ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 березня 2020 року Справа № 160/13182/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Ніколайчук С.В.,
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області (49010, м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69, код ЄДРПОУ 37988899) до селянського (фермерського) господарства Ельдорадо (51473, Дніпропетровська область, Павлоградський район, вул. Кірова, 44 с. Межиріч, код ЄДРПОУ 32182767) про зупинення виробництва, -
ВСТАНОВИВ :
24 грудня 2019 року державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою до селянського (фермерського) господарства Ельдорадо , в якій просить:
- повністю зупинити виробництво (виготовлення), реалізацію продукції, виконання робіт, надання послуг, під час якої здійснюється експлуатація джерел утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин, а саме: на території майстерні по ремонту тракторів з прибудовою по вул. Шкільна, 2/3, с. Привовчанське: ангар-склад, що використовується для зберігання зернових, відстою сільгосптехніки та як визначене місце для збирання тари з-під використаних добрив; пересувна зерноочисна машина ОВС - 25 - 1 од.; в приміщенні механічної майстерні встановлено: котел твердопаливний індивідуального виготовлення - 1 од., заточувальний верстат - 1 од., зварювальний апарат - 1 од.; токарний цех: токарні верстати - 2 од., свердлильний верстат - 1 од., довбальний верстат - 1 од., фрезерний верстат - 1 од.; цех по ремонту паливної апаратури: стенд по наладці паливної апаратури; акумуляторна ; на території тракторної бригади № 2 (м. Павлоград, вул. Луганська, 239): відкритий майданчик для відстою сільгосптехніки, де здійснюється заправка спецтехніки пестицидами та агрохімікатами; бокси для зберігання автотранспорту - 2 од., в приміщенні механічної майстерні встановлено: свердлильний верстат - 1 од., заточувальний верстат - 1 од., зварювальний апарат - 1 од.; на території мехтоку (м. Павлоград, вул. Колгоспна, 66) встановлено: відкритий майданчик для зберігання зернових - Іод., в будинку охорони -грубка твердопаливна індивідуального виготовлення - 1 од.; в приміщенні слюсарні -свердлильний верстат - 1 од. та пила циркулярна - 1 од., зерносклад - 1 од., пересувна зерноочисна машина ОВС - 25 - 1 од., зерноочисна машина ЗМ - 60 - 2 од., сепаратор БЦС - 25 - 1 од., обладнаний ПГОУ, завальна яма, норія - 2 од., бункери для очищеного зерна та зернових відходів - 3 од., калібрувальна Селянським (фермерським) господарством Ельдорадо (місцезнаходження: вул. Кірова, буд. 44, с. Межиріч, Павлоградський район, Дніпропетровська область, 51473, місце провадження діяльності: м. Павлоград та с. Привовчанське Павлоградського району Дніпропетровської області), (Код ЄДРПОУ 32182767) до повного усунення порушення.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що актом перевірки селянського (фермерського) господарства Ельдорадо щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства встановлено порушення відповідачем вимог законодавства. Подальша експлуатація об`єктів селянського (фермерського) господарства Ельдорадо з виявленими порушеннями створює загрозу життю та/або здоров`ю людей.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 28 грудня 2019 року позовну заяву залишено без руху та надано строк для усунення недоліків.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 24 січня 2020 року заловолено клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору до ухвалення рішення по справі та ухвалою від 24.01.2020 відкрито провадження у справі № 160/13182/19 за позовом державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання, за наявними у справі матеріалами.
У відповідності до п.3 ч.6 ст.12 Кодексу адміністративного судочинства України дана справа є справою незначної складності та згідно з ст. ст. 257, 262 Кодексу адміністративного України розглядається за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Відповідно до ч. 2 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС Україна) за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Згідно з ч. 5 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
Відповідно до ст. 258 КАС України суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 24 січня 2020 року було запропоновано відповідачу у разі невизнання позову протягом 15 днів з моменту отримання ухвали суду надати відзив на позовну заяву.
Відповідач не скористався правом на надання відзиву на позовну заяву.
Суд, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення позову по суті, проаналізувавши застосування норм матеріального та процесуального права, встановив наступне.
Судом встановлено, що 13.08.2019 року державною екологічною інспекцією у Дніпропетровській області прийнято наказ про проведення планової перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства СФГ Ельдорадо (код ЄДРПОУ 32182767).
На виконання вказаного наказу у період з 19.09.2019 року по 25.09.2019 року посадовими особами державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області проведена планова перевірка щодо додержання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів СФГ Ельдорадо (код ЄДРПОУ 32182767).
За результатами перевірки складено акт №701/3-10/19 від 25.09.2019 року.
В акті зафіксовані порушення природоохоронного законодавства України, а саме порушення, яке стало підставою для звернення до суду з позовом про застосування заходів реагування у вигляді зупинення виробництва СФГ Ельдорадо (код ЄДРПОУ 32182767) полягає у відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, що є порушенням вимог ст.ст. 10,11 Закону України Про охорону атмосферного повітря .
Так, під час візуального обстеження підприємства позивачем встановлено, що обладнання, яке є джерелами утворення викидів, а саме: на території майстерні по ремонту тракторів з прибудовою по вул. Шкільна. 2/3, с. Привовчанське: ангар-склад, що використовується для зберігання зернових, відстою сільгосптехніки та як визначене місце для збирання тари з-під використаних добрив; пересувна зерноочисна машина ОВС - 25 - 1 од.; в приміщенні механічної майстерні встановлено: котел твердопаливний індивідуального виготовлення - 1 од., заточувальний верстат - 1 од., зварювальний апарат - 1 од.; токарний цех: токарні верстати - 2 од., свердлильний верстат - 1 од., довбальний верстат - 1 од., фрезерний верстат - 1 од.; цех по ремонту паливної апаратури: стенд по наладці паливної апаратури; акумуляторна ; на території тракторної бригади № 2 (м. Павлоград, вул. Луганська, 239): відкритий майданчик для відстою сільгосптехніки, де здійснюється заправка спецтехніки пестицидами та агрохімікатами; бокси для зберігання автотранспорту - 2 од., в приміщенні механічної майстерні встановлено: свердлильний верстат - 1 од., заточувальний верстат - 1 од., зварювальний апарат - 1 од.; на території мехтоку (м. Павлоград, вул. Колгоспна, 66) встановлено: відкритий майданчик для зберігання зернових - Іод., в будинку охорони -грубка твердопаливна індивідуального виготовлення - 1 од.; в приміщенні слюсарні -свердлильний верстат - 1 од. та пила циркулярна - 1 од., зерносклад - 1 од., пересувна зерноочисна машина ОВС - 25 - 1 од., зерноочисна машина ЗМ - 60 - 2 од., сепаратор БЦС - 25 - 1 од., обладнаний ПГОУ, завальна яма, норія - 2 од., бункери для очищеного зерна та зернових відходів - 3 од., калібрувальна машина.
Місця тимчасового зберігання пестицидів і агрохімікатів, обстеження яких не забезпечено в ході проведення перевірки, є неорганізованими джерелами утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
На підприємстві відсутня інвентаризація викидів забруднюючих речовин від стаціонарних джерел, розташованих на території підприємства. Викид забруднюючих речовин від зазначених джерел утворення викидів здійснюється без дозволу на викид забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел підприємства, що є порушенням ст. 10, ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» .
Примірник акту перевірки отримано відповідачем 25.09.2019 року, що підтверджується підписом головного бухгалтера СФГ Ельдорадо у даному акті.
Вирішуючи заявлений спір по суті, суд зазначає наступне.
Відповідно до статті 10 Закону України Про охорону атмосферного повітря від 16 жовтня 1992 року №2707-XII (далі - Закон №2707-XII) підприємства, установи, організації та громадяни-суб`єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов`язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов`язані:
- здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо;
- вживати заходів щодо зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин і зменшення впливу фізичних факторів;
- забезпечувати безперебійну ефективну роботу і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів і зменшення рівнів впливу фізичних та біологічних факторів;
- здійснювати контроль за обсягом і складом забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, і рівнями фізичного впливу та вести їх постійний облік.
Для забезпечення екологічної безпеки, створення сприятливого середовища життєдіяльності, запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров`я людей та навколишнє природне середовище здійснюється регулювання викидів найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Перелік забруднюючих речовин переглядається Кабінетом Міністрів України не менше одного разу на п`ять років за пропозицією центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, і центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.
Відповідно до статті 11 Закону №2707-XII:
- викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб`єкту господарювання, об`єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення;
- викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися на підставі дозволу, виданого суб`єкту господарювання, об`єкт якого належить до першої групи, суб`єкту господарювання, об`єкт якого знаходиться на території зони відчуження, зони безумовного (обов`язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Відповідно до статті 12 Закону №2707-XII господарська чи інші види діяльності, пов`язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.
З 5 травня 2017 року, дня офіційного опублікування, набрало чинності Положення про Державну екологічну інспекцію України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2017 року №275 (далі - Положення №275).
Відповідно до Положення №275 Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
Пунктом 7 Положення №275 встановлено, що Держекоінспекція здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення №275 Держекоінспекція відповідно до покладених на неї завдань проводить перевірки (у тому числі документальні) із застосуванням інструментально-лабораторного контролю, складає відповідно до законодавства акти за результатами здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства з питань, що належать до її компетенції, надає обов`язкові до виконання приписи щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства та здійснює контроль за їх виконанням і здійснює лабораторні вимірювання (випробування).
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Згідно із ст. 1, ч. 5, ч.11 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища;
Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
Плановий чи позаплановий захід щодо суб`єкта господарювання - юридичної особи має здійснюватися у присутності керівника або особи, уповноваженої керівником. Плановий чи позаплановий захід щодо фізичної особи - підприємця має здійснюватися за його присутності або за присутності уповноваженої ним особи.
Частиною 1 статті 6 наведеного Закону встановлено, підставами для здійснення позапланових заходів є:
- подання суб`єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;
- виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених суб`єктом господарювання у документі обов`язкової звітності, крім випадків, коли суб`єкт господарювання протягом місяця з дня первинного подання повторно подав такий документ з уточненими достовірними даними або якщо недостовірність даних є результатом очевидної описки чи арифметичної помилки, яка не впливає на зміст поданої звітності. У разі виявлення органом державного нагляду (контролю) помилки у документі обов`язкової звітності він упродовж десяти робочих днів зобов`язаний повідомити суб`єкта господарювання про необхідність її виправлення у строк до п`яти робочих днів з дня отримання повідомлення. Невиправлення помилки у встановлений строк є підставою для проведення позапланового заходу;
- перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);
- звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров`ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу. У такому разі перед початком здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадові особи органів державного нагляду (контролю) зобов`язані пред`явити керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі, крім документів, передбачених цим Законом, додатково копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу на проведення такої перевірки. Суб`єкти господарювання мають право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо вони не пред`явили документи, передбачені цим абзацом;
- неподання суб`єктом господарювання документів обов`язкової звітності за два звітні періоди підряд без поважних причин або без надання письмових пояснень про причини, що перешкоджали поданню таких документів;
- доручення Прем`єр-міністра України про перевірку суб`єктів господарювання у відповідній сфері у зв`язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров`я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;
- настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов`язано з діяльністю субєкта господарювання.
Під час проведення позапланового заходу з`ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов`язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю).
Частиною ч. 4 ст. 6 Закону визначено, що строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб`єктів малого підприємництва - двох робочих днів.
Згідно із ч. 1 статті 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.
На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім`я та по батькові і засвідчується печаткою.
Частиною 6 ст. 7 Закону визначено, що за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт, який повинен містити такі відомості:
- дату складення акта;
- тип заходу (плановий або позаплановий);
- форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо);
- предмет державного нагляду (контролю);
- найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід;
найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.
Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.
В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб`єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.
Якщо суб`єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.
Зауваження суб`єкта господарювання щодо здійснення державного нагляду (контролю) є невід`ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю).
У разі відмови суб`єкта господарювання підписати акт посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.
Один примірник акта вручається керівнику чи уповноваженій особі субєкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).
Згідно з ч. 7 ст. 7 Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідачем не надано доказів повного усунення порушень, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, встановлених в акті перевірки від 25 вересня 2019 року № 701/3-10/19.
Відповідно до положень Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
З урахуванням викладеного, враховуючи той факт, що виявлені порушення під час планової перевірки об`єкта СФГ Ельдорадо створюють загрозу життю та здоров`ю людей, суд зробив висновок, що позовні вимоги державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
З приводу розподілу судових витрат суд зазначає, що ухвалою суду від 24.01.2020 року було задоволено клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору до ухвалення рішення по справі.
Статтею 4 Закону України "Про судовий збір" (в редакції від 28.11.2019 р.) передбачено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень судовий збір становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Зважаючи на те, що позивача не звільнено від сплати судового збору, суд вважає доцільним стягнути з позивача до спеціального фонду Державного бюджету України судового збору у розмірі 1921,00 грн.
Керуючись ст. 139, 241-244, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області (49010, м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69, код ЄДРПОУ 37988899) до селянського (фермерського) господарства Ельдорадо (51473, Дніпропетровська область, Павлоградський район, вул. Кірова, 44 с. Межиріч, код ЄДРПОУ 32182767) про зупинення виробництва - задоволити.
Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг, під час якої здійснюється експлуатація джерел утворення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу на викиди забруднюючих речовин, а саме: на території майстерні по ремонту тракторів з прибудовою по вул. Шкільна, 2/3, с. Привовчанське: ангар-склад, що використовується для зберігання зернових, відстою сільгосптехніки та як визначене місце для збирання тари з-під використаних добрив; пересувна зерноочисна машина ОВС - 25 - 1 од.; в приміщенні механічної майстерні встановлено: котел твердопаливний індивідуального виготовлення - 1 од., заточувальний верстат - 1 од., зварювальний апарат - 1 од.; токарний цех: токарні верстати - 2 од., свердлильний верстат - 1 од., довбальний верстат - 1 од., фрезерний верстат - 1 од.; цех по ремонту паливної апаратури: стенд по наладці паливної апаратури; акумуляторна ; на території тракторної бригади № 2 (м. Павлоград, вул. Луганська, 239): відкритий майданчик для відстою сільгосптехніки, де здійснюється заправка спецтехніки пестицидами та агрохімікатами; бокси для зберігання автотранспорту - 2 од., в приміщенні механічної майстерні встановлено: свердлильний верстат - 1 од., заточувальний верстат - 1 од., зварювальний апарат - 1 од.; на території мехтоку (м. Павлоград, вул. Колгоспна, 66) встановлено: відкритий майданчик для зберігання зернових - 1 од., в будинку охорони - грубка твердопаливна індивідуального виготовлення - 1 од.; в приміщенні слюсарні - свердлильний верстат - 1 од. та пила циркулярна - 1 од., зерносклад - 1 од., пересувна зерноочисна машина ОВС - 25 - 1 од., зерноочисна машина ЗМ - 60 - 2 од., сепаратор БЦС - 25 - 1 од., обладнаний ПГОУ, завальна яма, норія - 2 од., бункери для очищеного зерна та зернових відходів - 3 од., калібрувальна Селянським (фермерським) господарством Ельдорадо (місцезнаходження: вул. Кірова, буд. 44, с. Межиріч, Павлоградський район, Дніпропетровська область, 51473, місце провадження діяльності: м. Павлоград та с. Привовчанське Павлоградського району Дніпропетровської області), (код ЄДРПОУ 32182767) до повного усунення порушення.
Стягнути з державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 37988899) до спеціального фонду Державного бюджету України судовий збір у розмірі 1921,00 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна грн 00 коп.) на рахунок: УК у Чечел.р.м.Дніпра/Чечел.р/22030101; код ЄДРПОУ (отримувача): 37989253; Рахунок отримувача: UA238999980313131206084004008 за кодом бюджетної класифікації доходів: 22030101; Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); МФО 899998, призначення платежу - судовий збір за позовом.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя С.В. Ніколайчук
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2020 |
Оприлюднено | 30.03.2020 |
Номер документу | 88455677 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Ніколайчук Світлана Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні