ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"03" березня 2020 р. справа № 300/2612/19
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
судді Главача І.А.,
за участю секретаря судового засідання - Станішевської В.Р.,
позивача - ОСОБА_1 ,
представника відповідача - Яремака Т.І.,
розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування рішення №0144425533 від 13.12.2019 та вимоги про сплату боргу (недоїмки) №Ю-14819-17 від 16.01.2020, -
ВСТАНОВИВ:
ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" звернулося до суду з позовною заявою до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення №0144425533 від 13.12.2019.
Позовні вимоги мотивовано тим, що контролюючий орган дійшов до помилкових висновків та безпідставно прийняв рішення №0144425533 від 13.12.2019, яким на підставі частини десятої та пункту 2 частини одинадцятої статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування застосовано до ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" штраф у розмірі 1417,00 грн. за період з 21.11.2013 до 20.01.2015, штраф у розмірі 3833,91 грн. за період з 21.01.2015 до 20.05.2019 та нараховано пеню у розмірі 981,87 грн. Позивач зазначає, що всі платежі за єдиним соціальним внеском сплачувались своєчасно та без затримки, а поданий до рішення №0144425533 від 13.12.2019 розрахунок штрафної санкції не відповідає дійсності.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 30.12.2019 дану позовну заяву залишено без руху, а позивачу надано десятиденний строк для усунення її недоліків. У зазначений строк ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" недоліки позовної заяви усунуло.
Ухвалою від 20.01.2020 Івано-Франківським окружним адміністративним судом відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.
03.02.2020 позивачем подано заяву про збільшення позовних вимог, яку судом прийнято до розгляду. Відповідно до заяви про збільшення позовних вимог ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС", окрім визнання протиправним та скасування рішення №0144425533 від 13.12.2019, також просить визнати протиправною та скасувати вимогу про сплату боргу (недоїмки) №Ю-14819-17 від 16.01.2020. Заява про збільшення позовних вимог мотивована тим, що відповідачем протиправно сформовано на підставі рішення №0144425533 від 13.12.2019 вимогу про сплату боргу (недоїмки) №Ю-14819-17 від 16.01.2020, оскільки пунктом 14 статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування №2464-УІ від 08.07.2010 передбачено, що оскарження рішення органу доходів і зборів про застосування фінансових санкцій зупиняє перебіг строку їх сплати до винесення судом рішення у справі.
Відповідачем 10.02.2020 подано відзив на позовну заяву, відповідно до якого представник відповідача щодо заявлених позовних вимог заперечив (а.с.28-31). В обґрунтування своєї правової позиції зазначив, що з 20 листопада 2013 року по дату прийняття оскаржуваного рішення ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" не завжди своєчасно сплачувались внески, що підтверджується картками особового рахунку позивача. Вважає, що відповідач вірно застосував до ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" штрафні санкції та нарахував пеню за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску. Таким чином, Головне управління ДПС в Івано-Франківській області діяло в межах своїх повноважень та у спосіб передбачений нормами чинного законодавства.
17.02.2020 позивач подав відповідь на відзив, в якій зазначив, що внаслідок не відображення відповідачем в картці особового рахунку сплати ЄСВ 19.11.2013 в сумі 1089,99 грн., 20.12.2013р. в сумі 1089,99 грн., не відображення нарахування ЄСВ за листопад 2013 року в сумі 1089,99 грн. та зайвого відображення відповідачем в картці особового рахунку позивача 27.07.2016 сум нарахування ЄСВ в розмірі 1089,99 грн., протягом періоду з 21.11.2013. по 20.05.2019 виникала недоїмка, на підставі якої відповідачем проведено нарахування пені та штрафних санкцій згідно рішенню № 0144425533 від 13.12.2019.
Позивач в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав, викладених у позовній заяві. Просив позов задовольнити.
Представник відповідача щодо задоволення позову заперечив, просив суд відмовити в задоволенні позову.
Розглянувши позовну заяву, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази, судом встановлено наступне.
21.02.2008 здійснено державну реєстрацію ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС", що підтверджується даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).
З 22.02.2008 перебуває на п обліку в ДПІ у м.Івано-Франківську Головного управління ДПС в Івано-Франківській обл.
Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області прийнято рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0144425533 від 13.12.2019, яким на підставі частини десятої та пункту 2 частини одинадцятої статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування застосовано до ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" штраф у розмірі 1417,00 грн. за період з 21.11.2013 до 20.01.2015, штраф у розмірі 3833,91 грн. за період з 21.01.2015 до 20.05.2019 та нараховано пеню у розмірі 981,87 грн. (а.с.3-5).
Також 16.01.2020 контролюючим органом сформовано вимогу про сплату боргу (недоїмки) №Ю-14819-17 з єдиного внеску на суму 6176,07 грн. (а.с. 24).
Не погоджуючись із таким рішенням №0144425533 від 13.12.2019 та вимогою про сплату боргу (недоїмки) №Ю-14819-17 від 16.01.2020, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Вирішуючи даний спір, суд виходив з таких мотивів та норм права.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регламентовано Податковим кодексом України.
Відповідно до пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України, контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.
А згідно частини першої та другої статті 12 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" №2464-VI від 08.07.2010, завданнями центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є забезпечення адміністрування єдиного внеску шляхом його збору, ведення обліку надходжень від його сплати та здійснення контролю за сплатою єдиного внеску. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" №2464-VI від 08.07.2010, єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов`язкового державного соціального страхування в обов`язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Відповідно до статті 8 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування єдиний внесок не входить до системи оподаткування. Кошти, що надходять від сплати єдиного внеску та застосування фінансових санкцій відповідно до цього Закону, не можуть зараховуватися до Державного бюджету України, бюджетів інших рівнів та використовуватися на цілі, не передбачені законодавством про загальнообов`язкове державне соціальне страхування. Порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Згідно з частиною п`ятою статті 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування сплата єдиного внеску здійснюється на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування, крім єдиного внеску, який сплачується у іноземній валюті розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) за працюючих у них громадян України, які працюють або постійно проживають за межами України, відповідно до договорів про добровільну участь у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Частина восьма статті 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування встановлює, що єдиний внесок сплачується за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця. При цьому платники, зазначені у пункті першому частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов`язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі).
Статтею 6 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування передбачено, що платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок.
Відповідно до частини одинадцятої статті 9 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом.
Нарахування штрафу і пені за несплату або несвоєчасну сплату страхувальниками страхових внесків передбачено статтею 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування .
Так, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу (частина десята).
Процедура нарахування і сплати єдиного внеску страхувальниками, визначеними Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , нарахування і сплати фінансових санкцій, стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів органами доходів і зборів визначена Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20 квітня 2015 року №449 (далі по тексту - Інструкція).
У відповідності до пунктів 1, 2 розділу VII Інструкції за порушення норм законодавства про єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до платників, на яких згідно із Законом покладено обов`язок нараховувати, обчислювати та сплачувати єдиний внесок, застосовуються фінансові санкції (штрафи та пеня) відповідно до Закону.
Відповідно до частини одинадцятої статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до платників, визначених підпунктами 1- 4 пункту 1 розділу II цієї Інструкції, органи доходів і зборів застосовують штрафні санкції у таких розмірах: за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення у період до 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум; за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення, починаючи з 01 січня 2015 року накладається штраф у розмірі 20 відсотків своєчасно не сплачених сум.
При цьому складається рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за формою згідно з додатком 12 до цієї Інструкції.
Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів.
Пункт 4 Інструкції передбачає, що факти порушень законодавства, крім тих, що є предметом акта документальної перевірки, та тих, що зазначені у підпункті 2 пункту 2 цього розділу, посадова особа органу доходів і зборів оформляє актом довільної форми, в якому чітко викладається зміст порушення з обґрунтуванням порушених норм законодавчих актів. Такий акт про порушення надсилається (вручається) платнику разом із рішенням про застосування штрафних санкцій.
Відповідно до пункту 5 Інструкції на суму недоїмки платнику єдиного внеску нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка на суму фактично сплаченої недоїмки за кожний день прострочення платежу.
Нарахування пені починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно.
Документи, які є підставою для нарахування пені: документи, що підтверджують суму єдиного внеску та строк її сплати, - звіт платника щодо нарахування єдиного внеску (з додатним значенням); вимога про донараховані суми єдиного внеску за актами документальних перевірок або повідомленням-розрахунком; рішення суду; документи, що підтверджують суму та дату погашення недоїмки за єдиним внеском, - виписки з рахунків у вигляді електронного реєстру розрахункових документів; корінець прибуткового документа про приймання установою банку платежів готівкою; звіт платника щодо нарахування єдиного внеску з від`ємним значенням; відомості або довідка (витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; свідоцтво про смерть фізичної особи. Таким чином, за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення у період до 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум.
Таким чином, у разі несплати (неперерахування) або несвоєчасної сплати (несвоєчасного перерахування) єдиного внеску на платників єдиного внеску накладається штраф, розрахунок якого здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів, а на суму недоїмки платнику єдиного внеску нараховується пеня; при цьому факти порушень законодавства щодо несплати (неперерахування) або несвоєчасної сплати (несвоєчасного перерахування) єдиного внеску, оформлюються актом довільної форми, в якому чітко викладається зміст порушення з обґрунтуванням порушених норм законодавчих актів.
Також відповідно до частини 4 статті 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування податковий орган у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.
Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом.
Відповідно до статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Разом з тим, відповідач не надав суду належних та допустимих доказів, які б підтверджували, що ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" допустило порушення законодавства щодо несплати (неперерахування) або несвоєчасної сплати (несвоєчасного перерахування) єдиного внеску, зокрема відповідного акта, в якому викладено зміст порушення.
Посилання відповідача на роздруківки картки особового рахунку позивача не може братися судом до уваги, оскільки така картка не є належним доказом несвоєчасної сплати єдиного соціального внеску і з неї не вбачається, які суми послужили підставою для нарахування штрафних санкцій та пені.
У свою чергу на підтвердження вчасної сплати задекларованих сум єдиного соціального внеску ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" надало належним чином засвідчені копії звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за листопад 2013 року (а.с. 58-62) та виписки з банківського рахунку за 19.11.2013 (а.с. 55) та за період з 01.12.2013 по 25.12.2013 (а.с. 56-57).
Як встановлено судом, позивачем платіжним дорученням № 165 від 19.11.2013р. оплачено суму ЄСВ з зарплати за жовтень 2013 року в сумі 1089,99 грн., платіжним дорученням № 179 від 20.12.2013р. оплачено суму ЄСВ з зарплати за листопад 2013 року в сумі 1089,99 грн.
Сплата вказаних сум ЄСВ в інтегрованій картці позивача за 2013 рік не відображена.
Пояснень з приводу вказаних невідповідностей фактичним обставинам представником відповідача в судовому засіданні не надано.
Твердження ж відповідача про невідповідність цифровому коду в призначенні платежу вищезазначених платіжних доручень кодам ЄДРПОУ позивача і, як наслідок, відображення сплати ЄСВ згідно них в інтегрованій картці іншого платника податку (ТОВ ЄВРО-ЦЕНТР ) не може бути прийнято до уваги судом, оскільки Податковим кодексом України не передбачено можливість сплати будь-яких податків (обов`язкових платежів) за іншого платника.
На думку суду, допущена позивачем помилка при оформленні платежу, жодним чином не спростовує факту виконання позивачем покладеного на нього обов`язку щодо сплати єдиного внеску.
Таким чином судом встановлено, що внаслідок не відображення відповідачем в інтегрованій картці позивача сплату ЄСВ 19.11.2013 в сумі 1089,99 грн., 20.12.2013 в сумі 1089,99 грн., не відображення нарахування ЄСВ за листопад 2013 року в сумі 1089,99 грн. та зайвого відображення відповідачем в картці особового рахунку позивача 27.07.2016 сум нарахування ЄСВ в розмірі 1089,99 грн., протягом періоду з 21.11.2013 по 20.05.2019 виникала недоїмка, яка і стала підставою протиправного проведення відповідачем нарахування пені та штрафних санкцій згідно спірного рішенню №0144425533 від 13.12.2019 та формування вимоги про сплату боргу (недоїмки) № Ю-14819-17 від 16.01.2020.
Відповідно до частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
З огляду на викладене, суд вважає, що відповідачем не доведено правомірність застосування до ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на підставі оскаржуваного рішення, при цьому, судом на підставі належних та допустимих доказів встановлена протиправність такого нарахування, у зв`язку з чим рішення ГУ ДПС в Івано-Франківській області про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0144425533 від 13.12.2019 та вимога про сплату боргу (недоїмки) №Ю-14819-17 від 16.01.2020 є протиправними та підлягають скасуванню.
Згідно з частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Таким чином, з Головного управління ДПС в Івано-Франківській області за рахунок бюджетних асигнувань слід стягнути на користь ТзОВ "Західноукраїнська аудиторсько-косалтингова група "ЛЕКС" сплачений судовий збір в розмірі 4023,00 грн (а.с.1, 26 ).
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску №0144425533 від 13.12.2019.
Визнати протиправною та скасувати вимогу про сплату боргу (недоїмки) №Ю-14819-17 від 16.01.2020.
Стягнути з Головного управління ДПС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ - 43142559, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Західноукраїнська аудиторсько-консалтингова група «Лекс» (код ЄДРПОУ - 35764872, вул. Марійки Підгірянки, буд. 17, оф. 1, м. Івано-Франківськ, 76018) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 4023 (чотири тисячі двадцять три) гривні 00 копійок.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю «Західноукраїнська аудиторсько-консалтингова група «Лекс» (код ЄДРПОУ - 35764872, вул. Марійки Підгірянки, буд. 17, оф. 1, м. Івано-Франківськ, 76018).
Відповідач - Головне управління ДПС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ - 43142559, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018).
Суддя Главач І.А.
Рішення складене в повному обсязі 06 березня 2020 р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.03.2020 |
Оприлюднено | 10.03.2020 |
Номер документу | 88059215 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Ніколін Володимир Володимирович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Главач І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні