Постанова
від 13.02.2020 по справі 420/2895/19
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 лютого 2020 р.м. ОдесаСправа № 420/2895/19

Головуючий в І інстанції: Вовченко О.А.

Дата та місце ухвалення рішення: 16.10.2019 р. м. Одеса

П`ятий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

судді-доповідача - Шеметенко Л.П.

судді - Стас Л.В.

судді - Турецької І.О.

за участю секретаря - Коваль Т.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Одесі апеляційну скаргу Головного управління Держпраці в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року по справі за адміністративним позовом Головного управління Держпраці в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Владовал про застосування заходів реагування, -

В С Т А Н О В И В:

У травні 2019 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Головного управління Держпраці в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Владовал , в якому позивач просив суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Товариства з обмеженою відповідальністю Владовал шляхом зобов`язання Товариства з обмеженою відповідальністю Владовал повністю зупинити роботи з експлуатації трансформаторної підстанції напругою понад 1000 В ТП-220, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року у задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане судове рішення та ухвалити нове про задоволення позову, наголошуючи на неповному з`ясуванні судом першої інстанції всіх обставин, що мають значення для вирішення справи.

Вислухавши суддю-доповідача, переглянувши справу за наявними в ній доказами, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступних висновків.

Судом першої інстанції встановлено, що згідно договору купівлі-продажу від 11.09.2007 року та витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно № 15894936 від 12.09.2007 року ТОВ Владовал належить на праві власності цілісний майновий комплекс за адресою: Одеська обл., Балтський р-н., с. Чернече, вул. Без назви, буд. б/н.

За результатами планової перевірки дотримання ТОВ Владовал вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки на підставі акту від 20.03.2018 року № 15/14.7/02-56 Головним управлінням Держпраці в Одеській області було складено припис № 15/14.7/02-56-83, у якому ТОВ Владовал зобов`язано усунути встановлені у акті порушення.

У період з 26.03.2019 року по 27.03.2019 року, на підставі наказу від 19.03.2019 року № 442 та направлення від 19.03.2019 року № 15/01-29-948, посадовими особами Головного управління Держпраці в Одеській області проведено позапланову перевірку щодо дотримання ТОВ Владовал вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки в частині виконання вимог припису від 20.03.2018 року № 15/14.7/02-56-83.

Під час проведення перевірки перевіряючими Головного управління Держпраці в Одеській області встановлено 13 порушень ТОВ Владовал Закону України Про охорону праці від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII, у тому числі які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а саме:

1. Встановленим порядком не отриманий в органі Держпраці дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ТП-220);

2. Відсутній перелік інструкцій з охорони праці, що діють на Підприємстві, відповідно до штатного розпису, який повинен затверджуватись роботодавцем;

3. Відсутній список працівників, які мають право проведення оперативних переговорів з енергопостачальною організацією;

4. Відсутні списки працівників, які мають право виконувати оперативні перемикання;

5. В РУ-0,4 кВ ТП-220 підприємства відсутня переглянута електрична схема електроустановки;

6. Не проведено випробування опору заземлюючого пристрою ТП-220;

7. Не надано паспорт на трансформаторну підстанцію ТП-220;

8. Не проведено випробування опору петлі фаза-нуль ПЛ 0,4 кВ, що відходять від ТП-220;

9. Не розроблено графік періодичних оглядів ПЛ-0,4 кВ від ТП-220;

10. Не нанесено на опорах (відгалуженнях) ПЛ-0.4 кВ від ТП-220 відповідні диспетчерські позначення (написи та знаки безпеки);

11. Відсутній виконавчий план траси повітряних ліній ПЛ-0,4 р від ТП-220;

12. Відсутні паспорти ПЛ-0,4 кВ від ТП-220;

13. На ПЛ-0,4 кВ від ТП-220 не влаштовані заземлювальні пристрої, призначені для захисту від грозових перенапруг.

При цьому, встановлення вищеозначених порушень у 1, 6, 7 та 8 вищевказаного акта за твердженням позивача створюють загрозу життю та здоров`ю людей, що слугувало підставою для звернення Головного управлінням Держпраці в Одеській області до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.

Вирішуючи справу, суд першої інстанції виходив з того, що під час судового розгляду справи на підтвердження усунення порушень, зазначених у пунктах 6, 7 та 8 розділу V акта перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) від 27.03.2019 року відповідачем до суду надано наступні документи: паспорт понижуючої трансформаторної ПС (КТП) 10(6)/0,4 кВ № 220; паспорт заземлюючого пристрою ТП-220 районного виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці РАЙСІЛЬГОСПЕНЕРГО ; протокол перевірки опору заземлювача № 938 від 12.06.2019 року районного виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці РАЙСІЛЬГОСПЕНЕРГО ; протокол перевірки ланцюга між нульовим проводом вводу і занульованими елементами електрообладнання № 939 від 12.06.2019 року районного виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці РАЙСІЛЬГОСПЕНЕРГО ; протокол перевірки стану ізоляції електрообладнання і електричних мереж № 940 від 12.06.2019 року районного виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці РАЙСІЛЬГОСПЕНЕРГО ; протокол перевірки повного опору петлі фаза-нуль № 941 від 12.06.2016 року районного виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці РАЙСІЛЬГОСПЕНЕРГО ; свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO10012:2015 № 04-0046/2018 від 16.10.2018 року електротехнічної лабораторії районного виробничо-експлуатаційного підприємства по енергетиці РАЙСІЛЬГОСПЕНЕРГО ; дозвіл №1130.14.30, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України Котовському районному виробничо-експлуатаційному підприємству по енергетиці РАЙСІЛЬГОСПЕНЕРГО виконувати випробування електричного устаткування електричних мереж; лист відділу Держземагенства у Балтському районі Одеської області № 3-3-01/1237 про те, що землі, на яких розташований цілісний майновий комплекс ТОВ Владовал відносяться до земель ботанічного заказника місцевого значення Лісничівка на території Чернеченської сільської ради за категорією землі природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного значення; положення про ботанічний заказник місцевого значення Лісничівка ; протоколи вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування № 4 від 09.07.2008 року; протокол перевірки повного опору петлі фаза-нуль № 9; наказ № 1 (розпорядження) про припинення трудового договору (контракту) від 12.02.2019 року ТОВ Владовал ; протокол № У-522, №У-522/1 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці від 14.05.2018 року державного підприємства Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці ; посвідчення, виданих державним підприємством Чорноморський експертно-технічний центр Держпраці , про проходження навчання на перевірку знань: Закон України про охорону праці, Пожежна безпека, ПБЕ, ПБЕЕС, ПКЕЕ, ПЕЕЗ, ПОЕМ, НПМДП; журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці від 01.01.2018 року; перелік інструкцій з охорони праці; список працівників, які мають право на проведення оперативних переговорів та мають право виконувати оперативні перемикання, а саме директор ТОВ Владовал ; призначення директора ТОВ Владовал відповідальним за електрогосподарство на підприємстві; копії титульних листів інструкції з експлуатації повітряних ліній напругою 10 кВ, інструкції з експлуатації силових кабельних ліній з напругою 0,4 кВ, інструкції по експлуатації силових масляних трансформаторів 10/0,4 кВ та інструкції по експлуатації трансформаторних підстанцій 10(6)0,4 кВ.

Також, суд першої інстанції зазначив, що позивачем у відповіді на відзив підтверджується факт усунення ТОВ Владовал порушень законодавства, зазначених у пунктах 6, 7 та 8 розділу V акта перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) від 27.03.2019 року.

За таких обставин, враховуючи усунення відповідачем порушень, зазначених у пунктах 6, 7 та 8 розділу V акта перевірки суб`єкта господарювання (виробничого об`єкта) від 27.03.2019 року, а також відключення та пломбування устаткування підвищеної небезпеки ТП-220, що свідчить про відсутність необхідності отримання ТОВ Владовал у встановленому законом порядку в органі Держпраці дозволу на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ТП-220), суд першої інстанції дійшов висновку, що підстави повного зупинення роботи з експлуатації трансформаторної підстанції напругою понад 1000 В ТП-220, що належить ТОВ Владовал , відсутні.

Колегія суддів не погоджується із вказаними висновками суду першої інстанції з огляду на викладене.

Постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 року № 442 Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади вирішено утворити державну службу України з питань праці, реорганізувавши шляхом злиття Державну інспекцію з питань праці та Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки і поклавши на Службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються (крім функцій з реалізації державної політики у сфері охорони надр), а також функції з реалізації державної політики у сфері гігієни праці та функції із здійснення дозиметричного контролю робочих місць.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96 (далі - Положення № 96) Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Відповідно до п. 3 Положення № 96 основними завданнями Держпраці є: реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб; реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Пунктом 7 Положення № 96 визначено, що Держпраці України здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Наказом Державної служби України з питань праці від 04 лютого 2016 року № 8, затверджено Положення про Головне управління Держпраці в Одеській області, у пункті 1 якого зазначено, що головне управління є територіальним органом Держпраці України та здійснює свої повноваження на території Одеської області.

Таким чином, Державна служба України з питань праці та її територіальні органи, зокрема Головне управління Держпраці в Одеській області є повноважним органом щодо реалізації державної політики охорони праці із здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки.

Статтею 1 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно зі статтею 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до положень ч.ч. 6, 7 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт. На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Статтею 1 Закону України Про охорону праці визначено, що охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров`я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.

Відповідно до статті 38 Закону України Про охорону праці державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Згідно з пп. 16 п. 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96, Держпраці здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань: забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту; монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення; виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів; організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення та перевірки їх знань;

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України Про охорону праці державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.

Положеннями ст. 13 Закону України Про охорону праці визначено, що роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.

Як вірно встановлено судом першої інстанції, за результатами планової перевірки дотримання ТОВ Владовал вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки на підставі акта від 20.03.2018 року № 15/14.7/02-56 Головним управлінням Держпраці в Одеській області було складено припис № 15/14.7/02-56-83, у якому ТОВ Владовал зобов`язано усунути встановлені у акті порушення.

У період з 26.03.2019 року по 27.03.2019 року, на підставі наказу від 19.03.2019 року № 442 та направлення від 19.03.2019 року № 15/01-29-948, посадовими особами Головного управління Держпраці в Одеській області проведено позапланову перевірку щодо дотримання ТОВ Владовал вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки в частині виконання вимог припису від 20.03.2018 року № 15/14.7/02-56-83.

Як встановлено судом першої інстанції та підтверджено під час апеляційного розгляду справи, з урахуванням акта повторної позапланової перевірки додержання та виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки з боку відповідача, станом на момент звернення із заявленим позовом залишались не усуненими встановлені перевіркою порушення, які і стали підставою для подання даного позову про застосування заходів реагування у спірному випадку, а саме: 1) встановленим порядком не отриманий в органі Держпраці дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ТП-220); 2) відсутній перелік інструкцій з охорони праці, що діють на Підприємстві, відповідно до штатного розпису, який повинен затверджуватись роботодавцем; 3) відсутній список працівників, які мають право проведення оперативних переговорів з енергопостачальною організацією; 4) відсутні списки працівників, які мають право виконувати оперативні перемикання; 5) в РУ-0,4 кВ ТП-220 підприємства відсутня переглянута електрична схема електроустановки; 6) не проведено випробування опору заземлюючого пристрою ТП-220; 7) не надано паспорт на трансформаторну підстанцію ТП-220; 8) не проведено випробування опору петлі фаза-нуль ПЛ 0,4 кВ, що відходять від ТП-220; 9) не розроблено графік періодичних оглядів ПЛ-0,4 кВ від ТП-220; 10) не нанесено на опорах (відгалуженнях) ПЛ-0.4 кВ від ТП-220 відповідні диспетчерські позначення (написи та знаки безпеки); 11) відсутній виконавчий план траси повітряних ліній ПЛ-0,4 р від ТП-220; 12) відсутні паспорти ПЛ-0,4 кВ від ТП-220; 13) на ПЛ-0,4 кВ від ТП-220 не влаштовані заземлювальні пристрої, призначені для захисту від грозових перенапруг.

При цьому, встановлення вищеозначених порушень у 1, 6, 7 та 8 вищевказаного акта створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

В ході судового розгляду справи, як на підставу для відмови у задоволенні заявленого позову, відповідач послався на те, що ним були усунені встановлені позивачем порушення, визначені у наведених вище п.п. 2-13.

Вирішуючи справу, суд першої інстанції прийняв до уваги вказані доводи відповідача та надані ним докази щодо усунення порушень, визначених у п.п. 2-13.

Проте, приймаючи до уваги вказані доводи та докази відповідача, судом першої інстанції не враховано, що відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності підставою для здійснення позапланових заходів може бути подання суб`єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.

Отже, для підтвердження усунення всіх порушень відповідач має звернутись до позивача із клопотанням про проведення повторної перевірки для підтвердження факту виконання усіх приписів щодо додержання та виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

Проте, відповідачем не надано жодного доказу щодо проведення позивачем відповідної перевірки та встановлення усунення у повному обсязі виявлених попередньою перевіркою порушень з охорони праці та промислової безпеки.

Більш того, як підтверджується самим відповідачем, станом на момент розгляду справи судом першої та апеляційної інстанцій, залишилось не усуненим з боку відповідача порушення п. 1, а саме: встановленим порядком відповідачем не отриманий в органі Держпраці дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки (ТП-220).

При цьому, встановлення вищеозначеного порушення створює загрозу життю та здоров`ю людей.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 року № 725 затверджено перелік певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб`єкта господарювання вимогам законодавства, серед яких згідно Закону України Про охорону праці зазначено у п. 49 виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107, та/або експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 3 до Порядку.

Враховуючи вищевикладене, вбачається, що ТОВ Владовал не усунув у повному обсязі порушення виявлені під час позапланового заходу, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, а саме відповідачем не отримано дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки - трансформаторної підстанції напругою понад 1000 В ТП-220, що підтверджується самим відповідачем.

Висновок суду першої інстанції про те, що станом на момент винесення даного рішення відповідачем устаткування підвищеної небезпеки не експлуатується колегія суддів вважає безпідставним, оскільки жодного доказу на підтвердження цього висновку в матеріалах справи не міститься.

За наявними в матеріалах справи листами щодо відключення/підключення до електромережі наведеного устаткування, на які посилається суд першої інстанції, лише вбачається, що відповідач на власний розсуд відключає від електромережі та підключає до електромережі наведене устаткування, що не може свідчити про те, що відповідач взагалі не експлуатує устаткування підвищеної небезпеки.

Більш того, згідно наданих самим відповідачем під час апеляційного розгляду справи листів АТ Одесаобленерго та ТОВ Владовал , трансформаторна підстанція напругою понад 1000 В ТП-220, як на момент звернення із заявленим позовом, так і на теперішній час, перебуває на балансі ТОВ Владовал .

З огляду на викладене, колегія суддів приходить до висновку про наявність підстав для вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду.

Згідно ч. 5 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

З урахуванням наведених вище вимог чинного законодавства, колегія суддів приходить до висновку, що заявлений позов підлягає частковому задоволенню із застосуванням заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Товариства з обмеженою відповідальністю Владовал шляхом повного зупинення робіт з експлуатації трансформаторної підстанції напругою понад 1000 В ТП-220, у зв`язку із загрозою життю та здоров`ю людей.

Таким чином, враховуючи, що судом першої інстанції при ухваленні рішення неповно з`ясовані обставини справи, порушено норми матеріального права, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, рішення суду першої інстанції скасуванню із прийняттям нового рішення про часткове задоволення позову.

Керуючись ст.ст. 241, 243, 250, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Головного управління Держпраці в Одеській області - задовольнити частково.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 жовтня 2019 року скасувати та прийняти нове судове рішення, яким адміністративний позов Головного управління Держпраці в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Владовал про застосування заходів реагування - задовольнити частково.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Товариства з обмеженою відповідальністю Владовал шляхом повного зупинення робіт з експлуатації трансформаторної підстанції напругою понад 1000 В ТП-220.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку у випадках, визначених ст. 328 КАС України, протягом тридцяти днів з дня складення постанови в повному обсязі безпосередньо до Верховного Суду.

Судове рішення складено у повному обсязі 24.02.2020 р.

Суддя-доповідач: Л.П. Шеметенко

Суддя: Л.В. Стас

Суддя: І.О. Турецька

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.02.2020
Оприлюднено25.02.2020
Номер документу87768367
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/2895/19

Постанова від 13.02.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Постанова від 13.02.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 26.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 26.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Рішення від 24.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 08.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 26.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

Ухвала від 29.05.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Вовченко О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні