Рішення
від 04.03.2020 по справі 320/2322/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 березня 2020 року № 320/2322/19

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Горобцової Я.В., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства Торговий дім Хімтрансагро до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби України у Київській області про визнання рішень суб`єкта владних повноважень протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,

о б с т а в и н и с п р а в и:

До Київського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства Торговий дім Хімтрансагро до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби України у Київській області, в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби України у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 18 березня 2019 року № 1109167/42571261 про відмову у проведенні реєстрації в ЄРПН податкової накладної Приватного підприємства Торговий дім Хімтрансагро від 27 лютого 2019 року № 13;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України здійснити реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної № 13 від 27 лютого 2019 року, виписаної постачальником ПП ТД Хімтрансагро покупцю ТОВ Амоній Груп на суму 528 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 88 000,00 грн., днем її фактичного подання до реєстрації - 27 лютого 2019 року.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що позивачем було виконано визначені законом вимоги, необхідні для реєстрації податкової накладної, а саме, складено податкову накладну від 27.02.2019 № 13 за формою, встановленою наказом Міністерства фінансів України № 1307 від 13.12.2015 (із змінами та доповненнями) із заповненням всіх обов`язкових реквізитів, передбачених ст. 201 ПК України та направлено її на реєстрацію до ЄРПН, адміністратором якого виступає ДФС України. Відмовляючи у реєстрації податкової накладної, контролюючий орган, в оспорюваному рішенні, не зазначив конкретних обставин, які б виключали можливість її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Оскаржуване рішення від 18.03.2019 не містить жодної інформації щодо невідповідності податкової накладної законодавчо встановленій формі або щодо порушення законодавства при її складанні та поданні до реєстрації в ЄРПН. Більш того, отримавши повідомлення про зупинення реєстрації податкової накладної, контролюючому органу було направлено вичерпні пояснення та документи, що підтверджують реальність фінансово-господарських операцій, за наслідками яких було складено відповідну податкову накладну.

На думку позивача, прийняте відповідачем рішення не містить чіткої підстави для його прийняття, у зв`язку з чим є протиправним і підлягає скасуванню.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 15 травня 2019 року відкрито провадження в адміністративній справі за правила спрощеного позовного провадження у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

11 червня 2019 року представником відповідачів через службу діловодства суду подано відзив на позовну заяву в якому у задоволенні адміністративного позову просив відмовити. Стверджував, що позивачем до контролюючого органу не було подано первинних документів щодо транспортування придбаного та реалізованого товару, зберігання такого товару, навантаження/розвантаження товару. Крім того, подана до ДФС України скарга на рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної, за результатами її розгляду, була залишена без задоволення.

16 липня 2019 року представником позивача через службу діловодства суду подано відповідь на відзив, в якій просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі. Зазначив, що після реєстрації податкової накладної від 27 лютого 2019 року № 13 ПП ТД Хімтрансагро подано до комісії ДФС України документи, передбачені п. 14 Порядку № 117, яких було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. У спірному рішенні комісії ДФС фактично лише процитовано положення пункту 14 Порядку № 117 та не наведено мотивів неврахування чи відхилення наданих позивачем пояснень та документів, а також не зазначено яких саме документів, окрім тих, що були надані позивачем, не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Отримання ТОВ Амоній Груп аміаку рідкого технічного в кількості 48,00 тон від ПП Хімтрансагро підтверджується долученими до матеріалів справи первинно-бухгалтерськими документами, які підписані обома сторонами та скріплені печатками підприємств. Оплата позивачу отриманого товару підтверджується наявними платіжними дорученнями.

16 липня 2019 року представником позивача через службу діловодства суду подано клопотання про здійснення подальшого розгляду справи без його участі, в порядку письмового провадження. Представник відповідачів залишив розгляд даного клопотання на розсуд суду.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

в с т а н о в и в:

Приватне підприємство Торговий дім Хімтрансагро зареєстроване як юридична особа 24 жовтня 2018 року за адресою: 09100, Київська область, місто Біла Церква, вулиця Героїв Небесної Сотні, будинок 2, офіс 201 (ідентифікаційний код - 42571261).

Основним видом діяльності позивача згідно КВЕД 01.61 є - допоміжна діяльність у рослинництві (основний).

14 лютого 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Хімтрансагро (продавець) та Приватним підприємством Торговий дім Хімтрансагро (покупець) укладено договір № 14/02-19. За умовами якого, продавець продає, а покупець купує з доставкою аміак рідкий ГОСТ 6221-90 в кількості 330,00 тон в подальшому товар . Приймання товару по кількості і якості проводиться в порядку і терміни встановлені ГОСТом і діючими інструкціями Держарбітражу СРСР про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення №П-6 від 15.06.1965 та якості №П-7 від 25.04.1966. У випадку невідповідності товару вимогам ГОСТ, або виявленню його недостачі, приймання товару покупцем проводиться згідно Інструкції по прийманню продукції виробничо-технічного призначення в кількості і якості в присутності представників обох сторін. Ціна товару з доставкою за 1 тонну з урахування ПДВ становить - 13 000,00 грн. Вартість партії товару з доставкою по договору складає без ПДВ - 3 575 000,00 грн., ПДВ - 715 000,00 грн. Загальна вартість договору 4 290 000,00 грн. Покупець зобов`язаний оплатити та прийняти товар згідно встановлених рахунків. Продавець зобов`язується відвантажити в повному обсязі товар після отримання 100% попередньої оплати від покупця, а покупець прийняти товар до 15 травня 2019 року. Графік та місце відвантаження узгоджується сторонами додатково. Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами та його скріплення печатками. Строк договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 8.1 цього договору та закінчується 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання своїх обов`язків сторонами.

Виконання умов договору підтверджується рахунком на оплату від 27 лютого 2019 року № 26 на придбання 48,00 тон аміаку рідкого технічного загальною вартістю 624 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 104 000,00 грн., платіжним дорученням від 27 лютого 2019 року № 18 на перерахування ТОВ Хімтрансагро 624 000,00 грн. в рахунок оплати за поставлений аміак рідкий технічний.

15 лютого 2019 року між Приватним підприємством Торговий дім Хімтрансагро (продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Амоній Груп (покупець) укладено договір № 15/02-19. За умовами якого, продавець продає, а покупець купує з доставкою аміак рідкий ГОСТ 6221-90 в кількості 250,00 тон в подальшому товар . Приймання товару по кількості і якості проводиться в порядку і терміни встановлені ГОСТом і діючими інструкціями Держарбітражу СРСР про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення №П-6 від 15.06.1965 та якості №П-7 від 25.04.1966. У випадку невідповідності товару вимогам ГОСТ, або виявленню його недостачі, приймання товару покупцем проводиться згідно Інструкції по прийманню продукції виробничо-технічного призначення в кількості і якості в присутності представників обох сторін. Ціна товару з доставкою за 1 тонну з урахування ПДВ становить - 13 200,00 грн. Вартість партії товару з доставкою по договору складає без ПДВ - 2 750 000,00 грн., ПДВ - 550 000,00 грн. Загальна вартість договору 3 300 000,00 грн. Покупець зобов`язаний оплатити та прийняти товар згідно встановлених рахунків. Продавець зобов`язується відвантажити в повному обсязі товар, а покупець прийняти товар до 15 травня 2019 року. Графік відвантаження та пункт доставки узгоджується сторонами. Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами та його скріплення печатками. Строк договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 8.1 цього договору та закінчується 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання своїх обов`язків сторонами.

На виконання цього правочину сторонами були вчиненні конкретні дії, що складають їх зміст. Операції по правочину були оформленні наступними первинними документами: рахунком на оплату від 15.02.2019 № 3 на придбання 250,00 тон аміаку рідкого технічного загальною вартістю 3 300 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 550 000,0 грн., платіжним дорученням № 440 від 27.02.2019 на перерахування ТОВ Амоній Груп 528 000,000 грн. (в тому числі ПДВ 88 000,00 грн.) в рахунок оплати за поставлений аміак рідкий технічний.

1 березня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Хімагроторг (орендодавець) та Приватним підприємством Торговий дім Хімтрансагро (орендар) укладено договір оренди № 01-03. Згідно умов якого, орендодавець зобов`язується передати орендарю в тимчасове володіння наступі транспортні засоби:

1.1. 1. DAF CF 85.460 р/н НОМЕР_1 , н/причіп-цистерна SDC SK-36B, р/н. НОМЕР_2 ;

1.1.2. DAF XF- 95.430, р/н. А1 НОМЕР_3 , н/причіп-цистерна SAMRO-SR334, р/н. НОМЕР_4 ;

1.1.3. DAF CF - 85.430, р/н. НОМЕР_5 , цистерна д/п небез.ван-С TROUILLET_ST-3340, р/н. НОМЕР_6 ;

1.1.4. DAF XF - 105.460, р/н. НОМЕР_7 , н/пр-цистерна небез-Е Robuste S 3803, р/н. СА НОМЕР_8 ;

1.1.5. DAF FT XF- 105.460, р/н. НОМЕР_9 , н/пр-цистерна-Е PACTON 3139, р/н. НОМЕР_10 ;

1.1.6. DAF XF - 95.480, р/н. НОМЕР_11 , н/причіп-цистерна Е, LEC1TRAILER-LTP-3E, р/н. НОМЕР_12 ;

1.1.7. DAF CF - 85.410; р/н. №: НОМЕР_13 , н/причіп-цистерна НОМЕР_14 , р/н. НОМЕР_15 ;

1.1.8. DAF ТЕ 95, р/н. НОМЕР_16 , н/причіп-цистерна KRONESDC 27, р/н. НОМЕР_17 ;

1.1.9. DAF FT XF - 105.410, р/н. НОМЕР_18 , н/пр-цистерна-Е KRONE SDP 24, р/н. НОМЕР_19 ;

1.1.10. DAF CF - 85.430,р/н. НОМЕР_20 , н/причіп-цистерна KRONE, р/н. НОМЕР_21 ;

1.1.11. DAF 95.380, р/н. НОМЕР_22 , н/причіп-цистерна SCHMITZSCS 24, р/н. НОМЕР_23 ;

1.1.12. DAF XF 105.460 р/н НОМЕР_24 ; напівпричіп цистерна Е SCHMITZ PR 22 р/н НОМЕР_25 ;

1.1.13. КАМАЗ- 5410; р/н. НОМЕР_26 ; н/причіп-цистерна - Е ОДАЗ 9370, р/н. НОМЕР_27 ;

1.1.14. КАМАЗ - 5410; р/н. НОМЕР_28 ; н/причіп-цистерна - Е ОДАЗ 9370, р/н. НОМЕР_29 ;

1.1.15. КАМАЗ - 5410; р/н. НОМЕР_30 ; н/причіп-цистерна - Е ОДАЗ 9370, р/н. НОМЕР_31 ;

1.1.16. КАМАЗ - 5410; р/н. НОМЕР_32 ; н/причіп-цистерна небез-Е ОДАЗ 9370, р/н. НОМЕР_33 ;

1.1.17. КАМАЗ-5460; р/н. НОМЕР_34 ; напівпричіп-цистерна VANHOOL ЗВ 2010, р/н. НОМЕР_35 , в т.ч. пакет документів, який потрібно для перевезення (маршрути, тех. паспорти на автомобілі та ін.)

Стан (якість), кількість орендованої техніки на момент передачі в оренду зазначається в акті приймання-передачі майна. Майно використовується орендодавцем для господарської діяльності. Орендна плата встановлюється орендодавцем в розмірі 1 000,00 грн. за один місяць використання техніки зазначеної в п. 1.1. даного договору Орендна плата сплачується орендарем орендодавцю протягом 2 (двох) банківських днів після закінчення календарного місяця, в якому використовувалося майно. Зміна розміру орендної плати відображається в додатковій угоді до даного договору. Орендодавець зобов`язується передати майно орендарю протягом 10 (десяти) днів з моменту укладення даного договору. Приймання передача майна проводиться з участю уповноважених представників сторін із складанням акта приймання-передачі із зазначенням фактичного стану майна. Майно передбачене в договорі повинно бути повернуто орендодавцю по закінченні терміну оренди відповідно до п. 8.1. даного договору в справному стані з урахуванням нормального зносу, що виник у період експлуатації. Дія договору набуває чинності з дня його підписання та діє до 31 грудня 2020 року.

Майно зазначено у вищевказаному договорі оренди від 1 березня 2019 року передано орендарю Приватному підприємству Торговий дім Хімтрансагро за актом приймання-передачі майна від 1 березня 2019 року, що є додатком № 1 до договору.

Також 1 березня 2019 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Великий Трикутник (орендодавець) та Приватним підприємством Торговий дім Хімтрансагро (орендар) укладено договір оренди № 1/03. Згідно умов якого, орендодавець передає, а орендар приймає у строкове, платне користування 22,5 кв.м нежитлового приміщення, яке розташоване в нежитловій будівлі за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Героїв Небесної Сотні, 2, поверх другий, офіс № 201. Відновна вартість об`єкта оренди з урахуванням індексації складає 318 652,00 грн. Об`єкт оренди може використовуватися орендарем виключно для розміщення офісу орендаря (без права здійснення будь-якої виробничої діяльності, складського зберігання, організації торгової точки (оптової, роздрібної), закладу громадського харчування, а також без права здійснення інших дій, що суперечать вищезазначеному цільовому використанню. Стан об`єкта оренди, на момент передання в орендне користування: придатне для використання у відповідності до мети оренди, визначеної у п. 1.4. цього договору. Орендодавець передає орендарю у користування об`єкт оренди після виконання орендарем пп. 5.1.-5.2 цього договору. Передача об`єкта оренди оформляється актом прийому-передачі об`єкта оренди, який складається в двох примірниках. Орендар передає орендодавцю об`єкт оренди в день закінчення строку дії цього договору чи дострокового його припинення. Передача об`єкта оренди оформляється актом прийому-передачі об`єкта оренди, який складається у двох екземплярах і підписується сторонами (їх повноважними представниками). Розмір орендної плати за перший місяць оренди становить 675,00 грн. з ПДВ. Розмір орендної плати за кожен наступний місяць визначається шляхом коригування орендної плати за попередній місяць. Індексація орендної плати здійснюється у випадку, якщо індекс інфляції перевищує 130%. Якщо індекс інфляції не перевищує 130% орендна плата сплачується орендарем в розмірі, визначеному за попередній місяць оренди. Орендодавець вправі збільшити розмір орендної плати. Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2020 року включно. Строк оренди починається з моменту передачі об`єкту оренди по Акту приймання-передачі орендарю і закінчується в день закінчення строку дії цього договору.

Майно, що є предметом договору оренди від 1 березня 2019 року, передано орендарю Приватному підприємству Торговий дім Хімтрансагро за актом здачі-приймання нежилого приміщення, що є додатком № 1 до договору.

27 лютого 2019 року Приватним підприємством Торговий дім Хімтрансагро було підготовлено і подано для реєстрації через Автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів ДФС України податкову накладну № 13.

13 березня 2019 року позивач отримав квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, реєстраційний номер 9044753458, відповідно до якої податкову накладну від 27 лютого 2019 року № 13 прийнято, але її реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної відповідачем вказано наступне: Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК в ЄРПН зупинена. Обсяг постачання товару/послуги 2814 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп. 2.1 п. 2 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН .

Позивачем на адресу контролюючого органу було надіслано таблицю даних платника податку та лист-пояснення з копіями документів, які підтверджували реальність проведених господарських операцій між Приватним підприємством Торговий дім Хімтрансагро та його контрагентами. Зазначені обставини не були спростовані відповідачами.

За результатом розгляду наданих позивачем пояснень та документів Комісією ГУ ДФС у Київській області прийнято рішення від 18 березня 2019 року № 1109167/42571261 про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В якості підстави прийняття такого рішення зазначено про ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/інвойсів, актів приймання/передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Позивачем була подана скарга на вищезазначене рішення комісії ДФС, яка залишена без задоволення рішенням Комісії з питань розгляду скарг від 8 квітня 2019 року №19933/42571261/2.

Не погоджуючись з правомірністю прийняття спірного рішення, позивач звернувся до суду з позовом про його скасування.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Згідно з ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 21 лютого 2018 року № 117, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Згідно з вимогами п. 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 177), податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак: 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,03, P

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.03.2020
Оприлюднено04.03.2020
Номер документу87987394
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/2322/19

Ухвала від 13.07.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 13.07.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 29.11.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 04.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 09.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Рішення від 04.03.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Рішення від 25.06.2019

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Колодіна Л. В.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні