ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
17 березня 2020 року Справа №160/9556/19
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Кучми К.С.
при секретарі судового засідання - Чорній М.В.
за участю:
представника заявника - Чернишової Я.С.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Дніпрі заяву Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру про відстрочення виконання Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2019 року по справі № 160/9556/19, -
ВСТАНОВИВ :
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2019 року по вищезазначеній справі був повністю задоволений адміністративний позов ОСОБА_1 до Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру про зобов`язання вчинити певні дії, а саме:
- зобов`язано Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру (код ЄДРПОУ 39411771, вул.Народного ополчення, 3, 03680, м.Київ) виконати обов`язки податкового агента ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , рнокпп НОМЕР_1 ) та нарахувати, обчислити і сплатити єдиний внесок на середній заробіток за час вимушеного прогулу ним, стягнутого за постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 28 жовтня 2016 року по справі № 804/1274/16, за період з 19 лютого 2016 року по 28 жовтня 2016 року відповідно до законодавства, яке діяло у період з 19 лютого 2016 року по 28 жовтня 2016 року та постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 жовтня 2017 року по справі № 804/5900/17, за період з 29 жовтня 2016 року по 30 липня 2017 року відповідно до законодавства, яке діяло у період з 29 жовтня 2016 року по 30 липня 2017 року;
- присуджено за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру на користь ОСОБА_1 судові витрати по справі у розмірі 768,40 грн.
Дане судове рішення набрало законної сили та в апеляційному порядку не переглядалося.
До суду від Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру надійшла заява, в якій заявник просить відстрочити виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06.12.2019 року у справі №160/9556/19 до отримання відповіді з Пенсійного фонду України на лист Держгеокадастру від 25.02.2020 р. №6-28-0.16-1867/2-20 та його опрацювання на два місяці.
Дана заява мотивована тим, що на підставі виконавчого листа №160/9556/19 від 20.01.2020 року виданого Дніпропетровським окружним адміністративним судом, відділом примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України винесено постанову від 13.02.2020 року про відкриття виконавчого провадження № 61258933. Згідно з пунктом 2 резолютивної частини зазначеної постанови боржнику необхідно виконати рішення суду протягом 10 робочих днів. Разом з тим, під час виконання рішення суду від 06.12.2019 у справі №160/9556 / 19 виникли обставини, які істотно ускладнюють його виконання. А саме те, що позивач не перебував у трудових відносинах з Держгеокадастром та основним місцем його роботи був Відділ Держгеокадастру м.Дніпродзержинську Дніпропетровської області.
Відділ Держгеокадастру м.Дніпродзержинську Дніпропетровської області був окремою юридичною особою публічного права, мав самостійний баланс, рахунки в установах Казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба Україні і своїм найменуванням та який відповідно до постанови КМУ №581 від 31.08.2016 року був ліквідований без визначення правонаступника. Тому з метою належного виконання рішення суду від 06.12.2019 р. по справі №160/9556/19 Держгеокадастр звернувся з листом від 25.02.2020 року № 6-28-0.16-1867/2-20 до Пенсійного фонду України для отримання роз`яснень з наступних питань: 1) чи може Держгеокадастр виступати податковим агентом по відношенню до ОСОБА_1 за умови, що він перебував у трудових відносинах та отримував заробітну плату з Відділу Держгеокадастру м.Дніпродзержинську Дніпропетровської області (ЄДРПОУ 40027871) та не перебував у трудових відносинах з Держгеокадастром; 2) яким чином та ким повинен бути нарахований, сплачений єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування по позивачу та поданий звіт про суми нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів та Пенсійного фонду України; 3) чи може Держгеокадастр подати уточнюючий Звіт з ЄСВ за період, у якому позивач був поновлений на посаді та звільнений, оскільки звільнення і відповідно дата такого звільнення були визнані судом недійсними, що потребує скасування раніше подану про це інформацію в таблиці № 5, за умови виконання Дергеокадастром рішення Дніпропетровського окружного адміністративного від 06.12.2019 року у справі №160/9556/19.
В судовому засіданні представник заявника дану заяву підтримала, просила суд її задовільнити з викладених у ній обставин.
Позивач, а також представник відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України в судове засідання не з`явилися, про день та час розгляду заяви повідомлялися належним чином.
Дослідивши матеріали справи та надані докази, а також проаналізувавши зміст норм процесуального права, що регулюють це питання, суд доходить висновку про відмову у задоволенні заяви про відстрочку виконання судового рішення по адміністративній справі №160/9556/19, з огляду на таке.
Стаття 129 Конституції України передбачає, що судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов`язковими до виконання на всій території України.
Принцип обов`язковості судових рішень, як один з визначальних принципів здійснення правосуддя в Україні, полягає в обов`язковому виконанні на всій території України судових рішень, що набрали законної сили, а також у встановлені відповідальності за невиконання таких рішень.
Вказаний принцип обов`язковості судових рішень поряд із Конституцією України знайшов своє відображення і в КАС України, а саме у статті 370 КАС України - судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.
Невиконання судового рішення тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
Відповідно до частин 1 та 3 ст.378 КАС України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду. Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.
У своїй заяві відповідач зазначив про неможливість виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06.12.2019 року тому, що не може виконати обов`язки податкового агента ОСОБА_1 та нарахувати, обчислити і сплатити єдиний внесок на середній заробіток за час вимушеного прогулу ним до органів доходів і зборів та Пенсійного фонду України, оскільки ніколи не перебував у трудових відносинах з позивачем та не мав у своєму розпорядженні будь-яких облікових даних для здійснення виплат, а тому звернувся до Пенсійного фонду з відповідним листом в якому просить роз`яснити Держгеокадастру щодо виниклих обставин, які на думку заявника ускладнюють його виконання.
З огляду на зазначені заявником обставини, суд не знаходить їх такими, що істотно ускладнюють виконання судового рішення.
З огляду на вищевикладене, суд не вбачає достатніх підстав для задоволення заяви Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру про відстрочення виконання судового рішення по адміністративній справі №160/9556/19, а тому в її задоволенні відмовляє.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст.243, 248, 378 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
У задоволенні заяви Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру про відстрочення виконання Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 06 грудня 2019 року по справі № 160/9556/19 - відмовити.
Ухвала суду може бути оскаржена до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги до суду першої інстанції протягом п`ятнадцяти днів з дня складання ухвали відповідно до вимог ст.295 КАС України та у порядку, встановленому п.п.15.1 п.15 Розділу VІІ Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала набирає законної сили у строки, встановлені ст.256 КАС України.
Повний текст ухвали складений 19.03.2020 року.
Суддя К.С. Кучма
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2020 |
Оприлюднено | 23.03.2020 |
Номер документу | 88327814 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кучма Костянтин Сергійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кучма Костянтин Сергійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кучма Костянтин Сергійович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Кучма Костянтин Сергійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні