ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
12 березня 2020 року СєвєродонецькСправа № 360/629/20
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Смішливої Т.В.,
за участю:
секретаря судового засідання - Чепурової К.В.,
представника позивача - Дегтярьова Ю.С., довіреність від 18.02.2020 № 01-923/174, витяг з наказу № 246 від 19.07.2019, положення про відділ пожежної безпеки управління запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС у Луганській області;
представника відповідача адвоката Цимбалюка О.В., ордер серії ДН № 0001003 від 10.03.2020,
розглянувши у відкритому судовому засіданні питання про залучення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача до участі у справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 14 «Білочка» Сєвєродонецької міської ради про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю),
ВСТАНОВИВ:
11 лютого 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (далі - позивач) до Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 14 «Білочка» Сєвєродонецької міської ради (далі - відповідач), в якій позивач просить застосувати до відповідача заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення експлуатації будівель та приміщень Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 14 «Білочка» Сєвєродонецької міської ради, розташованих за адресою: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Автомобільна, буд. 7-А.
Ухвалою суду від 20 лютого 2020 року в адміністративній справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 14 «Білочка» Сєвєродонецької міської ради про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) відкрито провадження та призначено справу до розгляду в судовому засіданні.
12 березня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду через відділ діловодства та обліку звернень громадян (канцелярію) представником відповідача надано відзив на позов в якому серед іншого заявлено клопотання про залучення Сєвєродонецької міської ради та відділу освіти Сєвєродонецької міської ради в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача.
В обґрунтування заяви зазначено, що Сєвєродонеька міська рада є засновником відповідача, а відділ освіти Сєвєродонецької міської ради (93400, вул. Вілєсова, буд.10, м.Сєвєродонецьк, код 02141973) є розпорядником бюджетних коштів відповідача і здійснює загальне керівництво дошкільною освітою у місті.
У судовому засіданні представник відповідача заявлене клопотання підтримав.
Представник позивача не заперечував проти клопотання, вирішення питання про залучення третіх осіб залишив на розсуд суду.
При вирішенні питання про залученні до участі у справі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Згідно з частиною четвертою статті 49 КАС України у заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.
Про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі. Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи (частина п`ята статті 49 КАС України).
Предметом адміністративної даної справи є застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 14 «Білочка» Сєвєродонецької міської ради до повного усунення всіх порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки в зазначеній будівлі.
Зі Статуту Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 14 «Білочка» Сєвєродонецької міської ради судом встановлено, що відповідач є юридичною особою засновником якого є Сєвєродонецька міська рада, яка забезпечує фінансування закладу дошкільної освіти, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування.
Відповідно пункту 10.1 Статуту джерелами фінансування відповідача є кошти: засновника, відповідних бюджетів у розмірі, передбаченому нормативами фінансування та батьків або осіб, які їх замінюють.
Отже, кошти засновника не є єдиним джерелом фінансування закладу, а тому суд вважає, що доводи представника відповідача про те, що лише Сєвєродонецька міська рада може фінансувати усунення порушень є необгрунтованимси.
Суд зазначає, що інших доказів того, що рішення суду у даній справі може вплинути на права, свободи, інтереси або обов`язки Сєвєродонецької міської ради та відділу освіти Сєвєродонецької міської ради, представником відповідача на обґрунтувань заявленого клопотання суду не надано, що в свою чергу свідчить про відсутність правових підстав для залучення таких осіб до участі у справі як третіх осіб.
Суд зазначає, що крім посилань на загальні положення про здійснення керівництва дошкільною освітою, жодних інших доказів можливого впливу рішення суду у даній справі на права та обов`язки Сєвєродонецької міської ради та відділу освіти Сєвєродонецької міської ради, представником відповідача не надано.
Керуючись статтями 9, 49, 241, 243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання представника відповідача про залучення третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача до участі у справі за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області до Комунального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 14 «Білочка» Сєвєродонецької міської ради про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) відмовити.
Ухвала набирає чинності з моменту підписання суддею та оскарженню не підлягає.
Повний текст ухвали складено та підписано 13 березня 2020 року.
Суддя Т.В. Смішлива
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.03.2020 |
Оприлюднено | 16.03.2020 |
Номер документу | 88173233 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.В. Смішлива
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні