Рішення
від 04.02.2020 по справі 200/11179/19-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 лютого 2020 р. Справа№200/11179/19

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Ушенка С.В.,

при секретарі судового засідання - Гуменному М.А.,

за участю

представника позивача - Бажан О.О. (за довіреністю),

представника відповідача - не з`явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного Управління Держпраці у Донецькій області до Державного підприємства «Торецьквугілля» в особі Відокремленого підрозділу «Шахта «Центральна» про застосування заходів реагування, -

ВСТАНОВИВ:

Головне Управління Держпраці у Донецькій області з урахуванням уточнених позовних вимог звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Державного підприємства «Торецьквугілля» в особі Відокремленого підрозділу «Шахта «Центральна» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом зупинення ведення очисних робіт в лаві № 42-1146 метрів, ведення робіт по проходженню підготовчих виробок: квершлагу 3 ЗПШ-42-1146; польового штреку 3 ЗПШ 1146 м Відокремленого підрозділу Шахта Центральна .

В обґрунтування позову позивач зазначає, що на підставі наказу від 27.06.2019 № 984 та направлення на перевірку від 27.06.2019 № 687/06.7/15-08 у період з 09.03.2019 по 11.07.2019 посадовими особами відділу гірничотехнічного нагляду у Торецькому регіоні управління гірничого нагляду Управління Держпраці у Донецькій області проведено позапланову перевірку ДП Торецьквугілля ВП Шахта Центральна щодо дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Під час перевірки було виявлено 60 порушень нормативно-правових актів з охорони праці (охорони надр), з яких 8 створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Враховуючи зазначене, у зв`язку з виникненням загрози життю та здоров`ю людей, з метою недопущення спричинення шкоди здоров`ю людей позивач вважає, що є підстави для заборони виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування, підвищеної небезпеки, а саме: 1) ведення очисних робіт в лаві № 42-1146 метрів; 2) ведення робіт по проходженню підготовчих виробок: квершлагу 3 ЗПШ -42-1146; польового штреку 3 ЗПШ 1146 м Відокремленого підрозділу Шахта Центральна Державного підприємства Торецьквугілля .

Відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що 06.10.2019 на відокремленому підрозділі Шахта Центральна Державного підприєм ства Торецьквугілля сталася аварія на дільниці № 42-1146м. Аварія з`явилася підставою для ізоляції дільниці №42-1146м, що унеможливлює доступ людей до небезпечної ізольованої зони пожежі. Таким чином вважає, що підтверджено відсутність обставин, які стали передумо вою, для вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду виявлених органом державного нагляду порушень вимог щодо дотримання законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки що, у свою чергу, є підставою для відмови судом у застосу ванні заходів реагування у сфері державного нагляду.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 23.09.2019 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомлення (викликом) учасників справи. Судове засідання призначено на 24.10.2019.

24.10.2019 в судовому засіданні оголошено перерву до 04.11.2019.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 04.11.2019 судовий розгляд вирішено проводити за правилами загального позовного провадження. Підготовче судове засідання призначено на 17.12.2019.

Ухвалою суду від 17 грудня 2019 року продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 14 січня 2020 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 04 лютого 2020 року.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги, надав пояснення, аналогічні викладеному в позовній заяві, просив позов задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце судового засідання повідомлений належним чином.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення учасників справи, повно, всебічно та об`єктивно дослідивши в судовому засіданні всі обставини справи та оцінивши їх наявними доказами в їх сукупності за своїм внутрішнім переконанням, судом встановлено наступне.

Позивач - Головне управління Держпраці у Донецькій області (місцезнаходження: 85302, Донецька область, м. Покровськ, вул. Прокоф`єва,82, код ЄДРПОУ 39790445), є суб`єктом владних повноважень, який в даних правовідносинах реалізує надані йому законом повноваження в сфері дотримання трудового законодавства та згідно ст.43 Кодексу адміністративного судочинства України здатний здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки.

Відповідач - Державне підприємство Торецьквугілля є юридичною особою (ЄДРПОУ 33839013; 85200, Донецька область, м. Торецьк, вул. Дружби, 19), що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є платником податків та знаходиться на обліку в органах Державної фіскальної служби.

27 червня 2019 року Головним управлінням Держпраці у Донецькій області на підставі Конвенції Міжнародної організації праці № 81 1947 року про інспекцію праці у промисловості і торгівлі, що ратифікована Україною 08.09.2004, частини 1 статті 6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , у зв`язку зі смертельним випадком, який стався 14.0.2019 о 19 годині 00 хвилин з машиністом гірничих робіт виїмкових машин Гриб Олексієм Сергійовичем Відокремленого підрозділу Шахта Центральна Державного підприємства Торецьквугілля прийнято наказ № 984 про проведення позапланової перевірки Відокремленого підрозділу Шахта ім. Центральна ДП Торецьквугілля у період з 09.07.2019 по 11.07.2019 (а.с. 10).

На виконання наказу Головним управлінням Держпраці у Донецькій області видано направлення на проведення позапланової перевірки від 27 червня 2019 р. №686/06.7/15-08 (а.с. 11).

З 09 по 11 липня 2019 року посадовими особами Головного управління Держпраці у Донецькій області проведено позапланову перевірку Відокремленого підрозділу Шахта Центральна ДП Торецьквугілля щодо дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки в частині відповідності дільниці №42-1146м на ВП Шахта Центральна ДП Торецьквугілля вимогам нормативно-правових актів.

В ході перевірки виявлено 60 порушень нормативно-правових актів з охорони праці (охорони надр), з яких 8 створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а саме:

- вибої підготовчих виробок дільниці № 42-1146м, а також сполучення лав із штреками, розподільні пункти та інші місця групового розміщення електроустаткування в дільничних виробках, не захищені автоматичними системами локалізації спалахів (вибухів) метану і вугільного пилу на початковій стадії їх виникнення, що є порушенням п. 14.7.VI НПАОП 10.0-1.01-10 Правил безпеки у вугільних шахтах ;

- в технологічному паспорті роботи щитового агрегату передбачено знаходження машиніста в небезпечній зоні під час роботи щитового агрегату, що є порушенням п.11.1.ІV, п.1.5. V НПАОП 10.0-1.01-10 Правил безпеки у вугільних шахтах ;

- паспорт на проведення виробки квершлаг № 14 III Західний польовий штрек горизонту 1146м не узгоджений ІГТМ НАНУ в частині заходів з попередження газодинамічних явищ, що є порушенням п.11.1.IV НПАОП 10.0-1.01-10 Правил безпеки у вугільних шахтах ;

- не виконується буріння розвідувальних свердловин до пласту m 12 у вибої квершлагу № 14 III Західний польовий штрек горизонту 1146м згідно паспорту з 10м, фактично до пласту 5м, що є порушенням п.1.5.V НПАОП 10.0-1.01-10 Правила безпеки у вугільних шахтах ;

- виїмкова дільниця №42-1146м виконала виїмку вугілля на протязі ЗОпм по падінню пласту, панель №13 не здана до експлуатації. Не надано дозвіл на технологічний відхід від монтажної ніші. Не надані акти прийому до експлуатації шахтною комісією системи Прогнозу , аерогазового контролю. Не надані акти прийому до експлуатації електрообладнання дільниці, що є порушенням п.11.1.IV, п.18.1.IV НПАОП 10.0-1.01-10 Правила безпеки у вугільних шахтах ;

- не затверджені 10 ДВГРЗ позиції плану ліквідації аварій по дільниці, що є порушенням п. 6.3.IV НПАОП 10.0-1.01-10 Правила безпеки у вугільних шахтах ;

- проект АГК шахти не пройшов експертизу на предмет відповідності нормативним актам з охорони праці, що є порушенням п. 11.1.IV НПАОП 10.0-1 01 -10 Правила безпеки у вугільних шахтах ;

- тупикова частина ЗЗПШ-1146м на протязі 55м і квершлаг ЗЗПШ-42-1146м на протязі 4м закріплені з порушенням паспорту. В замках кріплення встановлено по одній скобі, відсутні міжрамні стяжки, що є порушенням п. 5.3.V НПАОП 10.0-1.01-10 Правила безпеки у вугільних шахтах (а.с. 12 - 15).

06.10.19 на Відокремленому підрозділі Шахта Центральна Державного підприєм ства Торецьквугілля сталася аварія на дільниці № 42-1146м.

Згідно з гірничотехнічними умовами, що склалися на аварійній дільниці, прийнято рішення про ізоляцію аварійної дільниці № 42 гор. 1026/1146м.

09.10.2019 закінчені роботи з ізоляції дільниці №42-1146м, що підтверджується Актом від 30 жовтня 2019 року спеціального розслідування аварії, що сталася 06.10.2019 (а.с. 123-128).

Проаналізувавши встановлені обставини справи та норми законодавства України, яке регулює спірні правовідносини, суд вважає позовну заяву такою, що підлягає задоволенню з наступних підстав.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 43 Конституції України держава створює умови для здійснення громадянами права на працю. Нагляд і контроль за додержанням законодавства про працю є важливими способами захисту трудових прав працівників, гарантією забезпечення законності в трудових відносинах.

Позивач є суб`єктом владних повноважень - територіальним органом Державної служби України з питань праці.

Згідно п. 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96 (далі Положення № 96), державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Пунктом 7 Положення № 96 визначено, що Держпраця здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. На утворені територіальні органи Держпраці може покладати виконання завдань за міжрегіональним принципом.

Відповідно до пункту 1 постанови КМУ від 11.02.2015 року №100 «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань праці та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов КМУ» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань праці за переліком згідно з додатком, реорганізувавши шляхом злиття територіальні органи Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки і Державної інспекції з питань праці, зокрема, утворено ГУ Держпраці в Донецькій області шляхом реорганізації Територіального управління Держгірпромнагляду в Донецькій області та Територіальної державної інспекції з питань праці в Донецькій області.

Згідно п. 1 Положення про територіальні органи Державної служби України, затвердженого наказом Мінсоцполитіки від 27.03.2015 № 340, Головне управління (Управління) Державної служби України з питань праці в області є територіальним органом Державної служби України з питань праці, що їй підпорядковується.

Відповідно до п. 4 Положення ГУ Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю (пп.5).

Наказом Державної служби України з питань праці від 04.02.2016 № 8 затверджено положення про Головне управління Держпраці в Донецькій області, у пункті 1 якого зазначено, що Головне управління є територіальним органом Держпраці України та здійснює свої повноваження на території Донецькій області.

Підстави, порядок, процедура здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про працю юридичними особами встановлені Законом України № 877-V (далі Закон № 877-V), Порядком здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженому постановою КМУ.

Частиною 4 ст. 2 Закону № 877-V щодо сфери дії цього Закону встановлено, що заходи контролю здійснюються органами державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами.

Відповідно до ч. 5 ст. 2 Закону зазначені у ч. 4 цієї статті органи, що здійснюють державний нагляд (контроль) у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зобов`язані забезпечити дотримання вимог статті 1, статті 3, ч.1,4,6-8, абз.2 ч.10, ч.13 та 14 ст.4, ч.1-4 ст. 5, ч.3 ст.6, ч.1-4 та 6 ст. 7, ст. 9, 10, 19, 20, 21, ч.3 ст. 22 цього Закону.

Аналіз вказаної норми Закону свідчить про те, що норми Закону України № 877-V повинні дотримуватися всі органи, що здійснюють державний нагляд (контроль) з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, а також зазначені норми, які повинні бути дотримані вказаними органами у будь-якому випадку.

Статтею 3 Закону № 877-V визначені основні принципи державного нагляду (контролю), якими є, зокрема, гарантування прав та законних інтересів кожного суб`єкта господарювання; об`єктивності та неупередженості здійснення державного нагляду (контролю), неприпустимості проведення перевірок суб`єктів господарювання за анонімними та іншими безпідставними заявами, а також невідворотності відповідальності осіб за подання таких заяв; здійснення державного нагляду (контролю) лише за наявності підстав та в порядку, визначених законом; дотримання умов міжнародних договорів України; презумпції правомірності діяльності суб`єкта господарювання у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов`язків суб`єкта господарювання та/або повноважень органу державного нагляду (контролю).

Як вбачається з матеріалів справи позивачем була проведена позапланова перевірка у ДП Торецьквугілля ВП "Шахта"Центральна".

Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України № 2694 Про охорону праці (далі - Закон № 2694), державна політика в галузі охорони праці базується на принципах пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Згідно абз. 3 ч. 1 ст. 4 Закону № 877-V виключно законами встановлюються повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг.

Відповідно до п. 5 ст. 4 Закону № 877-V, виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Згідно з частиною 1 статті 13 Закону № 2694, роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов`язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров`я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків.

Відповідно до ст. 14 Закону № 2694, працівник зобов`язаний: дбати про особисту безпеку і здоров`я, а також про безпеку і здоров`я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства; знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту; проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди.

Працівник несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

Відповідно до ст. 39 Закону № 2694, посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, мають право, зокрема: безперешкодно відвідувати підконтрольні підприємства (об`єкти), виробництва фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та здійснювати в присутності роботодавця або його представника перевірку додержання законодавства з питань, віднесених до їх компетенції; одержувати від роботодавця і посадових осіб письмові чи усні пояснення, висновки експертних обстежень, аудитів, матеріали та інформацію з відповідних питань, звіти про рівень і стан профілактичної роботи, причини порушень законодавства та вжиті заходи щодо їх усунення; видавати в установленому порядку роботодавцям, керівникам та іншим посадовим особам юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування обов`язкові для виконання приписи (розпорядження) про усунення порушень і недоліків в галузі охорони праці, охорони надр, безпечної експлуатації об`єктів підвищеної небезпеки; забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих.

Так, з урахуванням викладених обставин суд зазначає, що орган державного нагляду в межах повноважень, передбачених законом, виявив 60 порушень нормативно-правових актів з охорони праці, з яких 8 створюють загрозу життю та здоров`ю людей, що підтверджується актом перевірки від 11 липня 2019 року № 06.7-10/26/19, у зв`язку з чим суд приходить до висновку про наявність підстав для застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду.

Учасниками справи не заперечується право позивача на проведення перевірки ВП "Шахта "Центральна" ДП "Торецьквутілля", за результатами якої складено відповідний акт, і те, що виявлені позивачем порушення вимог законодавства у сфері охорони праці на час звернення до суду з позовом і на час розгляду справи судом існували і до теперішнього часу створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Під час розгляду даної адміністративної справи відповідачем до відзиву надано Акт від 30 жовтня 2019 року спеціального розслідування аварії, що сталась 06.10.2019, згідно з яким 09.10.2019 закінчені роботи з ізоляції дільниці № 42-1146м.

Разом з цим, доказів, які б свідчили про повне усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері охорони праці, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, як до суду, так і до позивача не надходило.

Сам по собі факт прийняття суб`єктом господарювання рішення про ізоляцію дільниці № 42-1146м не свідчить про повне усунення виявлених порушень вимог законодавства у сфері охорони праці і не гарантує нездійснення в подальшому пуску дільниці та, відповідно, відсутність загроз життю та здоров`ю людей, зокрема працівникам ВП "Шахта "Центральна" ДП "Торецьквутілля".

Отже, оскільки на час розгляду справи відповідачем не усунуті в повному обсязі порушення, які виявлені в ході проведення перевірки і викладені в акті перевірки від 11 липня 2019 року № 06.7-10/26/19, та на даний момент існує загроза життю і здоров`ю людей, суд приходить до висновку про необхідність застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до ДП «Торецьквугілля» шляхом зупинення ведення очисних робіт в лаві № 42-1146 метрів, ведення робіт по проходженню підготовчих виробок: квершлагу 3 ЗПШ-42-1146; польового штреку 3 ЗПШ 1146м відокремленого підрозділу Шахта Центральна Державного підприємства Торецьквугілля у зв`язку із загрозою життю людей.

З огляду на зазначене та беручи до уваги докази, які наявні у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 2, 5, 6, 90, 132, 139, 193, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Головного управління Держпраці у Донецькій області (місцезнаходження: вул. Прокоф`єва, буд. 82, м. Покровськ, Донецька область, 85302; код ЄДРПОУ 39790445) до Державного підприємства «Торецьквугілля» в особі Відокремленого підрозділу «Шахта «Центральна» (ЄДРПОУ 33839013; місцезнаходження суб`єкта господарювання: 85200, Донецька обл., місто Торецьк, вулиця Дружби, буд. 19; місце провадження господарської діяльності відокремленого підрозділу: 85200, Донецька обл., місто Торецьк, вулиця Історічна, буд. 5) - задовольнити у повному обсязі.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Державного підприємства «Торецьквугілля» в особі Відокремленого підрозділу «Шахта «Центральна» (ЄДРПОУ33839013; місцезнаходження суб`єкта господарювання: 85200, Донецька обл., місто Торецьк, вулиця Дружби, буд. 19; місце провадження господарської діяльності відокремленого підрозділу: 85200, Донецька обл., місто Торецьк, вулиця Історічна, буд. 5), шляхом зупинення ведення очисних робіт в лаві № 42-1146 метрів, ведення робіт по проходженню підготовчих виробок: квершлагу 3 ЗПШ-42-1146; польового штреку 3 ЗПШ 1146м Відокремленого підрозділу Шахта Центральна Державного підприємства Торецьквугілля у зв`язку із загрозою життю людей.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецькій окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Вступна та резолютивна частини проголошені в судовому засіданні 04.02.2020. Повний текст рішення складено 14 лютого 2020 року.

Суддя С.В. Ушенко

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.02.2020
Оприлюднено19.02.2020
Номер документу87612268
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/11179/19-а

Постанова від 09.06.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 19.05.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 21.04.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 21.04.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 02.04.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Рішення від 04.02.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С.В.

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С.В.

Ухвала від 17.12.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С.В.

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні