Рішення
від 24.07.2007 по справі 20-6/041
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД М. СЕВАСТОПОЛЯ

20-6/041

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

Іменем України

РІШЕННЯ

  справа №

За позовом Закритого акціонерного товариства „Магазин № 70” (99011, м.Севастополь, вул.В.Морська, 14)

до Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Луначарського, 5)

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача: Севастопольська міська Рада (99011, м.Севастополь, вул. Леніна, 3), Регіональне відділення Фонду державного майна України по м.Севастополю (99008, м.Севастополь, м. Повсталих, 6), Управління культури і туризму Севастопольської міської державної адміністрації (99011, м.Севастополь, вул.Радянська, 9)

про спонукання здійснити оцінку нежитлових приміщень магазину, розташованих в жилому будинку за адресою м.Севастополь, вул. Велика Морська, 14 загальною площею 611,4 кв.м і укласти договір купівлі-продажу вказаних приміщень,

Суддя Лазарев С.Г.

представників сторін:

позивача –   Таратуткіна В.В., довіреність  № 1 від 12.02.2007,

відповідач –Сарахман С.О., довіреність б/н від 27.03.2007,

треті особи –Сарахман С.О., довіреність № 03-15/1528 від 28.04.2007 - Севастопольська міська Рада,

                      Скурідін О.О., довіреність б/н від 26.03.2007 - Управління культури і туризму

Севастопольської міської державної адміністрації,

Бистрицька Ю.М., довіреність № 21-02-15 від 09.10.2006 -  Регіональне відділення Фонду державного майна України по м.Севастополю,

С у т ь   с п о р а:

Закрите акціонерне товариство „Магазин № 70” звернулося до суду з позовною заявою до Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет позову на стороні відповідача: Севастопольська міська Рада, Відділ державної служби охорони культурної спадщини Управління культури Севастопольської міської державної адміністрації, Регіональне відділення Фонду державного майна України по м.Севастополю про спонукання здійснити оцінку нежитлових приміщень магазину, розташованих в жилому будинку за адресою м.Севастополь, вул. Велика Морська, 14 загальною площею 611,4 кв.м і укласти договір купівлі-продажу вказаних приміщень.

Ухвалою від 18.04.2007 суд залучив до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача –Управління культури і туризму Севастопольської міської державної адміністрації.

В ході судового розгляду позивач звернувся з клопотанням (вх. № 19687 від 08.06.2007), просить зобов'язати укласти договір відповідно до плану Бюро технічної інвентаризації будівлі.

В подальшому позивач звернувся з заявою (вх. № 23646 від 17.07.2007), просить зобов'язати укласти договір відповідно до плану Бюро технічної інвентаризації будівлі та укладеному договору оренди, вказавши площу приміщення магазину –611,4 кв.м.

Відповідно до ст.22 Господарського процесуального кодексу України позивач має  право до винесення  рішення  по  справі   уточнити   позовні  вимоги.

Оскільки уточнення позовних вимог є правом позивача і не порушує чиї-небудь права і що охороняються законом інтереси, суд визнав можливим заявлене клопотання задовольнити.

Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради з позовними вимогами не згоден, у відзиві на позов (вх. № 14893 від 03.05.2007) просить у задоволені позовних вимог відмовити, оскільки за даними Відділу культурної спадщини Управління культури Севастопольської міської державної адміністрації житловий будинок, розташований по вул.Б.Морська, 14 є пам'ятником архітектури та включений до Реєстру нерухомих об'єктів культурної спадщини національного та місцевого значення по м.Севастополю та зараховано у Державному Реєстру нерухомих пам'яток України.

Крим того, Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради вважає, що Законом України “Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” тимчасово зупинена приватизація  пам'яток культурної спадщини, відмова у приватизації є законною, а позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню.

Севастопольською міською Радою та Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м.Севастополю письмові заперечення проти позову з посиланнями на докази, якими вони обґрунтовуються, не надані.

Представники відповідача та третіх осіб - Севастопольської міської Ради та Регіонального відділення Фонду державного майна України по м.Севастополю на оголошення резолютивної частини рішення не з'явилися.

Згідно ст. 22 Господарського процесуального кодексу України в судовому засіданні представникам сторін роз'яснені їх процесуальні права та обов'язки.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслуховуючи пояснення представників сторін, суд

в с т а н о в и в:

10.12.1992 між Домоуправлінням № 15 Управління житлового господарства Севастопольської міської Ради і ДКП „Магазин № 70” укладений договір оренди № 478в відповідно до умов якого ДКП „Магазин № 70” передано в оренду нерухоме майно - вбудоване приміщення, загальною площею 820,3 кв.м., що розташоване в м.Севастополі за адресою вул.В.Морська, 14

На виконання наказу Регіонального відділення Фонду державного майна України по м.Севастополю № 214 від 30.06.1995, між Регіональним відділенням Фонду державного майна України по м.Севастополю та Організацією орендаторів орендного підприємства  „Магазин № 70” укладений договір № 35/40к відповідно до умов якого покупець, Організація орендаторів орендного підприємства  „Магазин № 70”, набув право власності на частку майна, яке раніше орендувалося.

Нежитлове приміщення, розташоване за адресою м.Севастополь, вул.В.Морська, 14 до переліку майна, що приватизується відповідно до умов договору № 35/40к від 30.06.1995, не ввійшло.

Згідно пункту 6.2 договору № 35/40к від 30.06.1995, оскільки нерухоме майно не ввійшло до переліку об'єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, Регіональне відділення Фонду державного майна України по м.Севастополю гарантувало покупцю приоритетне право на викуп нежитлового приміщення або придбання патенту.

26.12.1995 між Управлінням майном міста комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації, правонаступником якого відповідно до рішення Севастопольської міської Ради № 4657 від 31.01.2006 є Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради (Орендодавець) та Закритим акціонерним товариством „Магазин № 70” (Орендар) укладений договір оренди № 1425, відповідно до якого Закритому акціонерному товариству „Магазин № 70” передано в оренду нерухоме майно –не житлове приміщення, загальною площею 555,7 кв.м., що розташоване в м.Севастополі за адресою вул.В.Морська, 14.

Даний договір неодноразово перезаключався сторонами.

21.12.2006 між Фондом комунального майна Севастопольської міської Ради (Орендодавець) та Закритим акціонерним товариством „Магазин № 70” (Орендар) укладений договір оренди нерухомого майна № 390-06, відповідно до умов якого Закритому акціонерному товариству „Магазин № 70”  передано в оренду нерухоме майно - вбудоване нежитлове приміщення, загальною площею 611,40 кв.м., що розташоване в м.Севастополі за адресою вул.В.Морська, 14.

Пунктом 7.1 встановлено, що договір діє  до 03.12.2011.

На момент укладення договору вартість об'єкту оренди складає 2742558,00 грн., що відображено у Акті прийому-передачі майна від 21.12.2006.

У 2004 році позивач  звернувся до Фонду комунального майна із заявою про включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу вбудованого нежитлового приміщення по вул. В.Морська, 14 міста Севастополя.

15.06.2004 Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради листом вих. № 904 повідомив позивачеві, що заява про включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу вбудованого нежитлового приміщення по вул.В.Морська, 14 міста Севастополя буде розглянуто при формуванні змін та доповнень до Переліку об'єктів комунальної власності (у тому числі будинків, приміщень та споруд, які знаходяться в оренді), які підлягають приватизації шляхом продажу за викупом, на аукціоні, за конкурсом, та винесено на розгляд сесії Севастопольської міської Ради.

04.01.2006 листом за вих. № 19 Фонд комунального майна повідомив позивачеві, що будинок по вул. В.Морська, 14 включений до Реєстру нерухомих пам'яток об'єктів культурної спадщини національного та місцевого значення по м. Севастополю, у зв'язку з чим питання про включення вказаного об'єкту до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, буде розглядатися Севастопольською міською Радою після зняття обмежень, які діють відповідно до Закону України “Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” від 01.02.2005.

Відповідно до ст.43 Господарського процесуального кодексу України, провівши оцінку представленим доказам, суд вважає позовні вимоги Закритого акціонерного товариства „Магазин № 70” такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі, виходячи з наступного.

Відповідно до статті 20 Господарського кодексу України кожний суб'єкт господарювання та споживач має право на захист своїх прав і законних інтересів. Права та законні інтереси зазначених суб'єктів захищаються шляхом: визнання наявності або відсутності прав; припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення; присудження до виконання обов'язку в натурі; іншими способами, передбаченими законом.

Відповідно до положень статті 7 Закону України Про приватизацію державного майна” № 2163-ХІІ від 04.03.1992 (з подальшими змінами і доповненнями) державну політику в сфері приватизації здійснюють Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва у районах і містах, органи приватизації в Автономній Республіці Крим, що становлять єдину систему державних органів приватизації в Україні.

Згідно зі статтею 1 Закону України “Про приватизацію державного майна” приватизація державного майна –це відчуження майна, що перебуває у державній власності, і майна, що належить Автономній Республіці Крим, на користь фізичних та юридичних осіб, які можуть бути покупцями відповідно до вказаного Закону, з метою підвищення соціально-економічної ефективності виробництва та залучення коштів на структурну перебудову економіки України.

Згідно з частиною 4 статті 3 вказаного Закону, відчуження майна, що є у комунальній власності, регулюється положеннями цього Закону, інших законів з питань приватизації і здійснюється органами місцевого самоврядування.

Продаж майна, що є у комунальній власності, здійснюють органи, створювані відповідними місцевими радами. Зазначені органи діють у межах повноважень, визначених відповідними місцевими радами, та є їм підпорядкованими, підзвітними та  підконтрольними.

Рішенням Севастопольської міської Ради № 339 від 12.11.2002 затверджено Положення про Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради, пунктами 6.19, 6.20 якого передбачено, що Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради організує програму приватизації, є органом приватизації по об'єктам права комунальної власності від імені та за дорученням ради, укладає договори купівлі-продажу, здійснює контроль їх виконання.

Відповідно до договору купівлі-продажу № 35/40к від 30.06.1995, укладеному в процесі приватизації, позивач набув власності на майно цілісного майнового комплексу комунального підприємства "Магазин № 70", що знаходився в вбудованому нежитловому приміщені за адресою вул.Велика Морська, 14, у склад якого вказане приміщення не включено.

Згідно з пунктом 3 статті 2 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” за наявності заборони на  приватизацію будівлі (споруди, приміщення), в якій розташований об'єкт приватизації,  або у разі відмови покупця від приватизації будівлі (споруди,  приміщення), в якій розташований об'єкт, що приватизується  шляхом  викупу, зазначені будівлі (споруди, приміщення) передаються у встановленому  порядку власникам приватизованих об'єктів в оренду на строк не менш як десять років.

Як свідчать матеріали справи, позивачу на підставі договору оренди надано у строкове платне користування нежитлове приміщення, загальною площею 611,40 кв.м., що розташоване в м.Севастополі за адресою вул.В.Морська, 14, строк дії договору закінчується 03.12.2011, від викупу цього приміщення позивач не відмовлявся.

Відповідно до статті 4 Закону України Про приватизацію державного майна” державна програма приватизації визначає цілі, пріоритети та умови приватизації, розробляється Фондом державного майна України і затверджується Верховною Радою України законом України.

Згідно з пунктом 49 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки, затвердженою Законом України "Про Державну програму приватизації” покупець,  який став власником об'єкта приватизації групи А  і  не скористався на момент приватизації об'єкта правом викупу будівлі (споруди, приміщення) у межах займаної цим об'єктом площі, має право викупити відповідну будівлю (споруду, приміщення) у разі, якщо це не заборонено законодавством України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим  (щодо майна, яке належить Автономній Республіці Крим) чи відповідною  місцевою  радою  (щодо об'єктів права комунальної власності).

Згідно зі ст. 5 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки, до об'єктів приватизації групи А відносяться цілісні майнові комплекси державних, орендних підприємств та структурні підрозділи підприємств, виділені у самостійні підприємства (далі - цілісні майнові комплекси підприємств), у тому числі у процесі реструктуризації державних підприємств із середньообліковою чисельністю працюючих до 100 осіб включно або понад 100 осіб, але вартість основних фондів яких недостатня для формування статутних фондів відкритих акціонерних товариств (далі - ВАТ), а також готелі, об'єкти санаторно-курортних закладів та будинки відпочинку, які перебувають на самостійних балансах; окреме індивідуально визначене майно (в тому числі таке, яке не увійшло до статутних фондів ВАТ, будівлі, споруди та нежилі приміщення, майно підприємств, ліквідованих за рішенням господарського суду, та майно підприємств, що ліквідуються за рішенням органу, уповноваженого управляти державним майном); майно підприємств, які не були продані як цілісні майнові комплекси.

Отже, зазначене майно - вбудоване нежитлове приміщення загальною площею 611,40 кв.м., що розташоване в м.Севастополі за адресою вул.В.Морська, 14, віднесене до групи А об'єктів приватизації.

Таким чином, оскільки позивач на момент приватизації майна відповідно до договору купівлі-продажу № 35/40 від 30.06.1995 не скористався правом викупу приміщення у межах займаної площі, то він в силу Закону отримав право викупу приміщення.

Суд встановив, що позивач з дотриманням наведених норм чинного законодавства звернувся до Фонду комунального майна із заявами про включення нежитлового вбудованого приміщення в будинку № 14 по вул. В.Морська міста Севастополя до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу, що підтверджується відсутністю зауважень з боку Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради у листах № 904 від 15.06.2004.

Але Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради у строки (місяць, два місяця), передбачений  положеннями Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” не повідомив позивача про підготовку об'єкта малої приватизації до продажу, не прийнявши рішення про включення його до відповідного переліку об'єктів, що підлягають приватизації.

Тільки 04.01.2006 Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради повідомив позивача про неможливість розгляду питання приватизації приміщення по вул. В.Морська, 14 міста Севастополя до зняття обмежень, діючих у зв'язку з прийняттям Закону України “Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” від  01.02.2005, який набрав чинності з 23.02.2005.

Рішенням Конституційного Суду України від 13.12.2000 по справі № 1-16/2000 щодо офіційного тлумачення окремих положень статті 7 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” зазначено, що положення частин першої, третьої статті 7 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" щодо ініціативи покупців про включення відповідного майна до переліку об'єктів, що підлягають приватизації треба розуміти як право покупця пропонувати проведення приватизації конкретного об'єкта малої приватизації у вказаний ним спосіб, зокрема шляхом викупу.

Стосовно приватизації майна магазину № 70 шляхом викупу, т таке рішення органом приватизації приймалося раніше, про що свідчить договір купівлі-продажу № 35/40 від 30.06.1995. Відносно нежитлового приміщення магазину № 70, то право викупу закріплено Законом, тобто пунктом 49 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки.

17.07.1990 виконуючий комітет Севастопольської міської Ради народних депутатів, розглянув перелік пам'ятників архітектури та градобудівництва місцевого значення м.Севастополя, складений Управлінням архітектури та градобудівництва станом на 01.06.1990 та керуючись положеннями Закону України „Про охорону і використання пам'яток історії та культури”, що діяв на той момент, прийнято рішення № 11/915 „Про внесення до Переліку пам'ятників архітектури та містобудування місцевого значення містобудівного комплексу міського кільця міста Севастополя”.

Пунктом 1 рішення виконуючого комітету Севастопольської міської Ради народних депутатів № 11/915 від 17.07.1990 затверджений Перелік пам'ятників архітектури і градобудівництва місцевого значення, згідно до якого житловий будинок № 14 по вул.Велика Морська віднесений до вищезазначеного переліку пам'ятників архітектури.

Згідно з Додатком № 6 до рішення Севастопольської міської раді № 112 від 26.04.1995, затвердженого пунктом 7 вказаного рішення у Перелік об'єктів архітектури, що відносяться до комунальної власності, приватизація нежитлових приміщень в яких, заборонена, включено під № 1/11-СВ житлова будівля за адресою вул.Велика Морська,14.

Пунктом 2 рішення Севастопольської міської ради № 359 від 11.12.2002 скасовано пункт 7 рішення Севастопольської міської ради № 112 від 26.04.1995, яким затверджено Додаток № 6 зазначеного рішення.

Таким чином, з матеріалів справи  вбачається, що на той момент, коли орган приватизації відповідно до закону повинен був вирішити питання про приватизацію об'єкту по вул. В.Морська, 14, ніяких обмежень щодо приватизації таких об'єктів не існувало, позивач мав право на приватизацію шляхом викупу приміщень, які знаходились у нього в оренді.

Крим того, статтею 13 Закону України „Про охорону культурної спадщини” передбачено, що об'єкти культурної спадщини незалежно від форм власності відповідно до їхньої археологічної, естетичної, етнологічної, історичної, мистецької, наукової чи художньої цінності підлягають реєстрації   шляхом  занесення  до  Державного  реєстру нерухомих пам'яток України (далі - Реєстр) за категоріями національного та місцевого значення пам'ятки. Порядок визначення категорій пам'яток встановлюється  Кабінетом  Міністрів  України.  Із  занесенням  до Реєстру  на  об'єкт культурної  спадщини,  на  всі  його складові елементи  поширюється  правовий  статус  пам'ятки.

Згідно зі статтею 14 Закону України „Про охорону культурної спадщини” занесення   об'єкта  культурної  спадщини  до  Реєстру  та внесення змін до  нього (вилучення  з Реєстру,  зміна  категорії пам'ятки) провадяться відповідно до категорії пам'ятки: а) пам'ятки національного значення -  постановою Кабінету Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини; б) пам'ятки місцевого значення - рішенням центрального органу виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини  за  поданням відповідних  органів  охорони  культурної спадщини або за поданням Українського товариства  охорони  пам'яток  історії  та культури, інших громадських організацій, до статутних завдань яких належать питання охорони культурної спадщини, протягом одного місяця з дня одержання подання. Центральний орган виконавчої  влади у сфері охорони культурної спадщини надає органу охорони культурної спадщини Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органам охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських, районних державних   адміністрацій, органам охорони культурної спадщини місцевого самоврядування  витяги  з  Реєстру  щодо  пам'яток,  які розташовані на їхніх територіях.

В ході судового розгляду справи представник Управління культури і туризму Севастопольської міської державної адміністрації пояснив, що  Державний Реєстр нерухомих пам'яток України на даний момент перебуває у стадії формування (т.1 а.с. 121).

Наданий Реєстр нерухомих пам'ятників об'єктів культурної спадщини національного та місцевого значення по м.Севастополю є пропозицію Севастопольської міської адміністрації у сфері охорони  культурної спадщини про внесення об'єктів культурної спадщини до Державного Реєстру нерухомих пам'яток України (станом на 01.01.2004).

Крім того, статтею 17 Закону України „Про охорону культурної спадщини” передбачено, що пам'ятка, крім пам'ятки археології, може перебувати у державній,  комунальній або приватній  власності. Суб'єкти  права власності на пам'ятку визначаються згідно із законом.

Статтею 1 Закону України „Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” встановлена заборона приватизації пам'яток  культурної спадщини до затвердження Верховною Радою України переліку пам'яток культурної спадщини, які не підлягають приватизації.

Одночасно пунктом 2 статті 2 Закону України „Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини” доручено Кабінету Міністрів України у шестимісячний термін  з  дня набрання  чинності  цим  Законом  подати на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про затвердження переліку пам'яток культурної спадщини, які не підлягають приватизації.

Невиконання норми Закону  вищим органом виконавчої влади не може бути підставою для обмеження прав господарюючих суб'єктів.

Таким чином,  суд дійшов до висновку, що позовні вимоги Закритого акціонерного товариства „Магазин № 70” підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України суд покладає на відповідача витрати по сплаті державного мита в сумі 170,00 грн. і витрати по інформаційно-технічному забезпеченню судового процесу в сумі 118,00 грн.

На підставі висловленого, керуючись ст. 49, 82-85, 115, 116 Господарського процесуального кодексу України, суд –

ВИРІШИВ:

1.          Позов задовольнити.

2.          Зобов'язати Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Луначарського, 5, код ЕДРПОУ 25750044, р/р 37188003000416 в УДК в м.Севастополі, МФО 824509) здійснити оцінку нежитлових приміщень магазину, згідно плану Бюро технічної інвентаризації у будівлі за адресою м.Севастополь, вул. Велика Морська, 14 загальною площею 611,4 кв.м., яке включає: приміщення підвалу площею 170 кв.м., яке складається з входу № III площею 14,0 кв.м, підсобного приміщення № IV-а площею 17,9 кв.м, компресорної № IV-б площею 3,0 кв.м, кабінету № IV площею 25,8 кв.м, холодної камери № V площею 7,1 кв.м,складського приміщення № VI площею 7,4 кв.м, складського приміщення № VII площею 8,8 кв.м, кабінету № VIII площею 10,2 кв.м, складського приміщення № IX площею 20,3 кв.м, входу № X площею 10,7 кв.м, коридору № XI площею 31,7 кв.м., холодильної камери № XII площею 7,1 кв.м., складського приміщення № XIII площею 6,0 кв.м.; приміщень першого поверху загальною площею 441,4 кв.м., що складаються з: торгівельного залу № III-1 площею 252,4 кв.м., коридору № III-2 площею 2,8 кв.м., санвузла № III-3 площею 1,8 кв.м., підсобного приміщення № III-4 площею 55,1 кв.м., холодильної камери № III-5 площею 5,5 кв.м,  кабінету № III-12 площею 16,8 кв.м, торгівельного залу № IV-1 площею 31,0 кв.м., кабінету № IV-2 площею 5,9 кв.м., кабінету № IV-3 площею 11,4 кв.м, торгівельного залу № V-1 площею 45,7 кв.м., санвузла № V-2 площею 2,3 кв.м., барної стійкі № V-3 площею 2,2 кв.м., кабінету № V-4 площею 8,5 кв.м.

3.          Зобов'язати Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Луначарського, 5, код ЕДРПОУ 25750044, р/р 37188003000416 в УДК в м.Севастополі, МФО 824509) укласти з Закритим акціонерним товариством „Магазин № 70” (99011, м.Севастополь, вул.В.Морська, 14, код ЕДРПОУ 20702589, р/р 2600530146 в СФ АКБ УСБ, МФО 324195) договір купівлі-продажу шляхом викупу нежитлових приміщень у будівлі за адресою м.Севастополь, вул. Велика Морська, 14 загальною площею 611,4 кв.м.,  яке включає: приміщення підвалу площею 170 кв.м., яке складається з входу № III площею 14,0 кв.м, підсобного приміщення № IV-а площею 17,9 кв.м, компресорної № IV-б площею 3,0 кв.м, кабінету № IV площею 25,8 кв.м, холодної камери № V площею 7,1 кв.м,складського приміщення № VI площею 7,4 кв.м, складського приміщення № VII площею 8,8 кв.м, кабінету № VIII площею 10,2 кв.м, складського приміщення № IX площею 20,3 кв.м, входу № X площею 10,7 кв.м, коридору № XI площею 31,7 кв.м., холодильної камери № XII площею 7,1 кв.м., складського приміщення № XIII площею 6,0 кв.м.; приміщень першого поверху загальною площею 441,4 кв.м., що складаються з: торгівельного залу № III-1 площею 252,4 кв.м., коридору № III-2 площею 2,8 кв.м., санвузла № III-3 площею 1,8 кв.м., підсобного приміщення № III-4 площею 55,1 кв.м., холодильної камери № III-5 площею 5,5 кв.м,  кабінету № III-12 площею 16,8 кв.м, торгівельного залу № IV-1 площею 31,0 кв.м., кабінету № IV-2 площею 5,9 кв.м., кабінету № IV-3 площею 11,4 кв.м, торгівельного залу № V-1 площею 45,7 кв.м., санвузла № V-2 площею 2,3 кв.м., барної стійкі № V-3 площею 2,2 кв.м., кабінету № V-4 площею 8,5 кв.м.

4.          Стягнути з Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Луначарського, 5, код ЕДРПОУ 25750044, р/р 37188003000416 в УДК в м.Севастополі, МФО 824509) на користь Закритого акціонерного товариства „Магазин № 70” (99011, м.Севастополь, вул.В.Морська, 14, код ЕДРПОУ 20702589, р/р 2600530146 в СФ АКБ УСБ, МФО 324195) державне мито у сумі 170,00 грн. та витрати на інформаційно–технічне  забезпечення судового процесу у сумі 118,00 грн.

                    Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

5.          Копії рішення направити сторонам.

Суддя  господарського  суду

міста Севастополя                                                                                              С.Г.Лазарев

Рішення оформлено згідно з вимогами

ст. 84 Господарського процесуального

кодексу України  та підписано  30.07.2007

СудГосподарський суд м. Севастополя
Дата ухвалення рішення24.07.2007
Оприлюднено30.08.2007
Номер документу878171
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20-6/041

Постанова від 09.04.2008

Господарське

Вищий господарський суд України

Шаргало В.Ш.

Ухвала від 17.03.2008

Господарське

Вищий господарський суд України

Шаргало В.Ш.

Постанова від 22.11.2007

Господарське

Севастопольський апеляційний господарський суд

Черткова І.В.

Рішення від 24.07.2007

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев С.Г.

Рішення від 06.06.2006

Господарське

Господарський суд м. Севастополя

Лазарев С.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні