ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№380/332/20
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 березня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Гулкевич І.З., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, 35) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Україна" (82400, м. Стрий, Незалежності,23) про стягнення податкового боргу з рахунків у банках, -
встановив:
Головне управління ДПС у Львівській області (далі - ГУ ДПС у Львівській області) 13.01.2020 звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Україна" (далі - ТОВ "Україна", відповідач) про стягнення до бюджету коштів з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника та вилучення готівки в розмірі 518 273,33 грн. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що підприємство внаслідок несплати у встановлені законом строки узгоджених грошових зобов`язань з орендної плати з юридичних осіб та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки має податковий борг в сумі 518 273,33 грн. Відповідач не сплатив ці зобов`язання у встановлені законом строки, такі набули статусу податкового боргу. Скерована відповідачу податкова вимога №16184-17 від 21.12.2016 залишилась без реагування, платник податку не погасив суму боргу.
Ухвалою від 17.01.2020 суд (головуючий суддя Гулкевич І.З.) відкрив провадження в адміністративній справі за цим позовом та вирішив розглянути таку справу за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін. Копію ухвали про відкриття провадження у справі суд скерував відповідачу на зареєстровану в ЄДР адресу (місцезнаходження) юридичної особи: Львівська область, с. Стрий, вул. Незалежності, 23, яка отримана останнім 23.01.2020.
Відповідач правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався.
Представник позивача в судове засідання не з`явився, подав клопотання про розгляд справи в письмовому провадженні, позовні вимоги підтримує повністю.
Відповідач явку у повноваженого представника в судове засідання не забезпечив, належним чином повідомлявся про дату та час розгляду справи, що підтверджується повідомленням-врученням поштового відправлення.
З урахуванням вимог ст.ст. 205, 229 КАС України розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження та на підставі наявних у ній доказів.
Дослідивши наявні у справі докази та письмові аргументи, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Україна" (код 22424143) зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до представленої позивачем довідки від 13.11.2019 має відкриті рахунки в банківських установах.
За даними Стрийського управління ГУ ДПС у Львівській області від 13.11.2019 року №363/7/57.2-11, ТОВ "Україна" (ЄДРПОУ - 22424143) станом на 13.11.2019 року перебуває на податковому обліку як платник податків за основним місцем обліку в Стрийському управлінні ГУ ДПС у Львівській області. Дата взяття на облік 06.09.1996 року за №01101090.
За час здійснення діяльності ТзОВ "Україна" виник податковий борг з 02.03.2018 по 03.11.2019 року перед бюджетом, який станом на 12.11.2019 року становить 518 273,33 грн. та складається з:
Орендна плата з юридичних осіб (18010600) - 429 650,99 грн.
- 2 577,24 грн. - основний платіж згідно податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) №9020790315 від 14.02.2018 року на суму 14 944,97 грн. (частково сплачено 12 367,73 грн., - залишок несплаченої суми - 2 577,24 грн. (дата виникнення боргу 02.03.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.03.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.04.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.05.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.06.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.07.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.08.2018 року).
- 9 590,11 грн. - штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 06.09.2018 року №0235301263 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 04.09.2018 року № 1064/13-01/12-04/22424143).(дата виникнення боргу 16.09.2018 року).
- 35,10 грн. - штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 06.09.2018 року №0235321263 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 04.09.2018 року № 1064/13-01/12-04/22424143).(дата виникнення боргу 16.09.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.09.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.10.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.11.2018 року).
- 2 799,99 грн. - штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 28.11.2018 року №0026755412 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 28.11.2018 року №1521/13-01/54-12/22424143). (дата виникнення боргу 08.12.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.12.2018 року).
- 14 944,97 грн. - згідно податкової декларації №9020790315 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 30.01.2019 року).
- 894,94 грн. - штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 21.01.2019 року № 0005475412 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 18.01.2019 року № 152/13-01-54./22424143).(дата виникнення боргу 01.02.2019 року).
- 18 750,36 грн. - згідно податкової декларації № 9025413853 від 19.02.2019 року. (дата виникнення боргу 13.03.2019 року).
- 6 250,13 грн. - згідно податкової декларації № 9044174736 від 13.03.2019 року. (дата виникнення боргу 13.03.2019 року).
- 18 750,36 грн. - згідно податкової декларації № 9025413853 від 19.02.2019 року. (дата виникнення боргу 30.03.2019 року).
- 6 250,13 грн. - згідно податкової декларації № 9044174736 від 13.03.2019 року. (дата виникнення боргу 30.03.2019 року).
- 18 750,36 грн. - згідно податкової декларації № 9025413853 від 19.02.2019 року. (дата виникнення боргу 30.04.2019 року).
- 6 250,13 грн. - згідно податкової декларації № 9044174736 від 13.03.2019 року. (дата виникнення боргу 30.04.2019 року).
- 18 750,36 грн. - згідно податкової декларації № 9025413853 від 19.02.2019 року. (дата виникнення боргу 30.05.2019 року).
- 6 250,13 грн. - згідно податкової декларації № 9044174736 від 13.03.2019 року. (дата виникнення боргу 30.05.2019 року).
- 18 750,36 грн. - згідно податкової декларації № 9025413853 від 19.02.2019 року. (дата виникнення боргу 30.06.2019 року).
- 6 250,13 грн. - згідно податкової декларації № 9044174736 від 13.03.2019 року. (дата виникнення боргу 30.06.2019 року).
- 18 750,36 грн. - згідно податкової декларації № 9025413853 від 19.02.2019 року. (дата виникнення боргу 30.07.2019 року).
- 6 250,13 грн. - згідно податкової декларації № 9044174736 від 13.03.2019 року. (дата виникнення боргу 30.07.2019 року).
- 18 750,36 грн. - згідно податкової декларації № 9025413853 від 19.02.2019 року. (дата виникнення боргу 30.08.2019 року).
- 6 250,13 грн. - згідно податкової декларації № 9044174736 від 13.03.2019 року. (дата виникнення боргу 30.08.2019 року).
- 18 750,36 грн. - згідно податкової декларації № 9025413853 від 19.02.2019 року. (дата виникнення боргу 30.09.2019 року).
- 6 250,13 грн. - згідно податкової декларації № 9044174736 від 13.03.2019 року. (дата виникнення боргу 30.09.2019 року).
- 18 750,36 грн. - згідно податкової декларації № 9025413853 від 19.02.2019 року. (дата виникнення боргу 30.10.2019 року).
- 6 250,13 грн. - згідно податкової декларації № 9044174736 від 13.03.2019 року. (дата виникнення боргу 30.10.2019 року).
- 7 666,67 грн. - штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 24.10.2019 року № 0172025704 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 23.10.2019 року № 372/13-01-57-04/22424143). (дата виникнення боргу 03.11.2019 року).
- 16 687,82 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки про заборгованість.
- 391 976,36 грн. ? основний платіж;
- 20 986,81 грн. - штрафні санкції;
- 16 987,82 грн. - пеня.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (18010400) 88 622,34 грн.
- 13 143,00 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб № 9020789963 від 14.02.2018 року. (частково сплачено - 4 451,25 грн. - залишок несплаченої суми 8 691,75 грн. (дата виникнення боргу 29.10.2018 року).
- 2 148,88 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до уточнюючої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб №1012 від 01.03.2018 року. (дата виникнення боргу 29.10.2018 року).
- 3 972,74 грн. - штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 28.11.2018 року №0026835412 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 28.11.2018 року №1522/13-01/54-12/22424143). (дата виникнення боргу 08.12.2018 року).
- 13 143,00 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до уточнюючої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб № 9020789963 від 14.02.2018 року. (дата виникнення боргу 29.01.2019 року).
- 2 148,88 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до уточнюючої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб №1012 від 01.03.2018 року. (дата виникнення боргу 29.01.2019 року).
- 13 711,41 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до уточнюючої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб № 9024389694 від 18.02.2019 року. (дата виникнення боргу 29.04.2019 року).
- 3 427,03 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до уточнюючої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб № 1087 від 12.03.2019 року. (дата виникнення боргу 29.04.2019 року).
- 13 711,41 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до уточнюючої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб № 9024389694 від 18.02.2019 року. (дата виникнення боргу 29.07.2019 року).
- 3 427,03 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до уточнюючої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб № 1087 від 12.03.2019 року. (дата виникнення боргу 29.07.2019 року).
- 13 711,41 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до уточнюючої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб № 9024389694 від 18.02.2019 року. (дата виникнення боргу 29.10.2019 року).
- 3 427,03 грн. - основний платіж залишок несплаченого податкового зобов`язання, яке виникло відповідно до уточнюючої податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб № 1087 від 12.03.2019 року. (дата виникнення боргу 29.10.2019 року).
- 3 972,74 грн. - штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення форми "Ш" від 24.10.2019 року № 0172005704 (яке винесено на підставі Акту перевірки від 23.10.2018 року № 371/13-01-57-04/22424143). (дата виникнення боргу 03.11.2019 року).
- 3 175,52 грн. - пеня згідно зворотного боку облікової картки платника податків та довідки про заборгованість.
- 77 547,92 грн. ? основний платіж;
- 7 898,90 грн. - штрафні санкції;
- 3 175,52 грн. - пеня.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Підпунктом 16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори у строки та в розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до пп.265.1.1 п.265.1 ст.265 ПК України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, входить до податку на майно. Об`єктом оподаткування є об`єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка (пп.266.2.1 п.266.2 ст.266 ПК України).
Згідно з пп.266.7.5 п.266.7 ст.266 ПК України платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об`єкта/об`єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Як зазначено у пп.266.9.1 п.266.9 ст.266 ПК України, податок сплачується за місцем розташування об`єкта/об`єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.
Відповідно до п.286.2 ст.286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.
Пунктом 46.1 ст.46 ПК України визначено, що податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Згідно п.54.1 ст.54 ПК України, платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов`язання, яку зазначає у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Пунктом 57.1 ст. 57 ПК України передбачено обов`язок платника податків самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Як свідчать матеріали справи, суми грошових зобов`язань визначених відповідачем самостійно не погашені в установлені строки сплати, відтак набули статусу податкового боргу.
Згідно з п.58.1 ст.58 ПК України, у разі коли сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факти невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації; завищення розміру задекларованого від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу; заниження або завищення суми податкових зобов`язань, заявленої у податковій декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, крім випадків, коли зазначене заниження або завищення враховано при винесенні інших податкових повідомлень-рішень за результатами перевірки, контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
Відповідно до п. 57.3 ст. 57 ПК України, у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до п.58.2 ст.58 ПК України, податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно з п.58.3 ст.58 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Як свідчать матеріали справи, суми грошових зобов`язань визначених відповідачем самостійно та розрахованих контролюючим органом не погашені в установлені строки сплати, відтак набули статусу податкового боргу.
Згідно з п.14.1.175 ст.14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.
Пунктом 59.1 статті 59 ПК України передбачено, що у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Пунктом 59.3 ст.59 ПК України встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов`язання.
За правилами п.59.5 ст.59 ПК України, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Як свідчать матеріали справи, позивачем сформовано податкову вимогу форми "Ю" № 16184-17 від 21.12.2016, яка направлялась відповідачу та отримана останнім.
Доказів оскарження в адміністративному або судовому порядку зазначеної податкової вимоги відповідачем не надано. Не надано також відповідачем доказів погашення податкового боргу.
У відповідності до п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Згідно з п.95.4 ст.95 ПК України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Як зазначено, у п.3 "Порядку стягнення готівки, яка належить платникові податків, у рахунок погашення його податкового боргу", затвердженого 29.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1244, під час вилучення готівки працівники рахують наявні кошти. У разі коли обсяг готівки у платника податків перевищує суму його податкового боргу, вилученню підлягає готівка на суму боргу.
У рахунок погашення податкового боргу спрямовується також готівка, виявлена працівниками у касі платника податків, у тому числі в скриньці реєстратора розрахункових операцій, та в інших місцях зберігання коштів (п.4 "Порядку стягнення готівки, яка належить платникові податків, у рахунок погашення його податкового боргу").
Судом не встановлено будь-яких перешкод у стягненні коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить ТОВ "Україна" . Зворотного відповідач документально не довів.
У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.2 ст.11 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог.
Згідно з ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Враховуючи вище викладене, судом з`ясовано, що ТОВ "Україна" на час розгляду справи має заборгованість у сумі 518 273,33 грн., у тому числі: 429 650,99 грн. - з орендної плати з юридичних осіб (основний платіж 391 976,36 грн; штрафні санкції 20 986,81 грн; 16 987,82 грн пеня), 88 622,34 грн. - з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, який сплачується юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості (основний платіж 77 547,92 грн; 7 898,90 грн штрафні санкції; 3 175,52 грн пеня).
Вказана заборгованість у добровільному порядку - не сплачена. У зв`язку з цим, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню, а заборгованість підлягає стягненню з відповідача у порядку та спосіб, встановлений ст.95 ПК України.
Згідно ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Керуючись ст.ст. 19-20, 22, 25-26, 90, 139, 241-246, 251, 255, 258, 262, 295, пп. 15.5 п.15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України, суд -
вирішив:
Задовольнити адміністративний позов повністю.
Стягнути з рахунків у банках, що обслуговують Товариство з обмеженою відповідальністю "Україна" (ЄДРПОУ 22424143, м. Стрий, вул. Незалежності,23) та за рахунок готівки, що йому належить в дохід державного бюджету податковий борг в розмірі 518 273,33 грн. (п`ятсот вісімнадцять тисяч двісті сімдесят три гривні, 33 копійок), який складається з:
орендної плати з юридичних осіб (код платежу 18010600) у сумі 429 650,99 грн;
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченої юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості (код платежу 18010400) у сумі 88 622,34 грн.
Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня його складення. Апеляційна скарга подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який постановив рішення. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 21.03.2020.
Суддя Гулкевич І.З.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.03.2020 |
Оприлюднено | 24.03.2020 |
Номер документу | 88351664 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні