Рішення
від 10.02.2020 по справі 280/5827/19
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

10 лютого 2020 року Справа № 280/5827/19 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі судді Бойченко Ю.П., розглянувши за правилами спрощеного, в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (72533, Запорізька область, Якимівський район. с. Мирне, вул. Берегова, 8)

до 1. Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166)

2. Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8)

про скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (далі - позивач) до 1. Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі - відповідач 1), 2. Державної податкової служби України (далі - відповідач 2), в якій позивач (з урахуванням уточнень від 10.12.2019) просить суд:

скасувати рішення Комісії відповідача 1, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04.11.2019 №1320905/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 19.09.2019 №29; від 04.11.2019 №1320911/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 24.09.2019 №30; від 04.11.2019 №1320908/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 26.09.2019 №31; від 04.11.2019 №1320914/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.09.2019 №32; від 04.11.2019 №1320915/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 04.10.2019 №34; від 04.11.2019 №1320917/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 16.10.2019 №35;

зобов`язати відповідача 2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні позивача від 19.09.2019 №29, від 24.09.2019 №30, від 26.09.2019 №31, від 27.09.2019 №32, від 04.10.2019 №34, від 16.10.2019 №35.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що ТОВ Ізатекс-Агро , відповідно до приписів статті 201 Податкового кодексу України, складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкові накладні від 19.09.2019 №29, від 24.09.2019 №30, від 26.09.2019 №31, від 27.09.2019 №32, від 04.10.2019 №34, від 16.10.2019 №35. Відповідно до отриманих квитанцій документи прийнято, проте їх реєстрацію зупинено із посиланням на п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України та зазначенням, що податкова накладна відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Позивач скористався правом на подання додаткових документів та пояснень до ДПС, проте Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення від 04.11.2019 №1320905/41879108, від 04.11.2019 №1320911/41879108, від 04.11.2019 №1320908/41879108, від 04.11.2019 №1320914/41879108, від 04.11.2019 №1320915/41879108, від 04.11.2019 №1320917/41879108 про відмову у реєстрації спірних податкових накладних з підстав ненадання платником податків копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Позивач не погоджується з оскаржуваними рішеннями, оскільки ним надано пояснення та необхідні підтверджуючі документи, достатні для реєстрації податкових накладних. За таких обставин, просить задовольнити позов.

Ухвалою суду від 28.11.2019, у зв`язку з невідповідністю позову вимогам статей 160, 161 КАС України, позовну заяву залишено без руху та встановлено строк для усунення недоліків позовної заяви протягом десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. В межах встановленого строку недоліки позовної заяви усунуто.

Ухвалою суду від 11.12.2019 відкрито провадження в адміністративній справі №280/5827/19 та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

Відповідачі позов не визнали, у своєму відзиві (вх. від 02.01.2020 №173) посилаються на Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №117, та зазначають, що підставами для відмови в реєстрації податкових накладних слугувала відсутність первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. У задоволенні позову просять відмовити.

Розглянувши матеріали та з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (код ЄДРПОУ 41879108) 22.01.2018 зареєстровано в якості юридичної особи. Основним видом економічної діяльності позивача є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (код КВЕД 01.11).

З метою провадження господарської діяльності позивач орендує нежитлове приміщення на підставі Договору оренди нежитлових приміщень від 01.07.2019, укладеного із ТОВ ІЗАТЕКС ІНДАСТРІ . Також позивач на підставі Договору про надання послуг від 02.07.2019 №02/07-2019, укладеного із ПП Остапенко , отримує послуги зважування вантажівок на автомобільних вагах.

Також позивачем придбавалися засоби захисту рослин та добрива, на підтвердження чого до матеріалів справи надано копії: Договору поставки на умовах товарного кредиту від 06.03.2019 №63, укладеного із ТОВ ГрінФорс ; видаткової накладної від 31.05.2019 №342 на суму 212 797,30 грн.; платіжних доручень від 09.04.2019 №83 на суму 100 878,00 грн. та від 02.07.2019 №168 на суму 49 104,82 грн.; Договору поставки від 18.02.2019 №1856/19/255, укладеного із МППФ ЕРІДОН із додатками; видаткових накладних від 05.03.2019 №9600 на суму 251 999,91 грн. та від 11.04.2019 №30448 на суму 247 500,00 грн.; платіжних доручень від 28.02.2019 №36 на суму 302 399,89 грн. та від 09.04.2019 №89 на суму 472 500,00 грн.

На підтвердження провадження діяльності із вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур позивачем до матеріалів справи надано копії: акту Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області від 15.07.2019 №ЗПВЛ-000007, Звіту про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду на 01.12.2018, Звіту про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2019 року, Звіту про збирання врожаю сільськогосподарських культур на 01.10.2019, Звіту про реалізацію продукції сільського господарства за січень - вересень 2019 року, картки рахунків 361 за період з 01.01.2019 по 23.10.2019, оборотно-сальової відомості по рахунку 208 за період з січня 2019 року по червень 2019 року, акту №7 витрат насіння і садивного матеріалу за травень 2019 року.

19.09.2019 між Товариством з обмеженою відповідальністю СЕОЛТА (Покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (Постачальник) укладено Договір поставки №19/09/2019, за умовами якого Постачальник зобов`язується поставити і передати у власність Покупця продукцію сільськогосподарського призначення, а саме: просо, врожаю 2019 року (Товар), а Покупець зобов`язуться прийняти і оплатити Товар у повному обсязі на умовах та в порядку, визначених цим Договором (п. 1.1 Договору). Загальна сума даного Договору на момент його укладання складає 1 600 000,80 грн. +/- 10%, у тому числі ПДВ 266 666,80 грн. +/- 10%. (п. 2.3 Договору).

На підтвердження постачання вказаного товару до матеріалів справи надано копії: видаткових накладних від 19.09.2019 №31 на загальну суму 109 840,06 грн. (в т.ч. ПДВ 18 306,68 грн.), від 24.09.2019 №34 на загальну суму 222 560,11 грн. (в т.ч. ПДВ 37 093,35 грн.), від 26.09.2019 №37 на загальну суму 236 320,12 грн. (в т.ч. ПДВ 39 386,69 грн.), від 27.09.2019 №38 на загальну суму 255 040,13 грн. (в т.ч. ПДВ 42 506,69 грн.), від 04.10.2019 №39 на загальну суму 214 560,11 грн. (в т.ч. ПДВ 35 760,02 грн.), від 16.10.2019 №43 на загальну суму 245 440,13 грн. (в т.ч. ПДВ 40 906,69 грн.); довіреностей від 19.09.2019 №24 та від 04.10.2019 №26 на отримання цінностей; товарно-транспортних накладних від 19.09.2019 №036, від 24.09.2019 №039, від 26.09.2019 №041, від 27.09.2019 №042, від 04.10.2019 №043, від 16.10.2019 №051; платіжних доручень від 02.10.2019 №608 на суму 109 840,06 грн. (в т.ч. ПДВ 18 306,68 грн.), від 02.10.2019 №609 на суму 236 320,12 грн. (в т.ч. ПДВ 39 386,69 грн.), від 03.10.2019 №611 на суму 255 040,13 грн. (в т.ч. ПДВ 42 506,69 грн.), від 09.10.2019 №618 на суму 214 560,11 грн. (в т.ч. ПДВ 35 760,02 грн.); акту звіряння взаємних розрахунків між Покупцем та Постачальником за період з 01.09.2019 по 17.10.2019; акти від 26.09.2019 №1, від 27.09.2019 №2 щодо надання позивачу транспортних послуг ФОП ОСОБА_1 ; платіжних доручень від 02.10.2019 №338 на суму 6 057,20 грн. та від 09.10.2019 №355 на суму 5 612,60 грн. на оплату транспортних послуг ФОП ОСОБА_1 ; акти виконаних робіт від 07.10.2019 №7 та від 17.10.2019 №22 щодо надання позивачу транспортних послуг з перевезення проса ОСОБА_2 ; платіжних доручень від 09.10.2019 №354 на суму 5 892,13 грн. та від 21.10.2019 №382 на суму 6 789,82 грн. на оплату транспортних послуг ОСОБА_2 .

На підтвердження наявності у позивача товару, що постачався Товариству з обмеженою відповідальністю СЕОЛТА , до матеріалів справи надано копії: Договору поставки від 14.02.2019 №44, укладеного із Товариством з обмеженою відповідальністю АНЄМЄС-АГРО , із додатками; видаткової накладної від 25.02.2019 №4; товарно-транспортної накладної від 25.02.2019 №650184; платіжного доручення від 20.02.2019 №25 на суму 110 100,00 грн.

На виконання вимог чинного законодавства України, позивачем складено та направлено до реєстрації в ЄРПН податкові накладні від 19.09.2019 №29 на загальну суму 109 840,06 грн. (в т.ч. ПДВ 18 306,68 грн.), від 24.09.2019 №30 на загальну суму 222 560,11 грн. (в т.ч. ПДВ 37 093,35 грн.), від 26.09.2019 №31 на загальну суму 236 320,12 грн. (в т.ч. ПДВ 39 386,69 грн.), від 27.09.2019 №32 на загальну суму 255 040,13 грн. (в т.ч. ПДВ 42 506,69 грн.), від 04.10.2019 №34 на загальну суму 214 560,11 грн. (в т.ч. ПДВ 35 760,02 грн.), від 16.10.2019 №35 на загальну суму 245 440,13 грн. (в т.ч. ПДВ 40 906,69 грн.).

Разом з тим, 11.10.2019 та 23.10.2019 позивачу в електронному вигляді надійшли Квитанції, в яких зазначено: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК … в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризикості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

Позивач скористався наданим правом на надання пояснень та їх документального підтвердження та подав до контролюючого органу Повідомлення від 23.10.2019 №6; пояснення від 25.10.2019 №67; витяг з ЄДР; накз про вступ на посаду від 07.06.2019 №2К; наказ про зміну штатного розпису та штатний розпис; витяг з реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами на митниці; акт перевірки Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області від 15.07.2019 №ЗПВЛ-000007; Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду на 01.12.2018; Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2019 року; Звіту про збирання врожаю сільськогосподарських культур на 01.10.2019; Звіту про реалізацію продукції сільського господарства за січень - вересень 2019 року; картку рахунку 361; оборотно-сальову відомість по рахунку 208 за період з січня 2019 року по червень 2019 року; Договір поставки від 19.09.2019 №19/09/2019; довіреності від 19.09.2019 №24 та від 04.10.2019 №26; видаткові накладні від 19.09.2019 №31, від 24.09.2019 №34, від 26.09.2019 №37, від 27.09.2019 №38, від 04.10.2019 №39, від 16.10.2019 №43; товарно-транспортні накладні від 19.09.2019 №036, від 24.09.2019 №039, від 26.09.2019 №041, від 27.09.2019 №042, від 04.10.2019 №043, від 16.10.2019 №051; платіжні доручення від 02.10.2019 №608, від 02.10.2019 №609, від 03.10.2019 №611, від 09.10.2019 №618; акт звіряння взаємних розрахунків; акти від 26.09.2019 №1, від 27.09.2019 №2; платіжні доручення від 02.10.2019 №338 та від 09.10.2019 №355; Договір поставки від 14.02.2019 №44 із додатками; видаткову накладну від 25.02.2019 №4; товарно-транспортну накладну від 25.02.2019 №650184; платіжне доручення від 20.02.2019 №25; сертифікат якості насіння проса; Договір поставки на умовах товарного кредиту від 06.03.2019 №63 із додатками; видаткову накладну від 31.05.2019 №342; платіжні доручення від 09.04.2019 №83 та від 02.07.2019 №168; акт списання насіння від 30.05.2019 №7; Договір оренди нежитлових приміщень від 01.07.2019 б/н; Договір надання послуг зважування від 02.07.2019; Договір поставки від 18.02.2019 №1856/19/255; видаткові накладні від 05.03.2019 №9600 та від 11.04.2019 №30448; платіжні доручення від 28.02.2019 №36 та від 09.04.2019 №89.

Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийнято рішення від 04.11.2019 №1320905/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 19.09.2019 №29; від 04.11.2019 №1320911/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 24.09.2019 №30; від 04.11.2019 №1320908/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 26.09.2019 №31; від 04.11.2019 №1320914/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 27.09.2019 №32; від 04.11.2019 №1320915/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 04.10.2019 №34; від 04.11.2019 №1320917/41879108 про відмову в реєстрації податкової накладної від 16.10.2019 №35;

Рішення обгрунтовані ненаданням платником копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційних описів), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. При цьому в графі Додаткова інформація зазначено: відсутні первинні документи щодо транспортування товарів.

Позивач, не погодившись з відмовою в реєстрації спірних податкових накладних, звернувся з даним позовом до суду.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з приписів ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), відповідно до яких завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку субєктів владних повноважень.

Згідно з ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють: чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України № 2755-VI від 02.12.2010 (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Податковий кодекс України).

Відповідно до підпункту 16.1.2, 16.1.3 пункт 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до підпункту б пункту 185.1 статті 185 Податкового кодексу України об`єктом оподаткування податком на додану вартість є постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається згідно з приписами норми пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі - Порядок №1246), податкова накладна є електронним документом, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 зазначеного вище Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

У відповідності до приписів, наведених у пункті 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

21.02.2018 постановою Кабінету Міністрів України № 117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації; Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (втратили чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, проте були чинними на момент виникнення спірних правовідносин).

У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних).

На час виникнення та розвитку спірних у цій справі правовідносин критерії ризиковості здійснення операцій визначалися листом Державної фіскальної служби України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18 за погодженням з Міністерством фінансів України від 22.03.2018. Критерії погоджено за умови, що вони будуть переглянуті протягом місяця.

Крім того, на сайті ДФС України 13.11.2018 оприлюднено критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170), затверджені керівником ДФС України 05.11.2018, відповідно до п. 1.6 яких, комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України"; платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України; наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Також, 08.08.2019 на офіційному веб-сайті ДФС України оприлюднено інформацію про те, що відповідно до вимог пункту 10 Порядку зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117, ДФС визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку та погоджені Міністерством фінансів України згідно з листом від 06.08.2019 № 26010-06-5/20111.

Критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій зареєстровані в ДФС за № 1962/99-99-29-01-01 від 07.08.2019 та введені в дію 08.08.2019.

Підпунктом 1.6 пункту 1 зазначених Критеріїв визначеного, що комісії головних управлінь ДФС в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

- керівник платника податку та/або головний бухгалтер, та/або особа, що має право підпису, згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстровані (перереєстровані) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України ;

- платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

- платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

- платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

- платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс);

- в органах ДФС наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі поточної діяльності при реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній/розрахунку коригування.

Тобто, на час виникнення спірних правовідносин та прийняття спірних у цій справі актів індивідуальної дії, хоча й набула чинності змінена редакція пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у відповідності до вимог якої прийнято Порядок № 117, проте реалізація механізму зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних поставлена у залежність від наявності критеріїв ризиковості господарських операцій.

Як вбачається з матеріалів справи, реєстрація спірних податкових накладних зупинена із посиланням на пп. 1.6 п.1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку, оприлюднених листом ДФС України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, комісії Головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме:

1) платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на непідконтрольній території України (зона АТО, АР Крим);

2) дата реєстрації платником податку на додану вартість не перевищує трьох місяців з дати такої реєстрації;

3) платник податку-юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах державної казначейської служби України (крім бюджетних установ);

4) платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років;

5) платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

6) платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України;

7) наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.

Листи міністерств, інших органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами у розумінні статті 117 Конституції України, а відтак не є джерелом права відповідно до статті 7 Кодексу адміністративного судочинства України. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Крім того, акти, що затверджують критерії ризиковості здійснення операцій мають на меті встановити норми права, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян, а відтак підлягають обов`язковій реєстрації у порядку, визначеному діючим законодавством.

Аналогічна позиція висловлена Верховним Судом у постанові від 02.04.2019 по справі №822/1878/18.

Відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

За таких обставин, суд вважає необґрунтованим посилання контролюючого органу на підпункт 1.6. пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку як на підставу зупинення реєстрації спірних податкових накладних з огляду на те, що лист ДФС України від 21.03.2018 №959/99-99-07-18, яким оприлюднено дані критерії, не є нормативно-правовим актом, як не є нормативно-правовим актом критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій, оприлюднені 13.11.2018 та 08.08.2019 на сайті ДФС України.

Отже, відповідачами не доведено, а судом не встановлено наявності підстав для зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних.

Між тим, позивач, одержавши квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних у межах строку, встановленого законодавством, направив до контролюючого органу пояснення та копії документів, складених за господарською операцією з Товариством з обмеженою відповідальністю СЕОЛТА .

Проте, комісія регіонального рівня, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, розглянувши ці документи, прийняла оскаржувані рішення про відмову у реєстрації спірних податкових накладних.

Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Порядку №117 підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування є:

1) ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

2) ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

3) надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як вбачається із матеріалів справи, піставою для відмови у реєстрації спірних податкових накладних слугувало ненадання позивачем документів щодо транспортування товарів.

Разом із тим, як на розгляд комісії контролюючого органу, так і до суду позивачем надано копії: товарно-транспортних накладних від 19.09.2019 №036, від 24.09.2019 №039, від 26.09.2019 №041, від 27.09.2019 №042, від 04.10.2019 №043, від 16.10.2019 №051; актів від 26.09.2019 №1, від 27.09.2019 №2 щодо надання позивачу транспортних послуг ФОП ОСОБА_1 ; платіжних доручень від 02.10.2019 №338 на суму 6 057,20 грн. та від 09.10.2019 №355 на суму 5 612,60 грн. на оплату транспортних послуг ФОП ОСОБА_1 ; актів виконаних робіт від 07.10.2019 №7 та від 17.10.2019 №22 щодо надання позивачу транспортних послуг з перевезення проса ОСОБА_2 ; платіжних доручень від 09.10.2019 №354 на суму 5 892,13 грн. та від 21.10.2019 №382 на суму 6 789,82 грн. на оплату транспортних послуг ОСОБА_2 .

На думку суду, позивачем надано всі необхідні та достатні документи для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних від 19.09.2019 №29, від 24.09.2019 №30, від 26.09.2019 №31, від 27.09.2019 №32, від 04.10.2019 №34, від 16.10.2019 №35 в ЄРПН.

Суд акцентує увагу, що в порядку виконання обов`язку, встановлено частиною другою статті 77 КАС України, відповідачами не спростовано фактичне виконання спірних операцій та не доведено зворотнього.

Оцінюючи вищевикладені обставини, суд приходить до висновку, що рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04.11.2019 №1320905/41879108; від 04.11.2019 №1320911/41879108; від 04.11.2019 №1320908/41879108; від 04.11.2019 №1320914/41879108; від 04.11.2019 №1320915/41879108; від 04.11.2019 №1320917/41879108 є протиправними та підлягають скасуванню.

З 01.01.2018 пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України викладено в новій редакції, згідно якої реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктів 19, 20 Порядку №1246, в редакцій на час вирішення спору по суті, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов`язання ДФС зареєструвати податкову накладну в ЄРПН.

При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 № 1200 утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу. Установлено, що Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).

Згідно з абз. 6 п. 2 Постанови КМУ № 1200, Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Разом із тим, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 682-р установлена можливість забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 pоку № 227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Таким чином, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних після набрання чинності розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 682-р здійснюється Державною податковою службою України.

Відтак, оскільки оскаржувані рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, як встановлено вище, підлягають скасуванню, то, відповідно, з урахуванням положень пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, суд приходить до висновку про задоволення позову в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 19.09.2019 №29, від 24.09.2019 №30, від 26.09.2019 №31, від 27.09.2019 №32, від 04.10.2019 №34, від 16.10.2019 №35.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 77 КАС України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності субєкта владних повноважень обовязок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах субєкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Всупереч наведеним вимогам відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не довели правомірності винесення оскаржуваних рішень, з огляду на що позовні вимоги ТОВ Ізатекс-Агро підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є субєктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань субєкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем платіжним дорученням від 22.11.2019 №430 сплачено судовий збір за подання до суду позовної заяви у розмірі 13 447,00 грн.

Водночас, присудженню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів підлягає судовий збір у розмірі 11 526,00 грн., обрахований на підставі підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4, з розрахунку 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за кожну позовну вимогу немайнового характеру (1 921,00 грн.х6).

Керуючись статтями 139, 241, 243-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04.11.2019 №1320905/41879108.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (72533, Запорізька область, Якимівський район. с. Мирне, вул. Берегова, 8; код ЄДРПОУ 41879108) від 19.09.2019 №29.

3. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04.11.2019 №1320911/41879108.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (72533, Запорізька область, Якимівський район. с. Мирне, вул. Берегова, 8; код ЄДРПОУ 41879108) від 24.09.2019 №30.

4. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04.11.2019 №1320908/41879108.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (72533, Запорізька область, Якимівський район. с. Мирне, вул. Берегова, 8; код ЄДРПОУ 41879108) від 26.09.2019 №31.

5. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04.11.2019 №1320914/41879108.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (72533, Запорізька область, Якимівський район. с. Мирне, вул. Берегова, 8; код ЄДРПОУ 41879108) від 27.09.2019 №32.

6. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04.11.2019 №1320915/41879108.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (72533, Запорізька область, Якимівський район. с. Мирне, вул. Берегова, 8; код ЄДРПОУ 41879108) від 04.10.2019 №34.

7. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04.11.2019 №1320917/41879108.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (72533, Запорізька область, Якимівський район. с. Мирне, вул. Берегова, 8; код ЄДРПОУ 41879108) від від 16.10.2019 №35.

8. Судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 5 763 (п`ять тисяч сімсот шістдесят три) гривні 00 копійок присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (72533, Запорізька область, Якимівський район. с. Мирне, вул. Берегова, 8; код ЄДРПОУ 41879108) за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ 43005393).

Судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 5 763 (п`ять тисяч сімсот шістдесят три) гривні 00 копійок присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Ізатекс-Агро (72533, Запорізька область, Якимівський район. с. Мирне, вул. Берегова, 8; код ЄДРПОУ 41879108) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166; код ЄДРПОУ 43143945).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення складено та підписано 10.02.2020.

Суддя Ю.П. Бойченко

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.02.2020
Оприлюднено31.03.2020
Номер документу88498971
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/5827/19

Ухвала від 23.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 10.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 16.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 28.09.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Суховаров А.В.

Ухвала від 20.08.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 28.05.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Рішення від 10.02.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 11.12.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 28.11.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні