Рішення
від 18.03.2020 по справі 728/2471/19
БАХМАЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Єдиний унікальний номер 728/2471/19

Номер провадження 2/728/103/20

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 березня 2020 року місто Бахмач

Бахмацький районний суд Чернігівської області у складі:

головуючого судді - Пархоменка П.І.

за участі:

секретаря судового засідання - Горбач Н.Д.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Бахмачі цивільну справу

за позовом ОСОБА_1

до

відповідачів Бахмацької сільської ради Бахмацького району Чернігівської області, Халимонівської сільської ради Бахмацького району Чернігівської області, Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області

вимоги позивача: про зобов`язання виділити в натурі земельну частку (пай)

учасники справи - не з`явилися

негайно після закінчення судового розгляду, перебуваючи в нарадчій кімнаті, ухвалив рішення про наступне:

І. Стислий виклад позиції позивача та заперечень відповідачів.

1. 27 листопада 2019 року ОСОБА_1 (далі позивач) звернувся до суду з позовом до Бахмацької сільської ради Бахмацького району Чернігівської області (далі відповідач-1), Халимонівської сільської ради Бахмацького району Чернігівської області (далі відповідач-2), Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області (далі відповідач-3) з вимогою про зобов`язання виділити в натурі земельну частку (пай).

2. Свої вимоги позивач обґрунтував тим, що він згідно сертифіката на право на земельну частку (пай) серії ЧН № 0332063 є власником права на земельну частку (пай) у землі, що перебувала у власності сільськогосподарського підприємства Бахмацький м. Бахмач Чернігівської області розміром 4,4 в умовних кадастрових гектарах без визначення меж цієї частки в натурі (на місцевості).

3. З інформації начальника Відділу у Бахмацькому районі Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській йому стало відомо, що згідно технічної документації по оформленню права приватної власності на земельні частки (пай) громадянам Бахмацької сільської ради Бахмацького району Чернігівської області із земель колишнього КСП Бахмацький відповідно до списку громадян, які мають право на отримання земельних часток (паїв), ім`я позивача не значиться. Інформація про виділення в натурі земельної ділянки, що посвідчена сертифікатом на право на земельну частку (пай) серії ЧН № 0332063, у Відділі відсутня.

4. За повідомленням Халимонівської сільської ради Бахмацького району Чернігівської області, наданим на звернення позивача, в сільській раді відсутня технічна документація із землеустрою щодо складання державних актів на право власності на земельні ділянки громадянам власникам сертифікатів на земельну частку (пай) із земель колишнього КСП Бахмацький на території Халимонівської сільської ради, а тому сільська рада не має можливості надати інформацію щодо земельної частки (паю) належного позивачу.

5. Бахмацька сільська рада Бахмацького району Чернігівської області також повідомила позивачу, що в списку громадян згідно технічної документації по оформленню права приватної власності на земельні частки (паї) по Бахмацькій сільській раді прізвище позивача не значиться. Вільних земельних ділянок, які б можна було йому виділити, по Бахмацькій сільській раді немає, а розпорядником земель за межами населеного пункту є Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області.

6. На звернення позивача Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області повідомило, що до повноважень останнього не відноситься вирішення питань стосовно надання зацікавленим особам земельних ділянок колишніх колективних сільськогосподарських підприємств.

7. Таким чином, позивач зазначає, що незважаючи на те, що він дотримався процедури, яка передує одержанню правовстановлюючих документів на землю, тобто звертався до уповноважених органів з заявою про виділення земельної частки (паю) в натурі, жоден з відповідачів не забезпечив реалізацію його права на земельну ділянку, що свідчить про порушення його права на земельний пай, обмеження його у праві правомірного очікування щодо певного стану речей (у майбутньому), оскільки таке право є складовою частиною майна.

8. На підставі викладеного позивач просив:

зобов`язати Бахмацьку сільську раду Бахмацького району Чернігівської області, Халимонівську сільську раду Бахмацького району Чернігівської області, Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області виділити йому в натурі (на місцевості) земельну частку (пай) колишнього КСП Бахмацький розміром 4,4 в умовних кадастрових гектарах, що належить йому на підставі сертифіката на право на земельну частку (пай) серії ЧН № 0332063, виданого Бахмацькою районною державною адміністрацією Чернігівської області 1 квітня 1997 року та зареєстрованого в Книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) 1 квітня 1997 року за № 63.

9. Відповідач-3 Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області у поданому відзиві на позовну заяву (а.с.34-36) позовні вимоги не визнав та просив відмовити в їх задоволенні.

10. Зміст заперечень відповідача зводиться до того, що у позовній заяві не зазначено, яким чином права позивача порушено саме Головним управлінням Держгеокадастру у Чернігівській області та не надано доказів такого порушення.

11. Як при проведенні паювання, так і на даний час Головне управління не наділене повноваженнями щодо розпорядження землями колективної власності членів колективного сільськогоподарського підприємства, визнання права на земельну частку (пай), визначення розміру земельної частки (паю) і видачі правовстановлюючих документів на земельну частку (пай). Отже, до повноважень відповідача-3 не відноситься вирішення питань стосовно надання зацікавленим особам земельних ділянок колишніх колективних сільськогосподарських підприємств. Виключні повноваження щодо виділення земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості) належать відповідній сільській, селищній, міській раді в залежності від місця розташування земельної ділянки.

12. Державний акт на право колективної власності на землю ІІ-ЧН № 000002 видано КСП Бахмацький за рішенням Бахмацької райдержадміністрації 16 квітня 1996 року. Позивач є в списку додатку до цього державного акту, як член КСПП Бахмацький Бахмацького району на розпаювання землі. Зазначене свідчить про те, що позивачу належна земельна частка (пай) має виділятись виключно із земель колективної власності КСПП Бахмацький .

13. Лише при неможливості надати такій особі земельну частку (пай) з колективної власності через відсутність необхідної для цього землі остання може бути надана із земель запасу, створеного місцевою радою під час передачі землі у колективну власність. Однак матеріали справи не містять доказів того, що всі землі колективної власності КСПП Бахмацький , що підлягали паюванню, вже розподілені та виділені в натурі (на місцевості) власникам земельних часток (паїв).

14. Також відповідач-3 зазначив, що відповідачі по даній справі наділені різними повноваженнями в частині розпорядження земельними ділянками тощо. Таким чином, задоволення такої позовної вимоги призведе до того, що таке рішення буде неможливо виконати жодним із перелічених суб`єктів владних повноважень. Крім того, позивачем не зазначено, за рахунок яких земель має бути виділена земельна ділянка (пай) - колективних, державних чи комунальних.

ІІ. Заяви (клопотання) учасників справи.

15. У судове засідання сторони не з`явилися, представник позивача та відповідача-2 надіслали заяви про розгляд справи без їх участі.

16. Відповідач-1 та відповідач-3 були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання (статті 128 Цивільного процесуального кодексу України (далі ЦПК))

ІІІ. Інші процесуальні дії у справі.

17. Ухвалою суду від 5 грудня 2019 року (а.с.28-29) було постановлено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження.

18. Судом на підставі частини другої статті 197 ЦПК, у зв`язку із неявкою в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

ІV. Фактичні обставини, встановлені Судом та зміст спірних правовідносин.

19. Позивач має право на земельну частку (пай) у землі, яка перебуває у колективній власності сільськогосподарського підприємства Бахмацький м. Бахмач Чернігівської області розміром 4,4 в умовних кадастрових гектарах, що підтверджується сертифікатом на право на земельну частку (пай) серії ЧН № 0332063, виданим 1 квітня 1997 року Бахмацькою районною державною адміністрацією Чернігівської області та зареєстрованим у Книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) за № 63 (а.с.16).

20. Листом начальника Відділу у Бахмацькому районі Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області № 29-25-0.22-169/102-19 від 8 липня 2019 року (а.с.7) повідомляється, що згідно Технічної документації по оформленню права приватної власності на земельні частки (пай) громадянам Бахмацької сільської ради Бахмацького району Чернігівської області із земель колишнього КСП Бахмацький відповідно до списку громадян, які мають право на отримання земельних часток (паїв) ім`я ОСОБА_1 не значиться.

Інформація про виділення в натурі земельної ділянки, що посвідчена сертифікатом на право на земельну частку (пай) серії ЧН № 0332063, у Відділі відсутня.

21. За повідомленням Халимонівської сільської ради Бахмацького району Чернігівської області від 10 липня 2019 року № 03-17/198 (а.с.8) у Халимонівській сільській раді відсутня технічна документація із землеустрою щодо складання державних актів на право власності на земельні ділянки громадянам власникам сертифікатів на земельну частку (пай) із земель колишнього КСП Бахмацький на території Халимонівської сільської ради. Тому сільська рада не може надати інформацію, який номер ділянки згідно плану мала земельна частка (пай), що посвідчена сертифікатом ЧН № 0332063, виданим ОСОБА_1 .

22. Крім того, листом Халимонівської сільської ради Бахмацького району Чернігівської області від 4 березня 2020 року № 03-17/97 (а.с.60) підтверджується, що при проведенні розпаювання земель колишнього КСП Бахмацький на території Халимонівської сільської ради до земель запасу було включено 20,7 га. На даний час земельні ділянки знаходяться в оренді до 2029 року. При цьому сільська рада не має повноважень на розпорядження вказаним видом земельних ділянок, які знаходяться за межами населеного пункту.

23. Заявами про виділення земельної частки (паю) в натурі (на місцевості) від 13 липня 2019 року, від 13 вересня 2019 року та від 17 лютого 2020 року (а.с.14,15, 57) підтверджується звернення позивача до відповідачів щодо виділення земельної частки (паю) в натурі.

24. Листом Бахмацької сільської ради Бахмацького району Чернігівської області № 03-15/652 від 3 вересня 2019 року (а.с.9) повідомляється, що в списку громадян, які згідно технічної документації по оформленню права приватної власності на земельні частки (паї) по Бахмацькій сільській раді прізвище позивача не значиться. Село Калинівка, в якому він проживав (як зазначено в сертифікаті) належить до Халимонівської сільської ради. КСП Бахмацький складався з трьох відділків: ім. Щорса, Жовтневе та Калинівське . Можливо, земельна ділянка позивача знаходиться на території Халимонівської сільської ради.

Сільські ради є розпорядниками земель запасу та резерву в межах населеного пункту. Вільних земельних ділянок, які б можна було йому виділити, по Бахмацькій сільській раді немає. Розпорядником земель за межами населеного пункту є Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області.

25. Також листом Бахмацької сільської ради Бахмацького району Чернігівської області № 03-19/243 від 16 березня 2020 року (а.с.59) підтверджується, що вільних земельних ділянок, які можна б було виділити на території сільської ради не має.

26. Згідно з листом Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області № С-515/0-416/6-19 від 20 вересня 2019 року (а.с.10) повідомляється, що Головне управління відповідно до покладених на нього завдань розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в межах, визначених Земельним кодексом України (далі ЗК), на території Чернігівської області. Отже, до повноважень останнього не відноситься вирішення питань стосовно надання зацікавленим особам земельних ділянок колишніх колективних сільськогосподарських підприємств.

27. Відповідно до державного акту на право колективної власності на землю серії ІІ-ЧН № 000002 виданого Бахмацькою районною державною адміністрацією Чернігівської області 16 квітня 1996 року (а.с.40-45) КСП Бахмацький відповідно до рішення Бахмацької райдержадміністрації від 16 квітня 1996 року № 145 передано у колективну власність 3795,6 га землі для сільськогосподарського використання.

Розпорядженням від 10 лютого 1997 року № 42 передано в користування КСП ім. Щорса 1648,4 га землі.

Позивач входить до Списку членів КСПП Бахмацький м. Бахмач Бахмцького району на розпаювання землі, доданого до зазначеного державного акту (а.с.43-45).

28. Згідно інформації Головного управління держгеокадастру у Чернігівській області від 4 грудня 2019 року за № 29-25-0.332-6483/2-19 (а.с.49) за даними Відділу у Бахмацькому районі Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області відповідно до проекту організації території земельних часток (паїв) колишнього КСП Бахмацький інформація щодо передачі колективних земель до земель запасу чи резерву відсутня.

Наказом від 12 серпня 2019 року Головним управлінням Держгеокадастру у Чернігівській області було затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 27,7910 га (кадастровий номер 7420389500:06:000:0282) для створення громадських пасовищ на території Халимонівської сільської ради Бахмацького району та надано земельну ділянку Халимонівській сільській раді у комунальну власність.

Бахмацькій сільській раді земельні ділянки у комунальну власність Головним управлінням не передавались.

V. Оцінка Суду.

29. Особливості спірних правовідносин свідчать про те, що позивач має право на земельну частку (пай) (див. пункт 19) і має намір його реалізувати у формі виділення в натурі (див. пункт 23).

30. Проте відповідачами позивачу було відмовлено у виділенні в натурі земельної частки (паю) (див. пункти 24, 26).

31. При цьому, відповідачі зазначили, що вільних земельних ділянок, які б можна було виділити позивачу немає (див. пункти 22, 25, 28).

32. В спірній ситуації Суд наголошує, що частиною другою статті 14 Конституції України визначено, що право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

33. А стаття 41 Конституції України гарантує кожному право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

Право приватної власності набувається в порядку, визначеному законом.

34. Слід зазначити, що Закон України Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв) від 5 червня 2003 року № 899-IV (далі Закон від 5 червня 2003 року № 899-IV) визначає організаційні та правові засади виділення власникам земельних часток (паїв) земельних ділянок у натурі (на місцевості) із земель, що належали колективним сільськогосподарським підприємствам, сільськогосподарським кооперативам, сільськогосподарським акціонерним товариствам на праві колективної власності, а також порядок обміну цими земельними ділянками.

Отже, зазначений закон є спеціальним щодо проведення процедури виділення земель за сертифікатами на землю.

35. В свою чергу пунктом 17 розділу Х Перехідні положення ЗК передбачено, що сертифікати на право на земельну частку (пай), отримані громадянами, вважаються правовстановлюючими документами при реалізації ними права вимоги на відведення земельної частки (паю) в натурі (на місцевості) відповідно до законодавства. Сертифікати на право на земельну частку (пай) є дійсними до виділення власникам земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості) земельних ділянок та видачі їм державних актів на право власності на землю.

Тобто, зазначеною правовою нормою встановлено відсутність будь-яких строків для звернення із сертифікатом для виділення земельної ділянки в натурі.

36. Оскільки сертифікат на право на земельну частку (пай) згідно з абзацом першим пункту 17 розділу X Перехідні положення ЗК вважається правовстановлюючим документом при реалізації права вимоги на відведення земельної частки (паю) в натурі (на місцевості) відповідно до законодавства, таке право повинно бути реалізовано відповідним державним органом.

Такий правовий висновок викладено Верховним Судом у постанові від 22 травня 2019 року у справі № 321/281/17 (провадження 61-25655св18).

37. Далі Суд звертає увагу на те, що у пункті 24 постанови Пленуму Верховного Суду України від 16 квітня 2004 року № 7 Про практику застосування судами земельного законодавства при розгляді цивільних справ роз`яснено, що член колективного сільськогосподарського підприємства, включений до списку, що додається до державного акта на право колективної власності на землю, набуває права на земельну частку (пай) з дня видачі цього акта, і в разі його смерті успадкування права на земельний пай здійснюється за нормами Цивільного кодексу України (далі ЦК), у тому числі й у випадку, коли з різних причин ця особа не отримала сертифікат на право на земельну частку (пай). Невнесення до зазначеного вище списку особи, яка була членом КСП на час передачі у колективну власність землі, не може позбавити її права на земельну частку. При неможливості надати такій особі земельну частку (пай) з колективної власності через відсутність необхідної для цього землі остання відповідно до пункту 7 Указу Президента України від 08 серпня 1995 року № 720/95 Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність сільськогосподарським підприємствам і організаціям має бути надана із земель запасу, створеного місцевою радою під час передачі землі у колективну власність. Оскільки усі землі КСП Бахмацький вже розпайовані та виділені в натурі (на місцевості) (див. пункти 22, 25), позивач має право на отримання земельної ділянки із земель резерву (запасу).

38. Визначаючи компетенцію державних органів по розпорядженню землею, Суд виходить із того, що статтею 5 Закону від 5 червня 2003 року № 899-IV передбачено, що сільські, селищні, міські ради та районні державні адміністрації в межах їх повноважень щодо виділення земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості), зокрема розглядають заяви власників земельних часток (паїв) щодо виділення їм в натурі (на місцевості) земельних ділянок і видачі документів, що посвідчують право власності на земельну ділянку та приймають рішення щодо виділення земельних часток (паїв) у натурі (на місцевості).

39. А Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності від 06 вересня 2012 року № 5245-VI внесено зміни до ЗК, які набрали чинності з 01 січня 2013 року, цим Законом змінено суб`єктів розпорядження землями сільськогосподарського призначення та визначено, що такі повноваження перейшли до Держземагентства України, а згодом - до Держгеокадастру України.

40. Згідно з частиною четвертою статті 122 ЗК центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

41. Тобто законодавцем змінено компетенцію органів щодо розпорядження землями державної власності сільськогосподарського призначення та передано такі функції Держгеокадастру України замість державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування.

42. З огляду на викладене належним суб`єктом, який наділений правом розпорядження державними землями запасу сільськогосподарського призначення, є Головне управління Держгеокадастру у Черінгівській області.

43. В спірних правовідносинах право особи на власність не може ставитися в залежність від визначення законодавчого органу, який повинен забезпечити реалізацію цього права.

44. Як зазначалося вище, звернення позивача до органів влади та органів місцевого самоврядування щодо виділення йому земельної ділянки на підставі сертифіката на право на земельну частку залишені без задоволення (див. пункти 24,26,30).

45. Відповідно до частини одинадцятої статті 118 ЗК у разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку.

46. Вважаючи своє право порушеним, ОСОБА_1 звернувся до суду за його захистом.

47. В такій ситуації Загальною декларацією прав людини 1948 року, гарантовано, що кожна людина має право на ефективне поновлення в правах компетентними національними судами у випадках порушення її основних прав, наданих їй конституцією або законом (стаття 8).

48. А за правовою позицією Конституційного Суду України правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах (абзац десятий пункту 9 мотивувальної частини рішення від 30 січня 2003 року № 3-рп/2003).

49. Так відповідно до статті 5 ЦПК, здійснюючи правосуддя, суд захищає права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб, державні та суспільні інтереси у спосіб, визначений законом або договором.

50. Зокрема положеннями статей 15, 16 ЦК, статті 4 ЦПК передбачено, що кожна особа має право звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизначених або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

51. Таким чином право позивача підлягає захисту в судовому порядку, оскільки іншим шляхом його вирішити не можливо.

52. Схожий підхід по захисту прав позивача шляхом виділення в натурі земельної частки (паю) висловив Верховний Суд у своїй постанові від 22 травня 2019 року по справі № 321/281/17 (провадження № 61-25655св18).

53. Виходячи з вищевикладеного, Суд розглянувши справу в межах заявлених вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи, приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню частково, оскільки вони пред`явлені до трьох відповідачів, а за обставинами справи захистити право позивача можливо лише шляхом зобов`язання одного з них.

З цих підстав,

керуючись статтями 2, 5, 10-13, 18, 258-259, 263 - 265 Цивільного процесуального кодексу, Суд , -

У Х В А Л И В :

1. Позов ОСОБА_1 до Бахмацької сільської ради Бахмацького району Чернігівської області, Халимонівської сільської ради Бахмацького району Чернігівської області, Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області про зобов`язання виділити в натурі земельну частку (пай) - задовольнити частково.

2. Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області виділити ОСОБА_1 із земель резервного фонду державної власності на території Халимонівської сільської ради Бахмацького району Чернігівської області в натурі (на місцевості) земельну ділянку відповідно до сертифіката на право на земельну частку (пай) серії ЧН № 0332063, виданого Бахмацькою районною державною адміністрацією Чернігівської області 1 квітня 1997 року та зареєстрованого в Книзі реєстрації сертифікатів на право на земельну частку (пай) 1 квітня 1997 року за № 63, який підтверджує право на земельну частку (пай) розміром 4,4 в умовних кадастрових гектарах.

3. В іншій частині позовних вимог до Бахмацької сільської ради Бахмацького району Чернігівської області та Халимонівської сільської ради Бахмацького району Чернігівської області - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до Чернігівського апеляційного суду.

До дня початку функціонування єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Бахмацький районний суд Чернігівської області.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення .

Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин.

Позивач: ОСОБА_1 , місце проживання АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 .

Відповідач-1: Бахмацька сільська рада Бахмацького району Чернігівської області, місцезнаходження вулиця Лесі Українки, б. 6-б, с. Бахмач Бахмацького району Чернігівської області, індекс 16506, код ЄДРПОУ 04414477

Відповідач-2: Халимонівська сільська рада Бахмацького району Чернігівської області, місцезнаходження вулиця Ватутіна, б. 6, с. Халимонове Бахмацького району Чернігівської області, індекс 16532, код ЄДРПОУ 04414626

Відповідач-3: Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області, місцезнаходження м. Чернігів, проспект Миру, б. 14, індекс 14000, код ЄДРПОУ 39764881

Суддя Бахмацького районного суду

Чернігівської області П.І. Пархоменко

СудБахмацький районний суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення18.03.2020
Оприлюднено19.03.2020
Номер документу88290917
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —728/2471/19

Постанова від 09.09.2020

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Губар В. С.

Постанова від 09.09.2020

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Губар В. С.

Постанова від 09.09.2020

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Губар В. С.

Ухвала від 15.06.2020

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Губар В. С.

Ухвала від 19.05.2020

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Іванова Г. П.

Ухвала від 19.05.2020

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Іванова Г. П.

Ухвала від 07.05.2020

Цивільне

Чернігівський апеляційний суд

Іванова Г. П.

Рішення від 18.03.2020

Цивільне

Бахмацький районний суд Чернігівської області

Пархоменко П. І.

Ухвала від 13.02.2020

Цивільне

Бахмацький районний суд Чернігівської області

Пархоменко П. І.

Ухвала від 05.12.2019

Цивільне

Бахмацький районний суд Чернігівської області

Пархоменко П. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні