Ухвала
від 10.03.2020 по справі 911/1423/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"10" березня 2020 р. м. Київ Справа № 911/1423/19

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю Центрбудгруп (04112, м. Київ, вул. Івана Гонти, буд. 3-А; код ЄДРПОУ 37819776)

до боржника Сільськогосподарського виробничого кооперативу Любарці (08360, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Любарці, вул. Леніна, буд. 69-А; код ЄДРПОУ 00849824)

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

За участю секретаря Абрамової В.Д.

Представники учасників у справі не з`явились.

ВСТАНОВИВ:

у провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № 911/1423/19 про банкрутство СВК Любарці за загальною процедурою банкрутства в порядку ст. 11 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , провадження в якій відкрите ухвалою суду від 23.07.2019.

23.07.2019 господарським судом Київської області було здійснено публікацію на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення № 61306 про відкриття провадження у справі № 911/1423/19 про банкрутство СВК Любарці .

Ухвалою суду від 10.09.2019 затверджено реєстр вимог кредиторів Боржника, до якого включено вимоги ТОВ Центрбудгруп у сумах: 19210,00 грн - 1 черга; 1294031,00 грн - 4 черга; призначено підсумкове засідання суду на 08.10.2019.

Постановою господарського суду Київської області від 08.10.2019 визнано банкрутом СВК Любарці та відкрито ліквідаційну процедуру; ліквідатором призначено арбітражного керуючого Шевченка В.Є.

08.10.2019 господарським судом Київської області було здійснено публікацію на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення № 63159 про визнання СВК Любарці банкрутом.

Ухвалою суду від 13.11.2019 встановлено, що в подальшому під час провадження у даній справі про банкрутство підлягають застосуванню норми Кодексу України з процедур банкрутства.

28.12.2019 до суду надійшла заява ГУ ДПС у Київській області б/№, б/дати (вх. № 25819/19) про визнання грошових вимог до Боржника у сумі 27209,89 грн.

08.01.2020 до суду надійшло клопотання ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Шевченка В.Є. від 30.12.2019 № 02-04/14 (вх. № 227/20) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, з доданими звітом за підсумками ліквідаційної процедури з додатками.

Ухвалою суду від 14.01.2020 вказану заяву ГУ ДПС у Київській області залишено без руху; зобов`язано заявника у строк який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення заяви без руху, усунути виявлені недоліки кредиторської заяви.

Крім цього, ухвалою суду від 14.01.2020 призначено на 11.02.2020 розгляд звіту ліквідатора за підсумком ліквідаційної процедури; витребувано від ліквідатора низку додаткових доказів на підтвердження повноти вжитих заходів в ліквідаційній процедурі.

Ухвалою суду від 06.02.2020 кредиторську заяву ГУ ДПС у Київській області призначено до розгляду в судовому засіданні 25.02.2020 та в подальшому ухвалою від 25.02.2020 визнано грошові вимоги ГУ ДПС у Київській області до Боржника у сумах: 3842,00 грн - 1 черга; 9000,00 грн - 4 черга; 18209,89 грн - 6 черга.

10.02.2020 до суду надійшли письмові пояснення ліквідатора Банкрута від 10.02.2020 № 02-04/4 (вх. № 3242/20) з доданими доказами часткового виконання вимог ухвали суду від 14.01.2020.

Ухвалою суду від 11.02.2020 розгляд звіту ліквідатора за підсумком ліквідаційної процедури відкладено на 10.03.2020.

10.03.2020 до суду надійшло клопотання ліквідатора Банкрута від 05.03.2020 № 02-04/7 (вх. № 5252/20) про залучення доказів на виконання вимог ухвал суду від 14.01.2020 та 25.02.2020.

10.03.2020 в судове засідання представники учасників у справі не з`явились, про причини неявки суд не повідомили.

Суд, дослідивши матеріали справи в цілому, звіт ліквідатора з доданими доказами, встановив наступне.

Відповідно до ст. 67 КУзПБ, ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури. До постановлення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов`язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце їх подальшого зберігання.

Як вбачається з матеріалів справи, документи довгострокового зберігання були передані до Комунальної установи Бориспільський районний трудовий архів за актами № 66 від 22.04.2014 та № 82 від 03.12.2015, про що видано архівну довідку № 04-06/55 від 16.10.2019.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута, з метою формування ліквідаційної маси Банкрута ліквідатором направлено низку запитів до реєстраційних та контролюючих органів, у тому числі: Київської митниці ДФС України про надання відомостей щодо здійснення боржником зовнішньоекономічної діяльності; ГУ Держгеокадастру у Київській області щодо наявності у Боржника земельних ділянок; Регіонального сервісного центру МВС в Київській області щодо наявності/відсутності у Банкрута транспортних засобів; ГУ Держпродспоживслужби в Київській області щодо зареєстрованої за Банкрутом техніки; ГУ Держпраці у Київській області щодо інформації про наявність/відсутність у Банкрута технологічних транспортних засобів; Морської адміністрації щодо прав Банкрута на морські чи річкові судна; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо перебування у власності Банкрута цінних паперів; Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції України щодо надання інформації про видачу Боржнику документів дозвільного чи декларативного характеру; РВ ФДМ України по Київській, Черкаській та Чернігівській областях щодо наявності на балансі Боржника державного майна.

Копії відповідних запитів та відповідей реєстраційних органів додані ліквідатором Банкрута до звіту.

Так, Київська митниця ДФС листом № 12947/2/10-70-07-Ш-108 від 22.10.2019 повідомила, що Боржник на обліку не перебуває та митного оформлення товарів за період з 01.01.2016 по 21.10.2019 не здійснював.

ГУ Держгеокадастру у Київській області листом від 06.11.2019 № 14441/2-19 повідомило ліквідатора про те, що в архіві відділу наявні другі примірники державних актів на право постійного користування землею КСП Любарці серії ІІ-КВ № 001050, 000180; інших правовстановлюючих документів, що посвідчують право власності (користування) Боржником на території Бориспільського району та м. Бориспіль до 01.01.2013 не виявлені. Згідно рішення Любарецької сільської ради Бориспільського району № 56 від 29.08.2000, припинено право постійного користування Боржником відповідними земельними ділянками.

Відповідно до листа Регіонального сервісного центру МВС в Київській області № 31/10-4932 від 01.11.2019, наявності у Банкрута транспортних засобів, не встановлено.

Відповідно до листа ГУ Держпродспоживслужби в Київській області від 22.10.2019 № 10-03/11040-19 повідомлено ліквідатора про те, що за Боржником зареєстрована сільськогосподарська техніка в кількості 22 одиниці згідно наданого переліку. Згідно Наказу № 2 від 15.08.2019 СВК Любарці списано вказану сільськогосподарську техніку, як таку, що фактично не належить Боржнику у зв`язку з її розпаюванням між членами колишнього КСП при реорганізації КСП Любарці в СВК Любарці .

Згідно довідки ГУ Держпраці у Київській області від 14.11.2019 № 11/3/19/19541, відсутня інформація щодо наявності у Боржника великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.

Морська адміністрація листом від 28.10.2019 № 4940/03/15-19 повідомила ліквідатора про те, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут, відсутні.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 10/01/24586 від 23.10.2019 повідомила про відсутність Банкрута серед власників пакетів голосуючих акцій (5 відсотків і більше) акціонерних товариств.

Згідно листа Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 28.08.2019 № 1010-2617/03, відсутні відомості щодо видачі Боржнику документів дозвільного чи декларативного характеру.

РВ ФДМ України по Київській, Черкаській та Чернігівській областях листом від 31.01.2020 № 50-03/02-575 повідомило ліквідатора про те, що згідно акту оцінки від 11.05.1998 № 18-ОМ в процесі приватизації радгоспу Любарецький не увійшло до пайового фонду, але залишилось на обліку підприємства державне майно в кількості 10 позицій. Ліквідатор в письмових поясненнях зазначив, що ані витяг з ЄДР, ані статут Банкрута не містять відомостей про те, що СВК Любарці є правонаступником радгоспу Любарецький . При цьому, в ході інвентаризації майна Банкрута встановлено відсутність будь-якого майна, в т.ч. державного. До ліквідаційної маси майно, яке зазначене в листі ФДМ не включалось.

Згідно звіту ліквідатора, за наслідком проведеного пошуку відповідних відомостей на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет, наявності прав Банкрута на об`єкти інтелектуальної власності, а також на повітряні судна, не встановлено.

Крім цього, з метою виявлення майна Банкрута, ліквідатором було отримано витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Державного реєстру обтяжень рухомого майна, з яких встановлено відсутність у Банкрута будь-якого майна.

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута дій щодо формування ліквідаційної маси, останнім на підставі відповідей реєстраційних органів, а також за результатами інвентаризації майна Банкрута, сформовано ліквідаційну масу у вигляді залишку грошових коштів на банківському рахунку Боржника у сумі 1,71 грн, які були списані АТ Укргазбанк як комісійний платіж при закритті рахунку.

Так, згідно матеріалів справи, у Банкрута обліковується кредиторська заборгованість, яка визнана судом у сумах: 1313241,00 грн перед ТОВ Центрбудгруп та 31051,89 грн перед ГУ ДПС України у Київській області.

Крім цього Боржником визнано грошові вимоги ГУ ПФУ у Київській області до Боржника у сумі 396812,56 грн, однак вказані вимоги не були предметом розгляду суду, відповідні кредиторські заяви були повернуті судом.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 30.12.2019 (зі змінами від 02.03.2020), згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами ТОВ Центрбудгруп і ГУ ДПС України у Київській області.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № 911/1423/19, останнім не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено.

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредитора ТОВ Центрбудгруп і ГУ ДПС України у Київській області не можуть бути погашені в зв`язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв`язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута, за рахунок реалізації яких можливе задоволення вимог ТОВ Центрбудгруп та ГУ ДПС України у Київській області, вказані вимоги на підставі ч. 7 ст. 64 КУзПБ вважаються погашеними.

З поданого звіту вбачається, що ліквідатор звітував на зборах комітету кредиторів про вжиті заходи та комітет кредиторів прийняв рішення про схвалення звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу (протокол № 2 від 30.12.2019).

Статтею 65 КУзПБ встановлено, що після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Згідно п. 5 ч. 1 ст. 90 КУзПБ, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

За наслідком розгляду звіту ліквідатора та доданих документів судом встановлено, що ліквідатором Банкрута в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства.

Враховуючи все викладене вище суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора у даній справі, ліквідацію юридичної особи Сільськогосподарського виробничого кооперативу Любарці та закриття провадження у справі № 911/1423/19 про банкрутство Боржника.

Керуючись ст. 232-235, 255, п. 17.5. розділу ХІ ГПК України, ст. 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, суд

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора Сільськогосподарського виробничого кооперативу Любарці - арбітражного керуючого Шевченка В.Є. та ліквідаційний баланс Сільськогосподарського виробничого кооперативу Любарці (08360, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Любарці, вул. Леніна, буд. 69-А; код ЄДРПОУ 00849824), станом на 30.12.2019 року.

2. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - Сільськогосподарський виробничий кооператив Любарці (08360, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Любарці, вул. Леніна, буд. 69-А; код ЄДРПОУ 00849824).

3. Зобов`язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження Боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Сільськогосподарського виробничого кооперативу Любарці (08360, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Любарці, вул. Леніна, буд. 69-А; код ЄДРПОУ 00849824) та виключити Сільськогосподарський виробничий кооператив Любарці (08360, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Любарці, вул. Леніна, буд. 69-А; код ЄДРПОУ 00849824) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4. Зобов`язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.

5. Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, а також вимоги кредиторів, що не погашені у зв`язку з недостатністю майна Боржника, відповідно до ч. 7 ст. 64, ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Провадження у справі № 911/1423/19 про банкрутство Сільськогосподарського виробничого кооперативу Любарці (08360, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Любарці, вул. Леніна, буд. 69-А; код ЄДРПОУ 00849824) закрити.

7. Ухвалу надіслати: державному реєстратору, Головному Управлінню статистики в Київській області.

Копію ухвали надіслати: учасникам у справі про банкрутство та державному органу з питань банкрутства.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена протягом десяти днів з дати складення та підписання повного тексту ухвали шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду через господарський суд Київської області.

Повний текст ухвали виготовлено і підписано 16.03.2020.

Суддя С.Ю. Наріжний

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення10.03.2020
Оприлюднено18.03.2020
Номер документу88211532
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/1423/19

Ухвала від 31.10.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 17.09.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 06.09.2024

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 27.11.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 01.11.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 30.10.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 25.09.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 15.08.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 19.06.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 19.06.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні