Ухвала
від 17.03.2020 по справі 120/2247/19-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

м. Вінниця

17 березня 2020 р. Справа № 120/2247/19-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мультян Марини Бондівни, розглянувши у порядку письмового провадження заяву Фермерського господарства "Світязь А.М." про заміну сторони у виконавчому провадженні у справі за позовом Фермерського господарства "Світязь А.М." до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Вінницькій області про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Вінницького окружного адміністративного суду знаходилася адміністративна справа за позовом Фермерського господарства "Світязь А.М." про заміну сторони у виконавчому провадженні у справі за позовом Фермерського господарства "Світязь А.М." до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Вінницькій області про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 29.08.2019 року адміністративний позов задоволено повністю.

На виконання зазначеного рішення судом видано виконавчі листи.

14.02.2020 року на адресу Вінницького окружного адміністративного суду надійшла заява від Фермерського господарства "Світязь А.М." про заміну сторін у виконавчому провадженні у справі № 120/2247/19-а.

Ухвалою суду від 18.02.2020 року заяву було залишено без руху та надано заявнику строк для усунення недоліків заяви.

26.02.2020 року на адресу Вінницького окружного адміністративного суду надійшла заява про усунення недоліків заяви від 14.02.2020 року, в якій заявник просив про заміну сторін у виконавчих листах у справі № 120/2247/19-а.

Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 02.03.2020 року заяву призначено до розгляду в судовому засіданні з повідомленням учасників справи.

Учасники справи в судове засідання не з`явились, про дату, час та місце розгляду заяви про заміну сторони у виконавчому листі повідомлялися належним чином, що підтверджуються матеріалами справи.

Відповідно до частини 2 статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

За приписами частини 4 статті 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

За таких обставин суд вважає за можливе розглянути заяву про заміну сторони у виконавчих листах без участі заявника та осіб, які беруть участь у справі, за наявними у справі матеріалами в порядку письмового провадження.

Визначаючись щодо заяви про заміну сторони у виконавчих листах, суд виходив з такого.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016 року № 1404-VIII виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

За приписами частини 1, 2, 5 статті 15 Закону України "Про виконавче провадження" сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник.

Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ.

Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов`язок щодо виконання рішення.

У разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.

Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Відповідно до частин 1, 4 статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Відтак, процесуальним законодавством врегульовано не лише питання заміни сторони у виконавчому провадженні, а й у виконавчому листі у випадку, якщо виконавче провадження ще не відкрито.

Відповідно до виконавчих листів, виданих Вінницьким окружним адміністративним судом у справі № 120/2247/19-а боржником зазначена Державна фіскальна служба України та Головне управління ДФС у Вінницькій області.

Судом встановлено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 року № 1200 Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.

Основні завдання та повноваження Державної податкової служби України визначені в Положенні про Державну податкову службу України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 року № 227.

Відповідно до пункту 7 Положення Державна податкова служба України здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи.

Наказом Державної податкової служби України від 28.08.2019 року № 36 передбачено, що Державна податкова служба України почала свою роботу.

Поряд із цим, Кабінет Міністрів України 19.06.2019 року прийняв постанову № 537 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби", згідно якої, постановлено утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 1, зокрема, Головне управління ДПС у Вінницькій області та постановлено реорганізувати деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної податкової служби за переліком згідно з додатком 2, у тому числі, Головне управління ДФС у Вінницькій області реорганізовується шляхом приєднання до Головного управління ДПС у Вінницькій області.

Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань встановлено, що 31.07.2019 року проведено державну реєстрацію юридичної особи Головного управління ДПС у Вінницькій області.

Пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 537 визначено установити, що територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжують здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної податкової служби.

Наказом Головного управління ДПС у Вінницькій області від 29.08.2019 року № 7 було розпочато виконання ним функцій та повноважень ГУ ДФС у Вінницькій області.

Наказом ДПС України № 14 від 12.07.2019 року № 14 затверджено Положення про Головне управління ДПС у Вінницькій області, пунктом 1 якого визначено, що ГУ ДПС у Вінницькій області є правонаступником усіх прав та обов`язків ГУ ДФС у Вінницькій області.

Відповідно до положень статті 104 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Таким чином, правонаступником Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Вінницькій області відповідно до вимог статті 104 Цивільного кодексу України є Державна податкова служба України та Головне управління ДПС у Вінницькій області відповідно.

З огляду на те, що Державна податкова служба України та Головне управління ДПС у Вінницькій області є правонаступниками Державної фіскальної служби України та Головного управління ДФС у Вінницькій області, враховуючи вимоги частини 4 статті 379 КАС України, суд дійшов висновку про необхідність заміни сторони боржника у виконавчих листах Вінницького окружного адміністративного суду № 120/2247/19-а.

Керуючись ст.ст. 248, 293-295, 379 КАС України, -

УХВАЛИВ:

Заяву Фермерського господарства "Світязь А.М." про заміну боржника у виконавчих листах - задовольнити.

Замінити сторону у виконавчих листах Вінницького окружного адміністративного суду, що видані у справі № 120/2247/19-а, а саме боржника Державну фіскальну службу України його правонаступником - Державною податковою службою України.

Замінити сторону у виконавчому листі Вінницького окружного адміністративного суду, що виданий у справі № 120/2247/19-а, а саме боржника Головне управління ДФС у Вінницькій області його правонаступником - Головним управлінням ДПС у Вінницькій області.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 256 КАС України.

Відповідно до статті 295 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження ухвали суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Суддя Мультян Марина Бондівна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.03.2020
Оприлюднено26.03.2020
Номер документу88402423
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/2247/19-а

Ухвала від 17.03.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 02.03.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 18.02.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 21.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 07.11.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 18.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 08.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 29.08.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 16.07.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні