Справа № 161/2657/20
Провадження № 1-кс/161/1293/20
ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 березня 2020 року Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 , за участі: секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання заступника начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_3 , про передачу для реалізації та управління майном, на яке накладено арешт, -
В С Т А Н О В И В:
Заступник начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_3 , за погодженням із прокурором у кримінальному провадженні прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду у кримінальному провадженні прокуратури Волинської області ОСОБА_4 , звернувся до слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області з клопотанням про передачу Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів в управління для реалізації або передачі в управління за договором на підставах,у порядкута наумовах,визначених ст.ст.19;21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», майно, на яке ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області, від 01.11.2019 року, накладено арешт у кримінальному провадженні, що внесено до ЄРДР за №32019030000000046, від 22.10.2019 року, за ч.2 ст.15, ч.1 ст.212 КК України.
Клопотання вмотивоване тим. що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, що внесено до ЄРДР за №32019030000000046, від 22.10.2019 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.15, ч.1 ст.212 КК України.
Досудовим розслідуванням було встановлено, що невстановлені особи ухилились від сплати митних платежів та податку на додану вартість в розмірі 4 643 537,09 грн., при ввезенні на митну територію України через митний пост «Ягодин» Волинської митниці ДФС нового одягу та речей під виглядом бувших у вжитку у складі гуманітарної допомоги, що направлялась від нерезидента компанії WERELD MISSEHULP VZW (2530 BOECHOUT, PROVINCIESTEENWEG 400, BELGIUM), в адресу Міжнародного благодійного фонду «СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ МЕДИЦИНИ» (код ЄДРПОУ: 21655308, м. Київ), із залученням перевізника ФОП ОСОБА_5 (Рівненська обл., м. Костопіль).
Так, 28.09.2019 о 23 год. 04 хв. з Республіки Польща в зону митного контролю митного поста «Ягодин» Волинської митниці ДФС заїхав вантажний автомобіль, марки «RENAULT MAGNUM 460» (р.н. НОМЕР_1 / НОМЕР_2 ), під керуванням водія автомобіля фірми перевізника ФОП ОСОБА_5 (іпн: НОМЕР_3 , АДРЕСА_1 ), громадянина України ОСОБА_6 . Згідно поданих водієм до митного контролю товаросупровідних документів: CMR №006603, Інвойс (INVOICE) №1700188 від 25.09.2019, митної декларації типу ТР81АА №UA205010/2019/008635, та PACKING LIST №1700188, в автомобілі переміщується товар: «Гуманітарна допомога», а саме: «ОДЯГ БУВШИЙ У ВЖИТКУ», «ВЗУТТЯ БУВШЕ У ВЖИТКУ», «ХОДУЛІ БУВШІ У ВЖИТКУ», «ІГРАШКИ БУВШІ У ВЖИТКУ», «ВІЗКИ БУВШІ У ВЖИТКУ», «КОВДРИ БУВШІ У ВЖИТКУ» 221 місце, загальною вагою 16 603 кг, вартістю 4150,00 Євро.
В результаті проведення повного митного огляду транспортного засобу з товаром на митному посту «Ягодин» Волинської митниці ДФС, встановлено, що у вантажному відсіку транспортного засобу «RENAULT MAGNUM 460» р.н. НОМЕР_1 / НОМЕР_2 переміщуються товари європейських брендів «одяг, взуття, парасольки» без ознак використання з етикетками виробника, загальною вагою 3 750 кг, що не відповідає товаро-супровідним документам поданим до митного контролю.
Таким чином, громадянин Королівства Бельгія ОСОБА_7 ( ОСОБА_8 ), керівник директор компанії «WERELD MISSEHULP VZW, 2530 BOECHOUT, PROVINCIESTEENWEG 400, BELGIUM через водія автомобіля, громадянина України ОСОБА_6 вчинив дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України з приховуванням від митного контролю товарів «одяг, взуття, парасольки» без ознак використання з етикетками виробника, загальною вагою 3 750 кг, загальною вартістю 11 883 427,24 грн. (одинадцять мільйонів вісімсот вісімдесят три тисячі чотириста двадцять сім гривень двадцять чотири копійок) за даними органів митниці, шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, а саме: CMR №006603, Інвойс (INVOICE) №1700188 від 25.09.2019, митної декларації типу ТР81АА № UA205010/2019/008635 та PACKING LIST №1700188, що містять неправдиві відомості щодо найменування, маркування, кількості, ваги, кількості вантажних місць та ін..
Відповідно до службової записки Волинської митниці ДФС від 08.10.2018 загальна вартість нового одягу, взуття та парасоль, які ввозились на територію України під виглядом «Гуманітарної допомоги» становить 11883 427,24 грн., відповідно сума митних платежів, яка підлягає сплаті під час ввезення даних товарів на митну територію України складає 4 643 537,09 грн., з них мито - 1 889 043,20 грн, ПДВ 2 754 493,89 грн..
В рамках вказаного кримінального провадження 05.11.2019 призначено ряд товарознавчих експертиз з метою встановлення фактичної ринкової вартості товарів, які ввозились на територію України 28.09.2019 під виглядом «Гуманітарної допомоги». Проведеними експертизами встановлено, що загальна вартість вищевказаних товарів станом на 28.09.2019 могла становити 4068405 грн., про що свідчать висновки експерта №8785 від 07.02.2020, №8786 від 06.02.2020, №8784 від 07.02.2020, №8783 від 10.02.2020.
Таким чином,на данийчас вході досудовогорозслідування встановлено,що вартістьтоварів,які 28.09.2019ввозились намитну територіюУкраїни підвиглядом «Гуманітарноїдопомоги» напідставі документів (CMR №006603, Інвойс (INVOICE) №1700188 від 25.09.2019, митної декларації типу ТР81АА № UA205010/2019/008635 та PACKING LIST №1700188), що містять неправдиві відомості щодо найменування, маркування, кількості, ваги, кількості вантажних місць та ін., становить 4068405 гривень.
У ході досудового розслідування даного кримінального провадження, ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області, від 01.11.2019 року, було накладено арешт на товарно-матеріальні цінності, вилучені в період з 29.10.2019 по 30.10.2019 в ході огляду за адресою: АДРЕСА_2 , а саме на:
парасольки (ТМ Televie) в кількості1766 штуквзуття жіноче (ТМ Buffalo) -12 парспідниця (ТМ hopper winkel) -105 штуквзуття (ТМ Stijn Helsen) -44 парвзуття (ТМ Doucal's) -11 парвзуття (ТМ Franceschetti) -1 паравзуття (ТМ Florsheim) -1 паравзуття (ТМ Bogner) -10 парвзуття (ТМ Trofeo) -1 параштани (ТМ Stijn Helsen) -511 штукштани (ТМ Brax) -21 штукштани (ТМ Brioni) -20 штукштани (ТМ mos mosh) -8 штукштани (ТМ Diesel) -2 штукнабір (шапка+олівці) (ТМ Depetop) -600 штукштани (ТМ April 77) -23 штукжакети (ТМ Stijn Helsen) -794 штуккофта (ТМ Stijn Helsen) -149 штукфутболка (ТМ Stijn Helsen) -10 штукштани (ТМ ADRIANO) -3 штуксорочка (ТМ Stijn Helsen) -97 штукжелетки (ТМ Stijn Helsen) -7 штукремінь (ТМ Stijn Helsen) -104 штуккепка (ТМ yess) -10 штукфутболка (ТМ umberto vallati) -7 штукшорти (ТМ NMNL) -4 штукфутболка (ТМ Scalpets) -4 штукфутболка (ТМ Stijn Helsen) -14 штуккраватка (ТМ Pollo) -3 штуксукня (ТМ WHITE) -10 штуккраватка (ТМ Stijn Helsen) -42 штукшарф (ТМ Stijn Helsen) -159 штукшорти (ТМ hopper winkel) -1130 штуккофта (ТМ Stijn Helsen) -58 штуксорочки (ТМ Stijn Helsen) -85 штуккуртка (ТМ Stijn Helsen) -8 штуккофта (ТМ ALTEA) -6 штуккуртка (ТМ PRINTER) -25 штукштани (ТМ HOPPER) -543 штукшапка (ТМ Stijn Helsen) -12 штукбейсболка (ТМ Stijn Helsen) -1 штукшорти (ТМ Stijn Helsen) -5 штукштани (ТМ CIRCLE OF GENTLEMEN) -1 штуквзуття (ТМ Stijn Helsen) -14 парштани (ТМ Stijn Helsen) -261 штукштани (ТМ Brioni) -7 штукжакети (ТМ Stijn Helsen) -93 штуккофта (ТМ Stijn Helsen) -205 штукфутболка (ТМ Stijn Helsen) -261 штуксорочка (ТМ Stijn Helsen) -67 штукжелетки (ТМ Stijn Helsen) -17 штукремінь (ТМ Stijn Helsen) -10 штукфутболка (ТМ Stijn Helsen) -122 штуккраватка (ТМ Pollo) -6 штуксукня (ТМ WHITE) -9 штуккраватка (ТМ Stijn Helsen) -143 штукшарф (ТМ Stijn Helsen) -164 штукшорти (ТМ hopper winkel) -34 штуккофта (ТМ Stijn Helsen) -42 штуксорочки (ТМ Stijn Helsen) -165 штуккуртка (ТМ Stijn Helsen) -27 штукштани (ТМ HOPPER) -287 штукшапка (ТМ Stijn Helsen) -1 штукшорти (ТМ Stijn Helsen) -2 штукпальто (ТМ Stijn Helsen) -9 штуккардиган (ТМ Stijn Helsen) -5 штукпіджак (ТМ WHITE) -2 штукблуза (ТМ Stijn Helsen) -35 штукповязка на голову (ТМ Stijn Helsen) -11 штуккофта (ТМ ALICE) -3 штуксукня (ТМ Stijn Helsen) -26 штуккомбінізон (ТМ Stijn Helsen) -3 штукпальто (ТМ CEZANNE) -1 штукспідниця (ТМ Stijn Helsen) -3 штукхустка (ТМ Stijn Helsen) -22 штукмайка (ТМ Stijn Helsen) -2 штукрукавиці (ТМ Stijn Helsen) -7 штукхустина (ТМ Stijn Helsen) -58 штуквироби схожі на штучне хутро -14 штук
Основною метою накладення арешту на майно у кримінальному провадженні є забезпечення невідворотності настання негативних наслідків для особи за вчинення кримінальних правопорушень через позбавлення особи економічних переваг, одержаних внаслідок її протиправної поведінки, а також унеможливлення одержання такою особою будь-яких вигод внаслідок вчинення кримінального правопорушення, зокрема, доходів від нього.
Відповідно до висновків товарознавчих експертиз, проведених у цьому кримінальному провадженні, вартість вилученого в ході огляду проведеного в період 29-30.09.2019 та пізніше арештованого майна становить 4068405гривень,що перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, в зв`язку з чим зазначене арештоване майно може бути передано Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості.
Арештоване майно у ході досудового розслідування кримінального провадження, що внесено до ЄРДР за №32019030000000046, є речовим доказом та на даний час оглянуте в рамках кримінального провадження, щодо нього проведено товарознавчу експертизу, воно відповідає критеріям, визначеним ст.100 КПК України та може без шкоди для кримінального провадження бути передане в управління Національному агентству для реалізації відповідних активів або передачі в управління за договором.
Зазначене арештоване майно, перебуваючи під арештом, втрачає свою вартість, його зберігання викликає зайві труднощі в цьому, що в свою чергу потребує спеціальних заходів з його реалізації та недопущення подальшого знецінення, сплату витрат на утримання тощо. Вирішення цих питань можливе лише силами Національного агентства.
Враховуючи викладене,з метоюпередачі вуправління Національномуагентству дляреалізації відповіднихактивів абопередачі вуправління задоговоромпередбачено вимогами ст.100 КПК України та ст.ст. 19, 21 Закону, просить клопотання задовольнити та передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів в управління для реалізації або передачі в управління за договором, майно, на яке ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області, від 01.11.2019 року, накладено арешт у даному кримінальному провадженні.
Слідчий та прокурор в судове засідання не з`явилися, подали суду заяви з проханням розглянути клопотання за їх відсутності.
Представник власникамайна адвокат ОСОБА_9 в судовезасідання нез`явилася,від неїна електроннуадресу судунадійшли запереченняна клопотанняв якихвона зазначила,що вважаєклопотання таким,що непідлягає дозадоволення,оскільки питанняпередачі майна,про якейде мовау клопотанні,вирішено вдобровільному порядку.Так,16березня 2020року власникмайна звернувся до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з заявою про прийняття відповідних речей та предметів в управління.
З урахуванням викладеного слідчий суддя вважає, що неявка учасників справи не перешкоджає розгляду клопотання по суті.
Дослідивши клопотання, долучені до нього матеріали з кримінального провадження, в їх сукупності, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підставне і підлягає до задоволення.
В судовому засіданні зокрема встановлено, що накладений ухвалою слідчого судді, від 01.11.2019 року, арешт на вищевказане майно, є обґрунтований та обставини кримінального провадження на даний час вимагають передачі майна в управління Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Відповідно до абзацу сьомого частини шостоїстатті 100 КПК України, речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
У випадках, передбачених пунктами 2, 4 та абзацом сьомим частини шостої цієї статті, слідчий за погодженням із прокурором або прокурор звертається з відповідним клопотанням до слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, або до суду під час судового провадження, яке розглядається згідно ізстаттями 171-173 цього Кодексу. Прокурор у випадку, передбаченому абзацом сьомим частини шостої цієї статті, не пізніше наступного робочого дня з моменту постановлення ухвали слідчого судді, суду надсилає копію цієї ухвали Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, із зверненням щодо прийняття активів, а також вживає невідкладних заходів щодо передачі цих активів Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Частиною першоюстатті 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»(далі - Закон) передбачено, що Національне агентство є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, та/або з управління активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні.
У пункті 4 частини першоїстатті 9 Законузазначається, що на Національне агентство покладено функцію з проведення оцінки, ведення обліку та управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.
За абзацом четвертим частини першоїстатті 1 Закону, управляючи активами, Національне агентство забезпечує збереження активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, та їх економічної вартості.
Відповідно до частини третьоїстатті 21 Закону, управління активами, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється Національним агентством на умовах ефективності, а також збереження та збільшення їх економічної вартості.
Абзацом першим частини першоїстатті 19 Законувстановлено, що Національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.
Відповідно до абзацу другого частини першоїстатті 19 Закону, активи, визначені абзацом першим цієї статті, приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів.
Згідно з частиною другоюстатті 19 Закону, у разі прийняття в управління активів, які чи права на які та їх обтяження підлягають державній реєстрації, Національне агентство надсилає того самого дня інформацію про накладення арешту на активи органам, що ведуть державні реєстри таких активів, прав на них або їх обтяжень.
Частиною першоюстаттею 21 Законувстановлено, що управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Вимогами абзацу другого частини другоїстатті 21 Законупередбачено, що управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно доглави 70 Цивільного кодексу Україниз урахуванням особливостей, визначених цимЗаконом, між Національним агентством та управителем визначеним за результатами конкурсу відповідно до абзацу першого частини другої зазначеної статті Закону.
Згідно з частиною четвертоюстатті 21 Закону, майно, в тому числі у вигляді предметів чи великих партій товарів, зберігання якого через громіздкість або з інших причин неможливе без зайвих труднощів, або витрати із забезпечення спеціальних умов зберігання якого чи управління яким співмірні з його вартістю, або яке швидко втрачає свою вартість, а також майно у вигляді товарів або продукції, що піддаються швидкому псуванню, підлягає реалізації за цінами щонайменш не нижче ринкових.
У разі надходження винесеного у межах наданихзакономповноважень рішення прокурора, а також судового рішення, що набрало законної сили, яким скасовано арешт прийнятих в управління активів, Національне агентство у триденний строк повертає їх законному власнику.
Вимогамистатті 24 Закону, встановлено, що надходження від здійснюваного Національним агентством управління активами, а також кошти, одержані на підставі міжнародних угод щодо розподілу та повернення активів в Україну, перераховуються до державного бюджету.
Приймаючи таке рішення, слідчий суддя оцінює індивідуальні ознаки та властивості арештованого у даному кримінальному провадженні майна, вартість якого перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, що підтверджується матеріалами кримінального провадження зокрема висновками експертів. Зазначені у клопотанні підстави для передачі такого майна на здійснення заходів з управління ним, мають місце та підтверджуються на цьому етапі розслідування достатньою сукупністю даних, які приведені у клопотанні та доданих матеріалах та одночасно враховує, що слідчий суддя на даному етапі провадженні не вправі вирішувати питання, які повинен вирішувати суд під час розгляду кримінального провадження по суті, зокрема не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих даних визначити необхідність передачі такого майна на здійснення заходів з управління ним, з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості.
Зважаючи на викладене та враховуючи при цьому процесуальну позицію сторони обвинувачення, яка вказує на неможливість самостійно здійснити управління вказаним майном, та враховуючи при цьому об`єктивну необхідність виключити прямий або опосередкований вплив та посягання на арештоване майно, запобігти можливості знищення, відчуження майна, слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання та передачі майна до Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів з метою досягнення завдань кримінального провадження.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.107;117;131;132;171-173;309КПК України, ст.ст.1; 9;19;21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів»України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання заступника начальника другого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Волинській області ОСОБА_3 , про передачу для реалізації та управління майном, на яке накладено арешт - задовольнити.
Передати Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів в управління для реалізації або передачі в управління за договором на підставах,у порядкута наумовах,визначених ст.ст.19,21 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», майно, на яке ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області, від 01.11.2019 року, накладено арешт у кримінальному провадженні, що внесено до ЄРДР за №32019030000000046, від 22.10.2019 року, за ч.2 ст.15, ч.1 ст.212 КК України, а саме:
парасольки (ТМ Televie) в кількості1766 штуквзуття жіноче (ТМ Buffalo) -12 парспідниця (ТМ hopper winkel) -105 штуквзуття (ТМ Stijn Helsen) -44 парвзуття (ТМ Doucal's) -11 парвзуття (ТМ Franceschetti) -1 паравзуття (ТМ Florsheim) -1 паравзуття (ТМ Bogner) -10 парвзуття (ТМ Trofeo) -1 параштани (ТМ Stijn Helsen) -511 штукштани (ТМ Brax) -21 штукштани (ТМ Brioni) -20 штукштани (ТМ mos mosh) -8 штукштани (ТМ Diesel) -2 штукнабір (шапка+олівці) (ТМ Depetop) -600 штукштани (ТМ April 77) -23 штукжакети (ТМ Stijn Helsen) -794 штуккофта (ТМ Stijn Helsen) -149 штукфутболка (ТМ Stijn Helsen) -10 штукштани (ТМ ADRIANO) -3 штуксорочка (ТМ Stijn Helsen) -97 штукжелетки (ТМ Stijn Helsen) -7 штукремінь (ТМ Stijn Helsen) -104 штуккепка (ТМ yess) -10 штукфутболка (ТМ umberto vallati) -7 штукшорти (ТМ NMNL) -4 штукфутболка (ТМ Scalpets) -4 штукфутболка (ТМ Stijn Helsen) -14 штуккраватка (ТМ Pollo) -3 штуксукня (ТМ WHITE) -10 штуккраватка (ТМ Stijn Helsen) -42 штукшарф (ТМ Stijn Helsen) -159 штукшорти (ТМ hopper winkel) -1130 штуккофта (ТМ Stijn Helsen) -58 штуксорочки (ТМ Stijn Helsen) -85 штуккуртка (ТМ Stijn Helsen) -8 штуккофта (ТМ ALTEA) -6 штуккуртка (ТМ PRINTER) -25 штукштани (ТМ HOPPER) -543 штукшапка (ТМ Stijn Helsen) -12 штукбейсболка (ТМ Stijn Helsen) -1 штукшорти (ТМ Stijn Helsen) -5 штукштани (ТМ CIRCLE OF GENTLEMEN) -1 штуквзуття (ТМ Stijn Helsen) -14 парштани (ТМ Stijn Helsen) -261 штукштани (ТМ Brioni) -7 штукжакети (ТМ Stijn Helsen) -93 штуккофта (ТМ Stijn Helsen) -205 штукфутболка (ТМ Stijn Helsen) -261 штуксорочка (ТМ Stijn Helsen) -67 штукжелетки (ТМ Stijn Helsen) -17 штукремінь (ТМ Stijn Helsen) -10 штукфутболка (ТМ Stijn Helsen) -122 штуккраватка (ТМ Pollo) -6 штуксукня (ТМ WHITE) -9 штуккраватка (ТМ Stijn Helsen) -143 штукшарф (ТМ Stijn Helsen) -164 штукшорти (ТМ hopper winkel) -34 штуккофта (ТМ Stijn Helsen) -42 штуксорочки (ТМ Stijn Helsen) -165 штуккуртка (ТМ Stijn Helsen) -27 штукштани (ТМ HOPPER) -287 штукшапка (ТМ Stijn Helsen) -1 штукшорти (ТМ Stijn Helsen) -2 штукпальто (ТМ Stijn Helsen) -9 штуккардиган (ТМ Stijn Helsen) -5 штукпіджак (ТМ WHITE) -2 штукблуза (ТМ Stijn Helsen) -35 штукповязка на голову (ТМ Stijn Helsen) -11 штуккофта (ТМ ALICE) -3 штуксукня (ТМ Stijn Helsen) -26 штуккомбінізон (ТМ Stijn Helsen) -3 штукпальто (ТМ CEZANNE) -1 штукспідниця (ТМ Stijn Helsen) -3 штукхустка (ТМ Stijn Helsen) -22 штукмайка (ТМ Stijn Helsen) -2 штукрукавиці (ТМ Stijn Helsen) -7 штукхустина (ТМ Stijn Helsen) -58 штуквироби схожі на штучне хутро -14 штук
Копію ухвали вручити учасникам судового провадження.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя луцького міськрайонного
суду Волинської області ОСОБА_10
Суд | Луцький міськрайонний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2020 |
Оприлюднено | 08.02.2023 |
Номер документу | 88472180 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про інші клопотання |
Кримінальне
Луцький міськрайонний суд Волинської області
Рудська С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні