Постанова
від 10.04.2009 по справі 3-2603/09
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа № 3-2603/09

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 квітня 2009 р. м. Одеса

Суддя Приморського районного суду м. Одеси Капля О.І. розглянувши матеріали, що надійшли із Приморського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, ІНФОРМАЦІЯ_2, одружена, має дочку ІНФОРМАЦІЯ_3, мешкає у м. Одесі (65023) АДРЕСА_1 (тел. 725-88-10) працює на посаді головного державного податкового ревізор-інспектора 1-го рангу відділу контролю за відшкодуванням ПДВ управління податкового контролю юридичних осіб ДПІ у Приморському районі м. Одеси, паспорт серії КЕ № 787719, виданий 15.10.1997 р. Приморським РВ ОМУ УМВС України в Одеській області, що є особою уповноваженим на виконання функцій держава, по ст.5 ч. 3 п. «Г» Закони України «Про боротьбу з корупцією».-

ВСТАНОВИВ:

Як зазначено в матеріалах справи та у судовому засіданні встановлено, що в період з 27.01.2009 р. по 13.02.2009 р. головним державним податковим ревізор-інспектором 1-го рангу відділу контролю за відшкодуванням ПДВ управління податкового контролю юридичних осіб ДПІ у Приморському районі м. Одеси проводилася позапланова виїзна перевірка з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість за червень 2008 року МБПП «А-Регіон», (код -23991341), про результати якої 13.02.2009 р. був складений Акт № 2734/23-512/23991341.

Перевіркою заявленої МБПП «А-Регіон» суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на розрахунковий рахунок за червень 2008 року в сумі 85 016, 00 грн. встановлено:

- в порушення п. 1.8 ст. 1 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997р. № 168/97-ВР, МБПП «А-Регіон» завищено суму бюджетного відшкодування у розмірі 85016, 00 грн.

Податкове рішення-повідомлення форми «В1» №0000072350/0 за актом прийняте 23.02.2009 р.

Згідно пункту 1.31. «Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби України при організації та проведенні перевірок платників податків», затверджених Наказом ДПА України від 27 травня 2008 року N 355, «якщо за наслідками перевірки зменшені до відшкодування (донараховані) суми податку на додану вартість, виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, за якими сума завданої державі шкоди або замаху на заподіяння шкоди є достатньою для притягнення до кримінальної відповідальності, підрозділ, який проводив перевірку, зобов'язаний протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем прийняття податкового повідомлення-рішення письмово повідомити про це підрозділ податкової міліції і передати матеріали перевірки для прийняття рішення згідно зі ст. 97, 112 КПК України незалежно від оскарження в апеляційному чи судовому порядку зменшених до відшкодування (донарахованих) сум вказаного податку.

Крім того, відповідно до діючого кримінального законодавства України незаконне відшкодування ПДВ (заявления до відшкодування ПДВ з бюджету) за наявності передбачених законом підстав може кваліфікуватись за статтею 191 "Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем" Кримінального кодексу України . Кримінальна відповідальність за частинами 1-3 цієї статті КК України може настати за наявності передбачених зазначеними нормами обставин, у разі завдання шкоди, що перевищує три неоподатковувані мінімуми доходів громадян. Зазначене обумовлено тим, що кримінальну відповідальність за привласнення, розтрату майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, передбачену ст. 191 КК України, слід розмежовувати від адміністративної відповідальності за дрібне викрадення чужого майна шляхом крадіжки, шахрайства, привласнення чи розтрати, відповідальність за яке передбачена ст. 51 КпАП .»

Згідно п. 3.11, 3.51 посадової інструкції старшого державного податкового ревізор - інспектора 1 рангу відділу контролю за відшкодуванням ПДВ Управління податкового контролю юридичних осіб ДПІ у Приморському районі м. Одеси ОСОБА_1П, до її обов'язків відноситься координація дій між структурними підрозділами ДПІ та передача до відділу податкової міліції матеріалів перевірки, якщо за її наслідками виявлені порушення вимог податкового законодавства, відповідальність за які передбачена КК України;

Проте, в порушення вищевказаного Наказу ДПА України, інформація про встановлені порушення разом зі службовою запискою № 243/23-525/06, датованою 04.03.2009 р. була надана до ВПМ ДПІ у Приморському районі м. Одеси лише 13 березня 2009 року, тобто під час відповідної перевірки прокуратури району.

Таким чином головним державним податковим ревізор - інспектором відділу контролю за відшкодуванням ПДВ Управління податкового контролю юридичних осіб ДПІ у Приморському районі м. Одеси ОСОБА_1, в порушення спеціальних обмежень щодо державних службовців та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держави, спрямованих на попередження корупції, була умисно затримана інформація, надання якої передбачено правовими актами.

Крім того вина її повністю підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення № 1 від 08.01.2009 p., письмовими поясненнями гр. ОСОБА_1 і іншими матеріалами представленими до суду.

Згідно ст.268 КоАП України суд вважає можливим матеріали справи розглянути без присутності гр. ОСОБА_2, оскільки у матеріалах справи є його заява, про розгляд справи без його участі.

Таким чином, своїми діями гр. ОСОБА_1, будучи особою уповноваженим на виконання функцій держави вчинила корупційне діяння, передбачене ст. 5. ч.3 п. «г» Закони України «Про боротьбу з корупцією».

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.38, 268, 284, КУпАП України, ст.5 ч.3 п.»г» ст..8, 12 Закону України «Про боротьбу з корупцією» суд, -

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 визнати винною у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 5 ч.3 п. «г» Закону України «Про боротьбу з корупцією» і піддати його покаранню у вигляді штрафу в розмірі 255 грн.

Постанова може бути оскаржена в Апеляційному суді Одеської області або опротестовано прокурором на протязі 10 діб з моменту його оголошення.

Дата ухвалення рішення10.04.2009
Оприлюднено13.05.2010
Номер документу8792249
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-2603/09

Постанова від 19.06.2009

Адмінправопорушення

Київський районний суд м.Донецька

Виродов Ю.Т.

Постанова від 17.03.2009

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Ретьман О.А.

Постанова від 15.04.2009

Адмінправопорушення

Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області

Данко В.Й.

Постанова від 10.04.2009

Адмінправопорушення

Приморський районний суд м.Одеси

Капля О.І.

Постанова від 16.09.2009

Адмінправопорушення

Джанкойський міськрайонний суд Автономної Республіки Крим

Рошка Марина Володимирівна

Постанова від 27.08.2009

Адмінправопорушення

Комсомольський районний суд м.Херсона

Гуцалюк Олександр Володмимрович

Постанова від 13.11.2009

Адмінправопорушення

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Український Віталій Валентинович

Постанова від 27.11.2009

Адмінправопорушення

Личаківський районний суд м.Львова

Шеремета Галина Ігорівна

Постанова від 18.12.2009

Адмінправопорушення

Крюківський районний суд м.Кременчука

Зоріна Діана Олександрівна

Постанова від 13.11.2009

Адмінправопорушення

Дергачівський районний суд Харківської області

Манич Валентина Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні