрацію змін та доповнень до Статуту релігійної громади №220 від 16 квітня 2019 року, а державним реєстратором Шепелем Олегом Костянтиновичем вчинені реєстраційні дії №13551050002005962 та №13551070003005962 від 18 квітня 2019 року.

З наведеного слідує, що фактичною підставою звернення до суду стали не стільки протиправні дії відповідачів щодо реєстрації змін до статуту, як дії осіб, що скликали парафіяльні збори та прийняли рішення про зміну підлеглості релігійної громади, а в подальшому подали відповідну заяву та статутні документи відповідачам.

Відповідно до частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Справою адміністративної юрисдикції у розумінні пунктів 1, 2 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або хоча б одна сторона надає адміністративні послуги на підставі законодавства, яке уповноважує або зобов`язує надавати такі послуги виключно суб`єкта владних повноважень, і спір виник у зв`язку із наданням або ненаданням такою стороною зазначених послуг; або хоча б одна сторона є суб`єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв`язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб`єкта владних повноважень або іншої особи.

Відповідно до пункту першого частини першої статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.

Вжитий у цій процесуальній нормі термін "суб`єкт владних повноважень" означає орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхню посадову чи службову особу, інший суб`єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг (пункт 7 частини першої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно зі статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року (далі - Конвенція) кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом.

Європейський суд з прав людини у пункті 24 рішення від 20 липня 2006 року у справі Сокуренко і Стригун проти України зазначив, що фраза встановлений законом поширюється не лише на правову основу самого існування суду , але й на дотримання таким судом певних норм, які регулюють його діяльність. Термін судом, встановленим законом у пункті 1 статті 6 Конвенції передбачає всю організаційну структуру судів, включно з питаннями, що належать до юрисдикції певних категорій судів.

Отже, до компетенції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їх посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), відповідно, прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій.

До юрисдикції адміністративного суду належить спір, який виник між двома (кількома) суб`єктами стосовно їх прав та обов`язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб`єкт законодавчо вповноважений владно керувати поведінкою іншого (інших) суб`єктів, а останній (останні) відповідно зобов`язаний виконувати вимоги та приписи такого суб`єкта владних повноважень.

Спір, що розглядається, не є спором між учасниками публічно-правових відносин, оскільки відповідачі, приймаючи оскаржувані рішення, хоч і мали владні управлінські повноваження щодо позивачів (в частині зареєструвати або відмовити у реєстрації змін до статуту релігійної громади), проте прийняті рішення щодо реєстрації змін до статуту фактично обумовлені наданими для такої реєстрації документами. В свою чергу, позивачі власне і доводять відсутність повноважень у особи, яка подала заяву та документи для внесення змін до статуту, оспорюють порядок та спосіб скликання парафіяльних зборів та право участі у них, повноваження приймати рішення про внесення змін до статуту.

Отже, наданню правової оцінки розпорядженню Голови Київської обласної державної адміністрації Про реєстрацію змін та доповнень до Статуту релігійної громади №220 від 16 квітня 2019 року і рішенню державного реєстратора Шепеля Олега Костянтиновича про державну реєстрацію внесення змін до установчих документів юридичної особи - Релігійна громада Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області (ідентифікаційний код: 20591262, адреса: 07416, Київська обл., Броварський район, село Погреби, вул. Калініна, будинок 11), та змін щодо керівника цієї організації, передує встановлення та доказування обставин, які є внутрішньою діяльністю релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви с. Погреби Броварського району Київської області (ідентифікаційний код: 20591262).

Таким чином, спір у даній справі стосується прав та інтересів учасників релігійної громади с. Погреби на канонічне підпорядкування і спрямований на захист цивільного права позивачів, а відтак має вирішуватись за правилами цивільного судочинства.

На підставі положень частини п`ятої, шостої статті 13 Закону України Про судоустрій та статус суддів висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов`язковими для всіх суб`єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.

Згідно з частиною п`ятою статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Щодо відсутності публічно-правового характеру спору за аналогічних обставин висловив свою позицію Верховний Суд, зокрема у постанові від 19 грудня 2018 року у справі №806/3462/14 за позовом Свято-Миколаївської Української православної церкви (с. Попільня Житомирської області) до Житомирської обласної державної адміністрації про визнання протиправним і скасування розпорядження про реєстрацію статуту в новій редакції; у постанові від 20 листопада 2019 року у справі №910/8132/19 за позовом Особи 1 до Рівненської обласної державної адміністрації та державного реєстратора щодо оскарження розпорядження і реєстраційних дій з приводу реєстрації статуту в новій редакції. Суттю в цих спорах була незаконна, на думку позивачів, зміна підлеглості релігійної громади, рішення, прийняті неуповноваженими особами, що потягли прийняття суб`єктами владних повноважень протиправних рішень.

Спір має приватноправовий характер, якщо він обумовлений порушенням або загрозою порушення приватного права чи інтересу, що підлягає захисту в спосіб, передбачений законодавством для сфери приватноправових відносин. Спір є приватноправовим також у тому випадку, якщо до порушення приватного права чи інтересу призвели управлінські дії суб`єкта владних повноважень. Отже, такий спір не пов`язаний із захистом прав, свобод чи інтересів позивача у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, що виключає його розгляд у порядку адміністративного судочинства.

Таким чином, проаналізувавши вказані обставини у сукупності, суд дійшов висновку, що зазначена категорія спору не належить до юрисдикції адміністративних судів.

Відповідно до пункту 1 частин першої статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України, суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

Отже, з огляду на зміст та юридичну природу обставин, зазначених у позовній заяві, суд приходить до висновку про те, що цю адміністративну справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства, у зв`язку з чим, наявні достатні правові підстави для закриття провадження у даній справі.

Керуючись пунктом 1 частини першої статті 238, статтею 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

у х в а л и в:

Клопотання представника Релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області про закриття провадження у справі №640/6944/19 задовольнити.

Провадження у справі №640/6944/19 за позовом Члена релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії УПЦ с. Погреби Броварського району Київської області ОСОБА_2 та Члена релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії УПЦ с. Погреби Броварського району Київської області ОСОБА_1 до Київської обласної державної адміністрації, Державного реєстратора Шепель Олега Костянтиновича, треті особи без самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів: Релігійна громада Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області, ОСОБА_3 - керівник релігійної громади Свято-Успенської парафії Київської єпархії Української Православної Церкви (Православної Церкви України) с. Погреби Броварського району Київської області, про визнання протиправними дій та скасування рішень - закрити.

Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 265 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду в порядку та у строки, встановлені статтями 295 - 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Т.І. Шейко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.02.2020
Оприлюднено17.02.2020
Номер документу87589581
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/6944/19

Ухвала від 06.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стародуб О.П.

Постанова від 03.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 03.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 11.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 20.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 11.06.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні