Ухвала
від 13.03.2020 по справі 12/74-б-09
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

13 березня 2020 року м.Херсон Справа № 12/74-Б-09

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г. при секретарі судового засідання Кудак М.І.,розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за заявою Кредитора : Приватного підприємства "Фаворит-ІІІ" с.Роздольне Каховського району Херсонської області, ідентифікаційний код юридичної особи ЄДРПОУ 33536682

до Боржника : Державного підприємства "Виробничий південний біотехнологічний центр" м.Херсон, провулок Янтарний,1, код ЄДРПОУ 00415468

про визнання банкрутом

за участю представників:

- прокуратура Херсонської області - не прибули

- Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) - Серебряков А.Ю.

- Херсонський міський центр зайнятості - Харченко М.В., провідний юрисконсульт, довіреність № 2120/06/3/20

- ГУ ПФУ у Херсонській області - Лісовець-Назаренко Л.Ю., довіреність у справі

- ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі - Кромп О.П., дов. від 05.09.2019 № 185/9/21-22-10-03-04

- від Фонду державного майна України - Кірєєва Ю.В., головний спеціаліст, довіреність № 471 від 27.12.2019

- Управління ВД ФССУ в Херсонській області - Сіденко К.В., довіреність № 2 від 09.01.2020

від боржника - Дубовий І.А., дов. б/н від 01.10.2019

розпорядник майна, арбітражний керуючий Косенко С.Г.

в с т а н о в и в:

Суть справи викладена у попередніх ухвалах по справі.

Попередніми ухвалами суд за вмотивованими клопотаннями комітету кредиторів та розпорядника майна боржника продовжував строк процедури розпорядження майном боржника та повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Косенко С.Г. на 6 місяців.

23.08.2019 кредитор - ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі подав клопотання про продовження процедури розпорядження майном на 6 місяців. Ухвалою від 30.08.2019 призначено розгляд клопотання в засіданні суду. Ухвалою від 30.08.2019 призначено розгляд зазначених клопотань в засіданні суду.

16.09.2019 боржником подано клопотання про закриття провадження у справі, посилаючись на практику Верховного Суду від 23.04.2019 у справі № Б-19/30-06. 07.10.2019 боржником надано докази надсилання зазначеного клопотання іншим учасникам справи.

04.10.2019 розпорядник майна подав клопотання про затвердження звіту про оплату послуг розпорядника майна Косенка С.Г. за період з 16.01.2014 по 01.10.2019 в розмірі 334316 грн.

04.10.2019 розпорядник майна також подав клопотання про продовження процедури розпорядження майном на 10 місяців з дня проведення засідання, посилаючись на рішення засідання зборів кредиторів від 03.10.2019.

07.10.2019 боржник подав клопотання про відсторонення від виконання обов`язків розпорядника майна Косенко С.Г., посилаючись на те, що ним не вчиняються дії щодо збереження майна підприємства (охорона відсутня), про що свідчить відсутність наказів про проведення інвентаризації активів підприємства, інвентаризаційних описів активів підприємства, звіряльних актів за результатами інвентаризації активів підприємства між Косенко С.Г. і ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4

Ухвалами від 16.09.2019, 08.11.2019,від 22.11.2019, від 12.02.2020р. розгляд справи відкладався, у тому числі на клопотання представника боржника.

Розпорядник майна подав клопотання про заміну учасника справи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на Фонд державного майна України, посилаючись на те, що розпорядженням КМУ від 20.11.2019 № 1101-р цілісний майновий комплекс боржника передано до сфери управління Фонду державного майна України.

Ухвалою від 12.02.2020р. суд замінив учасника справи № 12/74-Б-09 - Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на Фонд Державного майна України, замінив учасника справи № 12/74-Б-09 - Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області на Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса), розгляд справи відкладено на 13 березня 2020 року.

Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.11.2019 № 1101-р Про передачу цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій до сфери управління Фонду державного майна , цілісний майновий комплекс ДП Виробничий південний біотехнологічний центр передається до сфери управління Фонду.

Відповідно до Акта приймання-передачі цілісного майнового комплексу ДП Виробничий південний біотехнологічний центр (код ЄДРПОУ 00415468) від 20.12.2019, здійснено приймання - передачу цілісного майнового комплексу ДП Виробничий південний біотехнологічний центр зі сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України до сфери управління Фонду.

Згідно з пунктом 10 Положення про порядок передачі об`єктів права державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.1998 № 1482 (зі змінами), право на управління об`єктом передачі виникає з дати підписання Акта приймання-передачі. Отже, на цей час, органом управління ДП Виробничий південний біотехнологічний центр є Фонд державного майна України.

Суд зазначає, що 2 жовтня 2019 року Верховною Радою України прийнято Закон № 145-IX " Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 46, ст.302), який набрав чинності 20 жовтня 2019р.

Верховна Рада України постановила визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 37, ст. 332 із наступними змінами).

Зазначеним Законом України внесено зміни до законодавчих актів України, зокрема, у ст.96 Кодексу України з процедур банкрутства.

У відповідності до Прикінцевих та перехідних положень Закону України № 145-IX " Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про перелік об`єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" установлено, що у справах про банкрутство державних підприємств, у тому числі казенних підприємств, або акціонерних товариств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків, не застосовуються судова процедура санації, крім тих, що задіяні у виконанні державного оборонного замовлення, виробництві, розробленні, модернізації, ремонті, обслуговуванні озброєння та військової техніки, та судова процедура ліквідації, крім тих, що ліквідуються за рішенням власника протягом трьох років з дня набрання чинності цим Законом.

За наявними у справі доказами, підприємство-боржник не відноситься до переліку підприємств, що задіяні у виконанні державного оборонного замовлення, виробництві, розробленні, модернізації, ремонті, обслуговуванні озброєння та військової техніки, або ж ліквідуються за рішенням власника протягом трьох років з дня набрання чинності цим Законом.

Зазначені об`єкти права державної власності можуть бути перетворені в акціонерні товариства без права внесення до статутного капіталу майна, визначеного частиною другою статті 4 Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна".

Статтею 96 Кодексу України з процедур банкрутства ( Особливості банкрутства державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків) встановлено, що Боржник зобов`язаний надати господарському суду докази, що підтверджують належність боржника до державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків.

Кабінет Міністрів України вживає заходів для запобігання банкрутству державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків, визначає оптимальні шляхи відновлення їх платоспроможності та координує дії відповідних органів виконавчої влади.

Органи виконавчої влади приймають рішення щодо:

- доцільності надання державної підтримки неплатоспроможним підприємствам;

- розроблення заходів, спрямованих на забезпечення захисту інтересів держави і вибір оптимальних шляхів реструктуризації та погашення боргових зобов`язань;

- проведення аналізу фінансового стану боржника, його санації та погодження плану санації;

- доцільності виключення відповідних суб`єктів господарювання з переліку підприємств, що є об`єктами права державної власності, які не підлягають приватизації, та застосування до них процедури санації чи ліквідації.

З метою запобігання банкрутству державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків, може застосовуватися порука.

Відкриття провадження у справі про банкрутство за заявою боржника не є підставою для припинення повноважень органу, уповноваженого управляти майном боржника, щодо управління відповідним об`єктом державної власності.

Відтак, за наявними у справі, наданими учасниками провадження доказами станом на 13.03.2020р. до підприємства-боржника не може бути застосовано судову процедуру санації або ліквідації.

Згідно ст.4 Кодексу України з процедур банкрутства ( Заходи щодо запобігання банкрутству боржника - юридичної особи та позасудові процедури) засновники (учасники, акціонери) боржника, власник майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, центральні органи виконавчої влади, органи Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень зобов`язані своєчасно вживати заходів для запобігання банкрутству боржника.

У разі виникнення ознак банкрутства керівник боржника зобов`язаний надіслати засновникам (учасникам, акціонерам) боржника, власнику майна (органу, уповноваженому управляти майном) боржника відомості щодо наявності ознак банкрутства.

Засновники (учасники, акціонери) боржника, власники майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, кредитори боржника, інші особи в межах заходів щодо запобігання банкрутству боржника можуть надати боржнику фінансову допомогу в розмірі, достатньому для погашення грошових зобов`язань боржника перед кредиторами, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування і відновлення платоспроможності боржника (санація боржника до відкриття провадження у справі про банкрутство).

Статтею 6 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що відповідно до цього Кодексу щодо боржника - юридичної особи застосовуються такі судові процедури: розпорядження майном боржника; санація боржника; ліквідація банкрута.

Відповідно до ст.49 Кодексу України з процедур банкрутства (Закінчення процедури розпорядження майном) у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури (процедури санації, ліквідації) або закривається провадження у справі.

До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів приймають одне з таких рішень:

- схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації;

- подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

У разі наявності обставин, що не дають зборам кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, збори кредиторів можуть прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом.

У підсумковому засіданні господарський суд ухвалює одне з таких судових рішень:

- ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном у межах граничних строків, визначених цим Кодексом;

- ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому цим Кодексом;

- постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури;

- ухвалу про закриття провадження у справі про банкрутство.

Враховуючи, що провадження у справі відкрито (порушено) ухвалою від 30.07.2009р., відбулись зміни у законодавстві, яке має бути наразі застосовано під час розгляду даної справи, суд вважає за необхідно задовольнити клопотання боржника та призначити підсумкове засідання у справі.

Керуючись ст.ст.4,6,43, 49 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 120, 232- 235 ГПК України, суд

у х в а л и в:

1. Призначити підсумкове засідання у процедурі розпорядження майном боржника на 31 березня 2020 року о 10:00, яке відбудеться в залі судових засідань № 211 господарського суду (м. Херсон, вул. Театральна, 18).

2. Зобов"язати Фонд державного майна України, боржника, комітет кредиторів до 31.03.2020р. надати суду пропозиції стосовно подальшого провадження у справі на підставі чинного законодавства.

3. Ухвала набрала законної сили 13.03.2020р.та не підлягає оскарженню

4. Копію даної ухвали-повідомлення надіслати усім учасникам справи.

Суддя Т.Г. Пінтеліна

Дата ухвалення рішення13.03.2020
Оприлюднено15.03.2020
Номер документу88200269
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/74-б-09

Ухвала від 09.02.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 09.02.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 15.02.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 05.02.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 11.01.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 19.05.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 19.05.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 28.04.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 31.03.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 13.03.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні