Рішення
від 27.03.2020 по справі 540/14/20
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 березня 2020 р.м. ХерсонСправа № 540/14/20 Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Хом`якової В.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Котломонтажналадка - Інвест" до Головного управління Державної податкової служби в Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним рішень про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання вчинити дії,

встановив:

02 січня 2020 року до Херсонського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява приватного підприємства "Котломонтажналадка-Інвест" (далі - позивач, ПП "КМН-Інвест") до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (далі - відповідач-1, ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. С), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2, ДПС України) про визнання протиправним рішень про відмову в реєстрації податкових накладних та зобов`язання вчинити дії, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати рішення №1249481/22758128 Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі від 09.08.19, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 05.07.2019 року; рішення №1250664/22758128 від 12.08.19, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 15.07.2019 року; рішення №1245694/22758128 від 06.08.19, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 02.07.2019 року; рішення №1245700/22758128 від 06.08.19, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 02.07.2019 року; рішення №1249476/22758128 від 09.08.19, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №5від 04.07.2019 року; рішення №1250665/22758128 від 12.08.19, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №11 від 17.07.2019; рішення №1250666/22758128 від 12.08.19, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №16 від 22.07.2019 року;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №6 від 05.07.2019 року, №10 від 15.07.2019 року, №1 від 02.07.2019 року, №2 від 02.07.2019 року, №5 від 04.07.2019 року, №11 від 17.07.2019, №16 від 22.07.2019 року, що подані ПП " КМН-Інвест".

Ухвалою суду від 08.01.2020 позовну заяву залишено без руху та встановлено строк для усунення її недоліків. Станом на 23.01.2020 вимоги ухвали суду від 08.01.2020 позивач виконав в повному обсязі.

Ухвалою суду від 28.01.2020 відкрито спрощене провадження в справі та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Обґрунтовуючи свою правову позицію позивач зазначає, що за результатами здійснення господарських операцій підприємством складено податкові накладні №1 від 05.07.2019 року на суму 810 грн., в т.ч. ПДВ 135 грн., направлена на реєстрацію в ЄРПН 16.07.2019 року; №10 від 15.07.2019 року на суму 5600 грн., в т.ч. ПДВ 933,33 грн., направлена на реєстрацію в ЄРПН 17.07.2019 року; №1 від 02.07.2019 року на суму 2000 грн., в т.ч. ПДВ 333,33 грн., направлена на реєстрацію в ЄРПН 12.07.2019 року; №5 від 04.07.2019 року на суму 7766 грн., в т.ч. ПДВ 1296 грн., направлена на реєстрацію в ЄРПН 16.07.2019 року; №2 від 02.07.2019 року на суму 8124 грн., в т.ч. ПДВ 1354 грн., направлена на реєстрацію в ЄРПН 12.07.2019 року; №11 від 17.07.2019 року на суму 11208 грн., в т.ч. ПДВ 1868 грн., направлена на реєстрацію в ЄРПН 18.07.2019 року; №16 від 22.07.2019 року на суму 1401 грн., в т.ч. ПДВ 233,50 грн., направлена на реєстрацію в ЄРПН 24.07.2019 року. Реєстрація всіх податкових накладних була зупинена із зазначенням такої підстави: "Відповідно до п.201.16 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК … в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податків" пропонуємо надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних … ПП "КМН-Інвест"". Незважаючи на повний пакет наданих первинних документів відповідач-1 виніс рішення , яким відмовлено у реєстрації податкових накладних №6 від 05.07.2019; №10 від 15.07.2019; №1 від 02.07.2019; №2 від 02.07.2019 року; №5 від 04.07.2019; №11 від 17.07.2019; №16 від 22.07.2019. Позивач вважає, що спірні рішення винесені всупереч вимог законодавства, як наслідок вони підлягають скасуванню, а податкові накладні підлягають реєстрації в ЄРПН датою їх подання.

21.02.2020 року відповідач-1 подав до суду письмовий відзив на позов, в якому позовні вимоги не визнає з таких підстав. Спірні рішення про відмову у реєстрації податкових накладних приймались не ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі, а ДФС України. Стосовно вимог про зобов`язання зареєструвати податкові накладні в ЄРПН відповідач-1 вказав, що позивачем не надано на адресу комісії документів, передбачених Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117. В зв`язку з наведеним позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Відповідач-1 одночасно з відзивом на позовну заяву подав клопотання про заміну відповідача-1 на правонаступника - Головне управління ДПС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі. Дане клопотання є обґрунтованим належним чином, тому задовольняється.

Відповідач-2 про свою позицію суд не повідомив, письмового відзиву на позовну заяву не надав, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином.

Справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження за наявними у справі матеріалами (п. 5 ст. 262 КАС України).

Дослідивши наявні у справі докази, суд встановив наступне.

ПП "КМН-Інвест" є юридичною особою, видами діяльності якої є код КВЕД 43.22. Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; код КВЕД 43.29. Інші будівельно-монтажні роботи (основний); код КВЕД 47.19. Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; код КВЕД 71.12. Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; код КВЕД 71.20. Технічні випробування та дослідження; код КВЕД 33.12. Ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення; код КВЕД 33.13. Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування; код КВЕД 33.20. Установлення та монтаж машин і устаткування.

03.01.2019 року між ПП "КМН-Інвест" (Підрядником) та ТОВ Группа компаній "Содружество" (Замовник) було укладено договір підряду №7/01 щодо технічного обслуговування комерційного вузла обліку газу, сигналізації загазованості цеху переробки меду за адресою: м. Олешки, вул. Стаханова 50. На виконання договору у червні 2019 року позивачем виконано роботи з технічного обслуговування комерційного вузла обліку газу, сигналізації загазованості цеху переробки меду за адресою: м. Олешки, вул. Стаханова 50. 05.07.2019 ПП "КМН-Інвест" відповідно до додатку №1 від 03.01.2019 до договору підряду №7/01 від 03.01.2019 року, згідно з актом виконаних робіт (надання послуг) від 05.07.2019 було виконано роботи замовнику ТОВ Группа компаній "Содружество" на загальну суму 810 грн. (в т.ч. ПДВ - 135 грн.) та, відповідно, було складено та направлено на реєстрацію податкову накладну №6 від 05.07.2019. 16.07.2019 ПП "КМН-Інвест" отримало квитанцію про зупинення реєстрації вказаної податкової накладної в ЄРПН на підставі наступного: "Відповідно до п.201.16 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 05.07.2019 №6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податків" пропонуємо надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. 01.08.2019 ПП "КМН-Інвест" подало до відповідача-1 повідомлення №21 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №6 від 05.07.2019 . 09.08.19 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення №1249481/22758128, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №6 від 05.07.2019 року, підстава - ненадання платником податку копій документів.

15.07.2019 ПП "КМН-Інвест" відповідно до договору підряду №05/01 від 03.01.2019 року, додатків №1, 2 до договору, протоколу узгодження договірної ціни за актом здачі-приймання робіт (надання послуг) № 6 від 15.07.2019 року було виконано роботи для замовника ТОВ "Дунапак-Таврія" з технічного обслуговування комерційного вузла обліку газу, технічного обслуговування сигналізації загазованості газоводів парової та водогрійної котелень на загальну суму 5600 грн. у тому числі ПДВ 933, 33 грн. та, відповідно, було складено та направлено на реєстрацію податкову накладну №10 від 15.07.2019 року. 17.07.2019 року ПП "КМН-Інвест" отримало квитанцію про реєстрацію податкової накладної і розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до якої вказану податкову накладну в ЄРПН зареєстровано за №9156044958. Результатом обробки документу є його прийняття ДФС України та зупинення реєстрації на підставі: "Відповідно до п.201.16 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 22.06.2019 №4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податків" пропонуємо надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

02.08.2019 ПП "КМН-Інвест" подало до відповідача-1 повідомлення №17 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №10 від 15.07.2019 року. 12.08.2019 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення №1250664/22758128, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 15.07.2019 , підстава - не надання платником податку копій документів. 02.07.2019 ПП "КМН-Інвест" відповідно до договору підряду №40/06 від 24.06.2019, договірної ціни, за актом приймання виконаних робіт від 02.07.2019 виконало роботи замовнику ТОВ "Агрофірма імені Шевченка" з чергової перевірки димовентиляційних каналів котельні на суму 2000 грн. (в т.ч. ПДВ - 333,33 грн.) та, відповідно, було складено та направлено на реєстрацію податкову накладну №1 від 02.07.2019 . 12.07.2019 ПП "КМН-Інвест" отримало квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до якої зупинення реєстрації здійснено на підставі: відповідно до п.201.16 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 02.07.2019 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податків" пропонуємо надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. 29.07.2019 ПП "КМН-Інвест" подало до відповідача-1 повідомлення №18 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №1 від 02.07.2019. 06.08.2019 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення №1245694/22758128, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №1 від 02.07.2019, підстава - ненадання платником податку копій документів.

02.07.2019 замовником ТОВ "Агрофірма імені Шевченко" згідно рахунку № 125 від 24.06.19 на підставі договору підряду № 39/06 від 24.06.19 щодо ревізійних, режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних робіт котла ДЕ 6.5 Генічеської ГІСФ здійснено передплату на суму 8124 грн. ( в т.ч ПДВ 1354 грн.) та ПП "КМН-Інвест" було складено та направлено на реєстрацію податкову накладну №2 від 02.07.2019. 12.07.2019 ПП "КМН-Інвест" отримало квитанцію про зупинення реєстрації на підставі: відповідно до п.201.16 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 02.07.2019 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податків" пропонуємо надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. 13.07.2019 ПП "КМН-Інвест" подало до відповідача-1 повідомлення №19 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №2 від 02.07.2019 . 06.08.2019 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення №1245700/22758128, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 02.07.2019, підстава - ненадання платником податку копій документів.

04.07.2019 ПП "КМН-Інвест" за актом приймання виконаних робіт б/н від 04.07.2019 на підставі договору підряду № 41/06 від 03.07.2019, договірної ціни, розрахунку прямих і загальновиробничих витрат, дефектних актів, відомостей ресурсів здійснило на користь замовника ДУ "Херсонський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров`я України" поточний ремонт запірних пристроїв на розподільчому газопроводі низького тиску на загальну суму 7766 грн. в т.ч. ПДВ 1296 грн. та, відповідно, було складено та направлено на реєстрацію податкову накладну №5 від 04.07.2019. 16.07.2019 ПП "КМН-Інвест" отримало квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до якої підставою зупинення реєстрації на підставі: "Відповідно до п.201.16 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 02.07.2019 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податків" пропонуємо надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних". 01.08.2019 ПП "КМН-Інвест" подало до відповідача-1 повідомлення №20 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №5 від 04.07.2019. 09.08.2019 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації було прийнято рішення №1249476/22758128, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 04.07.2019, підстава - ненадання платником податку копій документів.

17.07.19 ПП "КМН-Інвест" за актом приймання виконаних робіт №1 від 17.07.2019 на підставі договору підряду № 43/07 від 09.07.2019, договірної ціни, розрахунку прямих і загальновиробничих витрат, здійснило на користь замовника ПП "Інтер Склад" роботи з перевірки запобіжних клапанів на загальну суму 11208 грн. в т.ч. ПДВ 1868 грн. та, відповідно, було складено та направлено на реєстрацію податкову накладну №11 від 17.07.2019. 18.07.2019 ПП "КМН-Інвест" отримало квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до якої підставою зупинення реєстрації є: "Відповідно до п.201.16 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 02.07.2019 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податків" пропонуємо надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних". 02.08.2019 ПП "КМН-Інвест" подало до відповідача-1 повідомлення №23 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №11 від 17.07.2019. 12.08.2019 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення №1250665/22758128, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №11 від 17.07.2019, підстава - ненадання платником податку копій документів.

22.07.2019 ПП "КМН-Інвест" за актом приймання виконаних робіт №2 від 27.07.2019 на підставі договору підряду № 43/07 від 09.07.2019, додаткової угоди №1 до зазначеного договору договірної ціни, розрахунку прямих і загальновиробничих витрат, здійснило на користь замовника ПП "Інтер Склад" роботи з перевірки запобіжних клапанів на загальну суму 1401 грн., в т.ч. ПДВ 233,50 грн. та відповідно, було складено та направлено на реєстрацію податкову накладну №16 від 22.07.2019. 24.07.2019 ПП "КМН-Інвест" отримало квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної на підставі: "Відповідно до п.201.16 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 02.07.2019 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 "Критеріїв ризиковості платника податків" пропонуємо надати пояснення та/або копії документів достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. 02.08.2019 року ПП "КМН-Інвест" подало до відповідача-1 повідомлення №22 про надання пояснень та копій документів щодо податкової накладної №16 від 22.07.2019. 12.08.2019 комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, було прийнято рішення №1250666/22758128, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №16 від 22.07.2019, підстава - ненадання платником податку копій документів.

Позивач, вважаючи необґрунтованою відмову у реєстрації податкових накладних, звернувся до адміністративного суду за захистом своїх прав.

При вирішенні даного спору по суті, суд вважає за необхідне врахувати наступні обставини та приписи законодавства.

Правовідносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначено Податковим кодексом України.

Згідно п. п. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Пунктом 201.1 статті 201 ПК України передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У розумінні підпункту 14.1.60 пункту 14 статті 14 ПК України, Єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами. Таким органом центральної виконавчої влади, є Державна податкова служба України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.10 р. №1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, яким визначено механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - Порядок № 1246).

Згідно п. 2 Порядку № 1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", та "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 13 Порядку № 1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Згідно п. 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 , який діяв на час зупинення реєстрації спірних податкових накладних позивача (далі - Порядок № 117), податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

При цьому, відповідно до п. 10 Порядку № 117 критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Пунктом 13 Порядку № 117 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД/послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 14 порядку №117 визначено перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, який включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Згідно п. 74.2 ст. 74 ПК України критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зі змісту квитанцій від 12.07.2019, 16.07.2019, 17.07.2019, 18.07.2019, 24.07.2019 року слідує, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям ризиковості платника податку, визначених пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку".

Всупереч п. 13 Порядку № 117, у квитанціях не зазначено конкретного та чіткого критерію ризиковості платника податку, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Фіскальним органом у квитанціях зазначено лише загальне посилання на відповідність Податкової накладної критерію ризиковості платника податку, визначених пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку, у той час як чинне законодавство вимагає від контролюючого органу зазначення конкретного виду критерію.

Листом Державної фіскальної служби України від 21.03.2018 р. N 959/99-99-07-18 визначено "Критерії ризиковості платника податку".

Відповідно до пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку, комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Тобто, пп.1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку містить декілька випадків ризиковості підприємства, жодний з яких не можливо застосувати до позивача.

Пп. 1.6 п. 1 Критеріїв № 1962 (лист ДФС від 07 серпня 2019 року № 1962/99-99-29-01-01 "Критерії ризиковості платника податку") містить у собі визначення різних обставин встановлення ризиковості платника податків. Комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

керівник платника податку та/або головний бухгалтер, та/або особа, що має право підпису, згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстровані (перереєстровані) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України";

платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

в органах ДФС наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній / розрахунку коригування.

Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Відповідність платника податку Критеріям ризиковості платників податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв.

Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. Якщо платник податків, якого внесено до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв, такого платника податків виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації. У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС. Інформація про внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків, відповідно до пунктів 1.1 - 1.6 цих Критеріїв, стає доступною платнику в Електронному кабінеті.

Таким чином, фіскальний орган був зобов`язаний чітко вказати у квитанції не тільки на конкретний вид критерію, який встановлений пп. 1.6 п. 1 Критеріїв №959 та № 1962, але і на відповідне рішення, відповідно до якого позивача внесено до переліку ризикових платників.

При цьому, пунктами 6 та 7 Порядку № 117 визначено, що у разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Зі змісту вказаних норм слідує, що підставами для зупинення реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування є наступні:

1) відповідність платника податку - критеріям ризиковості платника податку;

2) відповідність податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Отже, положення зазначених пунктів Порядку № 117 є чіткими і не припускають неоднозначне (множинне) трактування обов`язків контролюючих органів.

Разом з тим, реєстрація поданих позивачем податкових накладних зупинена, як зазначено в квитанціях, через те, що "ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 "Критеріїв ризиковості платника податку".

Згідно з п.п. 14, 15 Порядку № 117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Пунктами 18 - 21 Порядку № 117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). Зазначені комісії приймають рішення про: реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі. Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як слідує з матеріалів справи, позивачем, у спосіб, визначений Порядком № 117, направлено ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі копії первинних документів по податковим накладним.

Поряд з цим, форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначена Порядком № 117 (додаток 2 до Порядку). Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН з підстав ненадання платником податку копій документів, контролюючий орган зобов`язаний підкреслити документи, які не надано.

Проте, на порушення наведених вимог законодавства оскаржувані рішення містять лише загальне твердження про ненадання платником податків копій документів: "первинні документи щодо постачання /придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні".

Втім, податковий орган не вказує підстави своїх відмови та не конкретизує, які саме документи, з урахуванням доданих до повідомлень, не були надані платником податків.

Суд зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного кола документів.

Суд звертає увагу, що у відзиву на позовну заяву відповідач-1 також не наводить конкретизації документів, які не були надані позивачем після зупинення реєстрації податкових накладних.

Крім того, сукупність наданих позивачем первинних документів не дають підстав для сумніву щодо реальності фінансово-господарських операцій, а наданий позивачем пакет документів був достатнім для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. В свою чергу, відповідачем зазначені документи всебічно не досліджені, а доводи платника податків не спростовані.

Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Водночас, суд вказує, що здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу. Суд вважає, що у цій справі, контролюючий орган вийшов за межі своїх повноважень визначених ст. 201 ПК України, Порядку № 117 в межах розгляду питання щодо реєстрації податкових накладних, оскільки фактично перейшов у стадію проведення перевірки суб`єкта господарювання, надання оцінки господарським операціям та їх реальності, що може бути здійснено тільки в порядку визначеному главою 8 (перевірки) ПК України. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що комісія Головного управління ДФС в Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі не мала правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних, а тому сім рішень комісії про відмову ПП "Котломонтажналадка-Інвест" у реєстрації податкових накладних в ЄРПН є протиправними та підлягають скасуванню.

Посилання відповідача-1 на те, що рішення про відмову в реєстрації ПН були прийняті комісією не регіонального рівня, а комісією ДФС України суд вважає такими, що не обгрунтовані належними доказами та такими, що суперечать встановленому порядку реєстрації ПН. Так, згідно п. 18-19 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС). Рішення приймаються комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 15 цього Порядку. Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку (п. 27 Порядку зупинення реєстрації ПН).

Постановою КМУ від 21.02.2018 № 117 також був затверджений Порядок роботи комісії, які приймають рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН, який визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , а також права та обов`язки її членів. Цим Порядком встановлено, що саме комісії контролюючих органів регіонального рівня діють в межах повноважень, визначених у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Такі комісії на своїх засіданнях приймають рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, перевіряють подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні). В свою чергу, комісія центрального рівня розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації. Таким чином, платник податків має можливість оскаржити рішення комісії регіонального рівня до комісії центрального рівня.

До складу комісій регіонального рівня можуть включатись посадові особи головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС. (п. 6 Порядку роботи комісій), тому головою комісії регіонального рівня може бути і посадова особа ДФС України.

Законодавчими приписами визначено суб`єктивний склад осіб, які будуть учасниками судового процесу (відповідачами) у справах про оскарження протиправної відмови у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних, зокрема Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних":

- головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників ДФС - в частині оскарження рішення комісії, яка прийняла рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

- Державна фіскальна служба України в частині зобов`язання зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у випадку визнання протиправними та скасування рішень головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Виходячи з викладеного, та враховуючи предмет позову, суд дійшов висновку, що рішення про відмову у реєстрації ПН приймала комісія регіонального рівня, а ДПС України є належним відповідачем в частині зобов`язання зареєструвати вказані податкові накладні.

Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Отже, з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу здійснити реєстрацію спірних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Під час розгляду справи відповідачі як суб`єкти владних повноважень не надали суду достатньо належних і достовірних доказів, а відтак, не довели правомірності своїх рішень.

За таких обставин, з урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про протиправність дій відповідачів, а тому, адміністративний позов підлягає задоволенню.

Згідно з приписами ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Сплачений позивачем судовий збір в сумі 13447 грн. суд стягує з Головного управління ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі, оскільки через відмову комісії ГУ у реєстрації податкових накладних спір був доведений до розгляду в суді. .

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позовні вимоги задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісій, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації №1249481/22758128 від 09.08.19, №1250664/22758128 від 12.08.19, №1245694/22758128 від 06.08.19, №1245700/22758128 від 06.08.19, №1249476/22758128 від 09.08.19, №1250665/22758128 від 12.08.19, №1250666/22758128 від 12.08.19.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №6 від 05.07.2019 року, №10 від 15.07.2019 року, №1 від 02.07.2019 року, №2 від 02.07.2019 року, №5 від 04.07.2019 року, №11 від 17.07.2019, №16 від 22.07.2019 року, що подані ПП " КМН-Інвест".

Стягнути з Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (73026, м. Херсон, просп. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 43143201) за рахунок бюджетних асигнувань судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору на користь приватного підприємства "Котломонтажналадка-Інвест" (Код ЄДРПОУ 22758128) в сумі 13447,00 грн (тринадцять тисяч чотириста сорок сім грн). .

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя В.В. Хом`якова

кат.

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.03.2020
Оприлюднено30.03.2020
Номер документу88457076
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —540/14/20

Ухвала від 13.08.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 14.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 15.07.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 14.07.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 06.07.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 01.07.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 12.05.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 24.04.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

Рішення від 27.03.2020

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні