ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 березня 2020 року Справа № 1.380.2019.003084 пров. № А/857/1417/20 Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Попка Я.С.
суддів Сеника Р.П., Хобор Р.Б.
за участю секретаря судового засідання Лутчин А.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові апеляційну скаргу першого заступника прокурора Львівської області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2019 року, ухвалене суддею Грень Н.М., 13:32:58 год, м. Львів, дата складання повного тексту рішення 26 грудня 2019 року, у справі за позовом заступника керівника Самбірської місцевої прокуратури Львівської області в інтересах держави до відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В:
21.06.2019 позивач - заступник керівника Самбірської місцевої прокуратури Львівської області в інтересах держави звернувся до суду з позовом до відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради, в якому просить:
визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо невжиття заходів по оформленню правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що перебувають в користуванні закладів освіти: Нижанковицька ЗСШ І-ІІІ ст. - 2,0 га; Боршевицька ЗСШ І-ІІ ст. - 1,47 га; ЗДО Колосок - 0,38 га;
зобов`язати відповідача вчинити дії щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що перебувають в користуванні закладів освіти: Нижанковицька ЗСШ І-ІІІ ст. - 2,0 га; Боршевицька ЗСШ І-ІІ ст. - 1,47 га; ЗДО Колосок - 0,38 га, загальною площею 3,85 га.
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2019 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено повністю.
Рішення суду першої інстанції мотивоване тим, що відповідачем вживаються заходи по виготовленню правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що перебувають в користуванні навчальних закладів району, а тому безпідставними є покликання прокурора на бездіяльність,яка виразилась у не вжитті належних заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки навчальних закладів.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, вважаючи його ухваленим із невідповідністю висновків суду обставинам справи, порушенням норм матеріального та процесуального права,перший заступник прокурора Львівської області оскаржив його, подавши апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення Львівського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2019 року та винести нове рішення, яким повністю задовольнити позовні вимоги.
Обґрунтовуючи доводи апеляційної скарги, апелянт зазначає, що відділом освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району жодних дій по виготовленню правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що перебувають в користуванні навчальних закладів району не проводиться. Внаслідок бездіяльності відповідача правовстановлюючі документи на вищевказані земельні ділянки загальною площею 3,85 га, що перебувають в користуванні загальноосвітніх закладів Нижанковицької селищної ради на даний час не оформлені, що є порушенням норм чинного законодавства.
Апелянт вказує на те, що всі дії відповідача, на які посилається суд першої інстанції, ним було вчинено вже після подання позову прокурором 21.06.2019, що свідчить про фактичне визнання відповідачем позову, а також підтверджує обґрунтованість заявлених Самбірською місцевою прокуратурою позовних вимог.
Відтак, суд першої інстанції безпідставно відмовив у задоволенні позовної вимоги про визнання протиправною бездіяльність відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району Львівської області щодо невжиття заходів по оформленню правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Крім цього, суд першої інстанції дійшов до необґрунтованого висновку щодо вжиття відповідачем всіх заходів, спрямованих на виготовлення правовстановлюючих документів, оскільки з моменту подачі позову заступником керівника Самбірської місцевої прокуратури і до часу винесення рішення судом у даній справі правовстановлюючі документи на земельні ділянки навчальних закладів загальною площею 3,85 га, що перебувають в користуванні загальноосвітніх закладів Нижанковицької селищної ради, залишаються не оформленими.
Вислухавши суддю-доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про те, що апеляційна скарга підлягає до задоволення з таких підстав.
Із змісту ст. 19 Конституції України вбачається, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Встановлено, підтверджено матеріалами справи, що14.05.2019 заступником керівника Самбірської місцевої прокуратури Львівської області скеровано на адресу відповідача запит №23/05/2/22-337 вих-19 стосовно інформації про перелік земельних ділянок на території ОТГ, які перебувають у користуванні (власності) дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних та інших навчальних закладів, у тому числі для ведення підсобного господарства (із зазначенням по кожному закладу площі земельної ділянки, яка перебуває у їх користуванні, їх землевласників та фактичних землекористувачів), а також, щодо бюджету яким здійснюється фінансування вказаних закладів тому числі і щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Чи передбачалися кошти на фінансування оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, які перебувають у користуванні дошкільних і загальноосвітніх закладів у 2017-2019 роках; чи виготовлено у встановленому законом порядку правовстановлюючі документи на земельні ділянки; чи скеровувались листи до Міженецької, Новоміської, Нижанковицької селищної ради щодо необхідності виділення коштів для здійснення оформлення правовстановлюючих документів; чи приймалось сесією рішення щодо оформлення правовстановлюючих документів.
У відповідь на вказаний запит Відділом освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради надано відповідь від 16.05.2019 №176, якоюповідомлено про перелік земельних ділянок, на території Нижанковицької ОТГ, які перебувають у користуванні, (власності) дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних та інших навчальних закладів, у тому числі для ведення підсобного господарства (із зазначенням по кожному закладу площі земельної ділянки, яка перебуває у їх користуванні, їх землевласників та фактичних землекористувачів), а саме: Нижанковицька ЗСШ І-ІІІ ст. - 2,0 га (власник - Нижанковицька селищна рада, фактичний користувач - Нижанковицька ЗСШ І-ІІІ ст.); Боршевицька ЗСШ І-ІІ ст. - 1,47 га (власник - Нижанковицька селищна рада, фактичний користувач - Боршевицька ЗСШ І-ІІ ст.); ЗДО Колосок - 0,38 га (власник - Нижанковицька селищна рада, фактичний користувач - ЗДО Колосок ). Окрім того, у вказаному листі зазначено, що кошти на фінансування оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, які перебувають у користуванні дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів Нижанковицької ОТГ, у 2017-2019 роках не виділялися. Правовстановлюючі документи на такі земельні ділянки у встановленому законом порядку не виготовлялися. Письмові листи щодо необхідності виділення коштів для здійснення належного оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розташовані навчальні заклади, до Нижанковицької селищної ради не надходили. Упродовж 2017-2019 років рішень сесією Нижанковицької селищної ради щодо оформлення правовстановлюючих документів на право постійного користування вищевказаних земельних ділянок не приймалося.
14.05.2019 прокурор звернувся з аналогічним запитом №23/05/2/22-338 вих 19 до голів Нижанковицької, Новоміської та Міженецької обєднаних територіальних громад.
16.05.2019 Нижанковицькою селищною радою Старосамбірського району Львівської області надано аналогічну за змістом відповідь №223/02-27 на запит прокурора від 14.05.2019 №23/05/2/22-337 вих.-19.
11.03.2019 прокурор звернувся з запитом №23/05/2/22-178 вих.-19 до начальника відділу у Старосамбірському районі Головного управління Держгеокадастру у Львівській області, згідно відповіді на який перелік земельних ділянок, на території Старосамбірського району, які перебувають у користуванні (власності) дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних, витих навчальних та інших навчальних закладів, у тому числі для ведення підсобного господарства, у яких станом на 01.03.2019 не оформлені правовстановлюїочі документи на земельні ділянки, із зазначенням по кожному закладу площі земельної ділянки, яка перебуває у їх користуванні, їх землевласників та фактичних землекористувачів згідно додатків (додатки додаються): дошкільні навчальні заклади перебувають на балансі органів місцевого самоврядування та загальноосвітні навчальні заклади перебувають на балансі районного відділу освіти; фінансування вищезазначених закладів, в тому числі і щодо оформлення правовстановлюючих документів на зазначені земельні ділянки здійснюється за рахунок коштів місцевого та районного бюджетів; передбачення (виділення) коштів на фінансування оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, які перебувають у користуванні дошкільних та загальноосвітніх закладів у 2018-2019 роках інформація у Відділі відсутня; земельні ділянки вищевказаної категорії, в оренду не передавались, а також договори про спільну діяльність та інші правочини, які надають право третім особам користуватися такими землями не надавались; у продовж 2018-2019 років фактів порушення законодавства дошкільними, загальноосвітніми, професійно-технічними, вищими та іншими навчальними закладами при використанні ними земельних ділянок у відділ не надходило; випадків вилучення упродовж 2018-2019 років у навчальних закладів площ земельних ділянок не було.
Відсутність правовстановлюючих документів на вищевказані земельні ділянки зумовила необхідність звернення прокурора до суду з даним позовом в інтересах держави.
Згідно ч.1 ст.3 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також рийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Відповідно до ст.14 Конституції України земля є основним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Це право насувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Частиною 1 ст.92 ЗК України визначено, що право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.
Згідно з пунктом а ч.2 ст.92 ЗК України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.
Статтею 125 ЗК України передбачено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.
Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно доЗакону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .
Відповідно до частини першої ст.2 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Отже, обов`язковою умовою фактичного використання земельної ділянки є наявність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, оформлених у відповідності до вимог закону. При цьому, відсутність правовстановлюючих документів порушує передбачені державою принципи раціонального й ефективного використання та охорони земель та призводить до еефективного управління земельними ресурсами та землекористуванням.
Статтею 143 Конституції України передбачено, що територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є у комунальній власності, та крім іншого, утворюють, організовують та ліквідують комунальні підприємства, організації та установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Відповідно до пункту а ч.1 ст.29 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження: управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.
Згідно пункту а ч.1 ст.32 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження: управління закладами освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.
Встановлено, що відповідно до інформації відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району за №176 від 16.05.2019, станом на 13.05.2019 відсутні правовстановлюючі документи на земельні ділянки закладів освіти: Нижанковицька ЗСШ І-ІІІ ст. - 2,0 га; Боршевицька ЗСШ І-ІІ ст. - 1,47 га; ЗДО Колосок . - 0,38 га.
Вказані заклади освіти перебувають на балансі Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району. Протягом 2017-2019 років коштів на фінансування оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки закладів освіти не було передбачено.
Протягом 2017-2019 років клопотань від відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району про виділення коштів на оформлення правовстановлюючихдокументів на земельні ділянки закладів освіти до Нижанковицької селищної ради не надходило.
Зазначене підтверджується інформацією, наданою Нижанковицькою селищною радою Старосамбірського району №223/02-27 від 16.05.2019, згідно якої, упродовж 2017-2019 років листів від відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району щодо виділення коштів на оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, які перебувають у користуванні дошкільних та загальноосвітніх закладів Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району в Нижанковицьку селищну раду не надходило.
Отже, на вищевказані земельні ділянки навчальних закладів загальною площею 3,85 га правовстановлюючі документи залишаються не оформленими (лист відділу у Старосамбірському районі Держгеокадастру у Львівській області за №246/416-19-0.34-19 від 18.03.2019, який надійшов в місцеву прокуратуру 20.03.2019).
Згідно п.1розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №802-р, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, інші центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, Міністерство фінансів, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна, Київська та Севастопольська міська державна адміністрація зобов`язані здійснити протягом 2012 і 2013 років заходи, пов`язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади.
Відповідно до Положення про відділ освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району, затвердженого рішенням Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району від 03.01.2016 №45, відділ освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району є структурним підрозділом виконавчого органу Нижанковицької селищної ради підзвітний та підконтрольний селищній раді, підпорядкований виконавчому комітету та селищному голові, а з питань здійснення делегованих повноважень, підконтрольний відповідним структурним підрозділам Львівської обласної державної адміністрації.
Пунктом 3.5 Положення передбачено, що відділ освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району здійснює управління загальноосвітніми, дошкільними та позашкільними навчальними закладами усіх типів і форм власності, розташованими на території селищної ради, забезпечує оперативний контроль за збереженням існуючої мережі загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів; сприяє їх навчально-методичному, фінансовому та матеріально-технічному забезпеченню.
Згідно п. 2 Положення відділ освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району здійснює управління навчальними закладами, закладами та установами культури, фізичної культури та спорту, які розташовані на території селищної ради і є комунальною власністю відповідної територіальної громади, організація їх фінансового забезпечення та зміцнення їх матеріальної бази; координація діяльності цих закладів, а також відповідних закладів інших форм власності.
Також, відділ освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району подає в установленому порядку на розгляд селищного голови, виконавчого комітету селищної ради пропозиції щодо організаційно-правового, фінансового, матеріально-технічного забезпечення функціонування відділу. Крім цього, подає пропозиції до проектів та програм соціально-економічного та культурного розвитку територіальної громади, проектів місцевого бюджету (п.п. 3.2, 3.4 Положення).
Отже, загальноосвітні школи та дошкільний заклад у Нижанковицької селищної ради перебувають на балансі Нижанковицької селищної ради та фінансуються із бюджету Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району.
При цьому, відділ освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району зобов`язаний вживати заходи для належного оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки навчальних закладів, а сільська рада на пленарних засідання розглядає внесені пропозиції до бюджету та приймає відповідне рішення.
Встановлено, що упродовж останніх років, відділом освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району не внесено жодної пропозиції до Нижанковицької селищної ради про виділення коштів на проведення вищевказаних робіт, у тому числі і на 2018 та 2019 роки.
Відтак, наведене свідчить, що відділом освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району по виготовленню правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що перебувають в користуванні навчальних закладів району не проводиться.
Внаслідок бездіяльності відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району правовстановлюючі документи на вищевказані земельні ділянки загальною площею 3,85 га, що перебувають в користуванні загальноосвітніх закладів Нижанковицької селищної ради на даний час не оформлені, що є порушенням норм чинного законодавства.
Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції покликався на те, що для отримання свідоцтв про право власності в органах державної реєстрації права, виконавчим комітетом Нижанковицької селищної ради направлено запит в Симбірське МБТІ (№290/02-17 від 01.07.2019) для отримання копій документів що стосуються права власності на об`єкти нерухомості - нежитлові приміщенняНижанковицької ОТГ. Також, за результатами звернення директора Боршевицької ЗСШ І-ІІ ступенів 27.06.2019 Нижанковицькою селищною радою було прийнято рішення №383 про надання дозволу на розробку проекту детального планування території земельної ділянки, орієнтовною площею 1,4 га для обслуговування нежитлової будівлі Боршевицької ЗСШ І-ІІ ступенів. Розробником проекту детального планування території та внесення змін в п.2 вказаного рішення зазначений виконавчий комітет Нижанковицької селищної ради. Крім того, судом першої інстанції встановлено, що відповідно до довідки Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району Львівської області вих. №1508/02-27 від 17.12.2019 у рішенні XXV сесії VIII скликання за № 466 від 16.12.2019 Про затвердження селищного бюджету Нижанковицької селищної ради на 2020 рік передбачено кошти по КПКВКМБ (коду програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) 0611010 Надання дошкільної освіти в сумі 2576700,00 грн. в тому числі видатки для оформлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для надання у постійне користування, для обслуговування нежитлових будівель і споруд закладу дошкільної освіти Колосок смт. Нижанковичі орієнтовною площею 0.38 га. в сумі 10000 грн. Також, по КПКВКМБ 0611020 Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми начальними закладами (в т.ч. школою - дитячим садком, інтернатом при школі) спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами передбачено видатків в сумі 6 732 500 грн. в т.ч для оформлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для надання у постійне користування, для обслуговування нежитлових будівель і споруд Нижанковицької ЗСШ І-III ступенів орієнтовною площею 2.00 га в сумі 10000 грн. та Боршевицької ЗСШ І-ІІ ступенів орієнтовною площею 1.40 га в сумі 10000 грн. згідно додатку №3 до рішення XXV сесії VIII скликання від 16.12.2019 №466.
Однак, колегія суддів суду апеляційної інстанції звертає увагу, що судом першої інстанції не враховано того факту, що всі вищевказані дії було вчинено відповідачем вже після подання позову заступником керівника Самбірської місцевої прокуратури Львівської області в інтересах держави до відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради 21.06.2019, що підтверджує обґрунтованість заявлених Самбірською місцевою прокуратурою позовних вимог.
Згідно з частинами 1, 2 ст.78 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Таким чином, судом першої інстанції безпідставно відмовлено у задоволенні позовної вимоги про визнання протиправною бездіяльність відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району Львівської області щодо невжиття заходів по оформленню правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Також, суд першої інстанції дійшов до не обґрунтованого висновку щодо вжиття відповідачем всіх заходів, спрямованих на виготовлення правовстановлюючих документів, оскільки з моменту подачі позову заступником керівника Самбірської місцевої прокуратури і до часу винесення рішення судом у даній справі правовстановлюючі документи на земельні ділянки навчальних закладів загальною площею 3,85 га, що перебувають в користуванні загальноосвітніх закладів Нижанковицької селищної ради, залишаються не оформленими.
Згідно п. 2 ч. 1 ст.315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове судове рішення у відповідній частині або змінити судове рішення.
За змістом ч.1 ст.317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є: неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.
Керуючись статтями 243, 308, 310, 315, 317, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу першого заступника прокурора Львівської області задовольнити.
Рішення Львівського окружного адміністративного суду від 17 грудня 2019 року у справі № 1.380.2019.003084 скасувати та прийняти постанову, якою адміністративний позов заступника керівника Самбірської місцевої прокуратури Львівської області в інтересах держави до відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити дії задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність відділу освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району Львівської області щодо невжиття заходів по оформленню правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що перебувають в користуванні закладів освіти: Нижанковицька ЗСШ І-ІІІ ст. - 2,0 га; Боршевицька ЗСШ І-ІІ ст. - 1,47 га; ЗДО Колосок - 0,38 га.
Зобов`язати відділ освіти, науки, культури, молоді та спорту Нижанковицької селищної ради Старосамбірського району Львівської області вчинити дії щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що перебувають в користуванні закладів освіти: Нижанковицька ЗСШ І-ІІІ ст. - 2,0 га; Боршевицька ЗСШ І-ІІ ст. - 1,47 га; ЗДО Колосок - 0,38 га, загальною площею 3,85 га.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку лише з підстав, визначених в статті 328 КАС України, протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий суддя Я. С. Попко судді Р. П. Сеник Р. Б. Хобор Повне судове рішення складено 18.03.2020.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2020 |
Оприлюднено | 20.03.2020 |
Номер документу | 88274643 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Попко Ярослав Степанович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Попко Ярослав Степанович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Попко Ярослав Степанович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні