Рішення
від 13.03.2020 по справі 640/21976/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 березня 2020 року м. Київ № 640/21976/19

Окружний адміністративний суд міста Києва в складі головуючого судді Качура І.А., розглянувши за правилами спрощеного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ультра-Транс"

до Головного управління ДФС у м. Києві

Державної податкової служби України

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Ультра-Транс" до Головного управління ДФС у м. Києві, Державної фіскальної служби України у якому позивач, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1289442/43056931 від 25 вересня 2019 року;

- зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 26 від 10 вересня 2019 року в день її отримання;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1289441/43056931 від 25 вересня 2019 року;

- зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 27 від 12 вересня 2019 року в день її отримання;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1296397/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

- зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 29 від 13 вересня 2019 року в день її отримання;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313852/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

- зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 30 від 17 вересня 2019 року в день її отримання;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313853/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

- Зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 31 від 18 вересня 2019 року в день її отримання;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313854/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

- зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 32 від 20 вересня 2019 року в день її отримання;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313855/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

- зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 33 від 26 вересня 2019 року в день її отримання;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313867/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

- зобов`язати ДФС України зареєструвати податкову накладну № 34 від 27 вересня 2019 року в день її отримання;

В обґрунтування позовних вимог позивач посилався на те, що ним у встановленому законодавством порядку складено та направлено до контролюючого органу податкові накладні, реєстрація яких необґрунтовано була зупинена та запропоновано надати пояснення та/або копії документів. Позивач вказав на те, що первинні документи на підтвердження показників, зазначених у податкових накладних були надані, а також Головному управлінню ДФС у м. Києві надані пояснення щодо здійснення господарських операцій. Однак, комісією прийнято рішення про відмову в прийнятті податкових накладних. Дії ГУ ДФС у м. Києві оформлені даними рішеннями позивач вважає необґрунтованими, вчиненими з порушенням норм законодавства та без дослідження наданих позивачем документів та пояснень.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 11.12.2019 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).

Разом з тим, суд зазначає про необхідність заміни відповідача у справі - Державна фіскальна служба України на Державну податкову службу України.

Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Судом встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України №227 від 06 березня 2019 року затверджено положення про Державну податкову службу України.

Так, у відповідності до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України №1200 від 18 грудня 2018 року "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби" утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Згідно з абзацом 6 пункту 2 цієї ж постанови Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227 затверджено Положення про Державну податкову службу України, у відповідності до пункту 1 якого Державна податкова служба України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 31 липня 2019 року до реєстру було внесено запис про реєстрацію Державної податкової служби України як юридичної особи публічного права (ідентифікаційний код 43005393).

У той же час, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відомості щодо перебування в стані припинення Державної фіскальної служби України, а відтак, суд вбачає підстави для заміни сторони його правонаступником.

Відповідачами у встановлений судом строк не надано відзивів на позовну заяву, тому на підставі пункту 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за наявними матеріалами справи.

Розглянувши подані документи та матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Ультра-Транс зареєстровано як юридична особа 11 червня 2019 року, номер запису про державну реєстрацію: 1 070 102 0000 083014. Основний вид економічної діяльності - КВЕД 52.29 - Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.

Так, з метою здійснення основного виду діяльності позивач уклав з Товариством з обмеженою відповідальністю Бучачагрохлібпром договір про надання транспортно-експедиторських послуг № 02-07/У від 02 липня 2019 року, відповідно до умов якого Товариство з обмеженою відповідальністю Ультра-Транс надає Товариству з обмеженою відповідальністю Бучачагрохлібпром послуги з організації та супроводу перевезень залізничним транспортом на території України.

У відповідності до умов договору про надання транспортно-експедиторських послуг № 02-07/У від 02 липня 2019 року позивачем було надано на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Бучачагрохлібпром залізничні послуги та транспортно-експедиторські послуги.

У зв`язку із здійсненням господарських операцій за вказаними договорами надання послуг, позивачем відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України податкові накладні були складені за подією, що сталася раніше - зарахування грошових коштів від Товариства з обмеженою відповідальністю Бучачагрохлібпром на банківський рахунок позивача як передоплата за послуги, що надають позивачем та згідно пункту 5.2. договору про надання транспортно-експедиторських послуг № 02-07/У від 02 липня 2019 року.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем у період 10 вересня 2019 року по 27 вересня 2019 року було складено податкові накладні за № 26, 27, 29, 30, 31, 32, 33, 34 та направлено їх на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Через систему електронного документообігу M.E.Doc на електрону адресу позивача надійшли Квитанції, у яких зазначено підстави для зупинки реєстрації податкових накладних, а саме: податкові накладні відповідають пп. 1.6. п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

У свою чергу позивачем було подано до комісії Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення господарських операцій по ПН/РК, реєстрація якої зупинена, до якого на підтвердження реальності здійснення господарських операцій по вказаних податкових накладних додано скановані копії документів, а саме: договір про надання транспортно-експедиторських послуг від 02.07.2019 року № 02-07/У; рахунок-фактура № 13 від 25.07.2019 року; акт виконаних робіт № 3-1 від 12.09.2019 року; рахунок-фактура № 22 від 11.09.2019 року; акт виконаних робіт № 3-2 від 17.09.2019 року; договір № 20110/ЦТЛ-2019; рахунок-фактура № 23 від 11.09.2019 року; рахунок-фактура № 24 від 11.09.2019 року; рахунок-фактура № 25 від 11.09.2019 року; рахунок-фактура № 26 від 11.09.2019 року; банківська виписка № б/н від 10.09.2019 року; виписка з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № б/н від 12.06.2019 року.

За результатами розгляду поданих позивачем документів, комісією Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві прийнято рішення за № 1289442/43056931 від 25 вересня 2019 року, № 1289441/43056931 від 25 вересня 2019 року, № 1296397/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313852/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313853/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313854/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313855/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313867/43056931 від 02 жовтня 2019 року, якими відмовлено в реєстрації вказаних податкових накладних.

Вважаючи відповідні рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві протиправними позивач звернувся із даним позовом до суду.

Вирішуючи даний адміністративний спір суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Правовідносини, що склалися між сторонами регулюються Податковим кодексом України (далі - Кодекс) та Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (далі - Порядок № 1246).

Відповідно до п. 2 Порядку N 1246, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Кодексу в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 2001.3 і 2001.9 статті 2001 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 13 Порядку № 1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Відповідно до приписів п. 201.16 статі 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з п. 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року N 117 (далі - Порядок № 117), податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

При цьому, відповідно до змісту п. 10 Порядку № 117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Пунктом 13 Порядку № 117 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій (ї) ризиковості платника податку та/або критерій (ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Позивачем у відповідності до ст. 201 Податкового кодексу України зареєстровано податкові накладні.

Підставою для реєстрації вказаної ПН слугувало господарська діяльність між ТОВ Ультра-Транс з ТзОВ Бучачагрохлібпром .

Вказані податкові накладні прийняті та їх реєстрація зупинена.

Причиною зупинення ПН зазначено виявлені помилки: Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Відповідачем запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем на виконання вимог контролюючого органу надано відповідні документи згідно вимог законодавства, однак у реєстрації податкової накладної відмовлено.

Підтвердженням реальності вказаних господарських операцій є договори та первинні документи, що були оформлені відповідно до законодавства копії яких наявні в матеріалах адміністративної справи, зокрема: договір про надання транспортно-експедиторських послуг від 02.07.2019 року № 02-07/У; рахунок-фактура № 13 від 25.07.2019 року; акт виконаних робіт № 3-1 від 12.09.2019 року; рахунок-фактура № 22 від 11.09.2019 року; акт виконаних робіт № 3-2 від 17.09.2019 року; договір № 20110/ЦТЛ-2019; рахунок-фактура № 23 від 11.09.2019 року; рахунок-фактура № 24 від 11.09.2019 року; рахунок-фактура № 25 від 11.09.2019 року; рахунок-фактура № 26 від 11.09.2019 року; банківська виписка № б/н від 10.09.2019 року; виписка з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № б/н від 12.06.2019 року.

З наданих позивачем документів, судом встановлено, що податкові накладні за № 26 від 10 вересня 2019 року, №27 від 12 вересня 2019 року, №29 від 13 вересня 2019 року, №30 від 17 вересня 2019 року, №31 від 18 вересня 2019 року, №32 від 20 вересня 2019 року, №33 від 26 вересня 2019 року, №34 від 27 вересня 2019 року не підпадають під критерій оцінки ступеня ризиків, достатніх для відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за п.п. 1.6 п.1.

Зазначені вище обставини підтверджуються матеріалами справи та були надані відповідачу на підтвердження господарської операції, для здійснення реєстрації податкової накладної.

Такі документи направляються податковим органом за місцем обліку платника податків відповідно підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України до Комісії ДФС України для прийняття Рішення щодо реєстрації податкових накладних.

Згідно із постановою Кабінету міністрів України від 29.03.2017 №190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту в підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

У рішеннях комісії ДФС № 1289442/43056931 від 25 вересня 2019 року, № 1289441/43056931 від 25 вересня 2019 року, № 1296397/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313852/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313853/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313854/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313855/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313867/43056931 від 02 жовтня 2019 року підставою для відмови у реєстрації податкової накладної вказано: ненадання платником податку копій документів/розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків .

При цьому, комісією ДФС лише процитовано норму законодавства без будь-якої конкретизації обставин справи, зокрема, посилання на конкретний документ, якій складений з порушенням законодавства та з яким саме порушенням він складений.

Позивач стверджує, що первинні документи, оформлені в рамках господарських відносин із контрагентами, копії яких надані відповідачу для прийняття рішення та наявні в матеріалах справи щодо реєстрації податкових накладних складені у відповідності до вимог законодавства та є первинними документами, які засвідчують факт реального виконання ТОВ Ультра-Транс та його контрагентами господарських зобов`язань.

В свою чергу відповідач, як суб`єкт владних повноважень не довів наявності підстав для відмови у реєстрації податкової накладної.

Разом з тим, суд зазначає, що в даному випадку при зупиненні реєстрації податкових накладних позивача має місце порушення положень п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України.

Так, з 01 січня 2018 року п. 201.16 ст. 201 ПКУ викладено в наступній редакції: 201.16. Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України .

Відповідно, підстави для призупинення реєстрації податкових накладних повинні бути встановлені Кабінетом Міністрів України. Натомість фактично підстави для призупинення реєстрації податкових накладних встановлені Державної фіскальною службою України (з 21 березня 2018 року - у листі № 959/99-99-07-18 та з 05 листопада 2018 року - в листі від 05 листопада 2018 року) та погоджені з Міністерством фінансів України. Критерії ризиковості платника податку .

Аналогічна правова позицію висловлена Верховним Судом у рішенні від 02 квітня 2019 року у справі № 822/1878/18.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що рішення Комісії про відмову в реєстрації податкових накладних, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві № 1289442/43056931 від 25 вересня 2019 року, № 1289441/43056931 від 25 вересня 2019 року, № 1296397/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313852/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313853/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313854/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313855/43056931 від 02 жовтня 2019 року, № 1313867/43056931 від 02 жовтня 2019 року є необґрунтованим, не мотивованим та не відповідають положенням законодавства, а податкові накладні від 10.09.2019 року № 26, від 12.09.2019 року № 27, від 13.09.2019 року № 29, № 30 від 17 вересня 2019 року, № 31 від 18 вересня 2019 року, № 32 від 20 вересня 2019 року, № 33 від 26 вересня 2019 року, № 34 від 27 вересня 2019 року повинні бути прийняті та зареєстровані (операційним днем), коли вони були надіслані позивачем.

Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Згідно з ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані докази, а також доводи стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Керуючись вимогами ст. ст. 2, 5 - 11, 19, 72 - 77, 90, 139, 241 - 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,

ВИРІШИВ:

1. Позов товариства з обмеженою відповідальністю "Ультра-Транс" (01133, м. Київ, б-р. Дружби Народів, 18/7 код ЄДРПОУ 43056931) до Головного управління ДФС у м. Києві (04655, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) - задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1289442/43056931 від 25 вересня 2019 року;

3. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1289441/43056931 від 25 вересня 2019 року;

4. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1296397/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

5. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313852/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

6. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313853/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

7. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313854/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

8. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313855/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

9. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у місті Києві № 1313867/43056931 від 02 жовтня 2019 року;

10. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 26 від 10 вересня 2019 року в день її отримання;

11. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 27 від 12 вересня 2019 року в день її отримання;

12. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 29 від 13 вересня 2019 року в день її отримання;

13. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 30 від 17 вересня 2019 року в день її отримання;

14. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 31 від 18 вересня 2019 року в день її отримання;

15. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 32 від 20 вересня 2019 року в день її отримання;

16. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 33 від 26 вересня 2019 року в день її отримання;

17. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 34 від 27 вересня 2019 року в день її отримання;

18. Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Ультра-Транс" (01133, м. Київ, б-р. Дружби Народів, 18/7 код ЄДРПОУ 43056931) сплачений ним судовий збір у розмірі 7684,00 грн. (сім тисяч шістсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві (04655, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ 39439980).

19. Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Ультра-Транс" (01133, м. Київ, б-р. Дружби Народів, 18/7 код ЄДРПОУ 43056931) сплачений ним судовий збір у розмірі 7684,00 грн. (сім тисяч шістсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (ідентифікаційний код 43005393, адреса: 04053, м. Київ, Львівська пл., 8).

Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293, 295-297 цього Кодексу.

Суддя І.А. Качур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.03.2020
Оприлюднено24.03.2020
Номер документу88352803
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/21976/19

Ухвала від 12.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 22.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 16.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Аліменко Володимир Олександрович

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Аліменко Володимир Олександрович

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Аліменко Володимир Олександрович

Ухвала від 06.05.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Аліменко Володимир Олександрович

Рішення від 13.03.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 19.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 19.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 11.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні