КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А
26 березня 2020 року м. Кропивницький Справа № 340/631/20
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Хилько Л.І., розглядаючи у підготовчому засіданні адміністративну справу за позовом:
Пантаївської селищної ради м. Олександрії Кіровоградської області (код ЄДРПОУ - 04366488; адреса: вул. Магістральна, 49, с. Пантаївка, м. Олександрія, Кіровоградська область, 28023)
до відповідача:
Олександрійської міської ради Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 33423535; адреса: проспект Соборний, 59, м. Олександрія, Кіровоградська область, 28000)
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Пантаївська дитяча музична школа (код ЄДРПОУ - 02138783; адреса: 28023, Кіровоградська область, м. Олександрія, смт.Пантаївка, вул. Фрунзе, 27)
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Будинок культури селища Пантаївка (код ЄДРПОУ - 32637514; адреса: 28023, Кіровоградська область, м. Олександрія, смт.Пантаївка, вул. Магістральна, 47)
про визнання протиправними та скасування рішень, -
В С Т А Н О В И В:
Пантаївська селищна рада м.Олександрії Кіровоградської області (далі - позивач) звернулась до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом до Олександрійської міської ради Кіровоградської області (далі - відповідач), третіх осіб, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Пантаївська дитяча музична школа управління служби безпеки України у Кіровоградській області, Будинок культури селища Пантаївка (далі - треті особи), в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Олександрійської міської ради Кіровоградської області №882 від 31 січня 2020 року;
- визнати протиправним та скасувати рішення Олександрійської міської ради Кіровоградської області №883 від 31 січня 2020 року.
Відповідною ухвалою суду від 27.02.2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче судове засідання на 16.03.2020 року (а.с.68).
Учасники справи у відповідності до процесуальних положень Кодексу адміністративного судочинства України повідомлені про дату, час та місце розгляду справи (а.с.69-78,88-92).
При цьому, у порядку підготовки справи до судового розгляду, вищевказаною ухвалою судом було витребувано додаткові докази по справі.
Представником відповідача на виконання вимог процесуальних приписів Кодексу адміністративного судочинства подано відзив на адміністративний позов у якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог (а.с.101-107).
Представником третьої особи - Будинку культури селища Пантаївка надано до суду письмові пояснення щодо даного адміністративного позову, в якому наголошено на відмові у задоволенні позовних вимог (а.с.93-95).
В судовому засіданні 16.03.2020 року представником позивача заявлено клопотання про відкладення розгляду справи у зв`язку із не отриманням відзиву на адміністративний позов.
З огляду на наявність клопотання, суд вирішив усною ухвалою відкласти розгляд справи до 02.04.2020 року, що відображено у протоколі судового засідання від 16.03.2020 року (а.с.152-153).
Предметом спору в даній справі є встановлення правомірності дій Олександрійської міської ради Кіровоградської області під час винесення рішень №882, 883 від 31.01.2020 року.
Разом з тим, статтею 173 КАС України визначені завдання та строки підготовчого провадження.
Так, ч. 2 ст.173 КАС України вказує, що завданням підготовчого провадження є: остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; з`ясування заперечень проти позовних вимог; визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібранню відповідних доказів; вирішення відводів; визначення порядку розгляду справи; вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.
Відтак, з огляду на вказане суд приходить до висновку, що положення статті 173 КАС України зобов`язує суд під час розгляду справи у підготовчому судовому засіданні вчинити дії з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.
Згідно із п. 3 ч. 2 ст. 181 КАС України, суд відкладає підготовче засідання в інших випадках, коли питання, визначені частиною другою статті 180 цього кодексу, не можуть бути розглянуті у даному підготовчому засіданні.
Положеннями статті 72 КАС України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення (стаття 73 КАС України).
З огляду на викладене суд зазначає, що за приписами статті 242 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Згідно статті 9 КАС України принципами адміністративного судочинства є змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з`ясування всіх обставин у справі.
Суть офіційного з`ясування всіх обставин у справі визначена в частині четвертій статті 9 цього Кодексу, якими встановлено, що суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Таким чином, також принцип офіційного з`ясування всіх обставин у справі зобов`язує суд вчинити всі необхідні дії для повного та всебічного з`ясування фактичних обставин справи з метою забезпечення прийняття правосудного рішення.
Так, рішенням Олександрійської міської ради Кіровоградської області від 31.01.2020 року №882, відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , керуючись статтею 19 Закону України «Про культуру» , ст.ст.104,105,110,111 Цивільного кодексу України, з метою оптимізації мережі діючих закладів культури, відсутністю фінансової можливості утримання Пантаївської дитячої музичної школи, враховуючи рішення виконавчого комітету міської ради від 30.01.2020 року №65 та висновки постійних комісій міської ради, припинено Пантаївську дитячу музичну школу шляхом ліквідації (а.с.23-24).
Рішенням Олександрійської міської ради Кіровоградської області від 31.01.2020 року №883, відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , керуючись статтею 19 закону України «Про культуру» , ст.ст.104,105,110,111 Цивільного кодексу України, з метою оптимізації мережі діючих закладів культури, відсутністю фінансової можливості утримання Будинку культури селища Пантаївка, враховуючи рішення виконавчого комітету міської ради від 30.01.2020 року №66 та висновки постійних комісій міської ради, припинено Будинок культури селища Пантаївка шляхом ліквідації (а.с.26-27).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 року 2145-VIII, державну політику у сфері освіти визначає Верховна Рада України, а реалізують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, інші центральні органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Згідно статті 24 Закону України «Про освіту» система управління закладами освіти визначається законом та установчими документами. Установчі документи закладу освіти повинні передбачати розмежування компетенції засновника (засновників), інших органів управління закладу освіти та його структурних підрозділів відповідно до законодавства. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють: засновник (засновники); керівник закладу освіти; колегіальний орган управління закладу освіти; колегіальний орган громадського самоврядування; інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.
Відповідно до п.1 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про культуру» базова мережа закладів культури - комплекс підприємств, установ, організацій і закладів культури державної та комунальної форми власності, діяльність яких спрямована на створення умов для забезпечення розвитку творчості людини, збирання, збереження, використання і поширення інформації про матеріальні та духовні культурні цінності, наукові розробки, а також на забезпечення цілісності культурного простору України, доступності національного культурного надбання, дотримання прав громадян у сфері культури.
Згідно ч. 3 ст. 19 ЗУ «Про культуру» створення чи припинення, у тому числі ліквідація, закладів культури здійснюється в порядку, визначеному законодавством.
Відповідно ст. 22 ЗУ «Про культуру» базова мережа закладів культури формується з метою: забезпечення розвитку сфери культури, всіх жанрів і видів мистецтва, а також цілісності національної культури; дотримання прав громадян України у сфері культури, забезпечення доступності національного культурного надбання, культурних благ та мистецької творчості шляхом дотримання державних соціальних нормативів у сфері обслуговування закладами культури.
Базова мережа закладів культури формується органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Існуючі заклади культури та заклади освіти сфери культури автоматично включаються до базової мережі.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування під час формування та забезпечення функціонування базової мережі закладів культури керуються державними соціальними нормативами у сфері обслуговування закладами культури, передбаченими Законом України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії» . Виключення закладів культури з базової мережі можливе лише за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв.
Згідно ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про культуру» до базової мережі закладів культури місцевого рівня належать комунальні заклади культури (бібліотеки, музеї, галереї, заповідники, виставкові зали, театри, філармонії, концертні організації, мистецькі колективи, кінотеатри, кіновідеопрокатні підприємства, об`єднання, палаци і будинки культури , інші клубні заклади, заклади освіти сфери культури, мистецькі школи , студії, парки культури та відпочинку тощо).
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст. 24 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Відповідно до підпункту 12 пункту 2 розділу ІІІ Положення про мистецьку школу затвердженого наказом Міністерства культури України від 09.08.2018 року №686, засновник мистецької школи, серед іншого, забезпечує соціальний захист здобувачів, педагогічних працівників та інших працівників мистецької школи; у разі реорганізації чи ліквідації мистецької школи забезпечує здобувачам початкової мистецької освіти можливість продовжити навчання в іншій мистецькій школі.
Тому, у даному випадку потрібно з`ясувати від учасників справи інформацію чи було Олександрійською міською радою Кіровоградської області як засновником Пантаївської дитячої музичної школи вжито заходів по забезпеченню здобувачами початкової мистецької освіти можливість продовжити навчання в іншій музичній школі такого самого рівня та встановити наявність погодження із центральним органом виконавчої влади (відповідними міністерствами створеними відповідно до вищевказаних законів), що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв, щодо виключення закладів культури (Пантаївської дитячої музичної школи, Будинку культури селища Пантаївка) з базової мережі.
При цьому, суд зауважує, що статтею 32 Закону України «Про місцеве самоврядування» визначені повноваження органів місцевого самоврядування у сфері освіти, охорони здоров`я, культури, фізкультури і спорту.
Частиною 1 вказаної статті визначені повноваження органів місцевого самоврядування віднесені до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, в свою чергу пунктом «а» частини 1 даної статті визначено власні (самоврядні) повноваження.
Зокрема, відповідно до підпункту 1 пункту «а» частини першої статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування» встановлено власні (самоврядні) повноваження щодо управління закладами освіти , охорони здоров`я, культури , фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення.
Порядок проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, від 03.11.2010, №996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» , визначає основні вимоги до організації і проведення органами виконавчої влади консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики.
Відповідно до пункту 2 вказаного Порядку консультації з громадськістю проводяться з метою залучення громадян до участі в управлінні державними справами, надання можливості для їх вільного доступу до інформації про діяльність органів виконавчої влади, а також забезпечення гласності, відкритості та прозорості діяльності зазначених органів.
З огляду на приписи вказаного Порядку суд вважає, витребувати додаткові докази по справі.
При цьому, в матеріалах справи міститься рішення сімдесят дев`ятої сесії сьомого скликання Олександрійської міської ради Кіровоградської області від 11.12.2019 року №839 «Про організаційно-правові заходи, пов`язані з виходом адміністративно-територіального та фінансового підпорядкування Олександрійської міської ради, яким вирішено взяти до відома рішення Пантаївської селищної ради міста Олександрії Кіровоградської області від 03.10.2019 року №266 «Про надання згоди на добровільне об`єднання територіальних громад та делегування представника до спільної робочої групи» .
З огляду на наявність вказаних рішень суд вважає за потрібним витребувати від учасників справи належним чином засвідчені копії правовстановлюючих документів Пантаївської селищної об`єднаної територіальної громади (рішення, статут, положення, розпорядження, накази, тощо) та відповідні рішення.
Частиною 2 статті 44 КАС України визначено, що учасники справи зобов`язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов`язки.
Учасники судового процесу та їхні представники повинні добросовісно користуватися процесуальними правами. Зловживання процесуальними правами не допускається (ч.1ст.45 КАС України).
З огляду на предмет спору у даній справі, для об`єктивного розгляду справи суд вважає надати учасникам справи можливість скористатись належними їм процесуальними правами гарантованими положеннями Кодексу адміністративного судочинства України та продовжити строк підготовчого провадження у справі у зв`язку із зібранням додаткових доказів по справі.
Вирішуючи питання про подальший розгляд справи суд зазначає наступне.
Усною ухвалою суду, занесеною до протоколу судового засідання від 16.03.2020 року датою наступного судового засідання визначено дату 02.04.2020 року (а.с.152-153).
07 березня 2020 року Всесвітня організація охорони здоров`я (ВООЗ) виступила із заявою, щодо необхідності вчинення ефективних мір безпеки по стримуванню та контролю розповсюдження COVID-19, які можуть істотно уповільнити та навіть повернути назад поширення вірусу.
11 березня 2020 року, ВООЗ охарактеризувала ситуацію яка склалася у світі, як пандемію, тобто розповсюдження нового захворювання у світових масштабах.
Відповідно до статті 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" №1645-III від 06.04.2000 року, з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 року, постановою Кабінету Міністрів України № 211 від 11.03.2020 року "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19" було установлено з 12.03.2020 року до 03.04.2020 року, на всій території України карантин, заборонивши: відвідування закладів освіти її здобувачами; проведення всіх масових заходів, у яких бере участь понад 200 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Спортивні заходи дозволяється проводити без участі глядачів (уболівальників).
Згідно листа Ради суддів України №186/20 від 16.03.2020 року з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19", судам рекомендовано на період з 16 березня до 03 квітня 2020 р. встановити особливий режим роботи.
Рішенням комісії Міської ради міста Кропивницького з питань евакуації, з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 12.03.2020 для запобігання поширенню коронавірусу та щодо визначення алгоритмів дій у разі виникнення захворювання на COVID-19 з 00 год. 00 хв. 12 березня 2020 року на території Кропивницького вводяться обмежувальні заходи. Серед обмежувальних заходів: призупинення освітнього процесу у закладах загальної середньої, дошкільної, позашкільної, професійної освіти міста усіх типів та форм власності, обмеження проведення спортивних заходів, рекомендація призупинки роботи театрів, кінотеатрів, музеїв, розважальних закладів та нічних клубів, організації культурно-масових заходів, тощо.
Рішенням комісії Міської ради міста Кропивницького з питань евакуації, з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 17.03.2020 для запобігання поширенню коронавірусу з 00 год. 01 хв. 17 березня 2020 року на території міста Кропивницький додатково забороняється проведення всіх масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів, у яких бере участь понад 10 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Рішення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій є обов`язковим до виконання на території міста, вступили в дію негайно і триватимуть до покращення загальної епідеміологічної ситуації.
Крім того, Кабінет Міністрів України рішенням від 25.03.2020 року продовжив карантин до 24 квітня та запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території країни.
Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.
Відповідно до статті 29 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" №1645-III від 06.04.2000 року, карантин встановлюється та відміняється Кабінетом Міністрів України.
Питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.
Рішення про встановлення карантину, а також про його відміну негайно доводиться до відома населення відповідної території через засоби масової інформації.
У рішенні про встановлення карантину зазначаються обставини, що призвели до цього, визначаються межі території карантину, затверджуються необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, їх виконавці та терміни проведення, встановлюються тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов`язки, що покладаються на них. Карантин встановлюється на період, необхідний для ліквідації епідемії чи спалаху особливо небезпечної інфекційної хвороби. На цей період можуть змінюватися режими роботи підприємств, установ, організацій, вноситися інші необхідні зміни щодо умов їх виробничої та іншої діяльності.
До відміни карантину його територію можуть залишити особи, які пред`явили довідку, що дає право на виїзд за межі території карантину.
Організація та контроль за дотриманням встановленого на території карантину правового режиму, своєчасним і повним проведенням профілактичних і протиепідемічних заходів покладаються на місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Відповідно до статті 32 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" №1645-III від 06.04.2000 року, обмежувальні протиепідемічні заходи встановлюються місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за поданням відповідного головного державного санітарного лікаря у разі, коли в окремому населеному пункті, у дитячому виховному, навчальному чи оздоровчому закладі виник спалах інфекційної хвороби або склалася неблагополучна епідемічна ситуація, що загрожує поширенням інфекційних хвороб. Обмеженням підлягають ті види господарської та іншої діяльності, що можуть сприяти поширенню інфекційних хвороб.
Види і тривалість обмежувальних протиепідемічних заходів встановлюються залежно від особливостей перебігу інфекційної хвороби, стану епідемічної ситуації та обставин, що на неї впливають.
Згідно до пункту 1 частини другої статті 236 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі захворювання учасника справи, підтвердженого медичною довідкою, що перешкоджає прибуттю до суду, якщо його особиста участь буде визнана судом обов`язковою, - до одужання.
Відповідно до частини 6 статті 7 КАС України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.
Водночас, при повній або частковій відсутності норм, які регулюють певні суспільні відносини, можливо застосувати аналогію закону, тобто, рішення справи або окремого юридичного питання на основі правової норми, розрахованої на схожі випадки.
Слід зазначити, що застосування аналогії забороняється, якщо вона прямо заборонена законом, чи якщо закон пов`язує настання юридичних наслідків з наявністю конкретних норм.
При вирішенні справи по аналогії закону чи аналогії права обов`язковим є дотримання таких умов: аналогія допустима лише у випадку повної чи часткової відсутності правових норм; суспільні відносини, до яких застосовується аналогія, повинні знаходитися у сфері правового регулювання; повинна бути схожість між обставинами справи і наявною нормою за суттєвими юридичними ознаками; пошук норми, що регулює аналогічний випадок, повинен здійснюватися спочатку в актах тієї ж галузі права, у випадку відсутності - в іншій галузі права і у законодавстві в цілому; винесене у процесі використання аналогії правове рішення не повинно суперечити нормам закону, його меті; обов`язково повинно бути мотивоване пояснення причин застосування рішення по аналогії до конкретного випадку.
Отже у разі, якщо спірні правовідносини не врегульовані законом, суд застосовує закон, що регулює подібні за змістом відносини (аналогія закону), а за відсутності такого - суд виходить із загальних засад законодавства (аналогія права).
Відповідно до частини 3 статті 78 КАС України обставини, визнані судом загальновідомими, не потребують доказування.
Як зазначалось судом, 11.03.2020 р. Всесвітня організація охорони здоров`я оголосила пандемію коронавірусу в світі.
Відтак, на думку суду, введення на території України карантинних заходів з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 свідчить про те, що загроза розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19, є перешкодою для нормального функціонування підприємств, установ та організацій у звичайному режимі, у тому числі, й шляхом слухання справ у судах за участі сторін.
Враховуючи те, що пандемія коронавірусу COVID-19 є загальновідомим фактом, суд вважає, що учасники процесу звільнені від надання медичної довідки. Суд виходить з того, що потенційно хворим у період карантину може бути кожен учасник справи, а тому вважає за необхідне застосувавши аналогію положення закону пункту 1 частини 2 статті 236 КАС України, та зупинити провадження у справі до завершення обмежувальних протиепідемічних заходів.
Після завершення обмежувальних протиепідемічних заходів судом буде визначено дату наступного судового засідання, про що буде повідомлено учасників справи у встановленому процесуальним законом порядку.
При цьому, суд вважає за необхідне витребувати від учасників справи додаткові докази для повного та об`єктивного розгляду справи, зобов`язавши учасників справи направити витребувані докази на адресу суду.
Керуючись ст.ст. 236, 243, 248, 256 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Зупинити провадження у справі 340/631/20 за позовом Пантаївської селищної ради м. Олександрії Кіровоградської області до Олександрійської міської ради Кіровоградської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Пантаївська дитяча музична школа, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Будинок культури селища Пантаївка про визнання протиправними та скасування рішень - до завершення обмежувальних протиепідемічних заходів.
В порядку підготовки справи до розгляду від учасників справи витребувати наступні докази.
Зобов`язати позивача - Пантаївську селищну раду м. Олександрії Кіровоградської області протягом 7-ми днів з дня отримання цієї ухвали надіслати до суду:
- належним чином засвідчені копії правовстановлюючих документів Пантаївської селищної об`єднаної територіальної громади (рішення, розпорядження, статут, положення, розпорядження, накази, тощо);
- письмову інформацію щодо того, чи були проведені Олександрійською міською радою Кіровоградської області та Пантаївською селищною радою м. Олександрії Кіровоградської області загальні збори громадян, інші форми консультацій з громадськістю за участю населення селища Пантаївка з приводу обговорення необхідності ліквідації Пантаївської дитячої музичної школи, Будинку культури селища Пантаївка;
- письмову інформацію із підтверджуючими доказами, щодо того чи було Олександрійською міською радою Кіровоградської області та Пантаївською селищною радою м. Олександрії Кіровоградської області, вжито заходів по забезпеченню здобувачами початкової мистецької освіти можливість продовжити навчання в іншій музичній школі такого самого рівня;
- належним чином засвідчену копію рішення Пантаївської селищної ради міста Олександрії Кіровоградської області від 03.10.2019 року №266 «Про надання згоди на добровільне об`єднання територіальних громад та делегування представника до спільної робочої групи» ;
- письмову інформацію щодо того чи відбувались із жителями селища обговорення, загальні збори громадян щодо утворення Пантаївської селищної об`єднаної територіальної громади.
Збов`язати відповідача - Олександрійську міську раду в Кіровоградській області протягом 7-ми днів з дня отримання цієї ухвали надіслати до суду:
- належним чином засвідчені копії рішень виконавчого комітету Олександрійської міської ради від 30.01.2020 року №65, №66;
- належним чином засвідчені копії протоколу вісімдесят другої сесії сьомого скликання Олександрійської міської ради Кіровоградської області від 31.01.2020 року на якій були прийняті рішення №882, 883;
- належним чином засвідчені копії правовстановлюючих документів Пантаївської селищної об`єднаної територіальної громади (рішення, статут, положення, розпорядження, накази, тощо);
- письмові інформацію щодо того чи були проведені Олександрійської міської радою Кіровоградської області як засновником громадські слухання, загальні збори громадян, інші форми консультацій з громадськістю за участю населення селища Пантаївка з приводу обговорення необхідності ліквідації Пантаївської дитячої музичної школи, Будинку культури селища Пантаївка ;
- письмову інформацію із підтверджуючими доказами, щодо того чи було Олександрійською міською радою Кіровоградської області як засновником Пантаївської дитячої музичної школи, вжито заходів по забезпеченню здобувачами початкової мистецької освіти можливість продовжити навчання в іншій музичній школі такого самого рівня;
- надати докази погодження із центральним органом виконавчої влади (відповідними міністерствами (їх управліннями) створеними відповідно до вищевказаних законів), що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв, щодо виключення закладів культури (Пантаївської дитячої музичної школи, Будинку культури селища Пантаївка) з базової мережі;
- належним чином засвідчену копію рішення Пантаївської селищної ради міста Олександрії Кіровоградської області від 03.10.2019 року №266 «Про надання згоди на добровільне об`єднання територіальних громад та делегування представника до спільної робочої групи» ;
- письмову інформацію щодо того чи відбувались із жителями селища обговорення, загальні збори громадян щодо утворення Пантаївської селищної об`єднаної територіальної громади.
Зобов`язати третіх осіб - Пантаївську дитячу музичну школа, Будинок культури селища Пантаївка протягом 7-ми днів з дня отримання цієї ухвали надіслати до суду:
- належним чином засвідчені копії правовстановлюючих документів Пантаївської селищної об`єднаної територіальної громади (рішення, статут, положення, розпорядження, накази, тощо);
- письмові інформацію щодо того чи були проведені Олександрійської міської радою Кіровоградської області та Пантаївською селищною радою м. Олександрії Кіровоградської област гроадські слухання, загальні збори громадян, інші форми консультацій з громадськістю за участю населення селища Пантаївка з приводу обговорення необхідності ліквідації Пантаївської дитячої музичної школи, Будинку культури селища Пантаївка;
- письмову інформацію із підтверджуючими доказами, щодо того чи було Олександрійською міською радою Кіровоградської області та Пантаївською селищною радою м. Олександрії Кіровоградської області, вжито заходів по забезпеченню здобувачами початкової мистецької освіти можливість продовжити навчання в іншій музичній школі такого самого рівня;
- письмову інформацію щодо того чи відбувались із жителями селища обговорення, загальні збори громадян щодо утворення Пантаївської селищної об`єднаної територіальної громади.
Повідомити учасників справи, що в разі ненадання до суду витребуваних документів, розгляд справи може бути здійснено за наявними матеріалами.
Сторони (представники) допускаються до участі в справі при наявності документа, що посвідчує особу кожного та документа, що засвідчує повноваження їх представників у порядку, визначеному § 2 Глави 4 розділу 1 КАС України.
Роз`яснити сторонам їх обов`язок добросовісного користування належними їм процесуальними правами та неухильним виконанням процесуальних обов`язків, передбачених положеннями ст.ст.44-47 КАС України.
Копію ухвали направити учасникам справи.
Інформацію щодо стану розгляду даної справи сторони можуть отримати в мережі Інтернет за мережевим шляхом: http://adm.kr.court.gov.ua/sud1170/ .
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та, в частині зупинення провадження, може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 15-денний строк з дня її підписання. У частині витребування доказів ухвала оскарженню не підлягає.
Згідно п.п.15.5 п.1 Розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Кіровоградський окружний адміністративний суд.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Л.І. Хилько
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.03.2020 |
Оприлюднено | 30.03.2020 |
Номер документу | 88461211 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Л.І. Хилько
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні