Постанова
від 24.02.2020 по справі 904/3435/19
ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.02.2020 м. Дніпро Справа № 904/3435/19

Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів: головуючого судді Паруснікова Ю.Б. (доповідач),

суддів: Верхогляд Т.А., Коваль Л.А.

секретар судового засідання Саланжій Т.Ю.

від позивача: Жежель С.С., представник за довіреністю № 01-14/9/1614вих від 18.12.2019; представник відповідача участі в судовому засіданні свого представника не забезпечив

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Центрального апеляційного господарського суду матеріали апеляційної скарги Кам`янської міської ради Дніпропетровської області на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 26.11.2019 у справі № 904/3435/19 (суддя Ніколенко М.О.), повний текст рішення складено 05.12.2019

за позовом Кам`янської міської ради Дніпропетровської області, м. Кам`янське, Дніпропетровської області

до Товариства з обмеженою відповідальністю Юмі Плюс , м. Дніпро

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки № 14294 від 06.09.2016, -

ВСТАНОВИВ:

1. Короткий зміст позовних вимог та рішення суду першої інстанції.

Кам`янська міська рада Дніпропетровської області звернулась до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Юмі Плюс про внесення змін до договору оренди земельної ділянки № 14294 від 06.09.2016.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що умови договору в частині розміру орендної плати не відповідають вимогам чинного законодавства та підлягають зміні.

Рішенням Господарського суду Дніпропетровської області від 26.11.2019 у справі № 904/3435/19 позов задоволено частково.

Внесено зміни до пунктів 2.2. та 4.1. договору оренди земельної ділянки № 14294 від 06.09.2016, укладеного між Кам`янською міською радою Дніпропетровської області (місцезнаходження: 51931, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, м-н Петра Калнишевського, 2; ідентифікаційний код: 24604168) та Товариством з обмеженою відповідальністю Юмі Плюс (місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, вул. Глобинська, буд. 1, кв. 16; ідентифікаційний код: 33972377), щодо земельної ділянки кадастровий № 1210400000:03:031:0068, розташованої за адресою: м. Кам`янське, вул. Кооперативна, 2, виклавши їх у такій редакції:

2.2. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки на 24.07.2019 становить 864152,63 грн.

4.1. Орендна плата вноситься Орендарем виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 25924,58 грн/рік без ПДВ, яка визначається відповідно до рішень міської ради від 12.07.2013 № 842-38/VI Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ , від 26.12.2014 №1168-58/VІ Про внесення змін до рішення міської ради від 12.07.2013 № 842-38/VІ Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ .

У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Стягнуто з відповідача на користь позивача витрати з оплати судового збору у сумі 960,50 грн.

Приймаючи рішення у даній справі про часткове задоволення позову, місцевий господарський суд виходив з того, що зміна розміру орендної плати, оформлена додатками до рішень Кам`янської міської ради Дніпропетровської області не може бути підставою для внесення змін до договору оренди землі в частині розміру орендної плати, оскільки цими рішеннями законодавчо не встановлюються граничні розміри орендної плати за земельні ділянки комунальної власності. При цьому, суд першої інстанції дійшов висновку, що сторонами в договорі № 14294 від 06.09.2016 оренди земельної ділянки не встановлено такої підстави для внесення змін до цього договору, як одностороння зміна орендодавцем ставок орендної плати за земельну ділянку.

Разом з цим, місцевий господарський суд встановив наявність підстав, передбачених умовами договору, зокрема п. 4.4.6, яким передбачено, що розмір орендної плати переглядається у разі, зокрема, затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

2. Короткий зміст вимог та узагальнені доводи апеляційної скарги.

Частково не погодившись з рішенням Господарського суду Дніпропетровської області від 26.11.2019 у справі № 904/3435/ позивач оскаржує його до Центрального апеляційного господарського суду та просить його скасувати в частині відмови у задоволенні позовних вимог щодо внесення змін до п. 4.1 Договору № 14294 від 06.09.2016 (державна реєстрація права оренди земельної ділянки від 05.10.2016 № 16872656) та ухвалити в цій частині нове рішення про задоволення позовної вимоги та внести зміни до п. 4.1 Договору № 14294 від 06.09.2016 (державна реєстрація права оренди земельної ділянки від 05.10.2016 № 16872656), яка розташована за адресою: вул. Кооперативна, 2, м. Кам`янське, загальна площа 0,2268 га, кадастровий номер 1210400000:03:031:0068 для розміщення комплексу будівель, укладеного між Кам`янською міською радою (код ЄДРПОУ 24604168) та ТОВ Юмі Плюс (код ЄДРПОУ 33972377), виклавши у наступній редакції:

4.1. Орендна плата вноситься Орендарем виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 34566,11 грн/рік без ПДВ, яка визначається відповідно до рішень міської ради від 12.07.2013 № 842-38/VI Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ , від 29.09.2017 №816-19/VІІ Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста , від 22.06.2018 № 1105-25/VІІ Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста .

В обґрунтування апеляційної скарги позивач посилається на те, що у разі прийняття уповноваженим органом рішень про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки та якщо відповідні рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку не скасовано, такі обставини є підставою для внесення змін до договорів оренди земельної ділянки.

Отже, зважаючи на те, що нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а її зміна є підставою для перегляду розміру орендної плати і рішення про зміну ставок розміру орендної плати є обов`язковими до виконання, позивач вважає не правильним висновок суду першої інстанції про не задоволення позовних вимог у даному спорі, а саме про відмову в задоволенні позовних вимог про внесення змін до п. 4.1. Договору в редакції: Орендна плата вноситься Орендарем виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 6163304,54 грн/рік без ПДВ, яка визначається відповідно до рішень міської ради від 12.07.2013 № 842-38/VI Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ , від 29.09.2017 № 816-19/VII Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста , від 22.06.2018 №1105-25/VII Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста .

3. Встановлені судами першої та апеляційної інстанцій обставини справи та визначені відповідно до них правовідносини.

На підставі рішення Кам`янської міської ради від 29.01.2016 № 41-04/VІІ, між Кам`янською міською радою (орендодавець) та ТОВ Юмі Плюс (орендар) укладено договір № 14294 від 06.09.2016 оренди земельної ділянки загальною площею 0,2268 га, кадастровий номер 1210400000:03:031:0068, розташованої за адресою: м. Кам`янське, вул. Кооперативна, 2 для розміщення комплексу будівель (далі - договір).

Відповідно до п. 3.1. договору, цей договір укладається строком до 31.01.2026.

Згідно з витягом з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, право оренди земельної ділянки було зареєстроване у Державному реєстрі за № 16872656 від 05.10.2016.

За актом прийому - передачі від 05.10.2016 об`єкт оренди був переданий орендарю (а. с. 15).

Згідно з п. 2.2. договору, нормативна грошова оцінка земельної ділянки на 29.02.2016 становить 815394,76 грн.

Пунктом 4.1. договору встановлено, що орендна плата вноситься орендарем виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 24461,84 грн/рік без ПДВ, яка визначається відповідно до рішень міської ради від 12.07.2013 № 842-38/VI Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ , від 26.12.2014 № 1168-58/VІ Про внесення змін до рішення міської ради від 12.07.2013 № 842-38/VІ Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ .

Відповідно до п. 4.2. договору, обчислення розміру орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням її цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладення або зміни умов договору оренди чи продовження його дії.

Згідно з п. 3.3. договору, умови цього договору зберігають свою чинність на строк його дії, крім випадків, коли після набуття чинності договором законодавством встановлені інші правила, ніж передбачені договором, та випадків, передбачених п. 4.4. цього договору.

Пунктом 4.4. договору визначено, що розмір орендної плати переглядається у разі:

4.4.1. Зміни умов господарювання, передбачених договором;

4.4.2. Зміни розмірів орендної плати, визначених Податковим кодексом України;

4.4.3. Підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством. Орендар щорічно самостійно індексує розмір орендної плати, визначеної в договорі, та декларує її до податкових органів відповідно до прийнятого коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земель;

4.4.4. Погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами;

4.4.5. Прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати у відповідності до чинного законодавства;

4.4.6. Затвердження нової нормативної грошової оцінки землі;

4.4.7. В інших випадках, передбачених законом.

Згідно з пунктами 9.2., 9.2.3. договору, орендодавець має право, зокрема, вимагати від орендаря збільшення розмірів орендної плати у випадках, визначених законодавством та цим договором.

Пунктом 9.6.14 Договору також зазначено, що: Орендар зобов`язаний у випадку зміни нормативної грошової оцінки землі, розміру ставок (ставки) земельного податку, орендної плати протягом місяця з моменту прийняття такого рішення Орендодавцем або вступу в дію відповідного нормативно-правового акта звернутись до Орендодавця із заявою про внесення змін до пункту 4.1 договору оренди землі щодо зміни розміру орендної плати з цим договором, а також здійснити всі необхідні дії для виготовлення, укладення додаткової угоди про зміну розміру орендної шати за договором оренди землі, та подати цю додаткову угоду до податкових органів .

Так, Кам`янською міською радою Дніпропетровської області прийнято рішення № 816-19/VII від 29.09.2017 Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста . Пунктом 2 зазначеного рішення встановлено, що воно набирає чинності з 01 жовтня 2017 року.

Підпунктом 5.2. п. 5 Положення визначено ставку орендної плати за земельну ділянку - 4% від нормативної грошової оцінки.

Аналогічну норму щодо встановлення ставки орендної плати за земельну ділянку - 4 % від нормативної грошової оцінки, викладено у рішенні Кам`янської міської ради № 1105-25/VII від 22.06.2018 Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста .

Зазначені нормативні акти в установленому порядку були оприлюднені в друкованих засобах, а також на офіційному вебсайті міської ради, які не скасовані, як незаконні, є чинними та обов`язковими для виконання.

Згідно з п. 12.1. договору, зміна умов договору оренди здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується у судовому порядку.

Судом встановлено, що для розрахунку розміру річної орендної плати за спірним договором встановлювалася ставка 3 % від нормативної грошової оцінки за оренду земельної ділянки.

Рішенням Кам`янської міської ради від 12.07.2013 № 842-38/VI Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Кам`янське затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Кам`янське із застосуванням базової вартості 1 кв. м в розмірі 199,64 грн, який введено в дію з 01.01.2014.

29.09.2017 Кам`янською міською радою було прийнято рішення № 816-19/VІI Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста , яким затверджено Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста, що набрало чинності з 01.10.2017 року. Пунктом 5 зазначеного Положення визначено розмір орендної плати за земельні ділянки у відсотках від нормативної грошової оцінки, а саме:

- пунктом 5.1. визначено ставки орендної плати за земельні ділянки, які використовуються для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд - 3 % від нормативної грошової оцінки;

- пунктом 5.2. визначено ставки орендної плати за земельні ділянки, які не зазначені в пунктах 5.1, 5.3, - 4 % від нормативної грошової оцінки;

- пунктом 5.3. визначено, що ставки орендної плати за земельні ділянки, які використовуються для розміщення об`єктів торгівлі (посередництво в торгівлі) пальним та паливом, та за земельні ділянки, які використовуються для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, - 12 % від нормативної грошової оцінки.

Аналогічна норма щодо ставок орендної плати передбачена також рішенням Кам`янської міської ради №1105 - 25/VII від 22.06.2018 Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста .

Відділом міськрайонного управління у Петриківському районі у м. Кам`янське та Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області надано витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки розташованої у м. Кам`янське, вул. Кооперативна, 2 (кадастровий номер 1210400000:03:031:0068), відповідно до якого станом на 24.07.2018 нормативна грошова оцінка відповідної земельної ділянки становить 864152,63 грн (а. с. 39).

Прийнятий для розрахунку розмір орендної плати при ставці 3 % від нормативної грошової оцінки за оренду спірної земельної ділянки становить 815394,76 грн (а. с. 17).

Звертаючись до Товариства з обмеженою відповідальністю Юмі Плюс із позовом про внесення змін до п. 2.2. та 4.1. договору оренди земельної ділянки, Кам`янська міська рада, посилається на прийняття рішень про зміну розміру ставок (ставки) земельного податку, що у відповідності до умов договору є підставою для внесення змін в договір.

Предметом спору в даній справі є відмова судом першої інстанції в задоволенні позовних вимог про внесення змін до договору оренди земельної ділянки в частині визначення розміру орендної плати з урахуванням нової ставки земельного податку за користування земельною ділянкою, які встановлено рішенням Кам`янської міської ради від 22.06.2018 № 1105-25/VIІ Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста .

Рішення суду в частині визначення нормативно-грошової оцінки землі не оскаржується, а тому апеляційним господарським судом не досліджується.

4. Мотиви з яких суд апеляційної інстанції відхиляє доводи викладені в рішенні суду першої інстанції та задовольняє доводи апеляційної скарги.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, дослідивши наведені в апеляційній скарзі доводи та письмові пояснення до апеляційної скарги, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, Центральний апеляційний господарський суд вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з таких підстав.

Статтею 1 Закону України Про оренду землі (далі - Закон) встановлено, що орендою землі є засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Відповідно до ст. 15 Закону орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату є однією із суттєвих умов договору оренди.

Згідно з ст. 21 Закону розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.

Статтею 30 Закону передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.

У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Згідно з ст. ст. 651, 652 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.

Частиною 1 та 2 ст. 632 ЦК України визначено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки, тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди, крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України (ч. 1 та 2 ст 21 Закону).

Пунктом 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України передбачено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 15 Закону істотною умовою договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення, перегляду та відповідальності за її несплату.

Отже, основою для визначення розміру орендної плати є нормативна грошова оцінка земель.

Враховуючи зазначені положення чинного законодавства, зміна умов договору, в тому числі в частині розміру орендної плати, здійснюється за взаємною згодою сторін. За відсутності такої згоди, договір може бути змінений за рішенням суду лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Зі змісту статей 26, 73 Закону України Про місцеве самоврядування вбачається, що виключною компетенцією міської ради є вирішення на пленарних засіданнях земельних питань, зокрема, затвердження ставок земельного податку. Рішення міської ради, прийняті у межах наданих їй повноважень є обов`язковими для виконання усіма розташованими на відповідній території підприємствами, установами, організаціями, громадянами.

Конкретні розміри ставок земельного податку встановлюють органи місцевого самоврядування за місцезнаходженням земельних ділянок (п. 284.12. ст. 284 Податкового кодексу України).

Судом апеляційної інстанції встановлено, що рішенням Кам`янської міської ради від 29.09.2017 № 816-19/VII Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста затверджено Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста. Пунктом 3 цього рішення визнано таким, що з 01.10.2017 втратить чинність пункт 1 рішення міської ради від 23.06.2017 № 725-17/VII Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста .

Пунктом 5 вказаного Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста визначено розміри орендної плати за земельні ділянки, зокрема, п. 5.2. визначено ставки орендної плати за земельні ділянки, які не зазначені в пунктах 5.1, 5.3, - 4 % від нормативної грошової оцінки.

Пунктом 8 вказаного Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста визначено порядок індексації нормативної грошової оцінки земель. Передбачена індексація нормативної грошової оцінки земель, коефіцієнт індексації якої застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

Пунктом 2.2. Договору № 14294 визначено, що станом на 29.02.2016 нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 815394,76 грн.

Згідно з витягом із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки станом на 24.07.2018 з рахуванням коефіцієнтів індексації 1,897 нормативна грошова оцінка складає 864152,63 грн (а. с. 39).

Договором № 14294 передбачені випадки, коли розмір орендної плати переглядається, зокрема, такою підставою є прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати у відповідності до чинного законодавства (підпункт 4.4.5. пункту 4.4) .

Таким чином, сторони договору № 14294 визначили безпосередньо в самому договорі підстави для внесення змін до договору.

За таких обставин, наявність відповідного договірного обґрунтування внесення відповідних змін у судовому порядку є тим фактичним складом, який може слугувати підставою для внесення змін до договору оренди землі.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду у складі судової палати для розгляду справ щодо земельних відносин та права власності Касаційного господарського суду від 16.04.2018 у справі № 910/7905/17 та в постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду від 16.01.2020 у справі № 904/1912/19.

Враховуючи, що у цій справі орендна плата за земельну ділянку розрахована позивачем з урахуванням нормативної грошової оцінки, визначеної на підставі рішень міської ради, які є чинними і обов`язковими до виконання, рішенням органу місцевого самоврядування змінено ставки орендної плати і сторони договору визначили безпосередньо в самому договорі підстави перегляду розміру орендної плати, що узгоджується з принципом свободи договору, встановленим статтями 3, 6, 627 ЦК України.

З урахуванням всього вищевикладеного висновок суду першої інстанції про не обґрунтованість позовних вимог щодо внесення змін до договору оренди земельної ділянки № 14294 від 06.09.2016, оскільки сторонами не встановлено такої підстави для внесення змін до цього договору, як одностороння зміна орендодавцем ставок орендної плати за земельну ділянку є незаконним.

5. Висновки за результатами розгляду апеляційної скарги.

Відповідно до ч. 1 ст. 269 ГПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість судового рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Відповідно до ч. 2 ст. 275 ГПК України суд апеляційної інстанції за результатами розгляду апеляційної скарги має право, зокрема, скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове рішення у відповідній частині.

Відповідно до ч. 1 ст. 277 ГПК України підставами для скасування судового рішення повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни судового рішення є: неповне з`ясування обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; порушення норм процесуального права або неправильне застосування норм матеріального права.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів Центрального апеляційного господарського суду дійшла до висновку, що апеляційна скарга Кам`янської міської ради Дніпропетровської області підлягає задоволенню, а оскаржуване у цій справі судове рішення місцевого господарського суду, яким частково відмовлено в задоволенні позовних вимог про внесення змін до договору у даній справі, підлягає частковому скасуванню, з прийняттям нового судового рішення про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

6. Розподіл судових витрат.

Відповідно до ст. 129 ГПК України судові витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача у справі - ТОВ Юмі Плюс .

Керуючись статтями 136-140, 269, 270, 275, 277, 281, 284 Господарського процесуального кодексу України, Центральний апеляційний господарський суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Кам`янської міської ради Дніпропетровської області на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 26.11.2019 у справі № 904/3435/19 - задовольнити.

Рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 26.11.2019 у справі № 904/3435/19 - скасувати частково і ухвалити нове рішення.

Позов задовольнити повністю.

Внести зміни до пункту 4.1. Договору оренди земельної ділянки від 06.09.2016 № 14294 (державна реєстрація права оренди земельної ділянки від 05.10.2016 № 16872656), яка розташована за адресою: вул. Кооперативна, 2, м. Кам`янське, загальна площа 0,2268 га, кадастровий номер 1210400000:03:031:0068, для розміщення комплексу будівель, укладеного між Кам`янською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю Юмі Плюс (ідентифікаційний код 33972377), виклавши його у наступній редакції:

4.1. Орендна плата вноситься Орендарем виключно у грошовій формі на рахунок місцевого бюджету у розмірі 34566,11 грн/рік без ПДВ, яка визначається відповідно до рішень міської ради від 12.07.2013 № 842-38/VI Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ , від 29.09.2017 № 816-19/VII Про затвердження Положення про порядок обчислення та сплати орендної плати за земельні ділянки у межах міста , від 22.06.2018 № 1105-25/VII Про ставки земельного податку, розмір орендної плати за землю, пільги зі сплати земельного податку на території міста .

В іншій частині рішення залишити без змін.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Юмі Плюс (місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, вул. Глобинська, буд. 1, кв. 16; ідентифікаційний код: 33972377) на користь Кам`янської міської ради Дніпропетровської області (місцезнаходження: 51931, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, м-н Петра Калнишевського, 2; ідентифікаційний код: 24604168) витрати з оплати судового збору за подання апеляційної скарги у розмірі 2881,50 грн.

Видачу наказу доручити Господарському суду Дніпропетровської області.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст постанови підписано 02.03.2020.

Головуючий суддя Ю.Б. Парусніков

Судді: Т.А. Верхогляд

Л.А. Коваль

СудЦентральний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення24.02.2020
Оприлюднено04.03.2020
Номер документу87927251
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/3435/19

Судовий наказ від 19.03.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

Судовий наказ від 19.03.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

Постанова від 24.02.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Парусніков Юрій Борисович

Ухвала від 28.01.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Парусніков Юрій Борисович

Ухвала від 14.01.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Парусніков Юрій Борисович

Ухвала від 23.12.2019

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Парусніков Юрій Борисович

Рішення від 26.11.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

Ухвала від 29.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

Ухвала від 01.10.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

Ухвала від 18.09.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Ніколенко Михайло Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні