Справа № 420/8047/19
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 березня 2020 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Токмілова Л.М., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу за позовом Державної екологічної інспекції в Одеській області (код ЄДРПОУ 38017120, адреса: 65058, м. Одеса, просп. Шевченка, 12) до Приватного підприємства ЛІСБУД-СВ (код ЄДРПОУ 33579092, адреса: 67661, Одеська область, Біляївський район, сільрада Нерубайська, автошлях Київ-Одеса, 425 км. + 1350 м) про застосування заходів реагування, -
Встановив:
До суду надійшла позовна заява Державної екологічної інспекції в Одеській області до приватного підприємства ЛІСБУД-СВ про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення господарської діяльності товариства.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що Державною екологічною інспекцією в Одеській області проведено планову перевірку приватного підприємства ЛІСБУД-СВ . Під час перевірки встановлено, що підприємством здійснюється провадження господарської діяльності без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що є порушенням ст.11 Закону України Про охорону атмосферного повітря , про що складено відповідний акт. З вказаних підстав позивач просить суд вжити заходи реагування до ПП ЛІСБУД-СВ шляхом повного зупинення господарської діяльності до отримання спеціального дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Ухвалою суду від 24.01.2020 року відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження.
Згідно повідомлення про вручення поштового відправлення, представником ПП ЛІСБУД-СВ 01.02.2020 року отримано ухвалу про відкриття провадження у справі від 24 січня 2020 року.
14.02.2020 року за вхід. № 6673/20 на адресу суду надійшов відзив, в обґрунтування якого, відповідач зазначає, що позивачем порушено порядок складення акту та не дотримано обов`язкових реквізитів. Також, на думку відповідача звернення до суду є передчасним, оскільки винесений за наслідками проведеного контролюючого заходу припис встановлює строк виконання до 15.02.2020 року. Відповідач вказує, що в Акті перевірки не визначено, на які саме викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря відсутній дозвіл та не конкретизовано, які саме викиди надходили в атмосферне повітря. Крім того, відповідач звертає увагу суду, що у ПП Лісбуд-СВ наявний дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами № 5121084200-13 від 17.05.2013 р., строк дії якого є необмежений.
24.02.2020 року за вхід. № 8123/20 представником позивача подано відповідь на відзив, в якому підтримано правову позицію викладену в адміністративному позові.
Дослідивши обставини, якими обґрунтовувались позовні вимоги, відзив, перевіривши їх доказами, суд встановив наступне.
ПП ЛІСБУД-СВ зареєстроване 01.06.2005 року за № 1 531 107 0008 000358. Заміна свідоцтва про державну реєстрацію від 24.06.2010 р. Видам діяльності підприємства за КВЕД 2010 визначено: 20.30.0 - виробництво дерев`яних будівельних конструкцій та столярних виробів; 51.53.1 - оптова торгівля деревиною; 51.53.2 - оптова торгівля будівельними матеріалами; 60.24.0- діяльність автомобільного вантажного транспорту; 51.90.0- інші види оптової торгівлі; 52.43.9 - роздрібна торгівля іншими непродовольчими товарами, не віднесеними до інших групувань.
Наказом від 28.09.2017 року №652 та на підставі річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної екологічної інспекції України на 2019 рік, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України від 30.11.2018 №262, відповідно до ст.ст.5, 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , Положення про Державну екологічну інспекцію в Одеській області, затвердженого Державною екологічної інспекції України проведено планову перевірку Приватного підприємства ЛІСБУД-СВ .
В ході перевірки встановлено провадження господарської діяльності без дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що є порушенням ст.11 Закону України Про охорону атмосферного повітря , за результатами якої складено Акт №21/14 (а.с.12-17).
Відповідно до вказаного акту, при перевірці виявлено, що відповідачем здійснюється господарська діяльність без спеціального дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Згідно Опису виявлених порушень:
- виявлені невраховані джерела викиду забруднюючих речовин у атмосферне повітря, а саме: вісім деревообробних верстатів. Котел, який працює на твердому паливі - опилках;
- склад і властивості відходів, що утворюються не визначені;
- декларація на утворення відходів за 2018 рік відсутня;
- журнал первинного обліку відходів за формою 1-ВТ не заповнюється;
- не надає місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, уповноваженим органам виконавчої влади у сфері поводження з відходами інформацію про відходи та пов`язану з ними діяльність, у тому числі про випадки несанкціонованого попадання відходів у навколишнє природне середовище та вжиті щодо цього заходи;
- на підприємстві виявлено змішування відходів, для яких в Україні є відповідна технологія по утилізації.
Крім того, в розділі Акту № 79/14 VIII «пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеного заходу державного нагляду (контролю) та цього акту відсутні будь які записи.
Акт підписано державними інспекторами з ОНПС Одеської області Островським А.К.
Директор ПП ЛІСБУД-СВ Слободзяна В.О. від підписання Акту відмовилась (а.с 20).
Примірник Акту направлений на адресу ПП ЛІСБУД-СВ засобами поштової кореспонденції 16.12.2019 р. (а.с 47).
З метою усунення порушень природоохоронного законодавства, виявлених під час перевірки дотримання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, проведеної з 02.12.2019 року по 13.12.2019 року державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища Одеської області Островським А.К. 20.12.2019 року складено припис №86/14 (а.с. 57 - 59).
Будь-яких доказів на виконання відповідачем припису № 86/14, в частині отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами до суду не надано.
Охорона навколишнього природного середовища, раціональне використання природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності людини - невід`ємна умова сталого економічного та соціального розвитку України. З цією метою Україна здійснює на своїй території екологічну політику, спрямовану на збереження безпечного для існування живої і неживої природи навколишнього середовища, захисту життя і здоров`я населення від негативного впливу, зумовленого забрудненням навколишнього природного середовища, досягнення гармонійної взаємодії суспільства і природи, охорону, раціональне використання і відтворення природних ресурсів.
Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначає правові, економічні та соціальні основи організації охорони навколишнього природного середовища в інтересах нинішнього і майбутніх поколінь.
Відповідно до ч.1 ст.35 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» державний контроль у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів..
Пунктом «а» ч.1 ст.202 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначена компетенція центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища, зокрема, до компетенції вказаного органу, крім іншого, належить організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами-нерезидентами вимог законодавства, зокрема: про екологічну та радіаційну безпеку; про охорону атмосферного повітря; про поводження з відходами; щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов.
Отже, контроль за охороною навколишнього природного середовища та використання природних ресурсів покладено на Держекоінспекцію та її територіальні органи. З цією метою вони в межах своїх повноважень та у визначеному законодавством порядку проводять перевірки, з-поміж іншого, суб`єктів господарювання на предмет дотримання вимог природоохоронного законодавства.
Відповідно до Положення про Державну екологічну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2017 року №275, Держекоінспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів України.
Державна екологічна інспекція в Одеській області (далі - Держекоінспекція) діє на підставі Положення, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України від 28 вересня 2017 року №652 (далі - Положення), згідно якого Держекоінспекція є територіальним органом Державної екологічної інспекції України, який діє у складі та їй підпорядковується.
Пунктом 2 розділу ІІ зазначеного Положення встановлено, що Держекоінспекція здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог, в тому числі, законодавства про поводження з відходами, охорону атмосферного повітря.
В свою чергу, ст.1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом;
Відповідно до п.5 розділу ІІ Положення Держекоінспекція має право, зокрема, звертатися до суду із позовом щодо обмеження чи зупинення діяльності підприємств і об`єктів незалежно від їх підпорядкування та форми власності, якщо їх експлуатація здійснюється з порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, вимог дозволів на використання природних ресурсів, з перевищенням нормативів гранично допустимих викидів впливу фізичних та біологічних факторів і лімітів скидів забруднюючих речовин.
Відповідно до Закону України «Про охорону атмосферного повітря» від 16 жовтня 1992 року №2707-XIІ атмосферне повітря є одним з основних життєво важливих елементів навколишнього природного середовища. Так, закон спрямований на збереження та відновлення природного стану атмосферного повітря, створення сприятливих умов для життєдіяльності, забезпечення екологічної безпеки та запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров`я людей та навколишнє природне середовище.
Частиною 5 ст.11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» визначено, що викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб`єкту господарювання, об`єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Відповідно до ст. 12 вказаного Закону господарська чи інші види діяльності, пов`язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.
Відповідно до положень ч.6 ст.7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт.
На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу (ч.7 ст.7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» ).
Припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства (ч.8 ст.7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» ).
Відповідно до ч.5 ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Крім того суд не приймає доводи відповідача наведені у поданому відзиві з огляду на наступне.
Форма акту, який складається за результатом проведення заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, затверджена наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 09.08.2017 №303.
Інспекцією за результатом проведення планового заходу державного нагляду (контролю) ПП Лісбуд-СВ складено Акт перевірки №79/14 від 13.12.2019.
У розділі II Акту зазначено строк проведення заходу державного нагляду (контролю): початок перевірки 02.12.2019 та завершення перевірки 13.12.2019.
Таким чином, датою складення Акту №79/14 є дата завершення перевірки - 13.12.2019.
Відповідно до ч. 7 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності встановлено, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Відповідно до п.8.ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання.
Передбачені Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності заходи реагування направлені на припинення порушення, а вимоги припису - на усунення порушення та причин, за якими воно допущене.
Згідно розділу VI. Опис виявлених порушень Акту перевірки №79/14, виявлено невраховані джерела викиду забруднюючих речовин у атмосферне повітря, а саме: деревообробні верстати, котел, який працює на твердому паливі - опилках.
Вказані об`єкти є джерелами викидів забруднюючих речовин, під час дії яких в атмосферне повітря можливі викиди твердих пилових частинок, ангідриту сірчистого, сірководню, діоксиду азоту, оксиду та речовин у вигляді суспендованих твердих частинок, мікрочастинок та волокон.
Згідно п. 2.1., п. 2.4. Нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел, затверджених наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 27.06.2006 N 309, визначено нормативи граничнодопустимих викидів пароподібних та газоподібних неорганічних сполук (діоксид сірки, оксиди азоту (у перерахунку на діоксин азоту), оксид вуглецю), суспендованих твердих частинок забруднюючих речовин із стаціонарних джерел.
Відповідачем не заперечується наявність на підприємстві джерел викидів забруднюючих речовин (верстатів деревообробних, котлу).
Відповідно до ст.11 Закону України Про охорону атмосферного повітря , викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб`єкту господарювання, об`єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
З огляду на встановлені приписи, експлуатація джерел забруднення та використання, дозволено законом лише після отримання дозволу.
Введення в дію та експлуатація таких об`єктів повинна проводитись відповідно до вимог ст. 10 Закону України Про охоронуатмосферного повітря , а саме: за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Згідно наказу ПП Лісбуд-СВ №02/12/2019 від 02.12.2019, основні засоби станок 4-х сторонній, витяжна система Циклон , пила торцовочна вводяться в експлуатацію з 03.12.2019 року;
Також, згідно наказу ПП Лісбуд-СВ №14/01/2019 від 14.11.2019, основні засоби станок стругальний, станок Ремус, циркулярна пила вводяться в експлуатацію з 18.11.2019 року.
З урахуванням встановленого суд зазначає, що ПП Лісбуд-СВ не отримано дозвіл на використання джерела забруднення до введення його в експлуатацію, як встановлено приписами ст. 10 Закону Про охоронуатмосферного повітря .
Окремо суд звертає увагу, що стаціонарне джерело забруднення - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об`єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об`єкти - згідно п. п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14. ПК України.
Відповідно до 1.14.5. Інструкції про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 10 лютого 1995 р. № 7, стаціонарне джерело забруднення атмосфери - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об`єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу.
Приймаючи до уваги, факт фіксації наявності об`єктів (джерел забруднення) на балансі ПП Лісбуд-СВ , потреба у проведенні додаткового підтвердження лабораторно-інструментального контролю відсутня.
Постановою Біляївського районного суду Одеської області від 28.01.2020 року по справі №496/5041/19 встановлені процедурні порушення під час складання протоколу про адміністративне правопорушення відносно директора відповідача - ОСОБА_1 , разом з тим сам факт здійснення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами без отримання дозволу Біляївським районним судом Одеської області не досліджувався та предметом розгляду у справі № 496/5041/19 не виступав.
Враховуючи викладене та той факт, що відповідачем, всупереч вимогам ст.11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» використовуються стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без отримання відповідного дозволу на викиди такими стаціонарними джерелами забруднюючих речовин в атмосферне повітря, суд вважає позовні вимоги Державної екологічної інспекції в Одеській області обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.1 ст.73 КАС України предметом доказування є обставини, які згідно із ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Оцінивши кожен доказ, який є у справі щодо його належності, допустимості, достовірності та їх достатності і взаємного зв`язку у сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставах, в межах та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.
Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.
Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).
Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 6, 8, 9, 14, 22, 139, 241, 242-246, 250, 255, 295, КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Державної екологічної інспекції в Одеській області (код ЄДРПОУ 38017120, адреса: 65058, м. Одеса, просп. Шевченка, 12) до Приватного підприємства ЛІСБУД-СВ (код ЄДРПОУ 33579092, адреса: 67661, Одеська область, Біляївський район, сільрада Нерубайська, автошлях Київ-Одеса, 425 км. + 1350 м) про застосування заходів реагування - задовольнити.
Застосувати заходи реагування, а саме повністю зупинити господарську діяльність приватного підприємства ЛІСБУД-СВ до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання до П`ятого апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Л.М. Токмілова
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.03.2020 |
Оприлюднено | 23.03.2020 |
Номер документу | 88333864 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Токмілова Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні