Рішення
від 24.02.2020 по справі 160/12125/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 лютого 2020 року Справа № 160/12125/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Віхрової В.С.

при секретарі судового засідання Піддубцеві О.В.

за участю:

представника позивача Ковальової В.С.

представника відповідача 1 Потапової О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю Будтранстехнолоджі до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язати вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

03.12.2019 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю Будтранстехнолоджі (надалі - позивач) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (надалі - відповідач 1), Державної податкової служби України (надалі - відповідач 2), з наступними позовними вимогами:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, викладене у протоколі від 05.09.2019 № 9, про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ» таким, що відповідає критеріям ризиковості;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ» з відповідного переліку (бази даних ІС «Податковий блок» ) платників податків, які відповідають критеріям ризиковості;

- визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області в особі Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, а саме: Рішення від 16.10.2019 року № 1308458/42850210, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 02.09.2019 року; Рішення від 16.10.2019 року №1308492/42850210, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 02.09.2019 року; Рішення від 16.10.2019 року №1308462/42850210, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 3 від 03.09.2019 року; Рішення від 16.10.2019 року № 1308459/42850210, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 4 від 06.09.2019 року;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні: № 1 від 02.09.2019, № 2 від 02.09.2019, № 3 від 03.09.2019, № 4 від 06.09.2019, що складені ТОВ «БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ» .

В обґрунтуванні позовних позивач вказує, що рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є безпідставними та незаконними, в них не наведені мотиви ухвалення та не зазначені підстави неврахування наданих документів та пояснень, що свідчить про порушення як принципу належного урядування, так і принципів, закріплених в Резолюції Комітету Міністрів Ради Європи 77 (31) від 28.09.1977, так і про непрозорість та непередбачуваність дій податкових органів, що перешкоджають можливості платника податків планувати в подальшому свою господарську діяльність. Також рішення щодо віднесення Товариства до ризикових платників податків не відповідає вимогам законодавства з огляду на те, що у ньому не вказано відповідний підпункт, пункт Критеріїв ризиковості, під який підпадає ТОВ БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ на думку відповідної комісії.

За результатами автоматизованого розподілу справ між суддями Дніпропетровського окружного адміністративного суду справа №160/12125/19 передана судді Віхровій В.С.

Ухвалою суду від 04.12.2019 р. позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та ухвалено розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження. Підготовче судове засідання призначено на 23.12.2019 року о 10:00 год.

21.12.2019 р. від представника ГУ ДПС у Дніпропетровській області надійшло клопотання про продовження терміну для надання відзиву на позовну заяву та відкладення розгляду справи у зв`язку з необхідністю надання доказів на спростування доводів позивача та інших доказів, які мають суттєве значення для вирішення справи.

23.12.2019 р. представники обох сторін на призначене судове засідання не з`явились, про причини неявки позивач суд не повідомив. У зв`язку із чим, для повторного виклику учасників справи, розгляд справи відкладено до 20.01.2020 р. о 12:00 год.

20.01.2020 р. через канцелярію Дніпропетровського окружного адміністративного суду від відповідача 1 надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, були прийняті рішення про відмову реєстрації податкових накладних № 1, 2, 3, 4 з підстав ненадання платником податків копій документів, а саме: 1) первинні документи щодо придбання/постачання товарі/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання/передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні. Також Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації відповідно до п. 1.6 Критеріїв ризиковості ТОВ "БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ" внесений до переліку ризикових платників, по якому податкова інформація свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій. Протокол від 05.09.2019 №9. Підставою для включення платника в перелік слугувала наступна інформація: згідно Інформаційної довідки щодо включення до переліку ймовірних ризикових СГ ТОВ "БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ" встановлено, що наявна податкова інформація свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій, а саме: відсутні основні фонди, складські приміщення для зберігання товару, пересорт товарних позицій по ланцюгам придбання.

20.01.2020 р. через канцелярію Дніпропетровського окружного адміністративного суду від відповідача 2 надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначено, що повноваженнями ДПС України зареєструвати в ЄРПН спірні податкові накладні є дискреційними, вимоги щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати спірні накладні є необґрунтованими, оскільки без правової оцінки рішення комісії регіонального рівня, такі дії будуть передчасними. Також, скасування рішення відповідної комісії контролюючого органу є самостійною підставою для реєстрації відповідної податкової накладної/розрахунку коригування.

В судове засідання 20.01.2020 р. представники обох сторін не з`явились. Суд ухвалив оголосити перерву у розгляді справи для повторного виклику сторін до 13:20 год. 03.02.2020 р.

23.01.2020 р. через канцелярію Дніпропетровського окружного адміністративного суду від позивача надійшла відповідь на відзив на позовну заяву, згідно якої позивач наполягає на задоволенні позовних вимог з підстав, викладених у позові та вказує, що доводи, наведені у відзиві не спростовують того факту, що податковим органом не вказано конкретної пропозиції щодо переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрації ПН/РК в ЄРПН, що зумовило необхідність подання таких документів на власний розсуд та підстав для внесення ТОВ Будтранстехнолоджі до переліку ризикових суб`єктів господарювання.

31.01.2020 р. через канцелярію Дніпропетровського окружного адміністративного суду від відповідача 1 надійшов відзив на позовну заяву, в якому додатково викладено позицію податкового органу стосовно позовної вимоги про зобов`язання виключити ТОВ Будтранстехнолоджі з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості та зазначає, що дії контролюючого органу щодо внесення до Інтегрованої системи результатів засідання Комісії не породжують правових наслідків для платника податків та не порушують його права, оскільки розміщена в цій системі інформація є службовою та використовується податковим органом для обробки зібраної інформації в автоматичному режимі з метою здійснення відповідних прав та обов`язків.

В судове засідання 03.02.2020 р. з`явився представник позивача, представники відповідача 1 та відповідача 2 не з`явились, були належним чином повідомлені, про причини неявки у судове засідання не повідомили. Суд, заслухавши пояснення представника позивача, ухвалив закінчити підготовче провадження у справі та призначив розгляд справи по суті на 24.02.2020 р. о 10:20 год.

В судове засідання 24.02.2020 р. прибули уповноважені представники позивача та відповідача 1.

Представник позивача вимоги позову підтримав та просив задовольнити у повному обсязі.

Представник відповідача 1 проти заявлених позовних вимог заперечував, у задоволенні позову просив відмовити.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши представників сторін, які з`явилися до судового засідання, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з приписів ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України), відповідно до яких завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють: чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі Податковий кодекс України).

Відповідно до підпункту 16.1.2, 16.1.3 пункт 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до підпункту б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається згідно з приписами норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Судом встановлено, що ТОВ БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ (ідентифікаційний код - 42850210) зареєстроване як юридична особа приватного права 27.02.2019 р.

З 01.04.2019 ТОВ БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ зареєстровано платником податку на додану вартість, ІПН - НОМЕР_1 .

З 01.07.2019 ТОВ БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ зареєстровано платником акцизного податку.

Основний вид діяльності: 46.73 - Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням.

Інші види діяльності товариства: 23.63 - Виробництво бетонних розчинів, готових для використання, 23.99 - Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н. в. і. у., 43.99 - Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у., 77.32 - Надання в оренду будівельних машин і устаткування, 46.71 - Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля, 49.41 - Вантажний автомобільний транспорт, 52.21 - Допоміжне обслуговування наземного транспорту, 52.29 - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, 68.20 - Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, 77.11 - Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів, 77.12 - Надання в оренду вантажних автомобілів, 42.11 - Будівництво доріг і автострад.

Підприємством подано на реєстрацію податкові накладні, оформлені на користь ТОВ "БК ЄВРОДОР" (код 36256287, ГУ ДПС у Дніпропетровській області Дніпровський район):

від 02.09.2019 №1 на суму 4024,51 грн., в т.ч. ПДВ 670,75 грн. з номенклатурою Олива ZIC Х5 10W-40 ;

від 02.09.2019 №2 на суму 40326,36 грн., в т.ч. ПДВ 6721,06 грн. з номенклатурою Трансмісійна олива TITAN ATF 4400 ;

від 03.09.2019 №3 на суму 690000,0 грн., в т.ч. ПДВ 115000,0 грн. з номенклатурою Дизпаливо ДТ-Л-ЄВРО-5-В0 ;

від 06.09.2019 №4 на суму 690000,0 грн., в т.ч. ПДВ 115000,0 грн. з номенклатурою Дизпаливо ДТ-Л-ЄВРО-5-В0 .

Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації відповідно до п. 1.6 Критеріїв ризиковості ТОВ "БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ" внесений до переліку ризикових платників, по якому податкова інформація свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій (Протокол Комісії від 05.09.2019 №9).

Підставами для включення платника в перелік ризикових слугувала наступна інформація: згідно Інформаційної довідки щодо включення до переліку ймовірних ризикових СГ ТОВ "БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ" встановлено, що наявна податкова інформація свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій, а саме: відсутні основні фонди, складські приміщення для зберігання товару, пересорт товарних позицій по ланцюгам придбання.

Згідно наданих первинних документів ТОВ "БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ" у вересні 2019 року придбане та реалізоване дизпаливо ДТ-Л-ЄВРО-5-В0.

ТОВ "БУДТРАНСТЕХНОЛОДЖІ" відповідні дозвільні документи не надані. Станом на дату надання інформації ліцензії на оптову, роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального не придбані. Крім того, по вказаним накладним підприємством не надані первинні документи щодо транспортування товару.

Відповідно до пункту 23 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 117 Комісією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на підставі Ненадання платником податку копій документів прийняті Рішення від 16.10.2019 №1308458/42850210, №1308492/42850210, №1308462/42850210, №1308459/42850210 щодо відмови у реєстрації зазначених вище податкових накладних.

Досліджуючи дані рішення на предмет їх відповідності закону, суд виходить з наступного.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (надалі - Порядок №1246), податкова накладна є електронним документом, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 зазначеного вище Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується сторонами, реєстрація спірних податкових накладних зупинена із посиланням на пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.

На сайті ДФС України 13.11.2018 р. оприлюднені критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170), затверджені керівником ДФС України 05.11.2018, відповідно до п. 1.6 яких, комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України"; платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Тобто, на час виникнення спірних правовідносин та прийняття спірного у цій справі акту індивідуальної дії, - рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, хоча й набула чинності змінена редакція пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у відповідності до вимог якої прийнято Порядок № 117, проте реалізація механізму зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних поставлена у залежність від наявності критеріїв ризиковості господарських операцій.

Судом встановлено, що ТОВ Будтранстехнолоджі Протоколом від 05.09.2019 року №9 засідання Комісії ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації внесене до переліків платників податків, відповідно до п. 1.6 Критеріїв. Підставою для внесення слугувала інформація, отримана в межах Алгоритму дій, щодо ТОВ Будтранстехнолоджі , який за даними відповідного структурного підрозділу відповідає критеріям ризиковості.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

У відповідності до приписів, наведених у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

21.02.2018 р. постановою Кабінету Міністрів України № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Пунктом 2 Порядку №117 визначено, що платники податку на додану вартість, у яких до 1 грудня 2017 року зупинено реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, що діяв до набрання чинності Законом України від 07 грудня 2017 року № 2245-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році", та які станом на 1 грудня 2017 року не подали пояснень і копій документів до таких податкових накладних/розрахунків коригування, мають право протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/ розрахунку коригування, подати пояснення і копії документів до таких податкових накладних/розрахунків коригування на розгляд комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, порядок роботи яких затверджується цією постановою.

Згідно п. 3 Порядку №117 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику), що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих на реєстрацію у місяці, іншому ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений в них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, Р

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.02.2020
Оприлюднено04.03.2020
Номер документу87986604
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/12125/19

Рішення від 24.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Рішення від 24.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Ухвала від 03.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Ухвала від 20.01.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Ухвала від 04.12.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні